Ja dat lijkt me wel maar je bent toch helemaal krankzinnig om dat af te spreken met iemand die je 6 weken kentquote:Op woensdag 27 mei 2026 21:48 schreef Plots het volgende:
Misschien deelt Ricky ook wel als hij wint, met Nyssa (gezamelijke afspraak)?
Die tweeling gaat toch niet weg?quote:Op woensdag 27 mei 2026 21:27 schreef freaky40 het volgende:
De grote winnaars zijn niet de Gieren maar ook niet de Slangen, deze uitzending was het puur FEBO Fingerspitzengefühl om de Slangen richting de + punten te dirigeren in 2 opdrachten, en dat is gelukt. Punt.
Morgen
Jan valt met zijn teksten in herhaling tegen Chess trouwens. Paar maanden geleden riep hij dat ook al. Verder eens met wat Salar zei over de opdracht. Chess schoot zowat in een hyperventilatie na het falen van de opdracht.
Tot morgonnn waar de twins nog even waar voor hun geld geven door een fitty te spelen vlak voor het einde van hun verblijf.
Oh welke bron is dat? Contract is drie maanden en volgens mij zijn ze er pas twee.quote:
Een flinke leegloop dan deze cyclus.quote:Op woensdag 27 mei 2026 22:52 schreef freaky40 het volgende:
Hebben ze zelf aangegeven aan het begin van de cyclus.
Mooi kan wel wat meer vers bloed in. Salar ging ook volgens mij, al is dat een beetje twijfelachtig.quote:Op woensdag 27 mei 2026 22:56 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Een flinke leegloop dan deze cyclus.
Wordt wel weer tijd.quote:Op woensdag 27 mei 2026 22:56 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Een flinke leegloop dan deze cyclus.
Meningen kunnen nog veranderen lijkt me ... afwachten gewoon .. maar er zitten wat rotte appels die als ze zelf niet oprotten er hopelijk zo snel mogelijk uitgestemd / gestuurd worden als mogelijkquote:Op woensdag 27 mei 2026 22:52 schreef freaky40 het volgende:
Hij zei het tegen Anouk in de sauna, maar alleen maar om zichzelf als martelaar op te werpen. Zodat ze hem een finale plek gunnen. De weldoenerquote:Op woensdag 27 mei 2026 23:02 schreef freaky40 het volgende:
Salar gaat alleen weg als hij wint, en dat is de status nog steeds.
En als ze laatste zouden worden ging hij zich opofferen toch ?quote:Op woensdag 27 mei 2026 23:15 schreef Soury het volgende:
[..]
Hij zei het tegen Anouk in de sauna, maar alleen maar om zichzelf als martelaar op te werpen. Zodat ze hem een finale plek gunnen. De weldoener
Exactquote:Op woensdag 27 mei 2026 23:18 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
En als ze laatste zouden worden ging hij zich opofferen toch ?
Heb Nyssa alleen aan het begin iets horen zeggen over laatste kans om met Roland in een bondje te kunnen omdat dit zijn laatste maand zou zijn. Dat de tweeling na de 2e maand al zou vertrekken is me ontgaan.quote:Op woensdag 27 mei 2026 22:52 schreef freaky40 het volgende:
Ik heb het niet gehoordquote:Op woensdag 27 mei 2026 22:58 schreef Soury het volgende:
[..]
Mooi kan wel wat meer vers bloed in. Salar ging ook volgens mij, al is dat een beetje twijfelachtig.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |