Lig je zelf ook op de grond?quote:Op zaterdag 30 mei 2026 17:39 schreef Dutch_view het volgende:
Ik schakel in en zie meteen rensters op de grond liggen.
Waarom kijk ik daar niet van op.
Het was weer lachwekkend.quote:Op zaterdag 30 mei 2026 18:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wel sympathiek van die van Fenix om de leadout voor haar rekening te nemen
Officiele website geeft ook Balsamo in roze aan. Bijzonder. Maar ook een foto van winnende Wiebesquote:Op zaterdag 30 mei 2026 21:26 schreef Bill_Hillie het volgende:
Ik zie een DSQ voor Wiebes op PCS, maar ik kan er verder niets over vinden. Wel benieuwd wat er gaande is.
Dat is wel een erg zware straf.quote:
Dat klopt, het is ook wel heel erg dom dit.quote:Op zaterdag 30 mei 2026 21:36 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Regels zijn regels; bij het autootje rijden ben je dan ook de lul.
Het is ook een veiligheidsdingetje; volledig terecht dat ze uit de Giro is gezet. Hopelijk voor haar gaat de schorsing meevallen.quote:Op zaterdag 30 mei 2026 22:03 schreef Faraday01 het volgende:
Is het niet een beetje erover om haar niet alleen te diskwalificeren vandaag maar ook uit de Sjiero donne te schoppen?
Het resultaat is behaald op een niet-conforme fiets, dus ze kan niet in de uitslag worden opgenomen, ze kunnen haar niet gewoon terugzetten (volgens het reglement)quote:Op zaterdag 30 mei 2026 22:03 schreef Faraday01 het volgende:
Is het niet een beetje erover om haar niet alleen te diskwalificeren vandaag maar ook uit de Sjiero donne te schoppen?
Lijkt me niet dat ze daar een schorsing voor krijgtquote:Op zaterdag 30 mei 2026 22:07 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Het is ook een veiligheidsdingetje; volledig terecht dat ze uit de Giro is gezet. Hopelijk voor haar gaat de schorsing meevallen.
Het was vooral een veiligheidsdingetje. Die 6.8 is zeker in vrouwenmaten allang niet meer per se veiliger dan 6.0 kg ofzo. Volgens mij komt die waarde nog uit het stalen fietsen met velgrem tijdperk.quote:Op zaterdag 30 mei 2026 22:07 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Het is ook een veiligheidsdingetje; volledig terecht dat ze uit de Giro is gezet. Hopelijk voor haar gaat de schorsing meevallen.
Ik moest hier om grinniken.quote:Op zaterdag 30 mei 2026 22:03 schreef SaintOfKillers het volgende:
Misschien moet het minimumgewicht van een fiets nog even worden toegevoegd bij al die tekst op de armen van Wiebes.
Ik stel 18 maanden schorsing voorquote:Op zaterdag 30 mei 2026 22:03 schreef Faraday01 het volgende:
Hoe kun je 50 gram verschil meten? Dat is met deze kleine marges een buitengewoon groot verschil.quote:
Geloofwaardigheid van het verhaal van SD is ongeveer 18,12%quote:Op zondag 31 mei 2026 09:59 schreef Frozen-assassin het volgende:
Je gaat toch vragen stellen als beide weegschalen andere getallen geven?
Dan ga je toch eerst checken of het goed geijkt is. Apart verhaal.
Ja, dat moet toch makkelijk te controleren zijn als de weegschaal niet goed geijkt zou zijn.quote:Op zondag 31 mei 2026 09:59 schreef Frozen-assassin het volgende:
Je gaat toch vragen stellen als beide weegschalen andere getallen geven?
Dan ga je toch eerst checken of het goed geijkt is. Apart verhaal.
Dat er in de topsport vals wordt gespeeld is van alle tijden. Maar dit zou wel een hele domme manier van valsspelen omdat de pakkans zo groot is.quote:Op zondag 31 mei 2026 10:13 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Geloofwaardigheid van het verhaal van SD is ongeveer 18,12%
Ach, is deze etappe is het geeneens valsspelen. Ze hebben zich gewoon misrekend. Kan gebeuren. Accepteren, uithuilen en doorgaan. Maar zelfreflectie is geen kwaliteit waarvan de ploeg doorspekt is.quote:Op zondag 31 mei 2026 10:31 schreef KareldeStoute het volgende:
[..]
Dat er in de topsport vals wordt gespeeld is van alle tijden. Maar dit zou wel een hele domme manier van valsspelen omdat de pakkans zo groot is.
Dit lijkt mij gewoon incompetentie i.p.v. valsspelen, alsof het gewicht van de fiets (zoveel) uit maakt voor een sprint.quote:Op zondag 31 mei 2026 10:31 schreef KareldeStoute het volgende:
[..]
Dat er in de topsport vals wordt gespeeld is van alle tijden. Maar dit zou wel een hele domme manier van valsspelen omdat de pakkans zo groot is.
Goed Engels wel van Danny SS.quote:Op zondag 31 mei 2026 12:50 schreef Szura het volgende:
Danny Stam mag het jankverhaal nog eens overdoen voor de camera, genot
Dat kon je al wel halen uit de verklaring van SD ja. Anders hadden ze wel vermeld dat de fiets bij 1 van de 2 metingen wel zwaar genoeg was.quote:Op zondag 31 mei 2026 13:36 schreef Felagund het volgende:
"Dan was het 6.75, dan was het 6.78". Hij was dus bij iedere meeting te licht?
Nee daar rijden ze alleen verschillende pedalenquote:Op zondag 31 mei 2026 12:52 schreef Pino112 het volgende:
Bij MVDP was dit nooit gebeurd!!
[/Marijn de V.]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 31 mei 2026 14:20 schreef Pistolero het volgende:
Dit is echt fenomenaal. WF-godenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.WF was ook al helemaal ziedend dat Karsten en Jeroen de Tour gingen doen vanwege misinformatie.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
quote:Op zondag 31 mei 2026 14:20 schreef Pistolero het volgende:
Dit is echt fenomenaal. WF-godenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat leer je al op de middelbare schoolSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
En het verschil tussen dezelfde fiets die vorige week in Burgos ook gewogen is na haar zeges.quote:Op zondag 31 mei 2026 13:57 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Dat kon je al wel halen uit de verklaring van SD ja. Anders hadden ze wel vermeld dat de fiets bij 1 van de 2 metingen wel zwaar genoeg was.
Al blijft zo'n relatief groot verschil tussen 2 metingen wel bijzonder
Ook een heel verhaal van Brand dat het een bijna onmogelijke taak is die ze vandaag hebben uitgevoerd, terwijl SD in elke sprintetappe nog veel meer verantwoordelijkheid toegeschoven krijgt.quote:Op zondag 31 mei 2026 15:13 schreef Dale__Cooper het volgende:
Dit kan Balsamo en Trek weer voldoende vertrouwen geven om de eerste volgende 25 sprints de strijd aan te gaan met Wiebes.
Domquote:
Balsamo heeft te weinig bakpoeder gesnoven, dit lijkt nergens op.quote:Op maandag 1 juni 2026 17:00 schreef DeeBee het volgende:
Bakpoeder is gigantisch in orde, die pakt 4 minuten in de tijdrit
Aldus het team dat leugens opgeeft als verklaringquote:Op maandag 1 juni 2026 17:03 schreef Steven184 het volgende:
Lorena Wiebes zit er helemaal doorheen: “Dit doet afbreuk aan geloofwaardigheid van wielrennen”
Brienenoordedquote:Op maandag 1 juni 2026 17:03 schreef Steven184 het volgende:
Lorena Wiebes zit er helemaal doorheen: “Dit doet afbreuk aan geloofwaardigheid van wielrennen”
Zondagmorgen is ze op Schiphol geland en hebben haar ouders haar opgehaald. Vervolgens zijn ze naar het strand geweest om uit te waaien. En maandagmorgen is ze met haar heel speciale Mercedes-camper richting een camping in Italië vertrokken, om daar eventjes te bekomen van al deze indrukkenquote:Op maandag 1 juni 2026 17:34 schreef Szura het volgende:
[..]
Aldus het team dat leugens opgeeft als verklaring
Dit artikel is echt zó geweldig.quote:Op maandag 1 juni 2026 17:03 schreef Steven184 het volgende:
Een speciale Mercedes-camper.quote:“Zaterdagavond heb ik haar meteen gesproken. Toen was ze een hoopje ellende. Ik heb daar zelf slecht van geslapen. Maar Lorena ging al vrij snel bezig met het regelen van haar terugvlucht naar huis. Zondagmorgen is ze op Schiphol geland en hebben haar ouders haar opgehaald. Vervolgens zijn ze naar het strand geweest om uit te waaien. En maandagmorgen is ze met haar heel speciale Mercedes-camper richting een camping in Italië vertrokken, om daar eventjes te bekomen van al deze indrukken.
Vergeet de foto van André niet heh! Dit past wel perfect bij Wiebes, soort zoekt soort zullen we maar zeggen.quote:Op maandag 1 juni 2026 17:50 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Dit artikel is echt zó geweldig.
Voor mij zit het hoogtepunt eigenlijk al meteen in het begin:
[..]
Een speciale Mercedes-camper.
En het bleef nog lang onrustig op het kamp.
"Twintig gram. Dat is het gewicht van een plak kaas. Hoe zeker weten ze nu dat het echt 20 gram te licht was? Want blijkbaar zijn er twee metingen gedaan en die waren allebei verschillend."quote:Op maandag 1 juni 2026 18:07 schreef Felagund het volgende:
Marijn de V. was ook al ziedend dat Lorena eruit is gegooid:
https://sporza.be/nl/2026(...)iebes~1780248223165/
[ afbeelding ]
Goede charmante foto ook bij het artikel.
Misschien geïnspireerd door het voedingscentrum?quote:Op maandag 1 juni 2026 18:17 schreef Pistolero het volgende:
[..]
"Twintig gram. Dat is het gewicht van een plak kaas. Hoe zeker weten ze nu dat het echt 20 gram te licht was? Want blijkbaar zijn er twee metingen gedaan en die waren allebei verschillend."
De verdediging van Wiebes heeft de verhalen net iets te opzichtig op elkaar afgestemd.
Blijkbaar heb ik de memo gemist dat we gewicht tegenwoordig uitdrukken in plakken kaas.
Dit kan niet.quote:Op maandag 1 juni 2026 22:42 schreef Felagund het volgende:
Deze had ik nog gemist:
[ x ]
Niet heel netjes van Consonni.
100 frank boete, dat zal haar leren!quote:Op maandag 1 juni 2026 22:42 schreef Felagund het volgende:
Deze had ik nog gemist:
[ x ]
Niet heel netjes van Consonni.
Wie gaat er ook uit Italie terug vliegen naar Nederland om erna met een camper naar Italie te rijden (!)quote:Op maandag 1 juni 2026 17:50 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Dit artikel is echt zó geweldig.
Voor mij zit het hoogtepunt eigenlijk al meteen in het begin:
[..]
Een speciale Mercedes-camper.
En het bleef nog lang onrustig op het kamp.
Lijkt wel tijd te pakken op Reusser in het eerste gedeelte van de klim.quote:Op dinsdag 2 juni 2026 15:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
Tsja, is dit echt goed van Demi? Het is in ieder geval sneller dan Martijn.
Martijn kan ook nog!quote:Op dinsdag 2 juni 2026 16:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ach Demi
Niet dat ik veel zin heb in Anna
Ik denk dat de jury deze fiets wel een paar keer gaat wegen.quote:
Ik zou ook checken of het niet stiekem echt een snorfiets is.quote:Op dinsdag 2 juni 2026 16:19 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik denk dat de jury deze fiets wel een paar keer gaat wegen.
En dan hopen dat het magneetje blijft zitten?quote:Op dinsdag 2 juni 2026 16:28 schreef TAmaru het volgende:
Over dat gewicht van fietsen: waarom zouden renners eigenlijk niet met een te lichte fiets rijden en dan na afloop door een verzorger een gewichtje erop laten bevestigen met een magneetje? Een verzorger kan dat er zo snel ongezien op vastklinken.
Je moet dat natuurlijk speciaal ontwerpen en ermee oefenen en kijken wat de beste plek is. Mogelijk zelfs in een uitsparing in het frame.quote:Op dinsdag 2 juni 2026 16:35 schreef H.Vviv het volgende:
[..]
En dan hopen dat het magneetje blijft zitten?
Anna reed op een tijdritfiets, die zal sowieso niet heel licht zijn geweest.quote:Op dinsdag 2 juni 2026 16:42 schreef TAmaru het volgende:
[..]
Je moet dat natuurlijk speciaal ontwerpen en ermee oefenen en kijken wat de beste plek is. Mogelijk zelfs in een uitsparing in het frame.
Wel heel lichte wielen denk ik.quote:Op dinsdag 2 juni 2026 16:46 schreef Felagund het volgende:
[..]
Anna reed op een tijdritfiets, die zal sowieso niet heel licht zijn geweest.
Demi reed op een soortgelijke fiets (volgens mij dezelfde fietssponor), daar hadden ze het over 7.5 kilo dacht ik.quote:
Ja klopt. Van der Breggen met SRAM en Vollering Shimano. SRAM zal denk ik iets lichter zijn.quote:Op dinsdag 2 juni 2026 17:01 schreef Felagund het volgende:
[..]
Demi reed op een soortgelijke fiets (volgens mij dezelfde fietssponor), daar hadden ze het over 7.5 kilo dacht ik.
Anna verloor recentelijk nog een grote rondequote:Op dinsdag 2 juni 2026 20:08 schreef Van_Poppel het volgende:
Demi is volgens de bookmakers nog steeds topfavoriet.
Klopt, al was dat geen misselijke klim waar ze het verloor.quote:Op dinsdag 2 juni 2026 20:10 schreef franklop het volgende:
[..]
Anna verloor recentelijk nog een grote ronde
De Finestre is ook geen misselijke klim.quote:Op dinsdag 2 juni 2026 20:11 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Klopt, al was dat geen misselijke klim waar ze het verloor.
Ach Jeanquote:Op dinsdag 2 juni 2026 22:50 schreef wimderon het volgende:
Anna zou bij de mannen in 2011 45e zijn geworden.
https://www.procyclingstats.com/race/giro-d-italia/2011/stage-16
Ook hier is het weer perfect fietsen @Felagund . Dat geldt ook voor de klimmetjes in de finale.quote:Op woensdag 3 juni 2026 14:20 schreef vivelafete het volgende:
Jammer dat ze vandaag pas zo laat beginnen met uitzenden. De weg die ze nu fietsen richting Cortina is misschien wel de mooiste in de Dolomieten
Dat was wel weer typisch ja.quote:
Wellicht een opzichtige sollicitatie?quote:Op woensdag 3 juni 2026 17:36 schreef Dale__Cooper het volgende:
Niedermaier die nu alles dichtrijdt voor Van der Breggen en Vollering.
Waarom zijn Duitse wielrenners altijd zo lachwekkend dom?
Prima om de regels te handhaven. Dat gaan ze vanaf nu consequent doen? Natuurlijk niet!quote:Op woensdag 3 juni 2026 20:54 schreef wimderon het volgende:
[ x ]
Deze jury laat er geen gras over groeien.
Grote kans dat hoofd van jury na deze race nieuwe baan mag zoekenquote:Op woensdag 3 juni 2026 21:01 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Prima om de regels te handhaven. Dat gaan ze vanaf nu consequent doen? Natuurlijk niet!
Dat is dan voor de klim naar Tre Croci? Ik heb er helaas weinig van kunnen zien vandaag.quote:Op woensdag 3 juni 2026 14:22 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Ook hier is het weer perfect fietsen @:Felagund . Dat geldt ook voor de klimmetjes in de finale.
De Tre Croci is wel mooi, maar wel relatief druk. Veel verkeer richting Misurina (en de Tre Cime). Deel twee van de etappe was een stuk rustiger. Klimmen zijn dan niet 10/15 kilometer lang, maar alsnog wel mooi en dus de moeite waard.quote:Op donderdag 4 juni 2026 00:18 schreef Felagund het volgende:
[..]
Dat is dan voor de klim naar Tre Croci? Ik heb er helaas weinig van kunnen zien vandaag.
Tegenover een strenge jury staat een UCI-commissaris die heeft liggen slapen bij goedkeuren van parcoursen?quote:Op woensdag 3 juni 2026 20:54 schreef wimderon het volgende:
[ x ]
6 bochten in de laatste 1200 meter!quote:Op donderdag 4 juni 2026 13:56 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Tegenover een strenge jury staat een UCI-commissaris die heeft liggen slapen bij goedkeuren van parcoursen?
[ afbeelding ]
Waar zijn de tijden gebleven dat je in Italië Milaan-Sanremo nog hangend aan de auto kon winnen.quote:Op woensdag 3 juni 2026 20:54 schreef wimderon het volgende:
[ x ]
Ze lijkt wel terug te komen.quote:Op donderdag 4 juni 2026 16:40 schreef Frozen-assassin het volgende:
Reusser zit nog verder in shit net als heel Visma-LAB. Mistral AI is niet meegenomen door de vrouwen
Bij de vrouwen hebben we sowieso een andere wet nodig.quote:Op donderdag 4 juni 2026 17:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
We komen in Wet van Herbert-terrein.
Die geldt alleen niet met tegenwind.
Minuut per 10 minuten. Dan slaan tenminste de eenheden nog eens ergens op.quote:Op donderdag 4 juni 2026 17:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
We komen in Wet van Herbert-terrein.
Die geldt alleen niet met tegenwind.
Balsamo wint weer extreem eenvoudig ja.quote:Op donderdag 4 juni 2026 17:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik weet niet of de sprint nu saaier is mét of zonder Wiebes.
De parcoursbouwer is een standaarddrinker?quote:
Met Wiebes is het nog weleens de vraag hoe lang het duurt voordat Lidl er toch weer aan gaat beginnen. Nu heb je gewoon 3/4 ploegen die het vanaf het begin controleren.quote:Op donderdag 4 juni 2026 17:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik weet niet of de sprint nu saaier is mét of zonder Wiebes.
Charlotte Kool was weer eens nergens.quote:Op donderdag 4 juni 2026 18:02 schreef wimderon het volgende:
[..]
Met Wiebes is het nog weleens de vraag hoe lang het duurt voordat Lidl er toch weer aan gaat beginnen. Nu heb je gewoon 3/4 ploegen die het vanaf het begin controleren.
Fenomeen Lucinda sloopte iedereen, die kan zelf bijna winnen hier zou je zeggen...quote:Op donderdag 4 juni 2026 18:01 schreef wimderon het volgende:
Alleraardigste lead out van Brand. Ook wel ideaal voor haar met die bochten en een paar keer optrekken.
Met Annaquote:
Anders gaat ze toch lekker achter de auto hangen!quote:Op zaterdag 6 juni 2026 09:21 schreef Van_Poppel het volgende:
Hopelijk is Anna een beetje hersteld na die valpartij van gisteren.
Dat klinkt als een droomplan.quote:Op zaterdag 6 juni 2026 15:21 schreef Felagund het volgende:
Gery en Van Agt in de kopgroep voor FDJ.
Danny Stammed?quote:
Of de Finistreeee zoals de Engelsenquote:
quote:Op zaterdag 6 juni 2026 15:39 schreef Felagund het volgende:
Sloot Martijn nu net weer aan, terwijl haar ploeggenote loste?
En nu toch er weer (half) af, rijdt een vreemde klim.quote:
Waarschijnlijk gewoon op de meter rijdenquote:Op zaterdag 6 juni 2026 15:44 schreef Felagund het volgende:
[..]
En nu toch er weer (half) af, rijdt een vreemde klim.
Klopt, de CC staat op 300W.quote:Op zaterdag 6 juni 2026 15:45 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Waarschijnlijk gewoon op de meter rijden
Dit is wel een prima tactiek van FDJ.quote:
Lijkt mij niet ideaal voor Vollering.quote:
Denk het ook niet, al had ze geen knechten voor de vallei gehad.quote:Op zaterdag 6 juni 2026 16:06 schreef Felagund het volgende:
[..]
Lijkt mij niet ideaal voor Vollering.
Die mag er dan wel aan gaan beginnen nuquote:Op zaterdag 6 juni 2026 16:06 schreef Felagund het volgende:
[..]
Had anders wel de afdaling zelf moeten doen, nu is het gewoon alles of niets hier. Maar goed, daar had ze mogelijk ook uit kunnen lopen uiteraardquote:Op zaterdag 6 juni 2026 16:06 schreef Felagund het volgende:
[..]
Nee, dat klopt, al lijkt ze geen haast te hebben.quote:Op zaterdag 6 juni 2026 16:06 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Denk het ook niet, al had ze geen knechten voor de vallei gehad.
Morgen is er ook nog een kans met een zware klim halverwege de koers.quote:Op zaterdag 6 juni 2026 16:09 schreef Felagund het volgende:
[..]
Nee, dat klopt, al lijkt ze geen haast te hebben.
Blijft toch altijd vreemd dat ze het explosieve op een klim totaal lijkt te missen.quote:Op zaterdag 6 juni 2026 16:11 schreef Dale__Cooper het volgende:
Je denkt toch altijd, probeer eens aan te vallen met een tandje zwaarder.
Terwijl ze dat een paar jaar geleden nog wel meer had.quote:Op zaterdag 6 juni 2026 16:13 schreef Felagund het volgende:
[..]
Blijft toch altijd vreemd dat ze het explosieve op een klim totaal lijkt te missen.
Schuld van Lars Boom?quote:
Daar zal wel een jurylid met een notitieboekje staan.quote:Op zaterdag 6 juni 2026 16:25 schreef Felagund het volgende:
'Approximately 1 km before the GPM'
Dit wordt dadelijk nog leuk.
Zouden ze even snel een streep in het grind hebben gezet?quote:Op zaterdag 6 juni 2026 16:25 schreef Felagund het volgende:
'Approximately 1 km before the GPM'
Dit wordt dadelijk nog leuk.
Zo te zien niet…quote:Op zaterdag 6 juni 2026 16:30 schreef wimderon het volgende:
Ben benieuwd of ze wel goed weten waar de finish ligt.
Maar is die er wel?quote:Op zaterdag 6 juni 2026 16:31 schreef Max23 het volgende:
Denk dat ze de vlag van de laatste km aanhouden als finish?
Vaak is het gewoon een bordje toch langs de kant?quote:
Marlen Almeida.quote:
Die moet spugen, denk ook niet dat ze veel beter kon.quote:Op zaterdag 6 juni 2026 16:33 schreef Dale__Cooper het volgende:
Ik snap dan niet dat ze dit dan niet eens met een aanval probeert. Dan ga je maar in het rood, de concurrentie moet dat ook en je moet toch tijd goed maken.
De finish was wel aangekondigd. Het probleem was dat in de laatste kilometer voor de top er een lawine was geweest en er verder lawine gevaar bestond.quote:Op zaterdag 6 juni 2026 19:02 schreef Dutch_view het volgende:
Wat een bizarre aankomst, geen aankondiging laatste km.
En dan na een bocht bam de finish.
Met een touw op de weg gelegd en daarop een steen…
En dan fietsen ze zelf nog een eindje door zonder dat ik daar gevaarlijke toestanden zag.
Dan had je toch ook wel op de top kunnen finishen.
Er was nu ook geen foto finish apparatuur, maar een vent met een mobieltje op het “finishtouw”.
Heel apart allemaal
quote:Op zaterdag 6 juni 2026 19:20 schreef Felagund het volgende:
[..]
De finish was wel aangekondigd. Het probleem was dat in de laatste kilometer voor de top er een lawine was geweest en er verder lawine gevaar bestond.
Er voorzichtig langs kunnen fietsen (of in de auto) of in wedstrijdtempo maakt natuurlijk wel veel uit.quote:Op zaterdag 6 juni 2026 19:38 schreef Pistolero het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Het viel allemaal wel mee.
Uiteindelijk ging de hele meute vlak na de finish alsnog hierlangs op weg naar de bussen.
Dat was ook het moment dat het in beeld aangekondigd werd toch? Veel eerder had ze dan ook niet op de hoogte kunnen zijn..quote:Op zaterdag 6 juni 2026 20:21 schreef Steven184 het volgende:
Demi hoorde het dus pas 7km voor de top
Zou kunnen, ik had geen geluidquote:Op zaterdag 6 juni 2026 20:25 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Dat was ook het moment dat het in beeld aangekondigd werd toch? Veel eerder had ze dan ook niet op de hoogte kunnen zijn..
Al waren er al aan het begin van de uitzending al wel beelden dat het lastig zou worden om helemaal tot de top door te gaan, maar toen was er nog geen besluit genomen
Jammer, hier had het nog kunnen gebeuren.quote:Op zondag 7 juni 2026 14:40 schreef Dale__Cooper het volgende:
Attack by Vollering Demi (FDJ United - SUEZ) .
2m
Reaction from
van der Breggen Anna (Team SD Worx - Protime)
Longo Borghini Elisa (UAE Team ADQ)
Geen beelden helaas.
We kijken nog steeds niet naar live beelden helaas.quote:Op zondag 7 juni 2026 14:45 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Jammer, hier had het nog kunnen gebeuren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |