Die was er gister ook niet.quote:Op dinsdag 26 mei 2026 20:29 schreef KinKiJan het volgende:
Zeg, waar is @:greysbones eigenlijk gebleven?
Ik moest heel hard lachen dat hij zo naar het scherm staarde en weg liep, wat een figuurquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Surrounded by losers, misfits and boozers”
Die werkt ook wel eens 's avonds heb ik begrepen.quote:Op dinsdag 26 mei 2026 20:29 schreef KinKiJan het volgende:
Heb altijd het idee dat die vooral teert op de ellende van een ander. Kan ze weer n beetje lopen kwijlen en ondersteunen zodat ze weer zo geweldig aardig gevonden kan worden.quote:Op dinsdag 26 mei 2026 20:43 schreef humpty het volgende:
Van mij mogen ze die Chess ook meenemen met haar maniertjes
wat een eelske trien is dat en maar in de camera kijken brr
En omdat ze enorm knap over komt (uiterlijk volgens Thomas) en constant als de vrouw des huizes rondloopt met de tieten naar voren.quote:Op dinsdag 26 mei 2026 21:02 schreef schetterklep het volgende:
[..]
Heb altijd het idee dat die vooral teert op de ellende van een ander. Kan ze weer n beetje lopen kwijlen en ondersteunen zodat ze weer zo geweldig aardig gevonden kan worden.
quote:Op dinsdag 26 mei 2026 20:34 schreef KinKiJan het volgende:
Ik zat trouwens "Last One Laughing" te kijken, en daar was Robert ook te zien in z'n groene slangenpakkie...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hotapnyc
Ja dat was wel duidelijk toch, ineens is het zijn laatste maand. Nooit iets over gezegd ook.quote:Op dinsdag 26 mei 2026 22:30 schreef spapaars het volgende:
AD maakt er een gebroken hand van met Robin.
Het is wel heel goed mogelijk dat hij niet helemaal vrijwillig vertrekt; zijn aangekondigde vertrek kwam volkomen uit het niets.
https://www.ad.nl/show/bo(...)k-vertrekt~ac59af5b/
Liet Sayf niet een pot mayo op z'n voet vallen toen hij het over zijn macaroni wilde smeren?quote:Op dinsdag 26 mei 2026 23:53 schreef MacDeMarco het volgende:
Het ooglapje van Anouk is weer weg sinds deze aflevering.
Mensen hebben daar trouwens echt een rare obsessie met mayo. Ik dacht eerst alleen Roxy, maar Joshlynn at ook mayo met brood en frikandel i.p.v. een broodje frikandel met mayo.
quote:Op woensdag 27 mei 2026 02:07 schreef kater1 het volgende:
[..]
Liet Sayf niet een pot mayo op z'n voet vallen toen hij het over zijn macaroni wilde smeren?
Ben er welquote:Op dinsdag 26 mei 2026 20:29 schreef KinKiJan het volgende:
Dus dat ...dat Robert door het lint ging (op geen enkele manier goed te praten)quote:Op dinsdag 26 mei 2026 21:02 schreef schetterklep het volgende:
[..]
Heb altijd het idee dat die vooral teert op de ellende van een ander. Kan ze weer n beetje lopen kwijlen en ondersteunen zodat ze weer zo geweldig aardig gevonden kan worden.
Ja hoor nu is het Chess haar schuld.quote:Op woensdag 27 mei 2026 06:34 schreef humpty het volgende:
[..]
Dus dat ...dat Robert door het lint ging (op geen enkele manier goed te praten)
had ook met Chess te maken zij moest zo nodig een "geheim "vertellen op een feestje
(drank) terwijl ze wist hoe hij was .Had ze ook op een andere manier kunnen doen.
Ik zou geen enkele BN'er kunnen bedenken over wie ik een mening geuit heb. In ieder geval niet recentelijk. Dus ik vermoed dat zij met "BN'er" iemand uit De Bondgenoten bedoelen.quote:Voor een programma over online reacties zoeken we mensen die openstaan voor een echt gesprek met de persoon op wie ze hebben gereageerd.
Ik zie dat je online zegt wat je vindt, maar zou je dat ook face to face tegen een BN’er durven zeggen?
Is dat niet het concept van die podcast van Fadi?quote:Op woensdag 27 mei 2026 10:26 schreef Cirilico het volgende:
Ik heb op Insta dus deze uitnodiging ontvangen.
[..]
Ik zou geen enkele BN'er kunnen bedenken over wie ik een mening geuit heb. In ieder geval niet recentelijk. Dus ik vermoed dat zij met "BN'er" iemand uit De Bondgenoten bedoelen.![]()
Daar heb ik altijd een mening over.
Ow, dat weet ik niet.quote:Op woensdag 27 mei 2026 10:44 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Is dat niet het concept van die podcast van Fadi?
Zou Talpa het idee van Fadi 'gejat' hebben? Het zou een wekelijkse podcast worden, maar dat is het niet. En 'de trouwe kijker' is er maar 2 afleveringen bij geweest.quote:Op woensdag 27 mei 2026 11:13 schreef Cirilico het volgende:
[..]
Ow, dat weet ik niet.
Edit: maar ik durf elke bondgenoot in zijn of haar gezicht te vertellen hoe het zit. Elke feeks, klootzak, psychopaat die erin gezeten heeft.
Maar ik ga niet meedoen aan televisie.![]()
Er zal wel een spontane VoedselBondBank ontstaan voor de zielige Slangen, het punten lenen is wel uitgemolken inmiddels niemand wil meer. Mee eten is nog een optiequote:Op woensdag 27 mei 2026 11:39 schreef Chea49 het volgende:
Dus wij moeten nu gaan denken dat er een 2de gele kaart is uitgedeeld en Robert daarom naar huis gaat? Geloof er niets van, (net als het feit dat zijn hand gebroken zou zijn wat niet zo is) bij een 2de gele kaart volgt metéén vertrek en niet aan het einde van een cyclus toch?![]()
Erg gelachen om die toren met toiletrollen. Vooral hoe Robert die stapel vasthield was een lachertje. Ik denk dat we de komende dagen gaan kijken naar stelende Robert en Roxy want ja, die moeten toch eten nietwaar?
Ja, misschien moeten ze het programma veranderen in 'De Mayogenoten'quote:Op woensdag 27 mei 2026 02:07 schreef kater1 het volgende:
[..]
Liet Sayf niet een pot mayo op z'n voet vallen toen hij het over zijn macaroni wilde smeren?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |