abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 29 mei 2026 @ 19:22:47 #51
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_220915425
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 mei 2026 19:20 schreef AchJa het volgende:

[..]
Ik blaas nergens hoog van de toren, ik geef een link van nb. Rechtspraak waar Icke gewoon om redenen is geweigerd. Gezien het gedrag van Kanye kan dat nu ook prima geregeld worden. Maar ja, het is maar Jodenhaat, dan is het niet erg ofzo.
Nouja, in het geval van Icke lagen er een paar rapporten van het NCTV die stelden dat deze man een gevaar voor de openbare orde is. Ik vraag me ten zeerste af of die er voor Ye ook zijn.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_220915428
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 mei 2026 19:22 schreef AchJa het volgende:

[..]
Nogmaals, het kan dus prima, als men maar wil. Nu wordt eea een beetje schouderophalend aangekeken.
Hoe bedoel je 'als men wil'? Je bedoelt 'als we voldoende bewezen achten dat deze persoon inderdaad een gevaar voor de openbare orde is', denk ik.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
  Moderator vrijdag 29 mei 2026 @ 19:24:28 #54
5428 crew  miss_sly
pi_220915431
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 mei 2026 19:22 schreef AchJa het volgende:

[..]
Nogmaals, het kan dus prima, als men maar wil. Nu wordt eea een beetje schouderophalend aangekeken.
Het wordt niet een beetje schouderophalend aangekeken en het is niet maar jodenhaat, en het kan niet alleen maar op basis van wat men wil.

En dat is maar goed ook, in een rechtsstaat, dat alleen maar willen niet voldoende is. En soms is dat gewoon kut, want eigenlijk wil je zo'n knakker zonder meer kunnen weigeren.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_220915435
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 mei 2026 19:22 schreef AchJa het volgende:

[..]
Dus?
Wat dus?
  vrijdag 29 mei 2026 @ 19:25:42 #56
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_220915438
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 mei 2026 19:21 schreef Raw85 het volgende:
Op basis van welke wet- en regelgeving vroeg ik toch?
Artikel 172 Gemeentewet: de burgemeester is belast met handhaving van de openbare orde.
Artikel 175 Gemeentewet: bij ernstige wanordelijkheden of dreigende verstoring van de openbare orde kan de burgemeester noodbevelen geven.
Artikel 176 Gemeentewet: mogelijkheid tot een noodverordening.

Maar belangrijker:

Bekijk deze YouTube-video
  vrijdag 29 mei 2026 @ 19:26:20 #57
501164 KinKiJan
[redacted]
pi_220915442
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 mei 2026 19:22 schreef AchJa het volgende:

[..]
Nogmaals, het kan dus prima, als men maar wil. Nu wordt eea een beetje schouderophalend aangekeken.
Nogmaals, het ging er bij Icke om dat hij hier specifiek heen kwam om zijn meningen te verkondigen en waarop volgens jouw eigen link de juridische basis lag om hem te weigeren.

Dat is dus niet hetzelfde als bij Ye, die achterlijke meningen heeft, maar hier muziek komt maken.
“Surrounded by losers, misfits and boozers”
  vrijdag 29 mei 2026 @ 19:27:06 #58
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_220915447
quote:
7s.gif Op vrijdag 29 mei 2026 19:24 schreef miss_sly het volgende:

Het wordt niet een beetje schouderophalend aangekeken en het is niet maar jodenhaat, en het kan niet alleen maar op basis van wat men wil.

En dat is maar goed ook, in een rechtsstaat, dat alleen maar willen niet voldoende is. En soms is dat gewoon kut, want eigenlijk wil je zo'n knakker zonder meer kunnen weigeren.
Laat ik voorop stellen dat ik de weigering van Icke nergens op vond slaan maar toen waren de reacties heel anders.
pi_220915449
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 mei 2026 19:25 schreef Tengano het volgende:

[..]
Artikel 172 Gemeentewet: de burgemeester is belast met handhaving van de openbare orde.
Artikel 175 Gemeentewet: bij ernstige wanordelijkheden of dreigende verstoring van de openbare orde kan de burgemeester noodbevelen geven.
Artikel 176 Gemeentewet: mogelijkheid tot een noodverordening.

Maar belangrijker:

Bekijk deze YouTube-video
Oke, en hoe zie je een noodverordening of noodbevel werken als manier om iemand de toegang tot Nederland te ontzeggen?
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_220915451
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 mei 2026 19:25 schreef Tengano het volgende:

[..]
Artikel 172 Gemeentewet: de burgemeester is belast met handhaving van de openbare orde.
Artikel 175 Gemeentewet: bij ernstige wanordelijkheden of dreigende verstoring van de openbare orde kan de burgemeester noodbevelen geven.
Artikel 176 Gemeentewet: mogelijkheid tot een noodverordening.

Maar belangrijker:

Bekijk deze YouTube-video
Welke ernstige wanordelijkheden of verstoring van de openbare orde gaat er plaatsvinden denk je?
pi_220915453
Ik besef me nu dat ik op user Tengano reageer. Dat is mijn fout, sorry.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
  vrijdag 29 mei 2026 @ 19:28:20 #62
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_220915459
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 mei 2026 19:15 schreef Raw85 het volgende:

[..]
Kom maar door met je voorbeeld dan en het liefst voorzien van je juridische analyse ook. Ik heb geen zin om te moeten gokken waar je op doelt.
https://www.nu.nl/binnenl(...)%2Fduckduckgo.com%2F
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
  vrijdag 29 mei 2026 @ 19:29:04 #64
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_220915461
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 mei 2026 19:27 schreef Raw85 het volgende:
Welke ernstige wanordelijkheden of verstoring van de openbare orde gaat er plaatsvinden denk je?
Welke zouden er plaatsvinden als David Icke hier zou komen?
pi_220915474
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 mei 2026 19:28 schreef AchJa het volgende:

[..]
Zoals je kon lezen is er een ruime kamermeerderheid voor.
Maar de motie was dit:

quote:
verzoekt de regering zich in navolging van het Verenigd Koninkrijk in te zetten om
Kanye West de toegang tot Nederland te weigeren en als dat binnen de huidige wettelijke
mogelijkheden niet lukt, een dringend beroep te doen op de organisatoren om het concert
te annuleren;

verzoekt de regering voorts te bezien welke aanpassingen in de regelgeving nodig zouden
zijn om mogelijk te maken dat Nederland artiesten met antisemitische uitlatingen net
als andere Europese landen wel kan weigeren,
Daar wordt aan voldaan.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_220915479
quote:
quote:
op advies van de politie uit vrees voor chaos en omdat er concrete terroristische bedreigingen zouden zijn.
Zijn die er ook als Kanye West wat nummertjes gaar doen in het Gelredome denk je?
  vrijdag 29 mei 2026 @ 19:30:36 #67
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_220915480
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 mei 2026 19:27 schreef Raw85 het volgende:

[..]
Welke ernstige wanordelijkheden of verstoring van de openbare orde gaat er plaatsvinden denk je?
Het maakt eigenlijk niet uit welk antwoord ik je verder nog ga geven en dat geldt voor alle types zoals jij op dit forum. Je bent het niet met mij eens en dat gaat ook niet gebeuren, ook niet als ik nog tien keer door je hoepeltje spring.

Je hebt nu de artikelen en je antwoord, en wat voor antwoord ik je verder nog zou geven, je gaat het toch niet met mij eens worden, en dat is ook niet je intentie.

Prettige voortzetting dus verder, en zoek maar iemand anders voor je spelletje :)
pi_220915486
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 mei 2026 19:29 schreef AchJa het volgende:

[..]
Welke zouden er plaatsvinden als David Icke hier zou komen?
Dat moet je denk ik aan de NCTV vragen.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_220915497
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 mei 2026 19:30 schreef Tengano het volgende:

[..]
Het maakt eigenlijk niet uit welk antwoord ik je verder nog ga geven en dat geldt voor alle types zoals jij op dit forum. Je bent het niet met mij eens en dat gaat ook niet gebeuren, ook niet als ik nog tien keer door je hoepeltje spring.

Je hebt nu de artikelen en je antwoord en wat voor antwoord ik je verder nog zou geven, je gaat het niet met mij eens worden.

Prettige voortzetting dus verder, en zoek maar iemand anders voor je spelletje :)
Jij bent gewoon een user die allerlei verdachtmakingen uit vanwege iemands achtergrond maar te laf of te dom is om daar vervolgens als een man achter te gaan staan. Het gaat helemaal niet om het eens worden met elkaar, dat zullen we waarschijnlijk inderdaad niet worden. Maar onderbouw je posts op z’n minst of houd die smerige troep anders gewoon voor je.
  Redactie Sport vrijdag 29 mei 2026 @ 19:32:47 #70
274204 crew  Mexicanobakker
pi_220915498
Kanye is een lul maar niet staatsgevaarlijk. Dat is zijn uitspraak en zo zit het
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  vrijdag 29 mei 2026 @ 19:33:52 #71
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_220915503
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 mei 2026 19:32 schreef Raw85 het volgende:

[..]
Jij bent gewoon een user die allerlei verdachtmakingen uit vanwege iemands achtergrond maar te laf of te dom is om daar vervolgens als een man achter te gaan staan. Het gaat helemaal niet om het eens worden met elkaar, dat zullen we waarschijnlijk inderdaad niet worden. Maar onderbouw je posts op z’n minst of houd die smerige troep anders gewoon voor je.
Mijn advies: doe verder geen moeite meer voor verduidelijking ;)
pi_220915516
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 mei 2026 19:33 schreef Tengano het volgende:

[..]
Mijn advies: doe verder geen moeite meer voor verduidelijking ;)
Mijn advies: dim je toon als je vervolgens zielig gaat duiken zonder fatsoenlijk weerwoord
  vrijdag 29 mei 2026 @ 19:35:50 #73
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_220915536
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 mei 2026 19:34 schreef Raw85 het volgende:
Mijn advies: dim je toon als je vervolgens zielig gaat duiken zonder fatsoenlijk weerwoord
En dit tekent dus precies de intentie die je hebt bij al je uitvragingen, en maakt voor mij dat ik eigenlijk helemaal geen behoefte heb om op jou te reageren.

Heb ik toch gedaan, en dat zie ik dan als mijn fout.

Prettige avond verder.
pi_220915550
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 mei 2026 19:35 schreef Tengano het volgende:

[..]
En dit tekent dus precies de intentie die je hebt bij al je uitvragingen, en maakt voor mij dat ik eigenlijk helemaal geen behoefte heb om op jou te reageren.

Heb ik toch gedaan, en dat zie ik dan als mijn fout.

Prettige avond verder.
Als je geen moeilijke vragen wil moet je geen topics openen met allerlei smerige insinuaties.
  vrijdag 29 mei 2026 @ 19:38:00 #75
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_220915563
Wat een enorm gejank om weinig. Heel Nederland moet opeens even braken om Kanye, waar de helft van die kneusjes in de 2e kamer nog geen nummer van kan noemen. Maar oh wee, hij heeft een nummertje Heil Hitler gemaakt.
Ga je druk maken om de jodenjacht in Amsterdam door eigen inwoners in plaats van om een rapper die dat nummer niet speelt tijdens z'n shows.
Haters everywhere but I don't really care.
  vrijdag 29 mei 2026 @ 19:38:11 #76
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_220915565
Jamaar Faber was kut...

quote:
Complotdenker mag al drie jaar op rij geen kerst vieren met schoonfamilie in Haarlem, minister Faber ligt dwars

De omstreden Britse complotdenker David Icke mag voor het derde jaar op rij de feestdagen niet doorbrengen bij zijn schoonfamilie in Haarlem. De rechtbank in Den Haag bevestigt dat het verbod om het Schengengebied binnen te komen niet wordt opgeheven, op verzoek van asielminister Marjolein Faber. Volgens de overheid vormt Icke door zijn controversiële uitlatingen een bedreiging voor de openbare orde. ,,Dit terwijl ik op mijn 72ste niet eens een strafblad heb”, reageert Icke.
pi_220915581
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 mei 2026 18:26 schreef Raw85 het volgende:

[..]
Dat is gelukkig nog steeds een mogelijkheid:
[..]

Ja leuk een motie.

Een motie heeft geen juridische binding. En heeft dus geen kans in de rechtbank.

Dat ik dit moet uitleggen :')
pi_220915589
quote:
5s.gif Op vrijdag 29 mei 2026 18:37 schreef HeatWave het volgende:

[..]
Mag je dan ook een mening hebben over, pak em beet, de profeet Mohammed ? En als die mening negatief is, is dat dan ook leef en laat leven?
Ja dat mag.
  vrijdag 29 mei 2026 @ 19:41:18 #79
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_220915593
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 mei 2026 19:40 schreef Ambtenaar030 het volgende:

Ja dat mag.
Je mag (van de Nederlandse wet) zelfs een tekeningetje van hem maken.

Nu nog wel tenminste.
pi_220915611
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 mei 2026 18:43 schreef AchJa het volgende:

[..]
We waren anders ook prima in staat om bv. een David Icke de toegang te ontzeggen... Dus waarom kan dat nu niet?
Heb je het wel gelezen?

De NCTV beroept zich op een gevaar voor de openbare orde omdat deze man een crimineel record heeft.

Ik dacht dat sommige hier juist tegen criminelen binnenlaten waren?
pi_220915633
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 mei 2026 19:13 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]
Alsof Marcouch zich iets van wereldse wetten aantrekt. Hij heeft een burger een gebiedsverbod voor de hele gemeente gegeven omdat die de verkeerde meningsuitingen had.
Daar ben ik het mee eens. Edwin Wagensveld zou gewoon moeten kunnen demonstreren.

Aangezien Ye niet demonstreert maar van zijn artistieke vrijheid gebruik maakt zou het niet kunnen om deze te verbieden. Stel je eens voor dat de burgemeester van Hilversum eens gaat beoordelen wie er welkom zijn in de radio programma's
  vrijdag 29 mei 2026 @ 19:46:08 #82
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_220915640
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 mei 2026 19:42 schreef Ambtenaar030 het volgende:
Heb je het wel gelezen?

De NCTV beroept zich op een gevaar voor de openbare orde omdat deze man een crimineel record heeft.

Ik dacht dat sommige hier juist tegen criminelen binnenlaten waren?
Ik ben tegen de dubbele moraal die ondertussen aan de lopende band gehanteerd wordt. Jodenhaat is prima atm en als je niet op die bandwagon springt ben je eoa genocideverheerlijker. En als je dan ook nog dit soort opmerkingen leest:

quote:
Maar oh wee, hij heeft een nummertje Heil Hitler gemaakt.
Dan breekt mijn klomp helemaal. Morgen met ons allen uit volle borst het Horst Wessel lied zingen want he, het is maar een nummertje...
pi_220915646
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 mei 2026 19:39 schreef Ambtenaar030 het volgende:

[..]
Ja leuk een motie.

Een motie heeft geen juridische binding. En heeft dus geen kans in de rechtbank.

Dat ik dit moet uitleggen :')
Ik beweer ook helemaal nergens dat die motie daar op zichzelf voor gaat zorgen.
pi_220915648
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 mei 2026 19:13 schreef Raw85 het volgende:

[..]
Man je hebt geen idee waar je het over hebt. Deze TS zeikt de burgemeester toch volledig af? Figuren als TS en jij moeten dan gewoon eens met wet- en regelgeving aan komen zetten op basis waarvan deze burgemeester zoiets zou moeten doen. Daar hoort dan uiteraard wel een onderbouwing bij.

Je komt aanzetten met TK-moties maar die zijn van een heel andere orde dan de bevoegdheden die een burgemeester heeft.
Volgens mij begrijpen zij oprecht niet dat een motie geen juridische binding heeft.

Het is simpelweg een oproep en verzoek tot het kabinet.

@nostra @Hanca hebben een juridische achtergrond dus kunnen dit bevestigen
pi_220915652
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 mei 2026 19:17 schreef AchJa het volgende:

[..]
Nogmaals, het kan dus wel gezien de David Icke casus. Dat jij nu in een complete stuip schiet is natuurlijk wel weer tekenend.
David Icke is een veroordeelde crimineel.

Ye is dat zover ik weet niet.

Maar jij bent dus niet voor het stoppen van criminelen voor onze grenzen?
pi_220915662
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 mei 2026 19:19 schreef Tengano het volgende:

[..]
Een fatsoenlijke autochtone burgervader zou besluiten dat zo iemand in zijn stad niet welkom is om dat hij een gevaar voor de samenleving is, voor onrust en polarisatie in de samenleving zorgt, en voor het voeden van Jodenhaat in de samenleving zorgt. Daarnaast had het niet heel ingewikkeld geweest als hij daarbij tevens had aangeven dat hij zich schaarde achter de meerderheid van de kamer die voor een verbod was voor een podium van deze rapper met zijn denkbeelden die niet in deze Nederlandse samenleving passen.

Dat kan dus niet.

Er is geen juridische grond voor om iemand te weigeren op basis van zijn artistieke teksten.

Doe je alsof je zo simpel bent, ondanks dat het halve topic je wijst op de juridische mogelijkheden of ben je het gewoon?
  vrijdag 29 mei 2026 @ 19:49:47 #87
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_220915669
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 mei 2026 19:46 schreef Ambtenaar030 het volgende:
Het is simpelweg een oproep en verzoek tot het kabinet.
Zoals het verzoek van Faber?

quote:
De rechtbank in Den Haag bevestigt dat het verbod om het Schengengebied binnen te komen niet wordt opgeheven, op verzoek van asielminister Marjolein Faber.
Bart van den Brink kan ook gewoon een verzoek indienen he?
pi_220915671
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 mei 2026 19:25 schreef Tengano het volgende:

[..]
Artikel 172 Gemeentewet: de burgemeester is belast met handhaving van de openbare orde.
Artikel 175 Gemeentewet: bij ernstige wanordelijkheden of dreigende verstoring van de openbare orde kan de burgemeester noodbevelen geven.
Artikel 176 Gemeentewet: mogelijkheid tot een noodverordening.

Maar belangrijker:

Bekijk deze YouTube-video
Je begrijpt dat een optreden in het Gelredome niet valt onder de openbare orde? De Gelredome is verantwoordelijk
pi_220915673
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 mei 2026 19:47 schreef Ambtenaar030 het volgende:

[..]
David Icke is een veroordeelde crimineel.

Ye is dat zover ik weet niet.

Maar jij bent dus niet voor het stoppen van criminelen voor onze grenzen?
Heb je daar een bron van? Voor zover ik weet is dat niet het geval, en dan zou je dat hier ook niet als argument moeten gebruiken.
And it's only the giving
That makes you
What you are
pi_220915675
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 mei 2026 19:49 schreef AchJa het volgende:

[..]
Zoals het verzoek van Faber?
[..]

Is dat ook een verzoek aan de regering, of een verzoek van de verantwoordelijke minister aan de rechtbank?
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_220915682
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 mei 2026 19:30 schreef Tengano het volgende:
Het maakt eigenlijk niet uit welk antwoord ik je verder nog ga geven en dat geldt voor alle types zoals jij op dit forum. Je bent het niet met mij eens en dat gaat ook niet gebeuren, ook niet als ik nog tien keer door je hoepeltje spring.
>Tengano
>Iedereen legt hem uit hoe de juridische kaders werken
>Ipv ervan te leren geeft hij iedereen de schuld dat hij geen gelijk krijgt
  vrijdag 29 mei 2026 @ 19:51:35 #92
13456 AchJa
Shut up!!!
  vrijdag 29 mei 2026 @ 19:51:46 #93
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_220915687
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 mei 2026 19:46 schreef AchJa het volgende:
Dan breekt mijn klomp helemaal. Morgen met ons allen uit volle borst het Horst Wessel lied zingen want he, het is maar een nummertje...
Artistieke vrijheid.

Man, these people took my kids from me
Then they froze my bank accounts
I got so much anger in me
Got no way to take it out

With all of the money and fame I still don't get to see my children
Niggas see my Twitter, but they don't see how I be feeling
So I became a nazi, yeah
Bitch, I'm the villain
Nigga, heil Hitler (Heil Hitler) Nigga, heil Hitler (Woo)
Haters everywhere but I don't really care.
pi_220915689
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 mei 2026 19:41 schreef Tengano het volgende:

[..]
Je mag (van de Nederlandse wet) zelfs een tekeningetje van hem maken.

Nu nog wel tenminste.
Ja Soros komt morgen voor je tekeningentjes.

.... :') ....
pi_220915698
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 mei 2026 19:46 schreef Ambtenaar030 het volgende:

[..]
Volgens mij begrijpen zij oprecht niet dat een motie geen juridische binding heeft.

Het is simpelweg een oproep en verzoek tot het kabinet.

@:nostra @:hanca hebben een juridische achtergrond dus kunnen dit bevestigen
Ik heb een financiële, net als Hanca, dus kan hier niet over meepraten.

Wel een mening: laat die gek lekker, daar is de vvmu voor en die is weliswaar niet absoluut, maar die grenzen worden niet overschreden. Dat geldt voor hem, alsook voor Palliegekkies in de Republiek Amsterdam.
Wer die Macht hat, bewegt sich in einem Milieu, das ihm nicht widersteht, ohne dass in der Menschenmasse um ihn herum irgendetwas dazu geeignet wäre, zwischen Impuls und Handlung den kleinen Abstand zu schaffen, in dem Raum für Denken bleibt.
pi_220915707
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 mei 2026 19:46 schreef AchJa het volgende:

[..]
Ik ben tegen de dubbele moraal die ondertussen aan de lopende band gehanteerd wordt. Jodenhaat is prima atm en als je niet op die bandwagon springt ben je eoa genocideverheerlijker. En als je dan ook nog dit soort opmerkingen leest:
[..]
Dan breekt mijn klomp helemaal. Morgen met ons allen uit volle borst het Horst Wessel lied zingen want he, het is maar een nummertje...
Ach als 100 man op een Malieveld staan, Hitler groeten doen, Mussert vlaggen dragen, agenten in elkaar slaan en het D66 partijkantoor voor de zoveelste keer slopen/in de fik proberen te zetten.

Dan lees ik dat deze "bezorgde burgers" het goede doen.
pi_220915710
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 mei 2026 19:49 schreef AchJa het volgende:

[..]
Zoals het verzoek van Faber?
[..]
Bart van den Brink kan ook gewoon een verzoek indienen he?
Ja dat kan. Een bewindspersoon heeft de middelen om dit te doen. De kamer controleert.
pi_220915717
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 mei 2026 19:51 schreef AchJa het volgende:

[..]
Bart van den Brink kan ook een verzoek doen.
Dat klopt, maar die heeft aangegeven daar geen juridische grondslag voor te hebben. Dan kan je wel een verzoek doen, maar dan zegt de rechter 'nee'.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
  vrijdag 29 mei 2026 @ 19:56:17 #99
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_220915726
Eigenlijk zou Edwin Wagensveld gewoon een artistiek optreden moeten verzorgen in Gelredome.

Dat zou dan juridisch wel moeten kunnen lijkt mij.
  vrijdag 29 mei 2026 @ 19:56:26 #100
13456 AchJa
Shut up!!!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')