Noem ze nu niet "spek en bonen" krijgen ze hongerquote:Op dinsdag 26 mei 2026 20:03 schreef Cirilico het volgende:
[..]
Doe maar alvast -400 en laat de Slangen voortaan maar lekker meedoen vanaf de zijlijn.
Haaien ook al zo slimquote:Op dinsdag 26 mei 2026 19:50 schreef Cirilico het volgende:
Maar hoezo laat je de kortste persoon van de loods het wc-papier doen?
Jawel, gisteren .. in de promoquote:Op dinsdag 26 mei 2026 20:07 schreef 5thencounter het volgende:
Twee teams boven de 1000![]()
Eén team op -500
Nog nooit vertoond![]()
[ afbeelding ]
Ja zeg hou op, dat is pas eind Juliquote:Op dinsdag 26 mei 2026 20:11 schreef KinKiJan het volgende:
"Ben je samen of toch alleen"
Mijn gok? Promo voor het nieuwe 'Vijf Dagen Vast' programma, van Jan
Ik vind het prima zo kan je ook punten verliezen als je bovenaan staat anders gaat er niks vanaf.quote:Op dinsdag 26 mei 2026 20:06 schreef Cirilico het volgende:
Ik vind het nog steeds een achterlijke wijziging van de regels , die -50. Want dit voorzag ik vanaf moment één.
Dat wel, maar die ballenquiz buiten de deur duurde ook nog 2 maanden voor het weer op TV kwamquote:Op dinsdag 26 mei 2026 20:11 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ja zeg hou op, dat is pas eind Juli
Nah ja zeg het is wel duidelijk dat deze "geweldige innovatie" behoorlijk backfiredquote:Op dinsdag 26 mei 2026 20:12 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik vind het prima zo kan je ook punten verliezen als je bovenaan staat anders gaat er niks vanaf.
Geen problemen mee, ze lopen er ook de kantjes van afquote:Op dinsdag 26 mei 2026 20:13 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Nah ja zeg het is wel duidelijk dat deze "geweldige innovatie" behoorlijk backfired
Dootje gaat de volgende cyclus vast wel een paar hele lieve Bondgenoten vinden.. even volhoudenquote:Op dinsdag 26 mei 2026 20:15 schreef Soury het volgende:
[..]
Geen problemen mee, ze lopen er ook de kantjes van af
Buiten de poort op meetingsquote:Op dinsdag 26 mei 2026 20:17 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Dootje gaat de volgende cyclus vast wel een paar hele lieve Bondgenoten vinden.. even volhouden
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |