Maar wij dus zo vanavond naar een coverbandje gaan kijken.
"We gaan niet kei veul zuipen hè."
-"Nee, beetje rustig aan, morgen weer van alles op het programma!"
"Pcies...."
-"Wel ff beginnen met een halve liter, dorstig weer en zo."
"Nog maar eentje dan."
-"ff van die pils af hoor, daar ga je alleen maar van tempozuipen."
"Ach, ze hebben allerlei bieren van Sudden Death op de tap vanavond! Doen we die IPA van 6%! Oh, kak, die's op! Vatten we die van 7,5% toch."
-"Wel jot! Die ene."
"Nog ff half litertje doen tussendoor."
-"Ey, die IPA van 7,5 hebben ze niet meer, wel nog van 8,5!"
"Doen toch, toch maar glaasjes van 25 cl."
-"Ja het werden La Chouffe glazen want de 25cl glazen waren op, en de barman wilde per se de glazen zo vol dat de schuimkraag maar 2 vingers was want anders zou dat de beleving van het bier verpesten of zo. Dus hier heb je een slordige 45cl 8,5% bier!"
"Lekker man, dadelijk nog 1 om het af te leren."
-"Of twee....".
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."