Alle vorige deelnemers staan hier https://www.tvgids.nl/nie(...)s-van-de-bondgenotenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Haaien: Albert, Demi, Floris, Senna
Vossen: Brijan, Maurice, Serena, Rocky
Gieren: Bruce, Annet, Jason, Jesse
Slangen: El Che, Moraima, Rami, Sylvia
De bondjes van cyclus 11
[ afbeelding ]
Vossen: Jason, Diederik, Britt, Annet
Slangen: Albert, Floris, Chi, Brijan
Gieren: Celine, Serena, Maurice, Rocky
Haaien: Senna, Demi, Johan, Bruce
Overzicht van alle deelnemers die de loods verlaten hebben
De nieuwe bondgenoten van cyclus 10:
[ afbeelding ]
Cap van 5thencounter.
Gieren: Sam, Floris, Britt, Bo
Haaien: Albert, Fatima, Bruce, Chi
Slangen: Beau, Rowena, Max, Serena
Vossen: Robert, Celine, Jason, Diederik
Met dank aan KinKiJan
[ afbeelding ]
Vossen: Bo, Chelsea, Rick, Robert
Gieren: Erik, Serena, Max, Wendy
Haaien: Beau, Sam, Diederik, Rowena
Slangen: Bruce, Fatima, Bradley, Rob
Winnaar van deze ronde was Rick
De Gieren hebben verloren en Erik is naar huis gestemd
Uitzichzelf vertrokken zijn Bo en Wendy
Thnx KinKiJan
[ afbeelding ]Cap van Spapaars
Maand 6
Haaien: Nick, Sam, Beau, Lodewijk
Vossen: Robert, Eduardo, Rick, John
Slangen: Chelsea, Davey, Kaine, Bo
Gieren: Mary, Serena, Gerrit, Denise
Vorige bondgenoten (Maand 5)]
Slangen: Beau, Bo, Lodewijk, Erik
Vossen: Kim, Eduardo, Robert, Melanie
Gieren: Serena, Sam, Nick, Mary
Haaien: Danielle, Davey, Kaine, Wesley
Vertrokken:
Danielle vertrok met gezondheidsklachten
Erik won van Lodewijk in de finale
Wesley werd door zijn bondje weggestemd (was anders zelf gegaan)
Melanie en Kim vertrokken na deze cyclus vrijwillig
[ afbeelding ]
Gieren: Nick, Kaine, Rick, Wendy
Haaien: Denise, Bo, Chelsea, Serena
Slangen: Beau, Sam, Lodewijk, Rowena
Vossen: Eduardo, Robert, Gerrit, Erik
Met dank aan Spapaars
[ afbeelding ]
Vossen: Robert, Chelsea, Max, Rowena
Haaien: Beau, Sam, Diederik, Floris
Slangen: Bruce, Fatima, Jason, Serena
Gieren: Beau/Bo, Bradley, Chi, Rob
Biefstuk met kruidenboter van Loetjequote:Op dinsdag 26 mei 2026 19:50 schreef KinKiJan het volgende:
Jammer dat er geen zak brood langs het hekkie moet
Dat kan Roxy niet, die pot chocopasta moet dan leeg voor het donker isquote:Op dinsdag 26 mei 2026 19:52 schreef schetterklep het volgende:
Ik voorzie een -50 voor de slangen. En dan niets kunnen lenen maar mee eten met anderen dus niet ongegeneerd zitten eten van het beperkte wat er is
Snap ik wel, op een gegeven moment is er geen weg terug meer en dan boeit het hun ook geen zak meer hoeveel ze in de min staan.. 1000pnt 2000ptn 3000 pnt gaan ze steeds harder lachenquote:Op dinsdag 26 mei 2026 19:52 schreef schetterklep het volgende:
Ik voorzie een -50 voor de slangen. En dan niets kunnen lenen maar mee eten met anderen dus niet ongegeneerd zitten eten van het beperkte wat er is
Ranzig.quote:Op dinsdag 26 mei 2026 19:51 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Biefstuk met kruidenboter van Loetje
Doe maar alvast -400 en laat de Slangen voortaan maar lekker meedoen vanaf de zijlijn.quote:Op dinsdag 26 mei 2026 19:52 schreef schetterklep het volgende:
Noem ze nu niet "spek en bonen" krijgen ze hongerquote:Op dinsdag 26 mei 2026 20:03 schreef Cirilico het volgende:
[..]
Doe maar alvast -400 en laat de Slangen voortaan maar lekker meedoen vanaf de zijlijn.
Haaien ook al zo slimquote:Op dinsdag 26 mei 2026 19:50 schreef Cirilico het volgende:
Maar hoezo laat je de kortste persoon van de loods het wc-papier doen?
Jawel, gisteren .. in de promoquote:Op dinsdag 26 mei 2026 20:07 schreef 5thencounter het volgende:
Twee teams boven de 1000![]()
Eén team op -500
Nog nooit vertoond![]()
[ afbeelding ]
Ja zeg hou op, dat is pas eind Juliquote:Op dinsdag 26 mei 2026 20:11 schreef KinKiJan het volgende:
"Ben je samen of toch alleen"
Mijn gok? Promo voor het nieuwe 'Vijf Dagen Vast' programma, van Jan
Ik vind het prima zo kan je ook punten verliezen als je bovenaan staat anders gaat er niks vanaf.quote:Op dinsdag 26 mei 2026 20:06 schreef Cirilico het volgende:
Ik vind het nog steeds een achterlijke wijziging van de regels , die -50. Want dit voorzag ik vanaf moment één.
Dat wel, maar die ballenquiz buiten de deur duurde ook nog 2 maanden voor het weer op TV kwamquote:Op dinsdag 26 mei 2026 20:11 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ja zeg hou op, dat is pas eind Juli
Nah ja zeg het is wel duidelijk dat deze "geweldige innovatie" behoorlijk backfiredquote:Op dinsdag 26 mei 2026 20:12 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik vind het prima zo kan je ook punten verliezen als je bovenaan staat anders gaat er niks vanaf.
Geen problemen mee, ze lopen er ook de kantjes van afquote:Op dinsdag 26 mei 2026 20:13 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Nah ja zeg het is wel duidelijk dat deze "geweldige innovatie" behoorlijk backfired
Dootje gaat de volgende cyclus vast wel een paar hele lieve Bondgenoten vinden.. even volhoudenquote:Op dinsdag 26 mei 2026 20:15 schreef Soury het volgende:
[..]
Geen problemen mee, ze lopen er ook de kantjes van af
Buiten de poort op meetingsquote:Op dinsdag 26 mei 2026 20:17 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Dootje gaat de volgende cyclus vast wel een paar hele lieve Bondgenoten vinden.. even volhouden
Die was er gister ook niet.quote:Op dinsdag 26 mei 2026 20:29 schreef KinKiJan het volgende:
Zeg, waar is @:greysbones eigenlijk gebleven?
Ik moest heel hard lachen dat hij zo naar het scherm staarde en weg liep, wat een figuurquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Surrounded by losers, misfits and boozers”
Die werkt ook wel eens 's avonds heb ik begrepen.quote:Op dinsdag 26 mei 2026 20:29 schreef KinKiJan het volgende:
Heb altijd het idee dat die vooral teert op de ellende van een ander. Kan ze weer n beetje lopen kwijlen en ondersteunen zodat ze weer zo geweldig aardig gevonden kan worden.quote:Op dinsdag 26 mei 2026 20:43 schreef humpty het volgende:
Van mij mogen ze die Chess ook meenemen met haar maniertjes
wat een eelske trien is dat en maar in de camera kijken brr
En omdat ze enorm knap over komt (uiterlijk volgens Thomas) en constant als de vrouw des huizes rondloopt met de tieten naar voren.quote:Op dinsdag 26 mei 2026 21:02 schreef schetterklep het volgende:
[..]
Heb altijd het idee dat die vooral teert op de ellende van een ander. Kan ze weer n beetje lopen kwijlen en ondersteunen zodat ze weer zo geweldig aardig gevonden kan worden.
quote:Op dinsdag 26 mei 2026 20:34 schreef KinKiJan het volgende:
Ik zat trouwens "Last One Laughing" te kijken, en daar was Robert ook te zien in z'n groene slangenpakkie...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hotapnyc
Ja dat was wel duidelijk toch, ineens is het zijn laatste maand. Nooit iets over gezegd ook.quote:Op dinsdag 26 mei 2026 22:30 schreef spapaars het volgende:
AD maakt er een gebroken hand van met Robin.
Het is wel heel goed mogelijk dat hij niet helemaal vrijwillig vertrekt; zijn aangekondigde vertrek kwam volkomen uit het niets.
https://www.ad.nl/show/bo(...)k-vertrekt~ac59af5b/
Liet Sayf niet een pot mayo op z'n voet vallen toen hij het over zijn macaroni wilde smeren?quote:Op dinsdag 26 mei 2026 23:53 schreef MacDeMarco het volgende:
Het ooglapje van Anouk is weer weg sinds deze aflevering.
Mensen hebben daar trouwens echt een rare obsessie met mayo. Ik dacht eerst alleen Roxy, maar Joshlynn at ook mayo met brood en frikandel i.p.v. een broodje frikandel met mayo.
quote:Op woensdag 27 mei 2026 02:07 schreef kater1 het volgende:
[..]
Liet Sayf niet een pot mayo op z'n voet vallen toen hij het over zijn macaroni wilde smeren?
Ben er welquote:Op dinsdag 26 mei 2026 20:29 schreef KinKiJan het volgende:
Dus dat ...dat Robert door het lint ging (op geen enkele manier goed te praten)quote:Op dinsdag 26 mei 2026 21:02 schreef schetterklep het volgende:
[..]
Heb altijd het idee dat die vooral teert op de ellende van een ander. Kan ze weer n beetje lopen kwijlen en ondersteunen zodat ze weer zo geweldig aardig gevonden kan worden.
Ja hoor nu is het Chess haar schuld.quote:Op woensdag 27 mei 2026 06:34 schreef humpty het volgende:
[..]
Dus dat ...dat Robert door het lint ging (op geen enkele manier goed te praten)
had ook met Chess te maken zij moest zo nodig een "geheim "vertellen op een feestje
(drank) terwijl ze wist hoe hij was .Had ze ook op een andere manier kunnen doen.
Ik zou geen enkele BN'er kunnen bedenken over wie ik een mening geuit heb. In ieder geval niet recentelijk. Dus ik vermoed dat zij met "BN'er" iemand uit De Bondgenoten bedoelen.quote:Voor een programma over online reacties zoeken we mensen die openstaan voor een echt gesprek met de persoon op wie ze hebben gereageerd.
Ik zie dat je online zegt wat je vindt, maar zou je dat ook face to face tegen een BN’er durven zeggen?
Is dat niet het concept van die podcast van Fadi?quote:Op woensdag 27 mei 2026 10:26 schreef Cirilico het volgende:
Ik heb op Insta dus deze uitnodiging ontvangen.
[..]
Ik zou geen enkele BN'er kunnen bedenken over wie ik een mening geuit heb. In ieder geval niet recentelijk. Dus ik vermoed dat zij met "BN'er" iemand uit De Bondgenoten bedoelen.![]()
Daar heb ik altijd een mening over.
Ow, dat weet ik niet.quote:Op woensdag 27 mei 2026 10:44 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Is dat niet het concept van die podcast van Fadi?
Zou Talpa het idee van Fadi 'gejat' hebben? Het zou een wekelijkse podcast worden, maar dat is het niet. En 'de trouwe kijker' is er maar 2 afleveringen bij geweest.quote:Op woensdag 27 mei 2026 11:13 schreef Cirilico het volgende:
[..]
Ow, dat weet ik niet.
Edit: maar ik durf elke bondgenoot in zijn of haar gezicht te vertellen hoe het zit. Elke feeks, klootzak, psychopaat die erin gezeten heeft.
Maar ik ga niet meedoen aan televisie.![]()
Er zal wel een spontane VoedselBondBank ontstaan voor de zielige Slangen, het punten lenen is wel uitgemolken inmiddels niemand wil meer. Mee eten is nog een optiequote:Op woensdag 27 mei 2026 11:39 schreef Chea49 het volgende:
Dus wij moeten nu gaan denken dat er een 2de gele kaart is uitgedeeld en Robert daarom naar huis gaat? Geloof er niets van, (net als het feit dat zijn hand gebroken zou zijn wat niet zo is) bij een 2de gele kaart volgt metéén vertrek en niet aan het einde van een cyclus toch?![]()
Erg gelachen om die toren met toiletrollen. Vooral hoe Robert die stapel vasthield was een lachertje. Ik denk dat we de komende dagen gaan kijken naar stelende Robert en Roxy want ja, die moeten toch eten nietwaar?
Ja, misschien moeten ze het programma veranderen in 'De Mayogenoten'quote:Op woensdag 27 mei 2026 02:07 schreef kater1 het volgende:
[..]
Liet Sayf niet een pot mayo op z'n voet vallen toen hij het over zijn macaroni wilde smeren?
Vragen zijn vast en zeker door Casper gemaakt die het nogal eens over neuken heeft.quote:Op woensdag 27 mei 2026 11:19 schreef 5thencounter het volgende:
Veel belangrijker zijn natuurlijk de Hoe Neuk Jij Het Liefst vraagjes uit de glazen pot van LLDL
[ afbeelding ]
Volgens mij bestaat die serie toch al? Zou dit een nieuw seizoen zijn of zo?quote:Op woensdag 27 mei 2026 10:26 schreef Cirilico het volgende:
[..]
Ik zou geen enkele BN'er kunnen bedenken over wie ik een mening geuit heb. In ieder geval niet recentelijk. Dus ik vermoed dat zij met "BN'er" iemand uit De Bondgenoten bedoelen.![]()
Sayf is een zweefteef, maar Mila loopt al bijna de hele cyclus elke dag te zeuren over hem, terwijl ik haar veel irritanter vind. Ook een beetje hypocriet als je zelf in de nacht keihard gaat schreeuwen, waardoor andere mensen niet kunnen slapen. Met als klap op de vuurpijl een grote scheet laten in de kast van..Sayf! In dat geval moet de rest zich niet zo druk maken en aanstellen volgens Mila. Man man man.quote:Op woensdag 27 mei 2026 11:28 schreef 5thencounter het volgende:
Gelukkig gaan NeefZeef&Mila het nooit worden, ze vind Zeef té degenererend, degrineerder, derigeneer.. ehh hoe zeg je dat..
![]()
[ afbeelding ]
Maar het waarom elke keer.. ik kreeg zelfs de indruk dat Casper niet eens besefde wat 'ie oplas van het kaartje , en waarom juist vragen aan de NietNeukers Mila en Rikkie/Nissaquote:Op woensdag 27 mei 2026 12:20 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Vragen zijn vast en zeker door Casper gemaakt die het nogal eens over neuken heeft.
Schijnt in Amerika heel normaal te zijn. Die gruwen van de gedachte van boter op brood smeren.quote:Op dinsdag 26 mei 2026 23:53 schreef MacDeMarco het volgende:
Het ooglapje van Anouk is weer weg sinds deze aflevering.
Mensen hebben daar trouwens echt een rare obsessie met mayo. Ik dacht eerst alleen Roxy, maar Joshlynn at ook mayo met brood en frikandel i.p.v. een broodje frikandel met mayo.
Mila is gewoon een echte Amsterdammer, no nonsense en zegt wat ze denkt. Ik mag haar wel tot nu toe.quote:Op woensdag 27 mei 2026 12:24 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
Sayf is een zweefteef, maar Mila loopt al bijna de hele cyclus elke dag te zeuren over hem, terwijl ik haar veel irritanter vind. Ook een beetje hypocriet als je zelf in de nacht keihard gaat schreeuwen, waardoor andere mensen niet kunnen slapen. Met als klap op de vuurpijl een grote scheet laten in de kast van..Sayf! In dat geval moet de rest zich niet zo druk maken en aanstellen volgens Mila. Man man man.
Ze krijgen eten, dus verhongeren is onzin. Ze moeten het alleen met basisvoer doen, havermout en zo.quote:Op woensdag 27 mei 2026 11:39 schreef Chea49 het volgende:
Dus wij moeten nu gaan denken dat er een 2de gele kaart is uitgedeeld en Robert daarom naar huis gaat? Geloof er niets van, (net als het feit dat zijn hand gebroken zou zijn wat niet zo is) bij een 2de gele kaart volgt metéén vertrek en niet aan het einde van een cyclus toch?![]()
Erg gelachen om die toren met toiletrollen. Vooral hoe Robert die stapel vasthield was een lachertje. Ik denk dat we de komende dagen gaan kijken naar stelende Robert en Roxy want ja, die moeten toch eten nietwaar?
Waarom zegt Ricky dat, als hij in de bondgenoten zou neuken, dat in bed zou doen, en later op de vraag OF hij het zou doen als niemand erachter kwam, zegt dat hij het sowieso niet zou doen.quote:Op woensdag 27 mei 2026 12:20 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Vragen zijn vast en zeker door Casper gemaakt die het nogal eens over neuken heeft.
Kunnen ze het in elk geval niet aan shag uitgeven.quote:Op woensdag 27 mei 2026 13:06 schreef -Spring het volgende:
Ik vind dat idee van eten geven in plaats van geld wel een goeie.
Doe ik bij daklozen ook altijd.
Er zijn bewoners vertrokken omdat ze geen contractverlenging voor nog een maand kregen, dat lees je dan wel achteraf, nooit tijdens.quote:Op woensdag 27 mei 2026 11:39 schreef Chea49 het volgende:
Zou me niets verbazen. Denk dat de Febo hem behoorlijk beu is. Ze kunnen ook niet meer instaan voor de veiligheid van de anderen.quote:Op woensdag 27 mei 2026 15:54 schreef spapaars het volgende:
[..]
Er zijn bewoners vertrokken omdat ze geen contractverlenging voor nog een maand kregen, dat lees je dan wel achteraf, nooit tijdens.
kan ook hem zijn overkomen.
De harde waarheid, die deprimerende stand van -500 excl lening en geen enkele kans op het spelen van de knock-outs laat staan de finale.. En de volgende cyclus geen hónd, of het nou ouwe of nieuwe deelnemers zijn niet één die 2 lamlendelinge nog in hun Bondje willen..quote:Op woensdag 27 mei 2026 16:30 schreef Gia het volgende:
[..]
Zou me niets verbazen. Denk dat de Febo hem behoorlijk beu is. Ze kunnen ook niet meer instaan voor de veiligheid van de anderen.
Uiteraard wil Robert geen gezichtsverlies leiden en doet hij het, op een stoere manier, voorkomen alsof het zijn eigen keus is.
SPOILER: Jelle 2, die samen met Peter het ADHD-Duo vormdeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Surrounded by losers, misfits and boozers”
quote:Op woensdag 27 mei 2026 16:51 schreef KinKiJan het volgende:
Zag de promo voor dat nieuwe Jan programma, Vijf dagen vast..
Met meteen oud-bondgenoot Jelle als deelnemerIk mag hopen dat die Show ook na 5 dagen klaar isSPOILER: Jelle 2, die samen met Peter het ADHD-Duo vormdeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Denk eerder dat pap en mam het wel zat zijn en i.o.m. de FEBO hebben besloten dat het welletjes is. Denk dat de FEBO Robert en Roxy wel nog even wilden houden.quote:Op woensdag 27 mei 2026 16:30 schreef Gia het volgende:
[..]
Zou me niets verbazen. Denk dat de Febo hem behoorlijk beu is. Ze kunnen ook niet meer instaan voor de veiligheid van de anderen.
Uiteraard wil Robert geen gezichtsverlies leiden en doet hij het, op een stoere manier, voorkomen alsof het zijn eigen keus is.
Lol, toch niet de Bondgenoten. Het ging over vorig jaar nog. Kevin in Expeditie Robinson.quote:Op woensdag 27 mei 2026 10:26 schreef Cirilico het volgende:
[..]
Die keuze zie ik hem zelf ook niet echt kunnen maken, anders was hij sowieso niet eens met Roxy iets begonnen of minder serieus of eerder gestopt. Jongen zit helemaal vast en heeft het zelf niet goed in de gaten. Dat is buiten die loods na 2 weken over.quote:Op woensdag 27 mei 2026 18:50 schreef Soury het volgende:
[..]
Denk eerder dat pap en mam het wel zat zijn en i.o.m. de FEBO hebben besloten dat het welletjes is. Denk dat de FEBO Robert en Roxy wel nog even wilden houden.
Doet nog net geen Annetje. Dit is iig niet Robert zijn keus.
Denk niet dat Do weg moet, er gaan er al 2 vrijwillig uit dat bondje.quote:Op woensdag 27 mei 2026 19:05 schreef schetterklep het volgende:
[..]
Die keuze zie ik hem zelf ook niet echt kunnen maken, anders was hij sowieso niet eens met Roxy iets begonnen of minder serieus of eerder gestopt. Jongen zit helemaal vast en heeft het zelf niet goed in de gaten. Dat is buiten die loods na 2 weken over.
Als ze er door dat slechte eten genoeg van hebben en nog eerder opstappen, moet er dan alsnog iemand weggestemd worden?
WTF was datquote:
Neequote:Op woensdag 27 mei 2026 19:37 schreef 5thencounter het volgende:
Weten ze zelf wel waar het over gaat?
Zou toch kicken zijn als die slangen met de groep van salar gaat en ze moeten de potten samen voegenquote:Op woensdag 27 mei 2026 19:36 schreef 5thencounter het volgende:
Is dit de de ultieme Redt de Slangen Fuck?Ze moeten dus teams maken
Precies zoietsquote:Op woensdag 27 mei 2026 19:38 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Zou toch kicken zijn als die slangen met de groep van salar gaat en ze moeten de potten samen voegen
en dan elk bondje de helft van de pot
Ja iets met mosterd na een karige slangenmaaltijdquote:Op woensdag 27 mei 2026 19:35 schreef 5thencounter het volgende:
Weer Salar niet.. maar hij weet wel precies wat er gaat gebeuren...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust
quote:Op woensdag 27 mei 2026 19:41 schreef greysbones het volgende:
Wat een dom gedoeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
“Surrounded by losers, misfits and boozers”
Reklame?quote:Op woensdag 27 mei 2026 19:44 schreef 5thencounter het volgende:
De Slangen weg en de Vossen weg
En nu?
Je wordt ook wat ouderquote:
Ja klopt, ik dacht dat de reclame begonquote:Op woensdag 27 mei 2026 19:48 schreef greysbones het volgende:
[..]
Je wordt ook wat ouder
Het gaat ook allemaal wat snel voor je
"Dat is het spel"quote:Op woensdag 27 mei 2026 19:48 schreef schetterklep het volgende:
Die was niet helemaal handig van Anouk denk ik. Salar not amused
Nog één zo'n spelletje en de Slangen zijn uit de minquote:Op woensdag 27 mei 2026 19:50 schreef LionHeart het volgende:
Anouk heeft nu maar 250 punten aan een concurrent gegeven, anders 500. Denk dat dit toch de minst slechte keuze is.
Nu niet meer 1stequote:Op woensdag 27 mei 2026 19:50 schreef LionHeart het volgende:
Anouk heeft nu maar 250 punten aan een concurrent gegeven, anders 500. Denk dat dit toch de minst slechte keuze is.
Ja, gaat ze echt op geen enkele andere manier lukkenquote:Op woensdag 27 mei 2026 19:51 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Nog één zo'n spelletje en de Slangen zijn uit de min
Wordt steeds leukerquote:
Heb even gemist wat ze moesten doenquote:Op woensdag 27 mei 2026 19:45 schreef 5thencounter het volgende:
Ahh Jammer 500 punten gemist Casper![]()
De Red de Slangen Fuck cancelled
Lol. Snel rijk worden knipperen met je ogen en hoppa 250 er bijquote:Op woensdag 27 mei 2026 20:00 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ja ik ook.. ik zag alleen dat de Slangen er 250 bij kregen, geen flauw idee waarom
Heerlijk als hij faaltquote:
Ze hebben de febo kaartjes met antwoorden toch niet goed bestudeerd vanochtend. Prutsers.quote:Op woensdag 27 mei 2026 20:12 schreef 5thencounter het volgende:
Duf spel zeg... als de Slangen maar winnen.. stel je voor dat ze de knock outs missen
Ik hoop het zoquote:
Jah en touwtjes niet goed vastbinden helpt ook nietquote:Op woensdag 27 mei 2026 20:13 schreef LionHeart het volgende:
[..]
Ze hebben de febo kaartjes met antwoorden toch niet goed bestudeerd vanochtend. Prutsers.
Ja, bij de 1e vraag wilden de gieren volgens mij een ander antwoord geven tot ze iedereen het goede antwoord hoorden roepen…quote:
Nahhhquote:Op woensdag 27 mei 2026 20:27 schreef Soury het volgende:
Salar is de gene die druk op dat bondje zet.
Nee vind ik niet, hij zegt nu ook dat ze na vraag drie haar koppie liet hangen.quote:
Ze hebben nog wel een miljoen schuldquote:Op woensdag 27 mei 2026 20:28 schreef 5thencounter het volgende:
Nog één spelletje en de Slangen kunnen weer knock-outs spelen.. én winnen natuurlijk
Deed ze toch ookquote:Op woensdag 27 mei 2026 20:28 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee vind ik niet, hij zegt nu ook dat ze na vraag drie haar koppie liet hangen.
En dan hopen dat de Gieren geen kans maken op de finalequote:Op woensdag 27 mei 2026 20:28 schreef 5thencounter het volgende:
Nog één spelletje en de Slangen kunnen weer knock-outs spelen.. én winnen natuurlijk
Ohja iets van 100-pnt schuld nog .. nou ja dat heeft Febo deze week zo opgelostquote:Op woensdag 27 mei 2026 20:29 schreef LionHeart het volgende:
[..]
Ze hebben nog wel een miljoen schuld
Die is compleet gestoord, goed dat zus dat even duidelijk maakt.quote:Op woensdag 27 mei 2026 20:31 schreef StephanL het volgende:
Je geld delen, die spoort ook niet zeker.
M.a.w. het is haar schuld.quote:Op woensdag 27 mei 2026 20:29 schreef greysbones het volgende:
[..]
Deed ze toch ook
Ze gaf al op voor de wedstrijd gelopen was
Nee ze maakt het zichzelf moeilijkquote:
Het was een paar dagen geleden al zo dat ze er doorheen zat, en dat lag toch echt aan Salar.quote:Op woensdag 27 mei 2026 20:35 schreef greysbones het volgende:
[..]
Nee ze maakt het zichzelf moeilijk
Door zo’n drama te maken nog voor de wedstrijd/challenge überhaupt af is
Ja dat lijkt me wel maar je bent toch helemaal krankzinnig om dat af te spreken met iemand die je 6 weken kentquote:Op woensdag 27 mei 2026 21:48 schreef Plots het volgende:
Misschien deelt Ricky ook wel als hij wint, met Nyssa (gezamelijke afspraak)?
Die tweeling gaat toch niet weg?quote:Op woensdag 27 mei 2026 21:27 schreef freaky40 het volgende:
De grote winnaars zijn niet de Gieren maar ook niet de Slangen, deze uitzending was het puur FEBO Fingerspitzengefühl om de Slangen richting de + punten te dirigeren in 2 opdrachten, en dat is gelukt. Punt.
Morgen
Jan valt met zijn teksten in herhaling tegen Chess trouwens. Paar maanden geleden riep hij dat ook al. Verder eens met wat Salar zei over de opdracht. Chess schoot zowat in een hyperventilatie na het falen van de opdracht.
Tot morgonnn waar de twins nog even waar voor hun geld geven door een fitty te spelen vlak voor het einde van hun verblijf.
Oh welke bron is dat? Contract is drie maanden en volgens mij zijn ze er pas twee.quote:
Een flinke leegloop dan deze cyclus.quote:Op woensdag 27 mei 2026 22:52 schreef freaky40 het volgende:
Hebben ze zelf aangegeven aan het begin van de cyclus.
Mooi kan wel wat meer vers bloed in. Salar ging ook volgens mij, al is dat een beetje twijfelachtig.quote:Op woensdag 27 mei 2026 22:56 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Een flinke leegloop dan deze cyclus.
Wordt wel weer tijd.quote:Op woensdag 27 mei 2026 22:56 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Een flinke leegloop dan deze cyclus.
Meningen kunnen nog veranderen lijkt me ... afwachten gewoon .. maar er zitten wat rotte appels die als ze zelf niet oprotten er hopelijk zo snel mogelijk uitgestemd / gestuurd worden als mogelijkquote:Op woensdag 27 mei 2026 22:52 schreef freaky40 het volgende:
Hij zei het tegen Anouk in de sauna, maar alleen maar om zichzelf als martelaar op te werpen. Zodat ze hem een finale plek gunnen. De weldoenerquote:Op woensdag 27 mei 2026 23:02 schreef freaky40 het volgende:
Salar gaat alleen weg als hij wint, en dat is de status nog steeds.
En als ze laatste zouden worden ging hij zich opofferen toch ?quote:Op woensdag 27 mei 2026 23:15 schreef Soury het volgende:
[..]
Hij zei het tegen Anouk in de sauna, maar alleen maar om zichzelf als martelaar op te werpen. Zodat ze hem een finale plek gunnen. De weldoener
Exactquote:Op woensdag 27 mei 2026 23:18 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
En als ze laatste zouden worden ging hij zich opofferen toch ?
Heb Nyssa alleen aan het begin iets horen zeggen over laatste kans om met Roland in een bondje te kunnen omdat dit zijn laatste maand zou zijn. Dat de tweeling na de 2e maand al zou vertrekken is me ontgaan.quote:Op woensdag 27 mei 2026 22:52 schreef freaky40 het volgende:
Ik heb het niet gehoordquote:Op woensdag 27 mei 2026 22:58 schreef Soury het volgende:
[..]
Mooi kan wel wat meer vers bloed in. Salar ging ook volgens mij, al is dat een beetje twijfelachtig.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |