abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220904279
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 22:56 schreef FreshFruit het volgende:
[ afbeelding ]
Vooral van die t
pi_220904425
Ik denk toch echt dat Chess zo overstuur raakte van het fanatieke gedrag van Salar. Die deed zó agressief dat hij haar bijna door de dichte deur duwde. Wat is dat toch dat als er naar gevraagd wordt die meiden Salar alsmaar dekken. Die gozer is zó vol van zichzelf en voelt zich boven elk ander mens verheven dat hij niet eens weet wat hij anderen aandoet. En maar de goeierd proberen voor te stellen, mijn reet hoor. Narcist 1ste klas! :(
Ik zal nu wel iedereen over me heen krijgen maar dat maakt mij niks uit. :N
pi_220904481
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2026 11:21 schreef Chea49 het volgende:
Ik denk toch echt dat Chess zo overstuur raakte van het fanatieke gedrag van Salar. Die deed zó agressief dat hij haar bijna door de dichte deur duwde. Wat is dat toch dat als er naar gevraagd wordt die meiden Salar alsmaar dekken. Die gozer is zó vol van zichzelf en voelt zich boven elk ander mens verheven dat hij niet eens weet wat hij anderen aandoet. En maar de goeierd proberen voor te stellen, mijn reet hoor. Narcist 1ste klas! :(
Nee hoor ik zie het ook zo, en Anouk en Noah verdedigen hem constant. Ik snap Chess wel.
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_220904598
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2026 11:23 schreef Soury het volgende:

[..]
Nee hoor ik zie het ook zo, en Anouk en Noah verdedigen hem constant. Ik snap Chess wel.
Chess en Anouk zijn ook mijn bloedgroep niet maar we moeten wél eerlijk blijven over wat we zien. ;)
pi_220904599
quote:
Je ziet echt dingen die ik echt niet zag hoor. Hij nam het nog voor haar op zelfs en was het eens met Jan.
Allemaal cabaretteketet!
  donderdag 28 mei 2026 @ 11:54:32 #256
3542 Gia
User under construction
pi_220904674
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 19:45 schreef 5thencounter het volgende:
Ahh Jammer 500 punten gemist Casper *O*

De Red de Slangen Fuck cancelled
Dit is typisch zo'n spel waarbij ze, eventueel, meerdere scenario's hebben klaarliggen.
Stel dat de slangen, per ongeluk, bij de gieren terecht waren gekomen, dan hadden ze het zo kunnen spinnen dat ze de keuze hadden tussen 500 punten gunnen, of......als je er niet uitkomt wordt de score tussen deze twee bondjes gedeeld. Dan hadden de gieren die 500 punten gegund, uiteraard.
De Febo had al naar gelang de uitkomsten van het overleg, kunnen bepalen wat te doen om de slangen te helpen.

Als Anoek nu echter gekozen had om die 500 punten wel aan de haaien te gunnen, dan was dat het slechtste scenario geweest, maar dan hadden de gieren 2 bondjes in hun nek hijgen, nu maar 1.
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 20:04 schreef Fritsie1960 het volgende:
Salar probeert er weer onderuit te komen _O-
Salar was bang voor een mix en match, dus Anoek moest. En dan achteraf zeggen: "Ah, ik had daar moeten staan!"
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 22:56 schreef FreshFruit het volgende:
[ afbeelding ]
Wie heeft deze gemaakt? Ik word met dt?
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 23:18 schreef FreshFruit het volgende:

[..]
En als ze laatste zouden worden ging hij zich opofferen toch ?
Ja, dit zei hij inderdaad. Niet dat het zijn laatste maand zou zijn, maar dat hij zich op zou offeren als ze laatste worden, omdat hij het Anoek gunt om haar avontuur af te maken. Wetende dat de kans heel klein zou zijn dat zij laatste zouden worden en dat hij dit kan gebruiken om de stem van Anoek te krijgen als ze de finale mogen spelen, want dan kan hij zeggen: Ik had me voor jou opgeofferd als we laatste zouden zijn, dan zou het fair zijn als jij me de plek vanuit het bondje gunt.
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2026 10:38 schreef Soury het volgende:

[..]
Volgens mij zei hij: Ik ga weg eind deze cyclus, dus mochten we laatste worden hoef je je geen zorgen te maken. M.a.w. een slag om de arm.
Volgens mij zei hij dat niet. Misschien is de scene terug te vinden op instagram.
quote:
Helemaal mee eens.
  donderdag 28 mei 2026 @ 11:58:01 #257
3542 Gia
User under construction
pi_220904688
https://www.instagram.com/p/DYT1qqRgA6A/

Fragment in de sauna

Hij zou zich als een leider opofferen. En meteen gaat het camerabeeld naar het bordje "saunakoning" aan de buitenkant van de sauna. _O-
pi_220904782
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2026 11:58 schreef Gia het volgende:

Fragment in de sauna

Hij zou zich als een leider opofferen. En meteen gaat het camerabeeld naar het bordje "saunakoning" aan de buitenkant van de sauna. _O-
Ah dat ja, als leider opofferen, het is echt een mega narcist. :')
Maar gaat dus niet als ze niet laatste worden, kan nog als ze de knock-outs verliezen.
Zo veel weten ze niet in dat bondje, ze varen op Chess haar kennis maar dat is ook best wel beperkt wel weet ze veel in vergelijking met de rest. Gelukkig vond Salar de rekenopdracht "kinderspel" :Y)
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_220904880
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2026 11:37 schreef freaky40 het volgende:

[..]
Je ziet echt dingen die ik echt niet zag hoor. Hij nam het nog voor haar op zelfs en was het eens met Jan.
Jammer dat je zijn schijnheilige gedrag over het hoofd ziet.
pi_220904958
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2026 11:58 schreef Gia het volgende:

Fragment in de sauna

Jij zet jezelf voor niemand aan de kant hypocriet! :(
  donderdag 28 mei 2026 @ 12:26:48 #261
3542 Gia
User under construction
pi_220904969
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2026 12:14 schreef Soury het volgende:

[..]
Ah dat ja, als leider opofferen, het is echt een mega narcist. :')
Maar gaat dus niet als ze niet laatste worden, kan nog als ze de knock-outs verliezen.
Zo veel weten ze niet in dat bondje, ze varen op Chess haar kennis maar dat is ook best wel beperkt wel weet ze veel in vergelijking met de rest. Gelukkig vond Salar de rekenopdracht "kinderspel" :Y)
Die hij niet speelde.... Hij speelt niet, maar klaagt wel achteraf.
En dan iedere keer die blikken in de spiegel en zijn haar goed doen. Zo vol van zichzelf. Bah!!
pi_220905013
Zou hij die kale plek op zijn hoofd zelf al gezien hebben? Die gaat helemaal door het lint want zijn haar is hem alles waard. Wat is er zo bijzonder aan die Turkse haardracht? Elke man die ik zie heeft zo´n afgeschoren hoofd tegenwoordig. :?
pi_220905078
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2026 12:26 schreef Gia het volgende:

[..]
Die hij niet speelde.... Hij speelt niet, maar klaagt wel achteraf.
En dan iedere keer die blikken in de spiegel en zijn haar goed doen. Zo vol van zichzelf. Bah!!
De vragen met zakkie trekken waren ook niet erg moeilijk maar hij moest alles van Chess horen. Plus bij de eerste zei ze lever. Ze kozen voor nier omdat de rest dat deed.
  donderdag 28 mei 2026 @ 12:58:42 #264
3542 Gia
User under construction
pi_220905329
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2026 12:33 schreef Soury het volgende:

[..]
De vragen met zakkie trekken waren ook niet erg moeilijk maar hij moest alles van Chess horen. Plus bij de eerste zei ze lever. Ze kozen voor nier omdat de rest dat deed.
Hij zei achteraf dat het ook best lastige vragen waren. Echt niet!! Als ze gewoon even nagedacht hadden, waren ze misschien niet de eerste die de zak over de streep had, maar wel degene met het goede antwoord. Maar het moest allemaal snel en dan maar hetzelfde als de rest. Heel dom. Oliedom!!
  donderdag 28 mei 2026 @ 13:46:55 #265
501164 KinKiJan
[redacted]
pi_220905590
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2026 12:22 schreef Chea49 het volgende:

[..]
Jammer dat je zijn schijnheilige gedrag over het hoofd ziet.
Inderdaad, gewoon voor de bühne, vorige week zagen we 'm nog tegen Noah zeggen dat ie Chess niet snapte en dat ze die winnaarsmentaliteit niet heeft/niet gewend is. Terwijl zij bij de minstens zo overdreven fanatieke Floris in een bondje gezeten heeft. :')

En zelfs bij dat falende haaienbondje hebben we haar zo'n inzinking niet eerder zien hebben. Ze legt zichzelf wel een hoge druk op, maar het overdreven streberige gedrag van Salar versterkt dat enorm.
“Surrounded by losers, misfits and boozers”
pi_220906865
De Gieren verloren. *O*

Superslecht dat iedereen kon afkijken bij de Vossen, :') maar in dit geval niet zo erg want daardoor zijn de Slangen boven de Gieren geëindigd. _O-

Chess die huilt vanwege "de druk" en "aangeleerd prestatiedrang". Ehm, daar bestaat gewoon een duidelijke term voor hoor in het Nederlands: je kan niet tegen je verlies. :+

De Slangen mogen wel iets minder naast hun schoenen gaan lopen, want voor de +675 punten hebben zij precies niks moeten presteren. Gratis gekregen en afgekeken.
Hotapnyc
pi_220907798
:Y)
pi_220907819
:W
  donderdag 28 mei 2026 @ 19:32:47 #269
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_220907831
En hoe gaat die KoeSlang de Haas vangen.. :P
pi_220907837
quote: