Aldus het team dat leugens opgeeft als verklaringquote:Op maandag 1 juni 2026 17:03 schreef Steven184 het volgende:
Lorena Wiebes zit er helemaal doorheen: “Dit doet afbreuk aan geloofwaardigheid van wielrennen”
Brienenoordedquote:Op maandag 1 juni 2026 17:03 schreef Steven184 het volgende:
Lorena Wiebes zit er helemaal doorheen: “Dit doet afbreuk aan geloofwaardigheid van wielrennen”
Zondagmorgen is ze op Schiphol geland en hebben haar ouders haar opgehaald. Vervolgens zijn ze naar het strand geweest om uit te waaien. En maandagmorgen is ze met haar heel speciale Mercedes-camper richting een camping in Italië vertrokken, om daar eventjes te bekomen van al deze indrukkenquote:Op maandag 1 juni 2026 17:34 schreef Szura het volgende:
[..]
Aldus het team dat leugens opgeeft als verklaring
Dit artikel is echt zó geweldig.quote:Op maandag 1 juni 2026 17:03 schreef Steven184 het volgende:
Een speciale Mercedes-camper.quote:“Zaterdagavond heb ik haar meteen gesproken. Toen was ze een hoopje ellende. Ik heb daar zelf slecht van geslapen. Maar Lorena ging al vrij snel bezig met het regelen van haar terugvlucht naar huis. Zondagmorgen is ze op Schiphol geland en hebben haar ouders haar opgehaald. Vervolgens zijn ze naar het strand geweest om uit te waaien. En maandagmorgen is ze met haar heel speciale Mercedes-camper richting een camping in Italië vertrokken, om daar eventjes te bekomen van al deze indrukken.
Vergeet de foto van André niet heh! Dit past wel perfect bij Wiebes, soort zoekt soort zullen we maar zeggen.quote:Op maandag 1 juni 2026 17:50 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Dit artikel is echt zó geweldig.
Voor mij zit het hoogtepunt eigenlijk al meteen in het begin:
[..]
Een speciale Mercedes-camper.
En het bleef nog lang onrustig op het kamp.
"Twintig gram. Dat is het gewicht van een plak kaas. Hoe zeker weten ze nu dat het echt 20 gram te licht was? Want blijkbaar zijn er twee metingen gedaan en die waren allebei verschillend."quote:Op maandag 1 juni 2026 18:07 schreef Felagund het volgende:
Marijn de V. was ook al ziedend dat Lorena eruit is gegooid:
https://sporza.be/nl/2026(...)iebes~1780248223165/
[ afbeelding ]
Goede charmante foto ook bij het artikel.
Misschien geïnspireerd door het voedingscentrum?quote:Op maandag 1 juni 2026 18:17 schreef Pistolero het volgende:
[..]
"Twintig gram. Dat is het gewicht van een plak kaas. Hoe zeker weten ze nu dat het echt 20 gram te licht was? Want blijkbaar zijn er twee metingen gedaan en die waren allebei verschillend."
De verdediging van Wiebes heeft de verhalen net iets te opzichtig op elkaar afgestemd.
Blijkbaar heb ik de memo gemist dat we gewicht tegenwoordig uitdrukken in plakken kaas.
Dit kan niet.quote:Op maandag 1 juni 2026 22:42 schreef Felagund het volgende:
Deze had ik nog gemist:
[ x ]
Niet heel netjes van Consonni.
100 frank boete, dat zal haar leren!quote:Op maandag 1 juni 2026 22:42 schreef Felagund het volgende:
Deze had ik nog gemist:
[ x ]
Niet heel netjes van Consonni.
Wie gaat er ook uit Italie terug vliegen naar Nederland om erna met een camper naar Italie te rijden (!)quote:Op maandag 1 juni 2026 17:50 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Dit artikel is echt zó geweldig.
Voor mij zit het hoogtepunt eigenlijk al meteen in het begin:
[..]
Een speciale Mercedes-camper.
En het bleef nog lang onrustig op het kamp.
Lijkt wel tijd te pakken op Reusser in het eerste gedeelte van de klim.quote:Op dinsdag 2 juni 2026 15:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
Tsja, is dit echt goed van Demi? Het is in ieder geval sneller dan Martijn.
Martijn kan ook nog!quote:Op dinsdag 2 juni 2026 16:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ach Demi
Niet dat ik veel zin heb in Anna
Ik denk dat de jury deze fiets wel een paar keer gaat wegen.quote:
Ik zou ook checken of het niet stiekem echt een snorfiets is.quote:Op dinsdag 2 juni 2026 16:19 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik denk dat de jury deze fiets wel een paar keer gaat wegen.
En dan hopen dat het magneetje blijft zitten?quote:Op dinsdag 2 juni 2026 16:28 schreef TAmaru het volgende:
Over dat gewicht van fietsen: waarom zouden renners eigenlijk niet met een te lichte fiets rijden en dan na afloop door een verzorger een gewichtje erop laten bevestigen met een magneetje? Een verzorger kan dat er zo snel ongezien op vastklinken.
Je moet dat natuurlijk speciaal ontwerpen en ermee oefenen en kijken wat de beste plek is. Mogelijk zelfs in een uitsparing in het frame.quote:Op dinsdag 2 juni 2026 16:35 schreef H.Vviv het volgende:
[..]
En dan hopen dat het magneetje blijft zitten?
Anna reed op een tijdritfiets, die zal sowieso niet heel licht zijn geweest.quote:Op dinsdag 2 juni 2026 16:42 schreef TAmaru het volgende:
[..]
Je moet dat natuurlijk speciaal ontwerpen en ermee oefenen en kijken wat de beste plek is. Mogelijk zelfs in een uitsparing in het frame.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |