Zo vanuit de kraan!quote:Op zaterdag 30 mei 2026 00:58 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
mooie stad
[..]
boh ik had afgelopen zomer de ongefilterde brugse zot gedronken rechtstreeks daar
ik wou eigenlijk mijn bakkes in het vat douwen maar dat werd niet zo gewaardeerdquote:
aan AI overlatenquote:Op zaterdag 30 mei 2026 01:21 schreef Fogel het volgende:
Denken
Volgens mijn pa kan je dat beter aan paarden over laten, want die hebben grotere hoofden.
quote:Op zaterdag 30 mei 2026 01:20 schreef mario390 het volgende:
Ndr V.1978 Musikladen met
Nederlandse
Renée
Herman Brot Hit Shit en
Luv komt mit Ann Maria
Honger nu.quote:
Witte gij zeker da ge uit Rotterdam komt en nie uit Brabant?quote:Op zaterdag 30 mei 2026 01:16 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
ik wou eigenlijk mijn bakkes in het vat douwen maar dat werd niet zo gewaardeerd
De 'verse' zijn wel lekkerder.quote:Op zaterdag 30 mei 2026 01:30 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
heb een hele voorraad sardien in blik
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |