Officiele website geeft ook Balsamo in roze aan. Bijzonder. Maar ook een foto van winnende Wiebesquote:Op zaterdag 30 mei 2026 21:26 schreef Bill_Hillie het volgende:
Ik zie een DSQ voor Wiebes op PCS, maar ik kan er verder niets over vinden. Wel benieuwd wat er gaande is.
Dat is wel een erg zware straf.quote:
Dat klopt, het is ook wel heel erg dom dit.quote:Op zaterdag 30 mei 2026 21:36 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Regels zijn regels; bij het autootje rijden ben je dan ook de lul.
Het is ook een veiligheidsdingetje; volledig terecht dat ze uit de Giro is gezet. Hopelijk voor haar gaat de schorsing meevallen.quote:Op zaterdag 30 mei 2026 22:03 schreef Faraday01 het volgende:
Is het niet een beetje erover om haar niet alleen te diskwalificeren vandaag maar ook uit de Sjiero donne te schoppen?
Het resultaat is behaald op een niet-conforme fiets, dus ze kan niet in de uitslag worden opgenomen, ze kunnen haar niet gewoon terugzetten (volgens het reglement)quote:Op zaterdag 30 mei 2026 22:03 schreef Faraday01 het volgende:
Is het niet een beetje erover om haar niet alleen te diskwalificeren vandaag maar ook uit de Sjiero donne te schoppen?
Lijkt me niet dat ze daar een schorsing voor krijgtquote:Op zaterdag 30 mei 2026 22:07 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Het is ook een veiligheidsdingetje; volledig terecht dat ze uit de Giro is gezet. Hopelijk voor haar gaat de schorsing meevallen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |