De volgende keer dus gewoon lekker dat grote glas 11% pakkenquote:Op zaterdag 30 mei 2026 01:54 schreef hemarookworst het volgende:
Ik had een 11% bier gemist vorige zomer in Gent omdat ze alleen in 33cl glazen en niet kleiner wouden tappen en ik al wat op had
quote:
Trusten Sally.quote:
Nee, ik moet even wat eten.quote:
ja gewoon nog een keer afzakken naar die regioquote:Op zaterdag 30 mei 2026 01:59 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
De volgende keer dus gewoon lekker dat grote glas 11% pakken![]()
*insert "ik weet zeker dat ze het lekker vinden van Jolke"*
Groentesoep en stokbroodje kruidenboter.quote:
Doe je Untapp'd ?quote:Op zaterdag 30 mei 2026 02:22 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
ja gewoon nog een keer afzakken naar die regio
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 30-05-2026 02:30SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |