Je wordt ook wat ouderquote:
Ja klopt, ik dacht dat de reclame begonquote:Op woensdag 27 mei 2026 19:48 schreef greysbones het volgende:
[..]
Je wordt ook wat ouder
Het gaat ook allemaal wat snel voor je
"Dat is het spel"quote:Op woensdag 27 mei 2026 19:48 schreef schetterklep het volgende:
Die was niet helemaal handig van Anouk denk ik. Salar not amused
Nog één zo'n spelletje en de Slangen zijn uit de minquote:Op woensdag 27 mei 2026 19:50 schreef LionHeart het volgende:
Anouk heeft nu maar 250 punten aan een concurrent gegeven, anders 500. Denk dat dit toch de minst slechte keuze is.
Nu niet meer 1stequote:Op woensdag 27 mei 2026 19:50 schreef LionHeart het volgende:
Anouk heeft nu maar 250 punten aan een concurrent gegeven, anders 500. Denk dat dit toch de minst slechte keuze is.
Ja, gaat ze echt op geen enkele andere manier lukkenquote:Op woensdag 27 mei 2026 19:51 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Nog één zo'n spelletje en de Slangen zijn uit de min
Wordt steeds leukerquote:
Heb even gemist wat ze moesten doenquote:Op woensdag 27 mei 2026 19:45 schreef 5thencounter het volgende:
Ahh Jammer 500 punten gemist Casper![]()
De Red de Slangen Fuck cancelled
Lol. Snel rijk worden knipperen met je ogen en hoppa 250 er bijquote:Op woensdag 27 mei 2026 20:00 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ja ik ook.. ik zag alleen dat de Slangen er 250 bij kregen, geen flauw idee waarom
Heerlijk als hij faaltquote:
Ze hebben de febo kaartjes met antwoorden toch niet goed bestudeerd vanochtend. Prutsers.quote:Op woensdag 27 mei 2026 20:12 schreef 5thencounter het volgende:
Duf spel zeg... als de Slangen maar winnen.. stel je voor dat ze de knock outs missen
Ik hoop het zoquote:
Jah en touwtjes niet goed vastbinden helpt ook nietquote:Op woensdag 27 mei 2026 20:13 schreef LionHeart het volgende:
[..]
Ze hebben de febo kaartjes met antwoorden toch niet goed bestudeerd vanochtend. Prutsers.
Ja, bij de 1e vraag wilden de gieren volgens mij een ander antwoord geven tot ze iedereen het goede antwoord hoorden roepen…quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |