Dankjewel ChatGPTquote:Op zaterdag 6 juni 2026 08:09 schreef Kottnauer het volgende:
[..]
Je bent nog erg jong, dus maak je geen zorgen. Je hebt bijna geen ervaring met relaties. Je kijk op vrouwen is vooral op het uiterlijk gericht (zie opmerking over Israël). Geen verenigingshobby’s, maar wel een beetje kerkelijk. Je bent intelligent (VWO), maar ook iemand die de handen uit de mouwen steekt.
Dit is wat je gaat doen:
1. Probeer het uiterlijk van vrouwen los te laten. Hoe knapper de vrouw, hoe meer concurrentie en hoe lastiger het is de vrouw voor je te winnen. Bovendien is voor een relatie op de langere termijn het innerlijk en het karakter van de vrouw veel belangrijker. Richt je op vrouwen die niet (opvallend) knap zijn.
2. Realiseer je dat jij de vrouw ook wat moet kunnen bieden waar zij behoefte aan heeft. Geen enkele vrouw zit te wachten op een man die de hele dag zit te gamen of over politiek te praten.
3. Breng je vrije tijd door op plekken waar ook vrouwen aanwezig zijn. Als er op de gym geen vrouwen zijn, stop daar dan mee.
4. Sluit je aan bij een vereniging waar ook jonge vrouwen in jouw leeftijdscategorie komen. Stel je open en hulpvaardig op in die vereniging. Kun je iets doen wat vrouwen ondersteunt, help of werk uit handen neemt? Bied dan jouw hulp aan. Niet geforceerd, maar op een natuurlijke manier.
5. Zorg dat jouw hulpvaardigheid en ondersteunend werk zichtbaar is voor de vrouwen van jouw interesses. Verspil geen tijd aan klussen voor andere mannen.
6. Ook in jouw kerk zijn er vast werkzaamheden die verricht moeten worden. Als dit zichtbaar is voor vrouwen, bied dan je hulp aan. Daarmee laat je zien dat jij een man bent waar een vrouw wat aan heeft.
7. Bij elk contact met een vrouw: stel je geïnteresseerd op. Praat met haar en over wat haar bezighoudt. Praat niet over jezelf. Wees wel eerlijk en open uiteraard. Niet geheimzinnig doen.
8. Onthoudt goed wat een vrouw je heeft verteld. Als een vrouw bijvoorbeeld namen of interesses noemt, proberen die dan te onthouden, zodat je daar in een volgend gesprek op terug kan komen. Hiermee toon je de vrouw dat je iemand bent die luistert en geïnteresseerd is in haar.
9. Ga niet op één paard wedden, maar probeer met meerdere vrouwen in contact te komen (op een vriendelijke manier). Het is niet erg als die vrouwen dat van elkaar weten. Integendeel, dat maakt je juist aantrekkelijker.
10. Als je het een vrouw hebt leren kennen, ontstaat er een moment waarop je kunt voorstellen samen iets te doen. Het moet dan natuurlijk iets zijn dat zij leuk vindt, maar dat weet je inmiddels door die gesprekken.
11. Richt je bij die vrouw op haar hart (wat zij voelt) en op haar hoofd (wat zij denkt) en niet meteen op haar buik (seks). Laat dat laatste pas toe als je merkt dat er een wederzijdse klik is.
12. Als er ook een lichamelijke relatie ontstaat, wees dan exclusief en betrouwbaar. Ga niet lopen flikflooien met meerdere vrouwen tegelijkertijd. Wees tegen andere vrouwen waar je contact mee hebt duidelijk over je relatie en je trouw.
Succes. Laat over een half jaar weten hoe het gaat met je relatie.
Er zat geen woord van ChatGPT of welke AI dan ook bij. Het is alleen mijn eigen levenservaring, waarop ik overigens wel wat kritiek had verwacht.quote:
Heeft ie al gedaan.quote:Op zaterdag 6 juni 2026 17:59 schreef maily het volgende:
Waarom doe je niet eens mee aan zo'n datingshow?
Daaromquote:Op zaterdag 6 juni 2026 17:59 schreef maily het volgende:
Waarom doe je niet eens mee aan zo'n datingshow?
Zoals beloofd:quote:Op zaterdag 6 juni 2026 17:19 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
Ik heb geen diagnose autisme en heb het ook nooit laten onderzoeken. Ik heb vrienden en ik maak oogcontact met anderen, dus nooit redenen gehad om autisme te vermoeden.
Ben wonend in de provincie Drenthe, maar ik overweeg sterk om te verhuizen.
Geen enkele vrouw is een goede match voor een man.quote:Op zaterdag 30 mei 2026 18:26 schreef CoolGuy het volgende:
ja als alle vrouwen in je omgeving 'geen goede match' zijn dan is het waarschijnlijker dat jij degene bent die geen goede match is.
Het is een rare kosmische wet, maar zodra je iets meer niet wilt, komt het vanzelf.quote:Op zaterdag 30 mei 2026 18:32 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
Waar ik tot nu toe ben achtergekomen:
• Vrouwen aanspreken in het OV werkt niet.
• Er wonen weinig vrouwen die single en een goede match zijn in mijn buurt.
• Vrouwen aanspreken op straat werkt niet.
• Dating apps bestaat voornamelijk uit oplichterij.
• Ik heb geen Rolex en ook geen Audi.
Wat mij zou kunnen helpen:
• Bruikbare tips om een vriendin te krijgen.
De andere krant. Staat agenda in.quote:
Games spelen op de pc is in de regel wel een enorme afknapper voor een dame. Alhoewel ik een keer in Kazakhstan een jongedame ben tegen gekomen die echt van gamen houdt. Maar zij is echt een uitzondering.quote:Op zaterdag 30 mei 2026 19:18 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
Ik speel graag games en ga wekelijks naar de gym. Beide niet echt hobby's waar veel vrouwen op af zouden komen.
Dat hangt van de dame in kwestie af uiteraard.quote:Op zondag 31 mei 2026 08:38 schreef Hexagon het volgende:
Vrouwen hebben een behoefte aan een relatie met iemand zonder wappiegedrag.
Dit is zeker een goede tip!quote:Op zondag 7 juni 2026 04:46 schreef FrequentieHouder het volgende:
Je zou je misschien kunnen richten op permaculture. In die kringen zijn ook bijeenkomsten, mensen van all walks of life, vrijgezellen en gesettelde mensen, interesses in ‘off grid living’, mensen die kritisch over covid en andere zaken in het leven willen nadenken etc.
Nog een tip wellicht: als je best duidelijke meningen hebt en daarvoor staat, zorg dat het niet je identiteit wordt.
Ventileer je eigen mening niet te vaak. Het is niet prettig, kan onaantrekkelijk worden en voor een ander, vooral een partner het gevoel dat er weinig ruimte en flexibiliteit bestaat.
Behoudt een bepaalde zachtheid, ook als over thema’s wordt gesproken waar je hele duidelijke meningen over hebt.
En nog een hele goeie en belangrijke: laat interesse zien in je partner.
Wat een gelulquote:Op vrijdag 12 juni 2026 20:05 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
Games spelen op de pc is in de regel wel een enorme afknapper voor een dame. Alhoewel ik een keer in Kazakhstan een jongedame ben tegen gekomen die echt van gamen houdt. Maar zij is echt een uitzondering.
Kijk als je bijvoorbeeld al van bordspellen houdt, dus off-line, is het al heel anders. Dat is sociaal en leuk. Scrabble, Mahjong, schaken, dammen, duizenden, Uno ...
Verder is de sportschool ook geen goede locatie om een date te vinden. Niets mis met de sportschool, maar erg sociaal is de activiteit niet.
Zou ik eerder voor sociale sporten gaan: paardrijden, basketbal, hockey e.d.
Dit is TS?quote:Op zondag 7 juni 2026 13:07 schreef PabstBlueRibbon het volgende:
[..]
Daarom
Bekijk deze YouTube-video
Daar moet je alleen maar aan meedoen als je met jezelf wilt pimpen en zeker weet dat mensen jou een lekker ding vinden
Wel een beetje makkelijk.quote:Op zaterdag 30 mei 2026 18:26 schreef CoolGuy het volgende:
ja als alle vrouwen in je omgeving 'geen goede match' zijn dan is het waarschijnlijker dat jij degene bent die geen goede match is.
Het gegeven dat hij geen vervolgopleiding heeft maakt hem inderdaad heel pienter en een echte doorpakker!quote:Op zaterdag 6 juni 2026 08:09 schreef Kottnauer het volgende:
Je bent intelligent (VWO), maar ook iemand die de handen uit de mouwen steekt.
Er kunnen allerlei redenen zijn om geen vervolgopleiding te doen; dat zegt niets over intelligentie.quote:Op maandag 15 juni 2026 14:59 schreef AToontje87 het volgende:
[..]
Het gegeven dat hij geen vervolgopleiding heeft maakt hem inderdaad heel pienter en een echte doorpakker!
Ik denk dat dit als geintje bedoeld is.quote:Op maandag 15 juni 2026 13:10 schreef oppiedoppie het volgende:
[..]
Dit is TS?
Deze komt uit Den haag en TS zegt uit Drenthe te wonen. En TS is nu 25 en deze man is 21, is dat dan 5 jaar geleden opgenomen toen hij nog in DH woonde?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |