Martijn kan ook nog!quote:Op dinsdag 2 juni 2026 16:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ach Demi
Niet dat ik veel zin heb in Anna
Ik denk dat de jury deze fiets wel een paar keer gaat wegen.quote:
Ik zou ook checken of het niet stiekem echt een snorfiets is.quote:Op dinsdag 2 juni 2026 16:19 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik denk dat de jury deze fiets wel een paar keer gaat wegen.
En dan hopen dat het magneetje blijft zitten?quote:Op dinsdag 2 juni 2026 16:28 schreef TAmaru het volgende:
Over dat gewicht van fietsen: waarom zouden renners eigenlijk niet met een te lichte fiets rijden en dan na afloop door een verzorger een gewichtje erop laten bevestigen met een magneetje? Een verzorger kan dat er zo snel ongezien op vastklinken.
Je moet dat natuurlijk speciaal ontwerpen en ermee oefenen en kijken wat de beste plek is. Mogelijk zelfs in een uitsparing in het frame.quote:Op dinsdag 2 juni 2026 16:35 schreef H.Vviv het volgende:
[..]
En dan hopen dat het magneetje blijft zitten?
Anna reed op een tijdritfiets, die zal sowieso niet heel licht zijn geweest.quote:Op dinsdag 2 juni 2026 16:42 schreef TAmaru het volgende:
[..]
Je moet dat natuurlijk speciaal ontwerpen en ermee oefenen en kijken wat de beste plek is. Mogelijk zelfs in een uitsparing in het frame.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |