Voor elke minuut tussen de LAPO en de OP krijg je ook gewoon een punt.
Geldige Top 20 scores worden hieronder automatisch geupdate door Monitor.SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In MemoriamOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar aprilOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn hater <3
Ik doe niet aan DMs, ongeacht de fabeltjes <3![]()
![]()
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
1600 meter palen in recordtijdquote:
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn hater <3
Ik doe niet aan DMs, ongeacht de fabeltjes <3![]()
Hier zou volgens de weersverwachting deze film zich zowat afspelen:
Maar dan zonder dat Franse beeld uiteraard.
Anyway, het miezert hier een beetje.![]()
Mini zit hier Pokémon te kijken.
Ik had Nederlandse filmpjes opgezet, maar het is op een gegeven moment overgegaan naar de Amerikaanse versie.
Wat voor verschrikkelijke rednecks hebben ze uitgekozen om die stemmen in te spreken zeg?
"Peegazjew, I chewz yoo!"![]()
YouTube filmpjes? Daar kun je toch soms de taal van de audio track van selecteren?quote:Op vrijdag 29 mei 2026 18:04 schreef ToT het volgende:
Mini zit hier Pokémon te kijken.
Ik had Nederlandse filmpjes opgezet, maar het is op een gegeven moment overgegaan naar de Amerikaanse versie.
Wat voor verschrikkelijke rednecks hebben ze uitgekozen om die stemmen in te spreken zeg?
"Peegazjew, I chewz yoo!"Coffee. Gets you up and moving in the mornings.![]()
Tegenwoordig zit er ook vaak een AI-nasynchronisatie bijquote:Op vrijdag 29 mei 2026 18:06 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
YouTube filmpjes? Daar kun je toch de taal van de audio track van selecteren vaak?
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn hater <3
Ik doe niet aan DMs, ongeacht de fabeltjes <3![]()
quote:Op vrijdag 29 mei 2026 18:07 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Tegenwoordig zit er ook vaak een AI-nasynchronisatie bij
Coffee. Gets you up and moving in the mornings.![]()
Het heeft even flink geonweerd, en het is nu een stuk aangenamer. Ik heb de tuindeur weer opengegooid.Coffee. Gets you up and moving in the mornings.![]()
idd Youtube.quote:Op vrijdag 29 mei 2026 18:06 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
YouTube filmpjes? Daar kun je toch soms de taal van de audio track van selecteren?
Ja het is op de tv hier, en Mini vindt het prima zo.![]()
![]()
DoeiWerewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been haunted by a million screams![]()
Hier valt het nog enorm mee!quote:Op vrijdag 29 mei 2026 18:10 schreef gebrokenglas het volgende:
Het heeft even flink geonweerd, en het is nu een stuk aangenamer. Ik heb de tuindeur weer opengegooid.![]()
![]()
Als in nog steeds benauwd? Het was vanmiddag wel behoorlijk benauwdquote:Coffee. Gets you up and moving in the mornings.![]()
Zeker koudIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn hater <3
Ik doe niet aan DMs, ongeacht de fabeltjes <3![]()
Sow vanmiddag stikte ik echt de moord, niet normaal zeg!quote:Op vrijdag 29 mei 2026 18:11 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Als in nog steeds benauwd? Het was vanmiddag wel behoorlijk benauwd
Hier in huis is het altijd wel koel, geen idee hoe het nu buiten aanvoelt.![]()
Hier ook onweer en een beste regenbui, is wel 10 gr afgekoeld, maar even goed nog 26 grquote:Op vrijdag 29 mei 2026 18:10 schreef gebrokenglas het volgende:
Het heeft even flink geonweerd, en het is nu een stuk aangenamer. Ik heb de tuindeur weer opengegooid.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Het is heerlijk nu.quote:Op vrijdag 29 mei 2026 18:12 schreef ToT het volgende:
[..]
Sow vanmiddag stikte ik echt de moord, niet normaal zeg!
Hier in huis is het altijd wel koel, geen idee hoe het nu buiten aanvoelt.Coffee. Gets you up and moving in the mornings.![]()
IK wilde even naar mijn dochter, doe de achterdeur open en het was net of er een klepje dichtging voor mijn longen kreeg bijna geen lucht zo warm/benauwdquote:Op vrijdag 29 mei 2026 18:12 schreef ToT het volgende:
[..]
Sow vanmiddag stikte ik echt de moord, niet normaal zeg!
Hier in huis is het altijd wel koel, geen idee hoe het nu buiten aanvoelt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
quote:Op vrijdag 29 mei 2026 18:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
IK wilde even naar mijn dochter, doe de achterdeur open en het was net of er een klepje dichtging voor mijn longen kreeg bijna geen lucht zo warm/benauwd!
![]()
Was in de schaduw hier 35 grquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
O dat scheelt best met deze temperaturenquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Hier al lang weer gestoptquote:
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Het ruikt hier naar brand buiten, vieze lucht dus raam maar dicht gedaan
Ik heb nergens gelezen dat er brand is maar ruiikt wel zoWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Bij mij ruikt het soms wel naar brand, brand bier welteverstaanUw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Bier hierIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn hater <3
Ik doe niet aan DMs, ongeacht de fabeltjes <3![]()
Dat zal hier zelden gebeuren dat het naar bier ruiktquote:Op vrijdag 29 mei 2026 18:37 schreef hemarookworst het volgende:
Bij mij ruikt het soms wel naar brand, brand bier welteverstaan
Trouwens net een fiks hagelbui gehadWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Wel aan de bolk, niet aan het bierWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Proost.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Heer Versquote:
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn hater <3
Ik doe niet aan DMs, ongeacht de fabeltjes <3![]()
quote:Goedenavond heren.quote:
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Alles wel?quote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn hater <3
Ik doe niet aan DMs, ongeacht de fabeltjes <3![]()
Alles rustig hier en met u ?quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Hier ook rustigquote:
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn hater <3
Ik doe niet aan DMs, ongeacht de fabeltjes <3![]()
Fijn weekend.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Geen nieuwe gehaald ?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Is het zaterdag.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Heb je hem buiten gezetquote:
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Gelijk een reserve kopen.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Uhu.quote:
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
@ieniminimuisquote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn hater <3
Ik doe niet aan DMs, ongeacht de fabeltjes <3![]()
Mutti denk ik.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik kan nog zo veel opmerkingen maken, maar laat ik dat maar niet doen, want we hebben hier al genoeg donnerwetter!quote:![]()
![]()
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op vrijdag 29 mei 2026 19:27 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik kan nog zo veel opmerkingen maken, maar laat ik dat maar niet doen, want we hebben hier al genoeg donnerwetter!“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
De plofkrakers hebben Friesland ontdekt.
https://www.waldnet.nl/wn(...)ad3aBOH_PODkF418p8-Q“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Nu pasquote:Op vrijdag 29 mei 2026 19:35 schreef FreshFruit het volgende:
De plofkrakers hebben Friesland ontdekt.
https://www.waldnet.nl/wn(...)ad3aBOH_PODkF418p8-QUw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
2 jaar geleden een keer hier in de buurt . Maar afgelopen week waren er twee. Burgum en Drachten.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Buiten was het water gratis lolquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Ja ik las hetquote:Op vrijdag 29 mei 2026 19:42 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
2 jaar geleden een keer hier in de buurt . Maar afgelopen week waren er twee. Burgum en Drachten.Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Arsje von ohr als je me niet snapt dann halt die S.quote:Op vrijdag 29 mei 2026 19:27 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik kan nog zo veel opmerkingen maken, maar laat ik dat maar niet doen, want we hebben hier al genoeg donnerwetter!![]()
Zelfbolk.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
![]()
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Kijk even in welk subforum we zitten.quote:Op vrijdag 29 mei 2026 19:48 schreef mario390 het volgende:
Ja kutegal maar wat daar tot van me onzin praat gaat op geen koehuid😡“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik moet de S houden als ik een kont als oor heb?quote:Op vrijdag 29 mei 2026 19:45 schreef mario390 het volgende:
[..]
Arsje von ohr als je me niet snapt dann halt die S.![]()
![]()
Je klinkt niet echt vrolijk.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Wie veegt je bipsje dan af?quote:Op vrijdag 29 mei 2026 19:52 schreef mario390 het volgende:
Dat me egal ik gaa niet met muis schijsen
Okee, ff koterslingeren hier!![]()
![]()
Tot later ToT.quote:Op vrijdag 29 mei 2026 19:53 schreef ToT het volgende:
[..]
Wie veegt je bipsje dan af?
Okee, ff koterslingeren hier!
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Arsch mit Ohren m (strong, genitive Arsches mit Ohren or Arschs mit Ohren, plural Ärsche mit Ohren)
(vulgar) A remarkably stupid person.Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Wat vragt de idiot van afvegen, het is overhaupt niet om de toiletgang gegangen,hij verstaat alles fout![]()
quote:Op vrijdag 29 mei 2026 19:57 schreef hemarookworst het volgende:
Arsch mit Ohren m (strong, genitive Arsches mit Ohren or Arschs mit Ohren, plural Ärsche mit Ohren)
(vulgar) A remarkably stupid person.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Eigen interpretatie.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Dat weet hij heus wel, maar we zijn in onzinforum hequote:Op vrijdag 29 mei 2026 19:57 schreef mario390 het volgende:
Wat vragt de idiot van afvegen, het is overhaupt niet om de toiletgang gegangen,hij verstaat alles foutUw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Sa is it mar krekt.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
BlubWerewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been haunted by a million screams![]()
Precies.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Is niet echt hoor.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
MehWerewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been haunted by a million screams![]()
Ga je ook ?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Heer UN.quote:
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ken jij pisang ambon?quote:Op vrijdag 29 mei 2026 20:22 schreef mario390 het volgende:
[..]
Nee hoor wirklich niet ,zij vragte wel
Duurt 18:30 tot 23 00 geloof ikUw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Kan best leuk zijn.quote:Op vrijdag 29 mei 2026 20:22 schreef mario390 het volgende:
[..]
Nee hoor wirklich niet ,zij vragte wel
Duurt 18:30 tot 23 00 geloof ik“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Banaan likeur. Pisang betekent banaan in Indonesischquote:Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
![]()
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Zo mierzoetquote:Op vrijdag 29 mei 2026 20:26 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Banaan likeur. Pisang betekent banaan in IndonesischWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Dat is ook weer waarquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Hij is opeens verdwenen.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
![]()
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Komt vast wel weer terug.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Mooie bolk.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Geen cassis ?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Nooit geweest maar geloof je gelijk.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik had deze TTIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn hater <3
Ik doe niet aan DMs, ongeacht de fabeltjes <3![]()
Prima TT.quote:
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 29-05-2026 21:30
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Met nadruk op ?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Weet je wat ook nadruk is? Dat je denkt klaar te zijn met poepen, maar dat er toch nog wat uitkomtUw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Dat is zeer irritant.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Lolquote:Op vrijdag 29 mei 2026 21:33 schreef hemarookworst het volgende:
Weet je wat ook nadruk is? Dat je denkt klaar te zijn met poepen, maar dat er toch nog wat uitkomtWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Helemaal wanneer je geveegd hebt.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Smecklich.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Lecker.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
![]()
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2027: Indonesië
TRV plannen/geboekt 2026: Peru, Nederland, Washington, Hammerfest, Leuven, Kopenhagen, Nederland, St. Maarten, Malta, Barcelona-Napoli/Rome
TRV 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen, Griekenland, Nederland, Nederland, Oslo![]()
Heer Fogel.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Jij bent zo goehoeddddddquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Hey GG. Lekker weekend. Nog leuke plannen?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Fogel helloooooquote:
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Knal het er maar uitquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Wel indruk ?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
![]()
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
quote:
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Wiesdah ?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Heer Stoor.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Achso.quote:
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
De BBQ flink aangehad zeker deze dagen ?
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik had even iets nieuws op de bbq getest. Houd zelf niet zo van zalm. En ik was verdomme de wasabi-mayo vergeten... (later erop gedaan). Maar smaakte best goed. (50°C kerntemp.).
(Testje voor een grote bbq voor veel gasten binnenkort. Gerookt op een 'beech-plank' (beukenhout))
Aziatische zalm bonbons
“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”![]()
Heel smakelijk.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ja maar moest een toefje wasabi-mayo op. en dan de rest. Voor de rest wel prima ja. Vrij simpelquote:
“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”![]()
En het plankje rookte niet. Dus volgende keer het plankje eerder erop leggen denk ik“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”![]()
Of dichter bij de kolen. Ik bbq op een kamado dus de grill ligt vrij hoog. Kan hem wel lager leggen. Plankie moet eigenlijk een beetje smeulen“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”![]()
Niet snel tevreden. Mocht je je dat nog afvragen
“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”![]()
Was me totaal niet opgevallen.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Dat je nogal perfectionistisch kan zijn.quote:
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Blub
Droge neus en slaapwelWerewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been haunted by a million screams![]()
Lekker koese.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
bĺlk dan maarI'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2027: Indonesië
TRV plannen/geboekt 2026: Peru, Nederland, Washington, Hammerfest, Leuven, Kopenhagen, Nederland, St. Maarten, Malta, Barcelona-Napoli/Rome
TRV 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen, Griekenland, Nederland, Nederland, Oslo![]()
Kan gewoon.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
ImmerI'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2027: Indonesië
TRV plannen/geboekt 2026: Peru, Nederland, Washington, Hammerfest, Leuven, Kopenhagen, Nederland, St. Maarten, Malta, Barcelona-Napoli/Rome
TRV 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen, Griekenland, Nederland, Nederland, Oslo![]()
Ja hoor.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
ik zou Weronika Rogowska doenZonder het woord van God is er alleen duisternis.
Als je niet kan relativeren, heb je weinig aan kennis.![]()
Wie?quote:I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2027: Indonesië
TRV plannen/geboekt 2026: Peru, Nederland, Washington, Hammerfest, Leuven, Kopenhagen, Nederland, St. Maarten, Malta, Barcelona-Napoli/Rome
TRV 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen, Griekenland, Nederland, Nederland, Oslo![]()
![]()
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Is ook een gave.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Niet geheel onaardigquote:Op zaterdag 30 mei 2026 00:11 schreef FreshFruit het volgende:
[ [url=https://www.thehandbook.com/cdn-cgi/image/width=800,height=800,fit=cover,q=80,format=webp/https://files.thehandbook(...)748-n.jpg]afbeelding[/url] ]I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2027: Indonesië
TRV plannen/geboekt 2026: Peru, Nederland, Washington, Hammerfest, Leuven, Kopenhagen, Nederland, St. Maarten, Malta, Barcelona-Napoli/Rome
TRV 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen, Griekenland, Nederland, Nederland, Oslo![]()
Kan er mee door.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
moi moiI'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2027: Indonesië
TRV plannen/geboekt 2026: Peru, Nederland, Washington, Hammerfest, Leuven, Kopenhagen, Nederland, St. Maarten, Malta, Barcelona-Napoli/Rome
TRV 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen, Griekenland, Nederland, Nederland, Oslo![]()
@Viesdik was eerst.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Met wat?I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2027: Indonesië
TRV plannen/geboekt 2026: Peru, Nederland, Washington, Hammerfest, Leuven, Kopenhagen, Nederland, St. Maarten, Malta, Barcelona-Napoli/Rome
TRV 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen, Griekenland, Nederland, Nederland, Oslo![]()
![]()
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
De de halve maan de groeten van mequote:
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2027: Indonesië
TRV plannen/geboekt 2026: Peru, Nederland, Washington, Hammerfest, Leuven, Kopenhagen, Nederland, St. Maarten, Malta, Barcelona-Napoli/Rome
TRV 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen, Griekenland, Nederland, Nederland, Oslo![]()
mooie stadquote:boh ik had afgelopen zomer de ongefilterde brugse zot gedronken rechtstreeks daarquote:
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Gaat het ?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Zo vanuit de kraan!quote:Op zaterdag 30 mei 2026 00:58 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
mooie stad
[..]
boh ik had afgelopen zomer de ongefilterde brugse zot gedronken rechtstreeks daar"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Een bolleke ?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
AmaiI'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2027: Indonesië
TRV plannen/geboekt 2026: Peru, Nederland, Washington, Hammerfest, Leuven, Kopenhagen, Nederland, St. Maarten, Malta, Barcelona-Napoli/Rome
TRV 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen, Griekenland, Nederland, Nederland, Oslo![]()
Miljaar.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
ik wou eigenlijk mijn bakkes in het vat douwen maar dat werd niet zo gewaardeerdquote:Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Deze Mario ?
Bekijk deze YouTube-video“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Dacht ik al.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Denken
Volgens mijn pa kan je dat beter aan paarden over laten, want die hebben grotere hoofden.I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2027: Indonesië
TRV plannen/geboekt 2026: Peru, Nederland, Washington, Hammerfest, Leuven, Kopenhagen, Nederland, St. Maarten, Malta, Barcelona-Napoli/Rome
TRV 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen, Griekenland, Nederland, Nederland, Oslo![]()
Wijze pa wel.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
aan AI overlatenquote:Op zaterdag 30 mei 2026 01:21 schreef Fogel het volgende:
Denken
Volgens mijn pa kan je dat beter aan paarden over laten, want die hebben grotere hoofden.Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Ook een optie.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
quote:Op zaterdag 30 mei 2026 01:20 schreef mario390 het volgende:
Ndr V.1978 Musikladen met
Nederlandse
Renée
Herman Brot Hit Shit en
Luv komt mit Ann Maria![]()
Dat zei je al.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Honger nu.quote:"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Also:Witte gij zeker da ge uit Rotterdam komt en nie uit Brabant?quote:Op zaterdag 30 mei 2026 01:16 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
ik wou eigenlijk mijn bakkes in het vat douwen maar dat werd niet zo gewaardeerd"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
De 'verse' zijn wel lekkerder.quote:Op zaterdag 30 mei 2026 01:30 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
heb een hele voorraad sardien in blik
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Zal zo ook maar eens in de vriezer kijken.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik ga iig niet meer in de koelkast kijken. Dat leidt maar tot verlokkingen tot meer alcoholmisbruik
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
is toch niet pr se brabants?quote:Op zaterdag 30 mei 2026 01:31 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Also:
[..]
Witte gij zeker da ge uit Rotterdam komt en nie uit Brabant?
tijdens de industrialisatie van de Rotterdamse haven waren de eerste arbeidsmigranten Brabantse boeren, dus dat er wooren daar zijn overgenomen is niet raar
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Ah kijk, weer wat geleerdquote:Op zaterdag 30 mei 2026 01:34 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
is toch niet pr se brabants?
tijdens de industrialisatie van de Rotterdamse haven waren de eerste arbeidsmigranten Brabantse boeren, dus dat er wooren daar zijn overgenomen is niet raar
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Yuu`re such a sexy man.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Maar wij dus zo vanavond naar een coverbandje gaan kijken.
"We gaan niet kei veul zuipen hč."
-"Nee, beetje rustig aan, morgen weer van alles op het programma!"
"Pcies...."
-"Wel ff beginnen met een halve liter, dorstig weer en zo."
"Nog maar eentje dan."
-"ff van die pils af hoor, daar ga je alleen maar van tempozuipen."
"Ach, ze hebben allerlei bieren van Sudden Death op de tap vanavond! Doen we die IPA van 6%! Oh, kak, die's op! Vatten we die van 7,5% toch."
-"Wel jot! Die ene."
"Nog ff half litertje doen tussendoor."
-"Ey, die IPA van 7,5 hebben ze niet meer, wel nog van 8,5!"
"Doen toch, toch maar glaasjes van 25 cl."
-"Ja het werden La Chouffe glazen want de 25cl glazen waren op, en de barman wilde per se de glazen zo vol dat de schuimkraag maar 2 vingers was want anders zou dat de beleving van het bier verpesten of zo. Dus hier heb je een slordige 45cl 8,5% bier!"
"Lekker man, dadelijk nog 1 om het af te leren."
-"Of twee...."."It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Er was wel veel op daar.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Dan weet je wel hoe laat het isquote:
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
zouden ze daar ook Alles is op van Samson en Gert coveren?quote:
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
![]()
![]()
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@![]()
Als laatste nummer denk ik .quote:Op zaterdag 30 mei 2026 01:49 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
zouden ze daar ook Alles is op van Samson en Gert coveren?
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Deze avond heeft me wel geleerd dat je ook, en misschien wel vooral, zware bieren in grotere glazen moet drinken dan 25CL. Dat accelereert toch je bierbeleving veel sneller."It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Dame Sally.quote:
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ja ... eh....
doe es dat plaatje van stitch koese?Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@![]()
Ik had een 11% bier gemist vorige zomer in Gent omdat ze alleen in 33cl glazen en niet kleiner wouden tappen en ik al wat op had
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
quote:Op zaterdag 30 mei 2026 01:53 schreef Sally het volgende:
Ja ... eh....
doe es dat plaatje van stitch koese?
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Dame HC.quote:
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
De volgende keer dus gewoon lekker dat grote glas 11% pakkenquote:Op zaterdag 30 mei 2026 01:54 schreef hemarookworst het volgende:
Ik had een 11% bier gemist vorige zomer in Gent omdat ze alleen in 33cl glazen en niet kleiner wouden tappen en ik al wat op had![]()
*insert "ik weet zeker dat ze het lekker vinden van Jolke"*"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
![]()
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
quote:
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@![]()
Trusten Sally.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Deze snap ik even niet?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ach ja natuurlijk.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Nee, ik moet even wat eten.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Stop
de tijd.
.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@![]()
ja gewoon nog een keer afzakken naar die regioquote:Op zaterdag 30 mei 2026 01:59 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
De volgende keer dus gewoon lekker dat grote glas 11% pakken![]()
*insert "ik weet zeker dat ze het lekker vinden van Jolke"*Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
StuktvThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Maar nu gaat het niet meer.
Toedels, al moet ik zeggen dat ik ook wel moeiii ben.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@![]()
Groentesoep en stokbroodje kruidenboter.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Doe je Untapp'd ?quote:Op zaterdag 30 mei 2026 02:22 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
ja gewoon nog een keer afzakken naar die regio
edit: je koese hielp, FF![]()
zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@![]()
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 30-05-2026 02:30
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[/quote]
[quote]
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@![]()
Ping.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Dank je.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Lekker sliepe.En tot de volgende.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Groentesoep.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
de hemarookworst is nog steeds een onpijpbare worstTrots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!![]()
BlubWerewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been haunted by a million screams![]()
Daar zijn ook andere worsten voor.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
als die in je mondje past dan is die gewoon pijpbaar toch?Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Als het past dan past het.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
SlaapwelWerewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been haunted by a million screams![]()
Trusten Mutske.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik denk, ik wacht even met posten voor het klokje rond
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Winnaar DTS seizoen 93 *O*![]()
Goedemorgen Heer UN. Dankuwel.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Goed geslapen ?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
mwah, was een beetje warm welquote:Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Winnaar DTS seizoen 93 *O*![]()
Het is zaterdag.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
dat klopt, verjaardag deel 1 vieren
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Winnaar DTS seizoen 93 *O*![]()
Het valt me nu wel mee eigenlijk.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: