Dit is wel een prima tactiek van FDJ.quote:
Lijkt mij niet ideaal voor Vollering.quote:
Denk het ook niet, al had ze geen knechten voor de vallei gehad.quote:Op zaterdag 6 juni 2026 16:06 schreef Felagund het volgende:
[..]
Lijkt mij niet ideaal voor Vollering.
Die mag er dan wel aan gaan beginnen nuquote:Op zaterdag 6 juni 2026 16:06 schreef Felagund het volgende:
[..]
Had anders wel de afdaling zelf moeten doen, nu is het gewoon alles of niets hier. Maar goed, daar had ze mogelijk ook uit kunnen lopen uiteraardquote:Op zaterdag 6 juni 2026 16:06 schreef Felagund het volgende:
[..]
Nee, dat klopt, al lijkt ze geen haast te hebben.quote:Op zaterdag 6 juni 2026 16:06 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Denk het ook niet, al had ze geen knechten voor de vallei gehad.
Morgen is er ook nog een kans met een zware klim halverwege de koers.quote:Op zaterdag 6 juni 2026 16:09 schreef Felagund het volgende:
[..]
Nee, dat klopt, al lijkt ze geen haast te hebben.
Blijft toch altijd vreemd dat ze het explosieve op een klim totaal lijkt te missen.quote:Op zaterdag 6 juni 2026 16:11 schreef Dale__Cooper het volgende:
Je denkt toch altijd, probeer eens aan te vallen met een tandje zwaarder.
Terwijl ze dat een paar jaar geleden nog wel meer had.quote:Op zaterdag 6 juni 2026 16:13 schreef Felagund het volgende:
[..]
Blijft toch altijd vreemd dat ze het explosieve op een klim totaal lijkt te missen.
Schuld van Lars Boom?quote:
Daar zal wel een jurylid met een notitieboekje staan.quote:Op zaterdag 6 juni 2026 16:25 schreef Felagund het volgende:
'Approximately 1 km before the GPM'
Dit wordt dadelijk nog leuk.
Zouden ze even snel een streep in het grind hebben gezet?quote:Op zaterdag 6 juni 2026 16:25 schreef Felagund het volgende:
'Approximately 1 km before the GPM'
Dit wordt dadelijk nog leuk.
Zo te zien niet…quote:Op zaterdag 6 juni 2026 16:30 schreef wimderon het volgende:
Ben benieuwd of ze wel goed weten waar de finish ligt.
Maar is die er wel?quote:Op zaterdag 6 juni 2026 16:31 schreef Max23 het volgende:
Denk dat ze de vlag van de laatste km aanhouden als finish?
Vaak is het gewoon een bordje toch langs de kant?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |