Als hij zo veel controledrang heeft en vermoedt dat het alarm geen goede graadmeter meer is (na het gedoe om dat account en het feit dat hij niet meer (zo vaak) aanstaat, zou me dat niet verbazen)... Ik zou het niet gelijk van tafel vegen. Als het wel een vriend is, weet je ex nu zeker dat het alarm niet meer aanstaat als jij weg bent.quote:Op donderdag 28 mei 2026 21:19 schreef Mushanga71 het volgende:
@:Phaidra, lijkt me stug dat ex hiermee te maken heeft. Die doet dat gewoon zelf via het alarmsysteem. Heeft ie alleen niks meer aan want dat zet ik niet meer aan als ik wegga, tenzij met zoon samen.
Auto was er weer, althans, zelfde kleur en merk. Dit keer op de carport van de buurman geparkeerdquote:Op vrijdag 29 mei 2026 08:48 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Als hij zo veel controledrang heeft en vermoedt dat het alarm geen goede graadmeter meer is (na het gedoe om dat account en het feit dat hij niet meer (zo vaak) aanstaat, zou me dat niet verbazen)... Ik zou het niet gelijk van tafel vegen. Als het wel een vriend is, weet je ex nu zeker dat het alarm niet meer aanstaat als jij weg bent.
Ik vind meeuwen trouwens irritanter om 5 uur 's ochtends. Die beesten maaken pas takkeherrie. Ze nestelen bij ons in de buurt en dat is dus echt niet grappig.
De draaihals kende ik nog niet! Maar als ik een plaatje google, lijkt die me ook extreem lastig te spotten. Prachtig gecamoufleerd tussen de bomenquote:Op vrijdag 29 mei 2026 09:08 schreef oh-oh het volgende:
Ik ben blij dat ik nooit ergens woon waar meeuwen zitten ja!
Wat een krijsers, en die schijten pas smerig, en die pikken zo het eten uit je handen, en die stinken naar vis![]()
Hier zitten koekoeks. Die roepen zo leuk.
Ik heb ze een paar keer gezien maar nog niet op de foto kunnen krijgen.
Idem voor de draaihals, die is ook zo onwijs tof.
Nope, ik ken al mijn buren, zelfs de borende nieuwe buurman.quote:Op vrijdag 29 mei 2026 09:22 schreef oh-oh het volgende:
Het is altijd bij je huis. Kan het niet gewoon zijn dat die man daar woont?
Maandag de sleutel, ik heb er zin in.quote:Op vrijdag 29 mei 2026 08:32 schreef oh-oh het volgende:
@:Nijna hoe gaat ie daar?
Heb je er een beetje zin in?
Ik heb er een paar van mijn dochteR die wat langer zijn. Zal ze straks op vinted zetten.quote:Op vrijdag 29 mei 2026 17:42 schreef F_r het volgende:
Fijn dat het een mooi afscheid was vencodark.
Korte broeken. Ik vind ze eigenlijk altijd te kort. Of het zijn van de net niks bermuda's. Ik vind dat voor mijn dochters al enkele jaren zo. Ook alleen maar echt korte broeken die ze zelf ook te kort vinden.
Nou, als dat hem zou zijn, no thanxquote:Op vrijdag 29 mei 2026 11:29 schreef Deepfreeze het volgende:
Sterkte vandaag @:vencodark
@:Mushanga71 Toch gek. Heb je een geheime aanbidder?
Je hebt helemaal gelijk: Yay voor oh-oh!quote:
Dat had ik eigenlijk als tt willen doen, maar vond het wat onsmakelijkquote:Op vrijdag 29 mei 2026 21:03 schreef Nijna het volgende:
Mijn hoofd maakt er steeds "duivenpuree" van als ik de titel van het bankje lees...![]()
Mijn auto is weer schoon, heb me een partij regen gehad onderweg... niet te zuinig. En wind en een soort windhoos achtig iets over een weiland, er hing zoveel zand in de lucht dat het zicht op de snelweg erg slecht was. Gelukkig reed iedereen normaal.
Gelukkig kwam de meeste regen na het zand hahaha.
Ik zou niet rustig weer gaan slapenquote:Op zaterdag 30 mei 2026 04:32 schreef Hupje het volgende:
Pff. Even bijkomen van de schrik. Onze CO melder ging zojuist af. Vals alarm (ga ik van uit). Lekker begin van het weekend
Knuffelquote:Op zaterdag 30 mei 2026 04:32 schreef Hupje het volgende:
Pff. Even bijkomen van de schrik. Onze CO melder ging zojuist af. Vals alarm (ga ik van uit). Lekker begin van het weekend
Al meer duidelijkheid over de gasgeur?quote:
Margrieten en klaprozen hier in het gras. En iets heel kleins met mini paarse bloemetjes. Geen last van dat het lang is en er zoemt veel in, dus ik laat het lekker zoquote:Op zaterdag 30 mei 2026 09:20 schreef Mushanga71 het volgende:
Eigenlijk moet het gras gemaaid maar het wordt steeds lastiger om om de bosviooltjes te maaien.
Ja daarom laat ik ook mijn paardenbloemen nog staan, al die bijen en vlinders!quote:Op zaterdag 30 mei 2026 09:39 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Margrieten en klaprozen hier in het gras. En iets heel kleins met mini paarse bloemetjes. Geen last van dat het lang is en er zoemt veel in, dus ik laat het lekker zo
Dat is balen! Wij kunnen hier in de omgeving kiezen bij welke kweker we het halen.quote:Op zaterdag 30 mei 2026 10:03 schreef FlyingFish het volgende:
Wij eten geen aardbeien meer sinds de berichten dat ze enorm slecht zijn voor kinderen vanwege de vele bestrijdingsmiddelen die er op zitten. Biologisch zijn heel duur helaas bij de supermarkt (en geen andere adresjes voor in de buurt). Dus geen verse aardbeien meer hier helaas.
Vervelend zo’n melding Hupje! Vooral omdat je zelf niet goed kan testen of het een terecht alarm is of niet.
Ja, nou, dat dusquote:Op zaterdag 30 mei 2026 09:25 schreef oh-oh het volgende:
Wat heb je er aan als je ze niet kan zien?
Er staan er verderop een hele zooi langs een woning. Fiets ik daar straks even langsquote:Op zaterdag 30 mei 2026 10:16 schreef oh-oh het volgende:
Als je klaprozen wil kun je zaaddozen plukken en die volgende lente in je tuin gooien, dan heb je er als het goed is jarenlang plezier van nog! Papaver is makkelijk![]()
Ja ik wil ook een zeis kopen, om die reden, is dat goed te doen?quote:Op zaterdag 30 mei 2026 10:21 schreef livelink het volgende:
Ik maai het gras tegenwoordig niet meer. We hebben vorig jaar een zeis gekocht. Het is vol met allerlei bloemen en kruiden. Hommels volop in onze tuin, bijen wel wat minder dan hommels.
Eerlijk gezegd doet mijn man het daadwerkelijke zeisen, maar hij vond het best makkelijk nadat hij de techniek onder de knie had. Je moet hem wel vaak scherpen, dus je moet er wel een wetsteen bij kopen. En onze tuin is niet supergroot, dus wel goed te doen met een zeis.quote:Op zaterdag 30 mei 2026 10:23 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja ik wil ook een zeis kopen, om die reden, is dat goed te doen?
Ik ga daar niet de hele tuin mee doen maar wel echt stukken!
Hommeltelweekend!quote:Op zaterdag 30 mei 2026 10:21 schreef livelink het volgende:
Ik maai het gras tegenwoordig niet meer. We hebben vorig jaar een zeis gekocht. Het is vol met allerlei bloemen en kruiden. Hommels volop in onze tuin, bijen wel wat minder dan hommels.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |