abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220901999
En weer open!
If they say
Why, why, tell her that it's human nature...
pi_220902044
quote:
1s.gif Op woensdag 27 mei 2026 22:27 schreef vencodark het volgende:
Iets anders hè…we hebben vrijdag die uitvaart.
Kan mijn dochter haar knalroze sneakers aan onder een donkere outfit of toch even een ritje Scapino? :@

Overigens zijn er natuurlijk veel Hindoestanen en Surinamers dus ik betwijfel of het issue is eigenlijk.
Nu ga ik over denken. :')
Ik zou er geen nieuwe schoenen voor kopen die ze misschien nooit meer draagt.
If they say
  woensdag 27 mei 2026 @ 22:45:10 #3
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_220902129
Ik ben fan van duiven!
Van alle vogels.
Hier vliegen raven 🖤
Venco dat kan gewoon.
Zeker bij Surinamers, is echt anders dan bij Nederlanders en zelfs daar zou ik het gewoon doen!
No worries 😘
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
  woensdag 27 mei 2026 @ 22:45:59 #4
176471 oh-oh
pi_220902134
Bij de uitvaart van mijn vader hadden we allemaal sneakers aan 😎
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_220902198
Ja, bij een streng gereformeerde uitvaart zou ik het waarschijnlijk laten.

Nee, jullie hebben gelijk. Waar maak ik me druk om. :)
pi_220902206
Ik draag altijd sneakers 8-)
Ben eigenlijk nog nooit bij een uitvaart geweest met echte kledingvoorschriften. Als ik dood ga boeit het me ook niet wat iemand draagt op mijn uitvaart.
If they say
pi_220902214
quote:
1s.gif Op woensdag 27 mei 2026 22:57 schreef vencodark het volgende:
Ja, bij een streng gereformeerde uitvaart zou ik het waarschijnlijk laten.

Nee, jullie hebben gelijk. Waar maak ik me druk om. :)
Scheelt weer ;)
If they say
  donderdag 28 mei 2026 @ 06:31:26 #8
319308 Tink89
To live is to dance
pi_220902842
Alle kinderen die ik ooit op uitvaarten gezien heb, hadden hun gewone schoenen aan. Niks aan de hand. En op de uitvaart van de vader van een vriendin had haar dochter van 5 haar verkleedkleren aan, want ‘opa vond haar zo’n mooie prinses ‘. Ook helemaal prima.

Ik ga zo werken en dan op de terugweg een poging doen om een korte broek of twee te kopen voor mee op vakantie die:
- tot halverwege m’n bovenbeen ongeveer komt. Dus niet truttig tot de knie en ook niet ‘ik kan er niet mee fietsen hotpants-kort’
- niet wit is. Of een andere lichte kleur
- een hoge taille heeft
- lekker zit

Ik ga iig even langs de wibra, zag een leuk bruin linnen exemplaar in de folder. En verder heb ik nog geen idee. Ik heb twee fijne korte broeken van de HEMA, maar die hebben nu niks leuks op de website staan. En m’n andere korte broeken die ik ooit heel fijn vond, passen momenteel even niet. Maar als het goed is, binnenkort weer wel. Dus ik wil geen fortuin uitgeven aan weekend en vakantiebroeken…
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
  Redactie Frontpage donderdag 28 mei 2026 @ 06:51:00 #9
35189 crew  Troel
scherp en bot
pi_220902860
Je hebt 'wees jezelf' en 'doe jezelf beter voor dan je bent'. Naar wat je vertelde over je schoonvader, lijkt hij toch echt bij de eerste serie te horen? Dus tenzij je schoonmoeder we aanstoot aan zou nemen, zijn roze sneakers prima toch?
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  Redactie Frontpage donderdag 28 mei 2026 @ 06:52:23 #10
35189 crew  Troel
scherp en bot
pi_220902863
Oja, @vencodark
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  donderdag 28 mei 2026 @ 08:23:31 #11
176471 oh-oh
pi_220903121
Ik draag nooit korte broeken maar Bonprix!
Maar goed, dat is niet in een winkel.
Ik moet wel binnenkort een nieuw badpak in mijn nieuwe maat, ook haat aan maar ja, ik wil wel een zwembad denk ik. Ik hoop dat Kik wat heeft.
Mijn bankje is er nog niet maar het goede weer houdt nog lang aan hier.
( Groucho Marx )
pi_220903228
De wasmachine staat, ik herhaal de wasmachine staat!
Ze waren er om 8 uur en om 08:18 waren ze alweer weg. Ze hadden 1 of andere high tech traplift.
Het waren sowieso toppers, snel, netjes en lekker vrolijk O+

Dus ik ben blij.

En gisteren om half 8 (ja 's avonds) mijn laatste deadline er doorheen geramd voor mijn werk. Vandaag nog 1 ding afronden en ik heb gewoon al mijn deadlines (1 juni is voor mij doomday) gehaald. En goed ook.
*O* Applaus voor mezelf!
Morgen doe ik dus niets, nada, nienta. Ja zeuren dat het dan alweer 30 graden is.
pi_220903251
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2026 08:48 schreef exode het volgende:
Ze waren er om 8 uur en om 08:18 waren ze alweer weg. Ze hadden 1 of andere high tech traplift.

Dus ik ben blij.

En gisteren om half 8 (ja 's avonds) mijn laatste deadline er doorheen geramd voor mijn werk. Vandaag nog 1 ding afronden en ik heb gewoon al mijn deadlines (1 juni is voor mij doomday) gehaald. En goed ook.
*O* Applaus voor mezelf!
Morgen doe ik dus niets, nada, nienta. Ja zeuren dat het dan alweer 30 graden is.
*O*
Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been haunted by a million screams
  donderdag 28 mei 2026 @ 08:56:36 #14
176471 oh-oh
pi_220903285
Lekker @exode !
( Groucho Marx )
pi_220903387
Yay exode! :)

Laatst reed ik naar huis en zat er een tijdje een auto achter me. Toen ik parkeerde, keerde hij om en reed weg. Net kwam ik aanrijden, staat ie voor mijn parkeerplaats stil, dus ik toeter. Traag gaf ie me de ruimte om daarna weer weg te rijden. Weird :?
If they say
pi_220903423
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2026 08:23 schreef oh-oh het volgende:
Ik draag nooit korte broeken maar Bonprix!
Maar goed, dat is niet in een winkel.
Ik moet wel binnenkort een nieuw badpak in mijn nieuwe maat, ook haat aan maar ja, ik wil wel een zwembad denk ik. Ik hoop dat Kik wat heeft.
Mijn bankje is er nog niet maar het goede weer houdt nog lang aan hier.
In je eigen zwembad ga je toch gewoon lekker in je blote kont?
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_220903534
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 22:29 schreef Mushanga71 het volgende:

[..]
Als ik er s'morgens van wakker word, ik het écht niet cute }:| Dat je kat dat geluid maakt is dan weer wél cute O+

Oeh, spannend dan Hillie! Je kunt op deze manier wel de kittens leren kennen. Laat je mama en babies apart of ook in huis? Dan zou je al kunnen kijken of ze geaccepteerd worden door de anderen.

En Londen O+ Geniet ervan Troel!
Ze zitten nu nog apart. Eerst kijken of onze eigen katten er voorzichtig aan kunnen en willen wennen. Zo niet, dan blijven ze apart. Gelukkig is de garage inpandig dus we lopen er regelmatig langs en binnen om de kleintjes ook aandacht te geven.

@Tink89 korte broeken vind ik ook altijd zo’n drama om iets goeds te vinden. Ik ben dinsdag ook weer de winkel uitgekomen met een broek waarvan ik denk, eigenlijk is ie net te lang. Maar ik had er ook een aan die ik dan weer te kort vind voor iemand die over de veertig is :D en waar ik mezelf ook niet prettig in voel. Dan weer broeken die qua lengte goed zijn maar te wijd bij de benen of niet fijn zitten. Altijd wat..
  Redactie Frontpage donderdag 28 mei 2026 @ 09:36:23 #18
35189 crew  Troel
scherp en bot
pi_220903543
quote:
1s.gif Op donderdag 28 mei 2026 09:14 schreef Mushanga71 het volgende:
Yay exode! :)

Laatst reed ik naar huis en zat er een tijdje een auto achter me. Toen ik parkeerde, keerde hij om en reed weg. Net kwam ik aanrijden, staat ie voor mijn parkeerplaats stil, dus ik toeter. Traag gaf ie me de ruimte om daarna weer weg te rijden. Weird :?
Klinkt onprettig. Kenteken noteren volgende keer? Justin Kees?
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_220903721
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2026 08:48 schreef exode het volgende:

Dus ik ben blij.

*O* Applaus voor mezelf!
High tech traplift? Klinkt goed.. Fijn dat je nu weer lekker kan wassen!
*O* voor het halen van de deadlines!

@Mushanga71, je doet niet toevallig mee aan hunted?
Nummerbord opschrijven...

@Tink89 succes met een broek vinden. Ik vind korte broeken ook altijd een uitdaging. Ik heb nu een donkerblauwe gevonden, lekker veel stretch. Ik doe hem vooral aan als ik golf, mn team heeft me geprobeerd in een rokje te krijgen, maar ik vertik het. Ook al zitten daar broekjes in vaak. Ik voel me daar zo niet lekker in...

@Troel veel plezier in Londen!
Fake it till you make it...
  donderdag 28 mei 2026 @ 10:01:09 #20
176471 oh-oh
pi_220903775
quote:
1s.gif Op donderdag 28 mei 2026 09:17 schreef Vanyel het volgende:

[..]
In je eigen zwembad ga je toch gewoon lekker in je blote kont?
Nah dat doe ik die ouwe homo van een buurman van me niet aan.
( Groucho Marx )
  donderdag 28 mei 2026 @ 10:20:48 #21
176471 oh-oh
pi_220903965
Ik wil trouwens werk gaan maken van het ontwerpen van mijn badkamer en keuken.
Wat zijn fijne makkelijke programma's?
Ik heb er zo geen zin in maar ik wil het wel gedaan hebben.
Het zijn twee redelijk kleine ruimtes.
Qua badkamer weet ik wel wat ik wil maar de keuken is 3 bij 2, dat wordt dus gewoon een basic keukenblok maar ik heb echt geen idee wat ik wil, ik kan niet eens kiezen tussen gas of inductie :D
( Groucho Marx )
  donderdag 28 mei 2026 @ 10:22:55 #22
319308 Tink89
To live is to dance
pi_220903978
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2026 10:20 schreef oh-oh het volgende:
Ik wil trouwens werk gaan maken van het ontwerpen van mijn badkamer en keuken.
Wat zijn fijne makkelijke programma's?
Ik heb er zo geen zin in maar ik wil het wel gedaan hebben.
Het zijn twee redelijk kleine ruimtes.
Qua badkamer weet ik wel wat ik wil maar de keuken is 3 bij 2, dat wordt dus gewoon een basic keukenblok maar ik heb echt geen idee wat ik wil, ik kan niet eens kiezen tussen gas of inductie :D
Ik vind de ontwerpmodule van X2O best lekker werken voor een badkamer. En die van Ikea voor keukens.

En ik ben fan van inductie, vooral qua schoonmaken en wij willen ooit van het gas af. Het gaat snel, reageert direct, bij overkoken gaat hij vanzelf uit en ik heb flexibele zones. Ideaal.
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
  donderdag 28 mei 2026 @ 10:25:01 #23
176471 oh-oh
pi_220904001
Ja ik neig vanwege het schoonmaken ook naar inductie, ik kook nu op inductie ( zo een fijn los ding met twee platen) en ik vind het fijner dan ik dacht.
( Groucho Marx )
pi_220904005
En gas geeft aanslag in je hele keuken.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_220904006
@oh-oh op de website van Ikea heb je wel een keukenplanner, geen idee of je daar iets mee kan. Maar volgens mij zijn aanrechtkastjes vaak vrij standaard maten dus wellicht kan je daar iets mee.
Ik ga een inductie fornuis kopen voor mijn nieuwe toko. Makkelijker schoonmaken zo'n platte plaat. En wellicht moeten we in de toekomst toch van het gas af, dan heb ik het fornuis maar vast toekomst proof :+ . Geen idee of ik er zo lang blijf wonen, maar dat gaan we zien.

Duiven, hier zitten ze vooral bij de buren. Ze hadden er steeds 1 of 2 op de bakken van de rolluiken zitten, maar daar zitten nu duivenpinnen op dus daar kunnen ze niet meer zitten.
Ze zagen steeds takjes en kapotte eieren liggen onder de rolluiken... duiven zijn niet zo slim, best een wonder dat ze nog niet uitgestorven zijn.

Ik sliep vroeger op zolder en de dakgoot zat op de hoogte van mijn bed, die beesten zaten altijd in die dakgoot te koeren en hipten heen en weer, kon het goed horen liggend in bed :') .
Fake it till you make it...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')