abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 30 mei 2026 @ 01:34:48 #226
318211 hemarookworst
Man bijt worst
pi_220917310
quote:
10s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 01:31 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Also:
[..]
Witte gij zeker da ge uit Rotterdam komt en nie uit Brabant?
is toch niet pr se brabants? :o

tijdens de industrialisatie van de Rotterdamse haven waren de eerste arbeidsmigranten Brabantse boeren, dus dat er wooren daar zijn overgenomen is niet raar :D
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten
pi_220917311
quote:
88s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 01:34 schreef hemarookworst het volgende:

[..]
is toch niet pr se brabants? :o

tijdens de industrialisatie van de Rotterdamse haven waren de eerste arbeidsmigranten Brabantse boeren, dus dat er wooren daar zijn overgenomen is niet raar :D
Ah kijk, weer wat geleerd :T
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  zaterdag 30 mei 2026 @ 01:39:10 #228
446112 mario390
Naomi,de echte winaar v. Jaar
pi_220917315
Luv in weiß Ann Maria
  zaterdag 30 mei 2026 @ 01:44:25 #230
446112 mario390
Naomi,de echte winaar v. Jaar
pi_220917324
Nee was lied Ann Maria
  zaterdag 30 mei 2026 @ 01:44:41 #232
424119 FreshFruit
Vita Brevis.
pi_220917326
Yuu`re such a sexy man.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
pi_220917333
Maar wij dus zo vanavond naar een coverbandje gaan kijken.

"We gaan niet kei veul zuipen hè."
-"Nee, beetje rustig aan, morgen weer van alles op het programma!"
"Pcies...."
-"Wel ff beginnen met een halve liter, dorstig weer en zo."
"Nog maar eentje dan."
-"ff van die pils af hoor, daar ga je alleen maar van tempozuipen."
"Ach, ze hebben allerlei bieren van Sudden Death op de tap vanavond! Doen we die IPA van 6%! Oh, kak, die's op! Vatten we die van 7,5% toch."
-"Wel jot! Die ene."
"Nog ff half litertje doen tussendoor."
-"Ey, die IPA van 7,5 hebben ze niet meer, wel nog van 8,5!"
"Doen toch, toch maar glaasjes van 25 cl."
-"Ja het werden La Chouffe glazen want de 25cl glazen waren op, en de barman wilde per se de glazen zo vol dat de schuimkraag maar 2 vingers was want anders zou dat de beleving van het bier verpesten of zo. Dus hier heb je een slordige 45cl 8,5% bier!"
"Lekker man, dadelijk nog 1 om het af te leren."
-"Of twee....".
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  zaterdag 30 mei 2026 @ 01:48:11 #237
318211 hemarookworst
Man bijt worst
pi_220917336
jaaa de monologen van Grommert _O_
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten
  zaterdag 30 mei 2026 @ 01:48:28 #238
424119 FreshFruit
Vita Brevis.
pi_220917339
Er was wel veel op daar. :D
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
pi_220917340
quote:
88s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 01:48 schreef hemarookworst het volgende:
jaaa de monologen van Grommert _O_
Dan weet je wel hoe laat het is :T
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  zaterdag 30 mei 2026 @ 01:49:26 #240
318211 hemarookworst
Man bijt worst
pi_220917342
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 01:48 schreef FreshFruit het volgende:
Er was wel veel op daar. :D
zouden ze daar ook Alles is op van Samson en Gert coveren? :D
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten
pi_220917345
:Z

}:|
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
  zaterdag 30 mei 2026 @ 01:50:50 #242
424119 FreshFruit
Vita Brevis.
pi_220917346
quote:
88s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 01:49 schreef hemarookworst het volgende:

[..]
zouden ze daar ook Alles is op van Samson en Gert coveren? :D
Als laatste nummer denk ik . :D
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
pi_220917348
Deze avond heeft me wel geleerd dat je ook, en misschien wel vooral, zware bieren in grotere glazen moet drinken dan 25CL. Dat accelereert toch je bierbeleving veel sneller.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  zaterdag 30 mei 2026 @ 01:51:48 #244
424119 FreshFruit
Vita Brevis.
pi_220917349
quote:
18s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 01:50 schreef Sally het volgende:
:Z

}:|
Dame Sally. *O*
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
pi_220917351
Ja ... eh....

doe es dat plaatje van stitch koese?
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
  zaterdag 30 mei 2026 @ 01:54:26 #246
318211 hemarookworst
Man bijt worst
pi_220917353
Ik had een 11% bier gemist vorige zomer in Gent omdat ze alleen in 33cl glazen en niet kleiner wouden tappen en ik al wat op had -O-
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten
pi_220917354
:O
♡♡♡♡
  zaterdag 30 mei 2026 @ 01:55:36 #248
424119 FreshFruit
Vita Brevis.
pi_220917355
quote:
9s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 01:53 schreef Sally het volgende:
Ja ... eh....

doe es dat plaatje van stitch koese?
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
pi_220917357
Blijft lief
♡♡♡♡
  zaterdag 30 mei 2026 @ 01:59:04 #250
424119 FreshFruit
Vita Brevis.
pi_220917359
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 01:58 schreef HappyCharly het volgende:
Blijft lief
Dame HC. *O*
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')