abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220901999
En weer open!
If they say
Why, why, tell her that it's human nature...
pi_220902044
quote:
1s.gif Op woensdag 27 mei 2026 22:27 schreef vencodark het volgende:
Iets anders hè…we hebben vrijdag die uitvaart.
Kan mijn dochter haar knalroze sneakers aan onder een donkere outfit of toch even een ritje Scapino? :@

Overigens zijn er natuurlijk veel Hindoestanen en Surinamers dus ik betwijfel of het issue is eigenlijk.
Nu ga ik over denken. :')
Ik zou er geen nieuwe schoenen voor kopen die ze misschien nooit meer draagt.
If they say
  woensdag 27 mei 2026 @ 22:45:10 #3
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_220902129
Ik ben fan van duiven!
Van alle vogels.
Hier vliegen raven 🖤
Venco dat kan gewoon.
Zeker bij Surinamers, is echt anders dan bij Nederlanders en zelfs daar zou ik het gewoon doen!
No worries 😘
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
  woensdag 27 mei 2026 @ 22:45:59 #4
176471 oh-oh
pi_220902134
Bij de uitvaart van mijn vader hadden we allemaal sneakers aan 😎
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_220902198
Ja, bij een streng gereformeerde uitvaart zou ik het waarschijnlijk laten.

Nee, jullie hebben gelijk. Waar maak ik me druk om. :)
pi_220902206
Ik draag altijd sneakers 8-)
Ben eigenlijk nog nooit bij een uitvaart geweest met echte kledingvoorschriften. Als ik dood ga boeit het me ook niet wat iemand draagt op mijn uitvaart.
If they say
pi_220902214
quote:
1s.gif Op woensdag 27 mei 2026 22:57 schreef vencodark het volgende:
Ja, bij een streng gereformeerde uitvaart zou ik het waarschijnlijk laten.

Nee, jullie hebben gelijk. Waar maak ik me druk om. :)
Scheelt weer ;)
If they say
  donderdag 28 mei 2026 @ 06:31:26 #8
319308 Tink89
To live is to dance
pi_220902842
Alle kinderen die ik ooit op uitvaarten gezien heb, hadden hun gewone schoenen aan. Niks aan de hand. En op de uitvaart van de vader van een vriendin had haar dochter van 5 haar verkleedkleren aan, want ‘opa vond haar zo’n mooie prinses ‘. Ook helemaal prima.

Ik ga zo werken en dan op de terugweg een poging doen om een korte broek of twee te kopen voor mee op vakantie die:
- tot halverwege m’n bovenbeen ongeveer komt. Dus niet truttig tot de knie en ook niet ‘ik kan er niet mee fietsen hotpants-kort’
- niet wit is. Of een andere lichte kleur
- een hoge taille heeft
- lekker zit

Ik ga iig even langs de wibra, zag een leuk bruin linnen exemplaar in de folder. En verder heb ik nog geen idee. Ik heb twee fijne korte broeken van de HEMA, maar die hebben nu niks leuks op de website staan. En m’n andere korte broeken die ik ooit heel fijn vond, passen momenteel even niet. Maar als het goed is, binnenkort weer wel. Dus ik wil geen fortuin uitgeven aan weekend en vakantiebroeken…
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
  Redactie Frontpage donderdag 28 mei 2026 @ 06:51:00 #9
35189 crew  Troel
scherp en bot
pi_220902860
Je hebt 'wees jezelf' en 'doe jezelf beter voor dan je bent'. Naar wat je vertelde over je schoonvader, lijkt hij toch echt bij de eerste serie te horen? Dus tenzij je schoonmoeder we aanstoot aan zou nemen, zijn roze sneakers prima toch?
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  Redactie Frontpage donderdag 28 mei 2026 @ 06:52:23 #10
35189 crew  Troel
scherp en bot
pi_220902863
Oja, @vencodark
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  donderdag 28 mei 2026 @ 08:23:31 #11
176471 oh-oh
pi_220903121
Ik draag nooit korte broeken maar Bonprix!
Maar goed, dat is niet in een winkel.
Ik moet wel binnenkort een nieuw badpak in mijn nieuwe maat, ook haat aan maar ja, ik wil wel een zwembad denk ik. Ik hoop dat Kik wat heeft.
Mijn bankje is er nog niet maar het goede weer houdt nog lang aan hier.
( Groucho Marx )
pi_220903228
De wasmachine staat, ik herhaal de wasmachine staat!
Ze waren er om 8 uur en om 08:18 waren ze alweer weg. Ze hadden 1 of andere high tech traplift.
Het waren sowieso toppers, snel, netjes en lekker vrolijk O+

Dus ik ben blij.

En gisteren om half 8 (ja 's avonds) mijn laatste deadline er doorheen geramd voor mijn werk. Vandaag nog 1 ding afronden en ik heb gewoon al mijn deadlines (1 juni is voor mij doomday) gehaald. En goed ook.
*O* Applaus voor mezelf!
Morgen doe ik dus niets, nada, nienta. Ja zeuren dat het dan alweer 30 graden is.
pi_220903251
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2026 08:48 schreef exode het volgende:
Ze waren er om 8 uur en om 08:18 waren ze alweer weg. Ze hadden 1 of andere high tech traplift.

Dus ik ben blij.

En gisteren om half 8 (ja 's avonds) mijn laatste deadline er doorheen geramd voor mijn werk. Vandaag nog 1 ding afronden en ik heb gewoon al mijn deadlines (1 juni is voor mij doomday) gehaald. En goed ook.
*O* Applaus voor mezelf!
Morgen doe ik dus niets, nada, nienta. Ja zeuren dat het dan alweer 30 graden is.
*O*
Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been haunted by a million screams
  donderdag 28 mei 2026 @ 08:56:36 #14
176471 oh-oh
pi_220903285
Lekker @exode !
( Groucho Marx )
pi_220903387
Yay exode! :)

Laatst reed ik naar huis en zat er een tijdje een auto achter me. Toen ik parkeerde, keerde hij om en reed weg. Net kwam ik aanrijden, staat ie voor mijn parkeerplaats stil, dus ik toeter. Traag gaf ie me de ruimte om daarna weer weg te rijden. Weird :?
If they say
pi_220903423
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2026 08:23 schreef oh-oh het volgende:
Ik draag nooit korte broeken maar Bonprix!
Maar goed, dat is niet in een winkel.
Ik moet wel binnenkort een nieuw badpak in mijn nieuwe maat, ook haat aan maar ja, ik wil wel een zwembad denk ik. Ik hoop dat Kik wat heeft.
Mijn bankje is er nog niet maar het goede weer houdt nog lang aan hier.
In je eigen zwembad ga je toch gewoon lekker in je blote kont?
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_220903534
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 22:29 schreef Mushanga71 het volgende:

[..]
Als ik er s'morgens van wakker word, ik het écht niet cute }:| Dat je kat dat geluid maakt is dan weer wél cute O+

Oeh, spannend dan Hillie! Je kunt op deze manier wel de kittens leren kennen. Laat je mama en babies apart of ook in huis? Dan zou je al kunnen kijken of ze geaccepteerd worden door de anderen.

En Londen O+ Geniet ervan Troel!
Ze zitten nu nog apart. Eerst kijken of onze eigen katten er voorzichtig aan kunnen en willen wennen. Zo niet, dan blijven ze apart. Gelukkig is de garage inpandig dus we lopen er regelmatig langs en binnen om de kleintjes ook aandacht te geven.

@Tink89 korte broeken vind ik ook altijd zo’n drama om iets goeds te vinden. Ik ben dinsdag ook weer de winkel uitgekomen met een broek waarvan ik denk, eigenlijk is ie net te lang. Maar ik had er ook een aan die ik dan weer te kort vind voor iemand die over de veertig is :D en waar ik mezelf ook niet prettig in voel. Dan weer broeken die qua lengte goed zijn maar te wijd bij de benen of niet fijn zitten. Altijd wat..
  Redactie Frontpage donderdag 28 mei 2026 @ 09:36:23 #18
35189 crew  Troel
scherp en bot
pi_220903543
quote:
1s.gif Op donderdag 28 mei 2026 09:14 schreef Mushanga71 het volgende:

Laatst reed ik naar huis en zat er een tijdje een auto achter me. Toen ik parkeerde, keerde hij om en reed weg. Net kwam ik aanrijden, staat ie voor mijn parkeerplaats stil, dus ik toeter. Traag gaf ie me de ruimte om daarna weer weg te rijden. Weird :?
Klinkt onprettig. Kenteken noteren volgende keer? Justin Kees?
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_220903721
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2026 08:48 schreef exode het volgende:

Dus ik ben blij.

*O* Applaus voor mezelf!
High tech traplift? Klinkt goed.. Fijn dat je nu weer lekker kan wassen!
*O* voor het halen van de deadlines!

@Mushanga71, je doet niet toevallig mee aan hunted?
Nummerbord opschrijven...

@Tink89 succes met een broek vinden. Ik vind korte broeken ook altijd een uitdaging. Ik heb nu een donkerblauwe gevonden, lekker veel stretch. Ik doe hem vooral aan als ik golf, mn team heeft me geprobeerd in een rokje te krijgen, maar ik vertik het. Ook al zitten daar broekjes in vaak. Ik voel me daar zo niet lekker in...

@Troel veel plezier in Londen!
Fake it till you make it...
  donderdag 28 mei 2026 @ 10:01:09 #20
176471 oh-oh
pi_220903775
quote:
1s.gif Op donderdag 28 mei 2026 09:17 schreef Vanyel het volgende:

[..]
In je eigen zwembad ga je toch gewoon lekker in je blote kont?
Nah dat doe ik die ouwe homo van een buurman van me niet aan.
( Groucho Marx )
  donderdag 28 mei 2026 @ 10:20:48 #21
176471 oh-oh
pi_220903965
Ik wil trouwens werk gaan maken van het ontwerpen van mijn badkamer en keuken.
Wat zijn fijne makkelijke programma's?
Ik heb er zo geen zin in maar ik wil het wel gedaan hebben.
Het zijn twee redelijk kleine ruimtes.
Qua badkamer weet ik wel wat ik wil maar de keuken is 3 bij 2, dat wordt dus gewoon een basic keukenblok maar ik heb echt geen idee wat ik wil, ik kan niet eens kiezen tussen gas of inductie :D
( Groucho Marx )
  donderdag 28 mei 2026 @ 10:22:55 #22
319308 Tink89
To live is to dance
pi_220903978
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2026 10:20 schreef oh-oh het volgende:
Ik wil trouwens werk gaan maken van het ontwerpen van mijn badkamer en keuken.
Wat zijn fijne makkelijke programma's?
Ik heb er zo geen zin in maar ik wil het wel gedaan hebben.
Het zijn twee redelijk kleine ruimtes.
Qua badkamer weet ik wel wat ik wil maar de keuken is 3 bij 2, dat wordt dus gewoon een basic keukenblok maar ik heb echt geen idee wat ik wil, ik kan niet eens kiezen tussen gas of inductie :D
Ik vind de ontwerpmodule van X2O best lekker werken voor een badkamer. En die van Ikea voor keukens.

En ik ben fan van inductie, vooral qua schoonmaken en wij willen ooit van het gas af. Het gaat snel, reageert direct, bij overkoken gaat hij vanzelf uit en ik heb flexibele zones. Ideaal.
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
  donderdag 28 mei 2026 @ 10:25:01 #23
176471 oh-oh
pi_220904001
Ja ik neig vanwege het schoonmaken ook naar inductie, ik kook nu op inductie ( zo een fijn los ding met twee platen) en ik vind het fijner dan ik dacht.
( Groucho Marx )
pi_220904005
En gas geeft aanslag in je hele keuken.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_220904006
@oh-oh op de website van Ikea heb je wel een keukenplanner, geen idee of je daar iets mee kan. Maar volgens mij zijn aanrechtkastjes vaak vrij standaard maten dus wellicht kan je daar iets mee.
Ik ga een inductie fornuis kopen voor mijn nieuwe toko. Makkelijker schoonmaken zo'n platte plaat. En wellicht moeten we in de toekomst toch van het gas af, dan heb ik het fornuis maar vast toekomst proof :+ . Geen idee of ik er zo lang blijf wonen, maar dat gaan we zien.

Duiven, hier zitten ze vooral bij de buren. Ze hadden er steeds 1 of 2 op de bakken van de rolluiken zitten, maar daar zitten nu duivenpinnen op dus daar kunnen ze niet meer zitten.
Ze zagen steeds takjes en kapotte eieren liggen onder de rolluiken... duiven zijn niet zo slim, best een wonder dat ze nog niet uitgestorven zijn.

Ik sliep vroeger op zolder en de dakgoot zat op de hoogte van mijn bed, die beesten zaten altijd in die dakgoot te koeren en hipten heen en weer, kon het goed horen liggend in bed :') .
  donderdag 28 mei 2026 @ 10:30:03 #26
176471 oh-oh
pi_220904029
:D Duiven zijn ook de meest luie nestenbouwers die er zijn hoor.
Drie takjes en hopla ik leg een ei, he verdorie, weer stuk gevallen :')
Maar mijn opa was een duivenmelker, ik ging vroeger vaak mee de duiven wegbrengen ( naar café de Duif :D ).
En ik was de enige die buiten mocht zijn als ze weer thuis kwamen om ze snel in het hok te lokken.
Ik heb er echt een zwak voor.
Ik heb net de grote voederronde weer gedaan, alle hokjes en bakjes schoongemaakt en opnieuw gevuld, en overal vers water voor de vogels.
Ze waren zo schuw toen we hier net woonden.
Maar het is echt duidelijk dat we de katten uit hun jachtgebied gejaagd hebben, ze waarderen de honden wel O+
( Groucho Marx )
pi_220904044
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2026 10:30 schreef oh-oh het volgende:
:D Duiven zijn ook de meest luie nestenbouwers die er zijn hoor.
Drie takjes en hopla ik leg een ei, he verdorie, weer stuk gevallen :')
Maar mijn opa was een duivenmelker, ik ging vroeger vaak mee de duiven wegbrengen ( naar café de Duif :D ).
En ik was de enige die buiten mocht zijn als ze weer thuis kwamen om ze snel in het hok te lokken.
Ik heb er echt een zwak voor.
Ik heb net de grote voederronde weer gedaan, alle hokjes en bakjes schoongemaakt en opnieuw gevuld, en overal vers water voor de vogels.
Ze waren zo schuw toen we hier net woonden.
Maar het is echt duidelijk dat we de katten uit hun jachtgebied gejaagd hebben, ze waarderen de honden wel O+
Hoe doe je dat, duiven lokken?
Werewolf
pi_220904045
Ik ben ook heel blij met inductie, het is even wennen, maar werkt daarna heel soepel, is makkelijk schoon te houden en je kunt je kookgedeelte ook makkelijk gebruiken om even iets anders op te zetten, wat bij een kleine keuken zeker een voordeel is.

Je moet eens googelen naar foto’s van duivennesten. Drie takjes vinden ze al voldoende. Echt de meeste luie nestbouwers ooit :D

En een *O* voor Exode!
  donderdag 28 mei 2026 @ 10:43:12 #29
176471 oh-oh
pi_220904093
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2026 10:32 schreef Pinnenmutske het volgende:

[..]
Hoe doe je dat, duiven lokken?
Dit waren getrainde duiven, die kwamen op een bepaald roepje af, en rammelen met een bak met voer :D
( Groucho Marx )
  donderdag 28 mei 2026 @ 10:44:12 #30
176471 oh-oh
pi_220904098
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2026 10:33 schreef FlyingFish het volgende:
Ik ben ook heel blij met inductie, het is even wennen, maar werkt daarna heel soepel, is makkelijk schoon te houden en je kunt je kookgedeelte ook makkelijk gebruiken om even iets anders op te zetten, wat bij een kleine keuken zeker een voordeel is.

Je moet eens googelen naar foto’s van duivennesten. Drie takjes vinden ze al voldoende. Echt de meeste luie nestbouwers ooit :D

En een *O* voor Exode!
Ja ik zet nu ook mijn teil er op voor de afwas, of mijn snijplank of whatever , scheelt idd veel, en ik heb nu alleen een tafel :D
( Groucho Marx )
pi_220904295
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2026 10:43 schreef oh-oh het volgende:

[..]
Dit waren getrainde duiven, die kwamen op een bepaald roepje af, en rammelen met een bak met voer :D
^O^
Werewolf
pi_220904774
En echt dat hele puppie gedoe is van de lange adem en elke keer weer vraagtekens.
Ik hoorde via via dat een fokker een groter nest verwachtte dan vooraf bedacht. Dus meteen contact opgenomen. Hele leuke reactie terug.

Dus nu weten we binnen 2 weken of we een pup van haar kunnen kopen. Bevalling is uitgerekend volgende week woensdag.
Zou prima zijn, eerst 2 weken zomervakantie (of 2,5 week) en dan in alle rust de pup thuis verwelkomen.

Duimen dus.
Alweer.

Echt, voor mijn gevoel heb ik er al 10 gehad (en jullie vast ook).
  donderdag 28 mei 2026 @ 12:17:58 #33
176471 oh-oh
pi_220904798
:D Tja het is of dat of naar een broodfokker.
Of adopteren.
Maar het is wel normaal dat je moet wachten en dat je veel geduld moet hebben.
Ben maar blij dat het verder een ras is redelijk uniform is en er niet ook nog een voorkeur is voor kleur of beharing :D :
Ik heb ooit eens op een wachtlijst van 3 jaar gestaan, maar toen heb ik uiteindelijk bij die fokker voor een herplaatser gekozen.
( Groucho Marx )
pi_220905065
Ja, wachten hoort er bij, de onzekerheid vind ik lastig.
We hebben de kinderen ook niets verteld.

Maar inderdaad veel liever wachten en een goede, verantwoorde fokker.
  donderdag 28 mei 2026 @ 12:43:57 #35
176471 oh-oh
pi_220905236
Uiteindelijk heb ik 1 keer een pup gekocht van een fokker waarvan ik er een uit die combi wilde.
Ik wilde een naakte ( je hebt ook behaarde pups bij dit ras) en een reu en geen lichte kleur , nou dat was echt spannend, zoveel factoren :D
Gelukkig had ik wel eerste keus, en werden er vier reuen geboren, waarvan de laatste precies was wat ik wenste!

[ Bericht 0% gewijzigd door oh-oh op 28-05-2026 12:50:27 ]
( Groucho Marx )
pi_220905962
quote:
1s.gif Op donderdag 28 mei 2026 09:14 schreef Mushanga71 het volgende:

Creepy -O-. Kennis van ex misschien? :@
Neem een kijkje in mijn vogelhuisje O+
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_220906013
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2026 10:43 schreef oh-oh het volgende:

[..]
Wij hadden vroeger een buurman met duiven. Hij stond altijd rond 6/7 uur buiten met zijn voederbakje te rammelen, met een specifiek fluit-deuntje erbij. Elke. Dag. :'( Ik heb niks tegen duiven, maar er elke ochtend wakker van worden is niet per se grappig.

Er zit bij ons in de tuin ook een paartje turkse tortels, die vind ik cute O+.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_220906021
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2026 12:13 schreef exode het volgende:
En echt dat hele puppie gedoe is van de lange adem en elke keer weer vraagtekens.
Ik hoorde via via dat een fokker een groter nest verwachtte dan vooraf bedacht. Dus meteen contact opgenomen. Hele leuke reactie terug.

Dus nu weten we binnen 2 weken of we een pup van haar kunnen kopen. Bevalling is uitgerekend volgende week woensdag.
Zou prima zijn, eerst 2 weken zomervakantie (of 2,5 week) en dan in alle rust de pup thuis verwelkomen.

Duimen dus.
Alweer.

Echt, voor mijn gevoel heb ik er al 10 gehad (en jullie vast ook).
Spannend weer!
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_220908845
Wel fijn Hillie want zo leer je de poezels wel al kennen. Hopelijk klikt het straks ook met de andere katten :)

Haha @Nijna Nee, ik doe niet mee met Hunted :D
Zoon vroeg ookal of ik het nummerbord had opgeschreven. Nee, vergeten. Ik ben soms gewoon best wel traag met dat soort dingen. Maar, als ik hem weer zie, zal ik dat wel doen.

@Phaidra, lijkt me stug dat ex hiermee te maken heeft. Die doet dat gewoon zelf via het alarmsysteem. Heeft ie alleen niks meer aan want dat zet ik niet meer aan als ik wegga, tenzij met zoon samen.

Dacht ik ook nog aan. Ik kan niet schreeuwen als er iets gebeurt. Ik heb toen mijn moeder in coma raakte toch wel zo gewelding hard geschreeuwd dat ik 9 dagen later op haar uitvaart nog schor was. Toen zoon op 2 jarige leeftijd van de trap af stuiterde en ik gilde, kwam ex wel naar beneden want hij hoorde mij piepen... :') Ik gilde de longen uit mijn lijf maar er kwam dus geen geluid uit. Dat ik niet om hulp kan gillen als het nodig is, geeft me wel een onveilig gevoel eigenlijk. Ik ga es kijken voor een noodfluitje ofzo. Weet maar nooit...

Ik duim weer mee voor de pup @exode Hopelijk is het jullie dit keer gegund.

De enige leuke duif is dikke Dollie de duif uit Pluk van de Petteflet :P
If they say
  Redactie Frontpage donderdag 28 mei 2026 @ 21:37:14 #40
35189 crew  Troel
scherp en bot
pi_220908912
Het is niet vies, het is maar van mij O+
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  donderdag 28 mei 2026 @ 21:47:44 #41
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_220908947
Dat niet kunnen schreeuwen lijkt me iets waar een psycholoog met een paar sessies wel raad mee weet, Mushanga. Dat klinkt als een trauma.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
pi_220909080
quote:
2s.gif Op donderdag 28 mei 2026 21:37 schreef Troel het volgende:
Het is niet vies, het is maar van mij O+
Jaa, die O+

Ik Googlede het livelink, en het kan idd een blokkade zijn door de gebeurtenis of mijn stembanden zijn toen beschadigd geraakt.
Moet ik voor naar een KNO arts en nu met alle gedoe met zoon vind ik het wel weer even genoeg medische zooi. Ik sla even over ;)
Heb er niet dagelijks last van, wel als ik lang praat, dan wordt mijn stem hees.
Maar het is vervelend in geval van nood.
Een carrière als operazangeres kan ik wel vergeten :+
If they say
  donderdag 28 mei 2026 @ 22:21:58 #43
37150 livelink
pi_220909096
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2026 22:19 schreef Mushanga71 het volgende:

[..]
Jaa, die O+

Ik Googlede het livelink, en het kan idd een blokkade zijn door de gebeurtenis of mijn stembanden zijn toen beschadigd geraakt.
Moet ik voor naar een KNO arts en nu met alle gedoe met zoon vind ik het wel weer even genoeg medische zooi. Ik sla even over ;)
Heb er niet dagelijks last van, wel als ik lang praat, dan wordt mijn stem hees.
Maar het is vervelend in geval van nood.
Een carrière als operazangeres kan ik wel vergeten :+
Ja, lijkt me ook naar. Een noodfluitje heb je ook niet altijd bij de hand, maar hopelijk heb je noch je stem, noch het fluitje nodig.
pi_220909198
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2026 22:21 schreef livelink het volgende:

[..]
Ja, lijkt me ook naar. Een noodfluitje heb je ook niet altijd bij de hand, maar hopelijk heb je noch je stem, noch het fluitje nodig.
Klopt, die zou ik dan aan mn sleutelbos ofzo moeten hangen en voordat ik die dan te pakken heb... Net zoals de noodknop op de foon. 5x de zijknop indrukken. Tuurlijk. Voordat ik die knop überhaupt heb gevonden :D Maar, ik ga er ook vanuit dat beide niet nodig is hoor. Ik heb zoon, die kan metalburlen ;)
If they say
pi_220910027
Venco, sterkte vandaag :*
If they say
  vrijdag 29 mei 2026 @ 07:54:19 #46
176471 oh-oh
pi_220910128
Sterkte Venco, ik hoop dat het een mooi afscheid wordt.

Mush, weer iets voor jezelf wat je aangeeft dat je onveilig laat voelen maar waar je niks aan wil doen.
Just saying :*

Als het goed is komt mijn bank vandaag eindelijk *O*
( Groucho Marx )
  vrijdag 29 mei 2026 @ 07:55:46 #47
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_220910131
:* Venco
pi_220910137
Heel veel sterkte vandaan Venco :*
pi_220910202
Venco :*
  vrijdag 29 mei 2026 @ 08:32:10 #50
176471 oh-oh
pi_220910233
@Nijna hoe gaat ie daar?
Heb je er een beetje zin in?
( Groucho Marx )
pi_220910301
@vencodark veel sterkte vandaag :*.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_220910347
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2026 21:19 schreef Mushanga71 het volgende:
@:Phaidra, lijkt me stug dat ex hiermee te maken heeft. Die doet dat gewoon zelf via het alarmsysteem. Heeft ie alleen niks meer aan want dat zet ik niet meer aan als ik wegga, tenzij met zoon samen.
Als hij zo veel controledrang heeft en vermoedt dat het alarm geen goede graadmeter meer is (na het gedoe om dat account en het feit dat hij niet meer (zo vaak) aanstaat, zou me dat niet verbazen)... Ik zou het niet gelijk van tafel vegen. Als het wel een vriend is, weet je ex nu zeker dat het alarm niet meer aanstaat als jij weg bent.

Ik vind meeuwen trouwens irritanter om 5 uur 's ochtends. Die beesten maaken pas takkeherrie. Ze nestelen bij ons in de buurt en dat is dus echt niet grappig.

[ Bericht 23% gewijzigd door Phaidra op 29-05-2026 09:00:16 ]
Venus in pocketformaat
© loveli
  vrijdag 29 mei 2026 @ 09:08:41 #53
176471 oh-oh
pi_220910549
:D Ik ben blij dat ik nooit ergens woon waar meeuwen zitten ja!
Wat een krijsers, en die schijten pas smerig, en die pikken zo het eten uit je handen, en die stinken naar vis _O-

Hier zitten koekoeks. Die roepen zo leuk.
Ik heb ze een paar keer gezien maar nog niet op de foto kunnen krijgen.
Idem voor de draaihals, die is ook zo onwijs tof.
( Groucho Marx )
pi_220910621
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 mei 2026 08:48 schreef Phaidra het volgende:

[..]
Als hij zo veel controledrang heeft en vermoedt dat het alarm geen goede graadmeter meer is (na het gedoe om dat account en het feit dat hij niet meer (zo vaak) aanstaat, zou me dat niet verbazen)... Ik zou het niet gelijk van tafel vegen. Als het wel een vriend is, weet je ex nu zeker dat het alarm niet meer aanstaat als jij weg bent.

Ik vind meeuwen trouwens irritanter om 5 uur 's ochtends. Die beesten maaken pas takkeherrie. Ze nestelen bij ons in de buurt en dat is dus echt niet grappig.
Auto was er weer, althans, zelfde kleur en merk. Dit keer op de carport van de buurman geparkeerd :? Klein mannetje, wat ouder, Indisch type, druk bezig met iets in zn kofferbak... Ik keek vluchtig, gaf geen sjoege verder en hij groette vriendelijk :? Heb zoon het nummerbord laten noteren. Kwam ik 10 minuten later terug, was ie foetsie. Trust nobody.
Is het deze week niet mijn gebruikelijke vertrektijd omdat zoon toetsweek heeft. Ben benieuwd volgende week...
Dat alarm, daar heb ik iets mee gedaan. Heb bij ex de meldingen uitgezet vorige week. Hij kan nog wel zien als ie in de app zelf kijkt, maar krijgt geen melding meer. Dat denk ik, kan het zelf niet testen verder.

En nu voel ik me stom. Had gewoon op die vent moeten afstappen en vragen wat ie hier deed. Mn kwartjesmachine is stuk :@
If they say
pi_220910657
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 mei 2026 09:08 schreef oh-oh het volgende:
:D Ik ben blij dat ik nooit ergens woon waar meeuwen zitten ja!
Wat een krijsers, en die schijten pas smerig, en die pikken zo het eten uit je handen, en die stinken naar vis _O-

Hier zitten koekoeks. Die roepen zo leuk.
Ik heb ze een paar keer gezien maar nog niet op de foto kunnen krijgen.
Idem voor de draaihals, die is ook zo onwijs tof.
De draaihals kende ik nog niet! Maar als ik een plaatje google, lijkt die me ook extreem lastig te spotten. Prachtig gecamoufleerd tussen de bomen O+.

Vorig jaar op de camping in Frankrijk zaten er een paar dwergooruilen. Die maken een heel gek soort mechanisch piepje/klikje. De hele tijd, een monotoon soort teller. Alsof er elk moment een bom kan afgaan _O-. 1x heb ik er een zien wegvliegen, maar die zijn ook vet moeilijk te spotten helaas.

Dit filmpje van 538 vind ik nu. Moest er wel om lachen.
https://www.facebook.com/(...)934538/?locale=nl_NL
Venus in pocketformaat
© loveli
  vrijdag 29 mei 2026 @ 09:22:30 #56
176471 oh-oh
pi_220910713
Het is altijd bij je huis. Kan het niet gewoon zijn dat die man daar woont?
( Groucho Marx )
  vrijdag 29 mei 2026 @ 09:26:15 #57
176471 oh-oh
pi_220910740
:D Dat filmpje@Phaidra !
Ja die draaihals heb ik dus wel een paar keer gezien maar daar kon ik met mijn telefoon onmogelijk fotos van maken, en de canon had ik niet bij de hand. Die ligt overdag nu altijd achter voor het grijpen.
Maar daardoor miste ik laatst wel de koekoek voor :')
De koekoek lijkt op een rare duif als je hem snel ziet _O-
( Groucho Marx )
pi_220910764
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 mei 2026 09:22 schreef oh-oh het volgende:
Het is altijd bij je huis. Kan het niet gewoon zijn dat die man daar woont?
Nope, ik ken al mijn buren, zelfs de borende nieuwe buurman.
If they say
pi_220911533
Sterkte vandaag @vencodark

@Mushanga71 Toch gek. Heb je een geheime aanbidder?
pi_220911632
Sterkte vandaag Venco.

En hopelijk komt je bank vandaag oh oh.
  vrijdag 29 mei 2026 @ 11:54:06 #61
176471 oh-oh
pi_220911665
Hij zou tussen 8 en 17 bezorgd worden, dus ik ga er vanuit maar anders komt ie maandag, of dinsdag :D
( Groucho Marx )
  vrijdag 29 mei 2026 @ 12:45:11 #62
176471 oh-oh
pi_220912282
:D Hij is er, ik kan gaan puzzelen!
( Groucho Marx )
  vrijdag 29 mei 2026 @ 13:54:16 #63
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_220912863
Sterkte vandaag Venco!

Hoera voor de bank van oh-oh!

@Tink89 zijn de korte broeken nog gelukt?

Ik had ook korte broeken nodig dus ik wilde naar Tuunte in het dorp. Die was aan het verbouwen. Mocht ook wel want daar hing nog een foto van een oud klasgenoot van mij als model aan de gevel met een babyface zoals ik hem van 25 jaar geleden ken _O-

Ondanks dat het hier het shop doarp van Twente moet zijn met 20 kledingwinkel(tje)s vond ik er niks.

En ik ging niet op de fiets want kind leent de mijne want nu maakt de motor van zijn fiets weer een raar geluid. Echt als hij er zijn eindexamen mee haalt is het een wonder.
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_220912946
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 mei 2026 08:32 schreef oh-oh het volgende:
@:Nijna hoe gaat ie daar?
Heb je er een beetje zin in?
Maandag de sleutel, ik heb er zin in.
Maar ik ben ook echt op.
Ik kom tijd te kort in een dag en als ik wel tijd "over" heb dan ga ik zitten en moet er toch nog weer van alles.
Ik kom niet heel erg toe aan even ademhalen. Maar ik moet ook zeggen dat alles nu voelt als "moeten". Zelfs golfen, waar ik toch vaak wel enige ontspanning uit haal.

Mijn batterij is behoorlijk leeg en dan moet ik dus nog flink aan de klus komende weken.
Morgen nog een rondje IKEA, kijken wat er besteld moet worden en wat we zo mee kunnen nemen.
En zondag op visite en daar hardlopen met mn broertje en zijn lief.
Daarna weer naar huis, wordt een lange dag. Ik hoop dat het lukt qua autorijden, want ik heb nog wel eens de neiging om slaperig te worden, maar goed dan ga ik langs de kant even een stukje lopen voor ik weer verder rijd.

Maar ik kijk er ontzettend naar uit om te gaan verhuizen, mijn eigen plekje te hebben en dingen op mijn manier te gaan doen.
Maar alle gedoe en onzekerheid over de afhandeling liggen nog steeds als een blok op mn maag.

*O* voor je bank!
pi_220913148
Dank jullie. O+ Dat jullie eraan dachten, zeg! :*

Mooie dienst geweest, klein maar gewoon juist.
Ik vond het wel echt even emotioneel toen de kleinkinderen de kaarsjes gingen aansteken.
En nog eens een buiging en nog eens.

Een aantal van ons zijn ook aanwezig geweest bij het in de oven schuiven. Bizar wel, nooit meegemaakt maar wel mooi.

Na afloop drinken en gebak and it was done.
We zijn nog altijd bij mijn schoonzus om gezellig samen te zijn. :)
pi_220914114
Dat klinkt als een mooie afsluiting Venco. Fijn dat het zo gelopen is. Het hoeft ook niet groots te zijn, als het gevoelsmatig goed zit, dan is het dat ook :*
If they say
pi_220914130
Oh-oh, puzzelse! Hoop ik dat je snel van het mooie weer kunt gaan genieten op je schommelbank.
Hier onweert het nu.
If they say
pi_220914724
Fijn dat het een mooi afscheid was vencodark.

Korte broeken. Ik vind ze eigenlijk altijd te kort. Of het zijn van de net niks bermuda's. Ik vind dat voor mijn dochters al enkele jaren zo. Ook alleen maar echt korte broeken die ze zelf ook te kort vinden.
  vrijdag 29 mei 2026 @ 17:46:27 #69
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_220914779
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 mei 2026 17:42 schreef F_r het volgende:
Fijn dat het een mooi afscheid was vencodark.

Korte broeken. Ik vind ze eigenlijk altijd te kort. Of het zijn van de net niks bermuda's. Ik vind dat voor mijn dochters al enkele jaren zo. Ook alleen maar echt korte broeken die ze zelf ook te kort vinden.
Ik heb er een paar van mijn dochteR die wat langer zijn. Zal ze straks op vinted zetten.
pi_220914977
En jaaaa hoor! De boorman is weer bezig! :(

Ik bestelde een levi's jeansshort, niet zo kort. Heb al jaren geen kortere broek dan een jeans :') gedragen want voel me daar niet comfy in. Maar toch, voor op vakantie ofzo. Kreeg alleen een melding, van de winkel, dat ie vertraagt is, again. Dus. Geen idee.
If they say
pi_220914986
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 mei 2026 11:29 schreef Deepfreeze het volgende:
Sterkte vandaag @:vencodark

@:Mushanga71 Toch gek. Heb je een geheime aanbidder?
Nou, als dat hem zou zijn, no thanx :D
If they say
  vrijdag 29 mei 2026 @ 18:48:18 #72
176471 oh-oh
pi_220915182
Mijn bank staat 🥳
( Groucho Marx )
pi_220915808
Yay voor de bank! *O*
If they say
pi_220915951
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 mei 2026 20:07 schreef Mushanga71 het volgende:
Yay voor de bank! *O*
Nee. Yay voor oh!
pi_220916210
Mijn hoofd maakt er steeds "duivenpuree" van als ik de titel van het bankje lees... :')

Mijn auto is weer schoon, heb me een partij regen gehad onderweg... niet te zuinig. En wind en een soort windhoos achtig iets over een weiland, er hing zoveel zand in de lucht dat het zicht op de snelweg erg slecht was. Gelukkig reed iedereen normaal.
Gelukkig kwam de meeste regen na het zand hahaha.
pi_220917216
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 mei 2026 20:28 schreef vencodark het volgende:

[..]
Nee. Yay voor oh!
Je hebt helemaal gelijk: Yay voor oh-oh! *O*

quote:
0s.gif Op vrijdag 29 mei 2026 21:03 schreef Nijna het volgende:
Mijn hoofd maakt er steeds "duivenpuree" van als ik de titel van het bankje lees... :')

Mijn auto is weer schoon, heb me een partij regen gehad onderweg... niet te zuinig. En wind en een soort windhoos achtig iets over een weiland, er hing zoveel zand in de lucht dat het zicht op de snelweg erg slecht was. Gelukkig reed iedereen normaal.
Gelukkig kwam de meeste regen na het zand hahaha.
Dat had ik eigenlijk als tt willen doen, maar vond het wat onsmakelijk :D
Lijkt me eng hoor, zulk slecht zich in een keer. Gelukkig is het goedgegaan!
En yay voor jouw schone auto! Mijne is ook heel stoffig maar zonder stofhoos ;) Die zet ik bij de volgende regenbui wel buiten. Zo doe ik het al jaren, heb dat ding nog nooit door de wasstraat gehaald :@ Vroeger werd dat voor me gedaan, nu niet meer 8-)
If they say
pi_220917444
Pff. Even bijkomen van de schrik. Onze CO melder ging zojuist af. Vals alarm (ga ik van uit). Lekker begin van het weekend :')
  zaterdag 30 mei 2026 @ 07:13:59 #78
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_220917549
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 04:32 schreef Hupje het volgende:
Pff. Even bijkomen van de schrik. Onze CO melder ging zojuist af. Vals alarm (ga ik van uit). Lekker begin van het weekend :')
Ik zou niet rustig weer gaan slapen
pi_220917555
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 07:13 schreef amaranta het volgende:

[..]
Deed ik ook niet.
pi_220917635
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 04:32 schreef Hupje het volgende:
Knuffel
Werewolf
  zaterdag 30 mei 2026 @ 08:23:05 #81
176471 oh-oh
pi_220917707
Ja dat is lekker wakker worden , goeiesmorgens!

Mss komt er een vriendin uit NL een muurschildering maken hier, zij kan dat zooooooo goed, ik zou dat echt fantastisch vinden *O*
( Groucho Marx )
pi_220917902
Ik ga zo voor het laatst dit seizoen aardbeien halen bij de kweker. Extra veel uiteraard, gooi een paar bakken in de vriezer voor in de yoghurt.
pi_220918248
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 07:13 schreef amaranta het volgende:

[..]
Al meer duidelijkheid over de gasgeur? :+

Aardbeien. Ligt het nou aan mijn smaakpapillen dat de aardbeien van ah dit seizoen helemaal nergens naar smaken?

Ik ga straks lunchen met zoon. Das traditie inmiddels :)

Eigenlijk moet het gras gemaaid maar het wordt steeds lastiger om om de bos :') viooltjes te maaien. Zijn er nu best veel die dan weer amper te zien zijn door het hoge gras. Onthoofden dan maar? Dillema :P
If they say
  zaterdag 30 mei 2026 @ 09:25:50 #84
176471 oh-oh
pi_220918268
:D Wat heb je er aan als je ze niet kan zien?
( Groucho Marx )
pi_220918375
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 09:20 schreef Mushanga71 het volgende:
Eigenlijk moet het gras gemaaid maar het wordt steeds lastiger om om de bos :') viooltjes te maaien.
Margrieten en klaprozen hier in het gras. En iets heel kleins met mini paarse bloemetjes. Geen last van dat het lang is en er zoemt veel in, dus ik laat het lekker zo
pi_220918508
Ik eet geen aardbeien van de AH dus geen idee.
Het was enorm druk bij de kweker vooral met auto's die elkaar in de weg zaten. Het is een smalle fietsstraat die ook nog eens doodlopend is. Ik slinger er met mijn fiets tussendoor, zet de fiets bijna tussen de aardbeien in, betaal contant (dan hoef je niet im de rij) en ben weer weg. De auto's die ik geen heb ontweken zijn dan nog steeds bezig met draaien, keren, toeteren etc.

En nu koffie in de tuin waar ik omringd wordt door hommels :)
  zaterdag 30 mei 2026 @ 09:55:48 #87
176471 oh-oh
pi_220918539
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 09:39 schreef Vanyel het volgende:

[..]
Margrieten en klaprozen hier in het gras. En iets heel kleins met mini paarse bloemetjes. Geen last van dat het lang is en er zoemt veel in, dus ik laat het lekker zo
Ja daarom laat ik ook mijn paardenbloemen nog staan, al die bijen en vlinders!
Volgens jaar wil ik echt alles vol bloemen hebben, dit jaar waren we net op een rare tijd hier.
Maar onze tuin staat ook vol met dat soort bloemen, klaver, etc ook, en het is echt niet normaal hoeveel vlinders en bijen hier vliegen, een verademing!
( Groucho Marx )
  zaterdag 30 mei 2026 @ 09:58:48 #88
176471 oh-oh
pi_220918559
Na al die moeite gisteren heeft Sharon, de oudste Xoloitzcuintle besloten dat ik die schommelbank speciaal voor haar in elkaar gezet heb.
Ze ligt al de hele ochtend lekker te schommelen op de oprit :D O+
Groot pluspunt dat ze kaal is, geen haar op mijn bank *)
( Groucho Marx )
pi_220918581
Wij eten geen aardbeien meer sinds de berichten dat ze enorm slecht zijn voor kinderen vanwege de vele bestrijdingsmiddelen die er op zitten. Biologisch zijn heel duur helaas bij de supermarkt (en geen andere adresjes voor in de buurt). Dus geen verse aardbeien meer hier helaas.

Vervelend zo’n melding Hupje! Vooral omdat je zelf niet goed kan testen of het een terecht alarm is of niet.
pi_220918610
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 10:03 schreef FlyingFish het volgende:
Wij eten geen aardbeien meer sinds de berichten dat ze enorm slecht zijn voor kinderen vanwege de vele bestrijdingsmiddelen die er op zitten. Biologisch zijn heel duur helaas bij de supermarkt (en geen andere adresjes voor in de buurt). Dus geen verse aardbeien meer hier helaas.

Vervelend zo’n melding Hupje! Vooral omdat je zelf niet goed kan testen of het een terecht alarm is of niet.
Dat is balen! Wij kunnen hier in de omgeving kiezen bij welke kweker we het halen.

Volgend jaar zelf kweken?

Mijn vader had altijd heel veel aarbeienplanten in de moestuin. Daardoor voor eeuwig verpest en vind supermarkt aardbeien echt niet lekker.
pi_220918613
@exode het is hommeltelweekend!
https://www.naturetoday.c(...)s/message/?msg=35354

Het zijn vooralsnog alleen bosviooltjes die er staan met een paar vergeetmenietjes O+ een paarsig en een gelig bloemetje. Gelukkig geen paardenbloemen want die heb ik er zoveel mogelijk uitgetrokken.
Ooh, ik wil ook margrieten en klaprozen. Die zijn aan komen waaien, @Vanyel?
De bosviooltjes hier hebben zich door de tuin verspreid omdat ik die op de tuintafel had staan.
Ik wacht ook even met maaien, tis alleen dat mijn tuin nu best heel erg vol oogt en dat vinden mijn hersens niet zo fijn :@
If they say
pi_220918628
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 09:25 schreef oh-oh het volgende:
:D Wat heb je er aan als je ze niet kan zien?
Ja, nou, dat dus :P
If they say
  zaterdag 30 mei 2026 @ 10:16:12 #93
176471 oh-oh
pi_220918631
Als je klaprozen wil kun je zaaddozen plukken en die volgende lente in je tuin gooien, dan heb je er als het goed is jarenlang plezier van nog! Papaver is makkelijk O+
( Groucho Marx )
pi_220918635
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 10:16 schreef oh-oh het volgende:
Als je klaprozen wil kun je zaaddozen plukken en die volgende lente in je tuin gooien, dan heb je er als het goed is jarenlang plezier van nog! Papaver is makkelijk O+
Er staan er verderop een hele zooi langs een woning. Fiets ik daar straks even langs :Y
If they say
  zaterdag 30 mei 2026 @ 10:21:21 #95
37150 livelink
pi_220918649
Ik maai het gras tegenwoordig niet meer. We hebben vorig jaar een zeis gekocht. Het is vol met allerlei bloemen en kruiden. Hommels volop in onze tuin, bijen wel wat minder dan hommels.
  zaterdag 30 mei 2026 @ 10:22:16 #96
176471 oh-oh
pi_220918655
Ik deed dat op mijn balkon altijd en strooide het ook op plekken in de wijk.
Nu heb ik ook zaad mee, maar dat ga ik volgend jaar strooien.
Ik heb dit jaar alleen goudsbloem en lavendel gezaaid en wat bloemenpakketjes die ik kreeg.
( Groucho Marx )
  zaterdag 30 mei 2026 @ 10:23:12 #97
176471 oh-oh
pi_220918672
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 10:21 schreef livelink het volgende:
Ik maai het gras tegenwoordig niet meer. We hebben vorig jaar een zeis gekocht. Het is vol met allerlei bloemen en kruiden. Hommels volop in onze tuin, bijen wel wat minder dan hommels.
Ja ik wil ook een zeis kopen, om die reden, is dat goed te doen?
Ik ga daar niet de hele tuin mee doen maar wel echt stukken!
( Groucho Marx )
  zaterdag 30 mei 2026 @ 10:25:29 #98
37150 livelink
pi_220918706
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 10:23 schreef oh-oh het volgende:

[..]
Ja ik wil ook een zeis kopen, om die reden, is dat goed te doen?
Ik ga daar niet de hele tuin mee doen maar wel echt stukken!
Eerlijk gezegd doet mijn man het daadwerkelijke zeisen, maar hij vond het best makkelijk nadat hij de techniek onder de knie had. Je moet hem wel vaak scherpen, dus je moet er wel een wetsteen bij kopen. En onze tuin is niet supergroot, dus wel goed te doen met een zeis.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')