Wel heel lichte wielen denk ik.quote:Op dinsdag 2 juni 2026 16:46 schreef Felagund het volgende:
[..]
Anna reed op een tijdritfiets, die zal sowieso niet heel licht zijn geweest.
Demi reed op een soortgelijke fiets (volgens mij dezelfde fietssponor), daar hadden ze het over 7.5 kilo dacht ik.quote:
Ja klopt. Van der Breggen met SRAM en Vollering Shimano. SRAM zal denk ik iets lichter zijn.quote:Op dinsdag 2 juni 2026 17:01 schreef Felagund het volgende:
[..]
Demi reed op een soortgelijke fiets (volgens mij dezelfde fietssponor), daar hadden ze het over 7.5 kilo dacht ik.
Anna verloor recentelijk nog een grote rondequote:Op dinsdag 2 juni 2026 20:08 schreef Van_Poppel het volgende:
Demi is volgens de bookmakers nog steeds topfavoriet.
Klopt, al was dat geen misselijke klim waar ze het verloor.quote:Op dinsdag 2 juni 2026 20:10 schreef franklop het volgende:
[..]
Anna verloor recentelijk nog een grote ronde
De Finestre is ook geen misselijke klim.quote:Op dinsdag 2 juni 2026 20:11 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Klopt, al was dat geen misselijke klim waar ze het verloor.
Ach Jeanquote:Op dinsdag 2 juni 2026 22:50 schreef wimderon het volgende:
Anna zou bij de mannen in 2011 45e zijn geworden.
https://www.procyclingstats.com/race/giro-d-italia/2011/stage-16
Ook hier is het weer perfect fietsen @Felagund . Dat geldt ook voor de klimmetjes in de finale.quote:Op woensdag 3 juni 2026 14:20 schreef vivelafete het volgende:
Jammer dat ze vandaag pas zo laat beginnen met uitzenden. De weg die ze nu fietsen richting Cortina is misschien wel de mooiste in de Dolomieten
Dat was wel weer typisch ja.quote:
Wellicht een opzichtige sollicitatie?quote:Op woensdag 3 juni 2026 17:36 schreef Dale__Cooper het volgende:
Niedermaier die nu alles dichtrijdt voor Van der Breggen en Vollering.
Waarom zijn Duitse wielrenners altijd zo lachwekkend dom?
Prima om de regels te handhaven. Dat gaan ze vanaf nu consequent doen? Natuurlijk niet!quote:Op woensdag 3 juni 2026 20:54 schreef wimderon het volgende:
[ x ]
Deze jury laat er geen gras over groeien.
Grote kans dat hoofd van jury na deze race nieuwe baan mag zoekenquote:Op woensdag 3 juni 2026 21:01 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Prima om de regels te handhaven. Dat gaan ze vanaf nu consequent doen? Natuurlijk niet!
Dat is dan voor de klim naar Tre Croci? Ik heb er helaas weinig van kunnen zien vandaag.quote:Op woensdag 3 juni 2026 14:22 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Ook hier is het weer perfect fietsen @:Felagund . Dat geldt ook voor de klimmetjes in de finale.
De Tre Croci is wel mooi, maar wel relatief druk. Veel verkeer richting Misurina (en de Tre Cime). Deel twee van de etappe was een stuk rustiger. Klimmen zijn dan niet 10/15 kilometer lang, maar alsnog wel mooi en dus de moeite waard.quote:Op donderdag 4 juni 2026 00:18 schreef Felagund het volgende:
[..]
Dat is dan voor de klim naar Tre Croci? Ik heb er helaas weinig van kunnen zien vandaag.
Tegenover een strenge jury staat een UCI-commissaris die heeft liggen slapen bij goedkeuren van parcoursen?quote:Op woensdag 3 juni 2026 20:54 schreef wimderon het volgende:
[ x ]
6 bochten in de laatste 1200 meter!quote:Op donderdag 4 juni 2026 13:56 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Tegenover een strenge jury staat een UCI-commissaris die heeft liggen slapen bij goedkeuren van parcoursen?
[ afbeelding ]
Waar zijn de tijden gebleven dat je in Italië Milaan-Sanremo nog hangend aan de auto kon winnen.quote:Op woensdag 3 juni 2026 20:54 schreef wimderon het volgende:
[ x ]
Ze lijkt wel terug te komen.quote:Op donderdag 4 juni 2026 16:40 schreef Frozen-assassin het volgende:
Reusser zit nog verder in shit net als heel Visma-LAB. Mistral AI is niet meegenomen door de vrouwen
Bij de vrouwen hebben we sowieso een andere wet nodig.quote:Op donderdag 4 juni 2026 17:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
We komen in Wet van Herbert-terrein.
Die geldt alleen niet met tegenwind.
Minuut per 10 minuten. Dan slaan tenminste de eenheden nog eens ergens op.quote:Op donderdag 4 juni 2026 17:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
We komen in Wet van Herbert-terrein.
Die geldt alleen niet met tegenwind.
Balsamo wint weer extreem eenvoudig ja.quote:Op donderdag 4 juni 2026 17:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik weet niet of de sprint nu saaier is mét of zonder Wiebes.
De parcoursbouwer is een standaarddrinker?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |