Wel heel lichte wielen denk ik.quote:Op dinsdag 2 juni 2026 16:46 schreef Felagund het volgende:
[..]
Anna reed op een tijdritfiets, die zal sowieso niet heel licht zijn geweest.
Demi reed op een soortgelijke fiets (volgens mij dezelfde fietssponor), daar hadden ze het over 7.5 kilo dacht ik.quote:
Ja klopt. Van der Breggen met SRAM en Vollering Shimano. SRAM zal denk ik iets lichter zijn.quote:Op dinsdag 2 juni 2026 17:01 schreef Felagund het volgende:
[..]
Demi reed op een soortgelijke fiets (volgens mij dezelfde fietssponor), daar hadden ze het over 7.5 kilo dacht ik.
Anna verloor recentelijk nog een grote rondequote:Op dinsdag 2 juni 2026 20:08 schreef Van_Poppel het volgende:
Demi is volgens de bookmakers nog steeds topfavoriet.
Klopt, al was dat geen misselijke klim waar ze het verloor.quote:Op dinsdag 2 juni 2026 20:10 schreef franklop het volgende:
[..]
Anna verloor recentelijk nog een grote ronde
De Finestre is ook geen misselijke klim.quote:Op dinsdag 2 juni 2026 20:11 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Klopt, al was dat geen misselijke klim waar ze het verloor.
Ach Jeanquote:Op dinsdag 2 juni 2026 22:50 schreef wimderon het volgende:
Anna zou bij de mannen in 2011 45e zijn geworden.
https://www.procyclingstats.com/race/giro-d-italia/2011/stage-16
Ook hier is het weer perfect fietsen @Felagund . Dat geldt ook voor de klimmetjes in de finale.quote:Op woensdag 3 juni 2026 14:20 schreef vivelafete het volgende:
Jammer dat ze vandaag pas zo laat beginnen met uitzenden. De weg die ze nu fietsen richting Cortina is misschien wel de mooiste in de Dolomieten
Dat was wel weer typisch ja.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |