Zo vanuit de kraan!quote:Op zaterdag 30 mei 2026 00:58 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
mooie stad
[..]
boh ik had afgelopen zomer de ongefilterde brugse zot gedronken rechtstreeks daar
ik wou eigenlijk mijn bakkes in het vat douwen maar dat werd niet zo gewaardeerdquote:
aan AI overlatenquote:Op zaterdag 30 mei 2026 01:21 schreef Fogel het volgende:
Denken
Volgens mijn pa kan je dat beter aan paarden over laten, want die hebben grotere hoofden.
quote:Op zaterdag 30 mei 2026 01:20 schreef mario390 het volgende:
Ndr V.1978 Musikladen met
Nederlandse
Renée
Herman Brot Hit Shit en
Luv komt mit Ann Maria
Honger nu.quote:
Witte gij zeker da ge uit Rotterdam komt en nie uit Brabant?quote:Op zaterdag 30 mei 2026 01:16 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
ik wou eigenlijk mijn bakkes in het vat douwen maar dat werd niet zo gewaardeerd
De 'verse' zijn wel lekkerder.quote:Op zaterdag 30 mei 2026 01:30 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
heb een hele voorraad sardien in blik
is toch niet pr se brabants?quote:Op zaterdag 30 mei 2026 01:31 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Also:
[..]
Witte gij zeker da ge uit Rotterdam komt en nie uit Brabant?
Ah kijk, weer wat geleerdquote:Op zaterdag 30 mei 2026 01:34 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
is toch niet pr se brabants?
tijdens de industrialisatie van de Rotterdamse haven waren de eerste arbeidsmigranten Brabantse boeren, dus dat er wooren daar zijn overgenomen is niet raar
Dan weet je wel hoe laat het isquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |