Voor elke minuut tussen de LAPO en de OP krijg je ook gewoon een punt.
Geldige Top 20 scores worden hieronder automatisch geupdate door Monitor.SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In MemoriamOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar aprilOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn hater <3
Ik doe niet aan DMs, ongeacht de fabeltjes <3![]()
![]()
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
1600 meter palen in recordtijdquote:
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn hater <3
Ik doe niet aan DMs, ongeacht de fabeltjes <3![]()
Hier zou volgens de weersverwachting deze film zich zowat afspelen:
Maar dan zonder dat Franse beeld uiteraard.
Anyway, het miezert hier een beetje.![]()
Mini zit hier Pokémon te kijken.
Ik had Nederlandse filmpjes opgezet, maar het is op een gegeven moment overgegaan naar de Amerikaanse versie.
Wat voor verschrikkelijke rednecks hebben ze uitgekozen om die stemmen in te spreken zeg?
"Peegazjew, I chewz yoo!"![]()
YouTube filmpjes? Daar kun je toch soms de taal van de audio track van selecteren?quote:Op vrijdag 29 mei 2026 18:04 schreef ToT het volgende:
Mini zit hier Pokémon te kijken.
Ik had Nederlandse filmpjes opgezet, maar het is op een gegeven moment overgegaan naar de Amerikaanse versie.
Wat voor verschrikkelijke rednecks hebben ze uitgekozen om die stemmen in te spreken zeg?
"Peegazjew, I chewz yoo!"Coffee. Gets you up and moving in the mornings.![]()
Tegenwoordig zit er ook vaak een AI-nasynchronisatie bijquote:Op vrijdag 29 mei 2026 18:06 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
YouTube filmpjes? Daar kun je toch de taal van de audio track van selecteren vaak?
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn hater <3
Ik doe niet aan DMs, ongeacht de fabeltjes <3![]()
quote:Op vrijdag 29 mei 2026 18:07 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Tegenwoordig zit er ook vaak een AI-nasynchronisatie bij
Coffee. Gets you up and moving in the mornings.![]()
Het heeft even flink geonweerd, en het is nu een stuk aangenamer. Ik heb de tuindeur weer opengegooid.Coffee. Gets you up and moving in the mornings.![]()
idd Youtube.quote:Op vrijdag 29 mei 2026 18:06 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
YouTube filmpjes? Daar kun je toch soms de taal van de audio track van selecteren?
Ja het is op de tv hier, en Mini vindt het prima zo.![]()
![]()
DoeiWerewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been haunted by a million screams![]()
Hier valt het nog enorm mee!quote:Op vrijdag 29 mei 2026 18:10 schreef gebrokenglas het volgende:
Het heeft even flink geonweerd, en het is nu een stuk aangenamer. Ik heb de tuindeur weer opengegooid.![]()
![]()
Als in nog steeds benauwd? Het was vanmiddag wel behoorlijk benauwdquote:Coffee. Gets you up and moving in the mornings.![]()
Zeker koudIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn hater <3
Ik doe niet aan DMs, ongeacht de fabeltjes <3![]()
Sow vanmiddag stikte ik echt de moord, niet normaal zeg!quote:Op vrijdag 29 mei 2026 18:11 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Als in nog steeds benauwd? Het was vanmiddag wel behoorlijk benauwd
Hier in huis is het altijd wel koel, geen idee hoe het nu buiten aanvoelt.![]()
Hier ook onweer en een beste regenbui, is wel 10 gr afgekoeld, maar even goed nog 26 grquote:Op vrijdag 29 mei 2026 18:10 schreef gebrokenglas het volgende:
Het heeft even flink geonweerd, en het is nu een stuk aangenamer. Ik heb de tuindeur weer opengegooid.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Het is heerlijk nu.quote:Op vrijdag 29 mei 2026 18:12 schreef ToT het volgende:
[..]
Sow vanmiddag stikte ik echt de moord, niet normaal zeg!
Hier in huis is het altijd wel koel, geen idee hoe het nu buiten aanvoelt.Coffee. Gets you up and moving in the mornings.![]()
IK wilde even naar mijn dochter, doe de achterdeur open en het was net of er een klepje dichtging voor mijn longen kreeg bijna geen lucht zo warm/benauwdquote:Op vrijdag 29 mei 2026 18:12 schreef ToT het volgende:
[..]
Sow vanmiddag stikte ik echt de moord, niet normaal zeg!
Hier in huis is het altijd wel koel, geen idee hoe het nu buiten aanvoelt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
quote:Op vrijdag 29 mei 2026 18:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
IK wilde even naar mijn dochter, doe de achterdeur open en het was net of er een klepje dichtging voor mijn longen kreeg bijna geen lucht zo warm/benauwd!
![]()
Was in de schaduw hier 35 grquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
O dat scheelt best met deze temperaturenquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Hier al lang weer gestoptquote:
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Het ruikt hier naar brand buiten, vieze lucht dus raam maar dicht gedaan
Ik heb nergens gelezen dat er brand is maar ruiikt wel zoWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Bij mij ruikt het soms wel naar brand, brand bier welteverstaanUw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Bier hierIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn hater <3
Ik doe niet aan DMs, ongeacht de fabeltjes <3![]()
Dat zal hier zelden gebeuren dat het naar bier ruiktquote:Op vrijdag 29 mei 2026 18:37 schreef hemarookworst het volgende:
Bij mij ruikt het soms wel naar brand, brand bier welteverstaan
Trouwens net een fiks hagelbui gehadWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Wel aan de bolk, niet aan het bierWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Proost.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Heer Versquote:
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn hater <3
Ik doe niet aan DMs, ongeacht de fabeltjes <3![]()
quote:Goedenavond heren.quote:
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Alles wel?quote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn hater <3
Ik doe niet aan DMs, ongeacht de fabeltjes <3![]()
Alles rustig hier en met u ?quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Hier ook rustigquote:
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn hater <3
Ik doe niet aan DMs, ongeacht de fabeltjes <3![]()
Fijn weekend.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Geen nieuwe gehaald ?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Is het zaterdag.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Heb je hem buiten gezetquote:
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Gelijk een reserve kopen.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Uhu.quote:
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
@ieniminimuisquote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn hater <3
Ik doe niet aan DMs, ongeacht de fabeltjes <3![]()
Mutti denk ik.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik kan nog zo veel opmerkingen maken, maar laat ik dat maar niet doen, want we hebben hier al genoeg donnerwetter!quote:![]()
![]()
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op vrijdag 29 mei 2026 19:27 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik kan nog zo veel opmerkingen maken, maar laat ik dat maar niet doen, want we hebben hier al genoeg donnerwetter!“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
De plofkrakers hebben Friesland ontdekt.
https://www.waldnet.nl/wn(...)ad3aBOH_PODkF418p8-Q“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Nu pasquote:Op vrijdag 29 mei 2026 19:35 schreef FreshFruit het volgende:
De plofkrakers hebben Friesland ontdekt.
https://www.waldnet.nl/wn(...)ad3aBOH_PODkF418p8-QUw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
2 jaar geleden een keer hier in de buurt . Maar afgelopen week waren er twee. Burgum en Drachten.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Buiten was het water gratis lolquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Ja ik las hetquote:Op vrijdag 29 mei 2026 19:42 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
2 jaar geleden een keer hier in de buurt . Maar afgelopen week waren er twee. Burgum en Drachten.Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Arsje von ohr als je me niet snapt dann halt die S.quote:Op vrijdag 29 mei 2026 19:27 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik kan nog zo veel opmerkingen maken, maar laat ik dat maar niet doen, want we hebben hier al genoeg donnerwetter!![]()
Zelfbolk.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
![]()
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Kijk even in welk subforum we zitten.quote:Op vrijdag 29 mei 2026 19:48 schreef mario390 het volgende:
Ja kutegal maar wat daar tot van me onzin praat gaat op geen koehuid😡“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik moet de S houden als ik een kont als oor heb?quote:Op vrijdag 29 mei 2026 19:45 schreef mario390 het volgende:
[..]
Arsje von ohr als je me niet snapt dann halt die S.![]()
![]()
Je klinkt niet echt vrolijk.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Wie veegt je bipsje dan af?quote:Op vrijdag 29 mei 2026 19:52 schreef mario390 het volgende:
Dat me egal ik gaa niet met muis schijsen
Okee, ff koterslingeren hier!![]()
![]()
Tot later ToT.quote:Op vrijdag 29 mei 2026 19:53 schreef ToT het volgende:
[..]
Wie veegt je bipsje dan af?
Okee, ff koterslingeren hier!
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Arsch mit Ohren m (strong, genitive Arsches mit Ohren or Arschs mit Ohren, plural Ärsche mit Ohren)
(vulgar) A remarkably stupid person.Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Wat vragt de idiot van afvegen, het is overhaupt niet om de toiletgang gegangen,hij verstaat alles fout![]()
quote:Op vrijdag 29 mei 2026 19:57 schreef hemarookworst het volgende:
Arsch mit Ohren m (strong, genitive Arsches mit Ohren or Arschs mit Ohren, plural Ärsche mit Ohren)
(vulgar) A remarkably stupid person.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Eigen interpretatie.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Dat weet hij heus wel, maar we zijn in onzinforum hequote:Op vrijdag 29 mei 2026 19:57 schreef mario390 het volgende:
Wat vragt de idiot van afvegen, het is overhaupt niet om de toiletgang gegangen,hij verstaat alles foutUw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Sa is it mar krekt.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
BlubWerewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been haunted by a million screams![]()
Precies.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Is niet echt hoor.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
MehWerewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been haunted by a million screams![]()
Ga je ook ?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: