Alle vorige deelnemers staan hier https://www.tvgids.nl/nie(...)s-van-de-bondgenotenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Haaien: Albert, Demi, Floris, Senna
Vossen: Brijan, Maurice, Serena, Rocky
Gieren: Bruce, Annet, Jason, Jesse
Slangen: El Che, Moraima, Rami, Sylvia
De bondjes van cyclus 11
[ afbeelding ]
Vossen: Jason, Diederik, Britt, Annet
Slangen: Albert, Floris, Chi, Brijan
Gieren: Celine, Serena, Maurice, Rocky
Haaien: Senna, Demi, Johan, Bruce
Overzicht van alle deelnemers die de loods verlaten hebben
De nieuwe bondgenoten van cyclus 10:
[ afbeelding ]
Cap van 5thencounter.
Gieren: Sam, Floris, Britt, Bo
Haaien: Albert, Fatima, Bruce, Chi
Slangen: Beau, Rowena, Max, Serena
Vossen: Robert, Celine, Jason, Diederik
Met dank aan KinKiJan
[ afbeelding ]
Vossen: Bo, Chelsea, Rick, Robert
Gieren: Erik, Serena, Max, Wendy
Haaien: Beau, Sam, Diederik, Rowena
Slangen: Bruce, Fatima, Bradley, Rob
Winnaar van deze ronde was Rick
De Gieren hebben verloren en Erik is naar huis gestemd
Uitzichzelf vertrokken zijn Bo en Wendy
Thnx KinKiJan
[ afbeelding ]Cap van Spapaars
Maand 6
Haaien: Nick, Sam, Beau, Lodewijk
Vossen: Robert, Eduardo, Rick, John
Slangen: Chelsea, Davey, Kaine, Bo
Gieren: Mary, Serena, Gerrit, Denise
Vorige bondgenoten (Maand 5)]
Slangen: Beau, Bo, Lodewijk, Erik
Vossen: Kim, Eduardo, Robert, Melanie
Gieren: Serena, Sam, Nick, Mary
Haaien: Danielle, Davey, Kaine, Wesley
Vertrokken:
Danielle vertrok met gezondheidsklachten
Erik won van Lodewijk in de finale
Wesley werd door zijn bondje weggestemd (was anders zelf gegaan)
Melanie en Kim vertrokken na deze cyclus vrijwillig
[ afbeelding ]
Gieren: Nick, Kaine, Rick, Wendy
Haaien: Denise, Bo, Chelsea, Serena
Slangen: Beau, Sam, Lodewijk, Rowena
Vossen: Eduardo, Robert, Gerrit, Erik
Met dank aan Spapaars
[ afbeelding ]
Vossen: Robert, Chelsea, Max, Rowena
Haaien: Beau, Sam, Diederik, Floris
Slangen: Bruce, Fatima, Jason, Serena
Gieren: Beau/Bo, Bradley, Chi, Rob
Biefstuk met kruidenboter van Loetjequote:Op dinsdag 26 mei 2026 19:50 schreef KinKiJan het volgende:
Jammer dat er geen zak brood langs het hekkie moet
Dat kan Roxy niet, die pot chocopasta moet dan leeg voor het donker isquote:Op dinsdag 26 mei 2026 19:52 schreef schetterklep het volgende:
Ik voorzie een -50 voor de slangen. En dan niets kunnen lenen maar mee eten met anderen dus niet ongegeneerd zitten eten van het beperkte wat er is
Snap ik wel, op een gegeven moment is er geen weg terug meer en dan boeit het hun ook geen zak meer hoeveel ze in de min staan.. 1000pnt 2000ptn 3000 pnt gaan ze steeds harder lachenquote:Op dinsdag 26 mei 2026 19:52 schreef schetterklep het volgende:
Ik voorzie een -50 voor de slangen. En dan niets kunnen lenen maar mee eten met anderen dus niet ongegeneerd zitten eten van het beperkte wat er is
Ranzig.quote:Op dinsdag 26 mei 2026 19:51 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Biefstuk met kruidenboter van Loetje
Doe maar alvast -400 en laat de Slangen voortaan maar lekker meedoen vanaf de zijlijn.quote:Op dinsdag 26 mei 2026 19:52 schreef schetterklep het volgende:
Noem ze nu niet "spek en bonen" krijgen ze hongerquote:Op dinsdag 26 mei 2026 20:03 schreef Cirilico het volgende:
[..]
Doe maar alvast -400 en laat de Slangen voortaan maar lekker meedoen vanaf de zijlijn.
Haaien ook al zo slimquote:Op dinsdag 26 mei 2026 19:50 schreef Cirilico het volgende:
Maar hoezo laat je de kortste persoon van de loods het wc-papier doen?
Jawel, gisteren .. in de promoquote:Op dinsdag 26 mei 2026 20:07 schreef 5thencounter het volgende:
Twee teams boven de 1000![]()
Eén team op -500
Nog nooit vertoond![]()
[ afbeelding ]
Ja zeg hou op, dat is pas eind Juliquote:Op dinsdag 26 mei 2026 20:11 schreef KinKiJan het volgende:
"Ben je samen of toch alleen"
Mijn gok? Promo voor het nieuwe 'Vijf Dagen Vast' programma, van Jan
Ik vind het prima zo kan je ook punten verliezen als je bovenaan staat anders gaat er niks vanaf.quote:Op dinsdag 26 mei 2026 20:06 schreef Cirilico het volgende:
Ik vind het nog steeds een achterlijke wijziging van de regels , die -50. Want dit voorzag ik vanaf moment één.
Dat wel, maar die ballenquiz buiten de deur duurde ook nog 2 maanden voor het weer op TV kwamquote:Op dinsdag 26 mei 2026 20:11 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ja zeg hou op, dat is pas eind Juli
Nah ja zeg het is wel duidelijk dat deze "geweldige innovatie" behoorlijk backfiredquote:Op dinsdag 26 mei 2026 20:12 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik vind het prima zo kan je ook punten verliezen als je bovenaan staat anders gaat er niks vanaf.
Geen problemen mee, ze lopen er ook de kantjes van afquote:Op dinsdag 26 mei 2026 20:13 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Nah ja zeg het is wel duidelijk dat deze "geweldige innovatie" behoorlijk backfired
Dootje gaat de volgende cyclus vast wel een paar hele lieve Bondgenoten vinden.. even volhoudenquote:Op dinsdag 26 mei 2026 20:15 schreef Soury het volgende:
[..]
Geen problemen mee, ze lopen er ook de kantjes van af
Buiten de poort op meetingsquote:Op dinsdag 26 mei 2026 20:17 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Dootje gaat de volgende cyclus vast wel een paar hele lieve Bondgenoten vinden.. even volhouden
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |