Ik zou er geen nieuwe schoenen voor kopen die ze misschien nooit meer draagt.quote:Op woensdag 27 mei 2026 22:27 schreef vencodark het volgende:
Iets anders hè…we hebben vrijdag die uitvaart.
Kan mijn dochter haar knalroze sneakers aan onder een donkere outfit of toch even een ritje Scapino?
Overigens zijn er natuurlijk veel Hindoestanen en Surinamers dus ik betwijfel of het issue is eigenlijk.
Nu ga ik over denken.![]()
Scheelt weerquote:Op woensdag 27 mei 2026 22:57 schreef vencodark het volgende:
Ja, bij een streng gereformeerde uitvaart zou ik het waarschijnlijk laten.
Nee, jullie hebben gelijk. Waar maak ik me druk om.
quote:Op donderdag 28 mei 2026 08:48 schreef exode het volgende:
De wasmachine staat, ik herhaal de wasmachine staat!
Ze waren er om 8 uur en om 08:18 waren ze alweer weg. Ze hadden 1 of andere high tech traplift.
Het waren sowieso toppers, snel, netjes en lekker vrolijk![]()
Dus ik ben blij.
En gisteren om half 8 (ja 's avonds) mijn laatste deadline er doorheen geramd voor mijn werk. Vandaag nog 1 ding afronden en ik heb gewoon al mijn deadlines (1 juni is voor mij doomday) gehaald. En goed ook.
Applaus voor mezelf!
Morgen doe ik dus niets, nada, nienta. Ja zeuren dat het dan alweer 30 graden is.
In je eigen zwembad ga je toch gewoon lekker in je blote kont?quote:Op donderdag 28 mei 2026 08:23 schreef oh-oh het volgende:
Ik draag nooit korte broeken maar Bonprix!
Maar goed, dat is niet in een winkel.
Ik moet wel binnenkort een nieuw badpak in mijn nieuwe maat, ook haat aan maar ja, ik wil wel een zwembad denk ik. Ik hoop dat Kik wat heeft.
Mijn bankje is er nog niet maar het goede weer houdt nog lang aan hier.
Ze zitten nu nog apart. Eerst kijken of onze eigen katten er voorzichtig aan kunnen en willen wennen. Zo niet, dan blijven ze apart. Gelukkig is de garage inpandig dus we lopen er regelmatig langs en binnen om de kleintjes ook aandacht te geven.quote:Op woensdag 27 mei 2026 22:29 schreef Mushanga71 het volgende:
[..]
Als ik er s'morgens van wakker word, ik het écht niet cuteDat je kat dat geluid maakt is dan weer wél cute
![]()
Oeh, spannend dan Hillie! Je kunt op deze manier wel de kittens leren kennen. Laat je mama en babies apart of ook in huis? Dan zou je al kunnen kijken of ze geaccepteerd worden door de anderen.
En LondenGeniet ervan Troel!
Klinkt onprettig. Kenteken noteren volgende keer? Justin Kees?quote:Op donderdag 28 mei 2026 09:14 schreef Mushanga71 het volgende:
Yay exode!![]()
Laatst reed ik naar huis en zat er een tijdje een auto achter me. Toen ik parkeerde, keerde hij om en reed weg. Net kwam ik aanrijden, staat ie voor mijn parkeerplaats stil, dus ik toeter. Traag gaf ie me de ruimte om daarna weer weg te rijden. Weird
High tech traplift? Klinkt goed.. Fijn dat je nu weer lekker kan wassen!quote:Op donderdag 28 mei 2026 08:48 schreef exode het volgende:
De wasmachine staat, ik herhaal de wasmachine staat!
Ze waren er om 8 uur en om 08:18 waren ze alweer weg. Ze hadden 1 of andere high tech traplift.
Het waren sowieso toppers, snel, netjes en lekker vrolijk![]()
Dus ik ben blij.
En gisteren om half 8 (ja 's avonds) mijn laatste deadline er doorheen geramd voor mijn werk. Vandaag nog 1 ding afronden en ik heb gewoon al mijn deadlines (1 juni is voor mij doomday) gehaald. En goed ook.
Applaus voor mezelf!
Morgen doe ik dus niets, nada, nienta. Ja zeuren dat het dan alweer 30 graden is.
Nah dat doe ik die ouwe homo van een buurman van me niet aan.quote:Op donderdag 28 mei 2026 09:17 schreef Vanyel het volgende:
[..]
In je eigen zwembad ga je toch gewoon lekker in je blote kont?
Ik vind de ontwerpmodule van X2O best lekker werken voor een badkamer. En die van Ikea voor keukens.quote:Op donderdag 28 mei 2026 10:20 schreef oh-oh het volgende:
Ik wil trouwens werk gaan maken van het ontwerpen van mijn badkamer en keuken.
Wat zijn fijne makkelijke programma's?
Ik heb er zo geen zin in maar ik wil het wel gedaan hebben.
Het zijn twee redelijk kleine ruimtes.
Qua badkamer weet ik wel wat ik wil maar de keuken is 3 bij 2, dat wordt dus gewoon een basic keukenblok maar ik heb echt geen idee wat ik wil, ik kan niet eens kiezen tussen gas of inductie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |