abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220889378
Grapje, Ludolf 8-)
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_220889381
Ja moi
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_220889382
Moi! Het wordt ja weer warm ja, vandaag.
pi_220889396
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 06:12 schreef Vanyel het volgende:

[..]
Huuuuuuu

Eerlijk gezegd denk ik dat ik met de legpress ook niet voorbij de 90 ga, maar dat is wel wat zwaar misschien voor een zielige enkel.
Het criterium was ook niet "leuk" :7

Bij donkey kicks sta je op en handen en knieën, een been omhoog, dan je been buigen en je voet richting de lucht. Goed voor je kont.

[ Bericht 0% gewijzigd door Clubsoda op 26-05-2026 07:56:08 ]
  Moderator dinsdag 26 mei 2026 @ 07:47:12 #5
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_220889437
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 07:13 schreef Clubsoda het volgende:
't is waaaaaarm, Haaaaarm
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_220889465
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 07:21 schreef Clubsoda het volgende:

[..]
Het criteria was ook niet "leuk" :7

Bij donkey kicks sta je op en handen en knieeen, een been om hoog, dan je been buigen en je voet rcihtig de lucht. Goed voor je kont.
um
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_220889483
Nee?
pi_220889508
:W
Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been haunted by a million screams
  dinsdag 26 mei 2026 @ 08:28:07 #9
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_220889548
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 07:13 schreef Clubsoda het volgende:
Morgen klapt het weer terug naar 22. Heerlie de peerlie *O*
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_220889645
Mogge!
Ik verwacht morgen regen, de glazenwasser is net geweest en dan is er meestal binnen 24 uur regen.

Oeh, niet handig @Lucky_Strike en keiharde bedden zijn ook al niet fijn.

Vandaag voor het eerst in 3 weken weer naar de boten. Vorige week niet door gedoe rondom Elin en de weken ervoor niet door Elin, ontstoken duim en afgebroken tand
We have far more in common than that which devides us..
pi_220889663
Ineens schiet mij te binnen, dat @Loona ook moet werken= sjouwen met dit prachtige weer. Buiten! Sterkte!

Straks de auto in de schaduw zetten. Anders staat ie tot 14 uur te bakken.

Het is toch wel helemaal in jouw straatje @Candaasje _O_

Moi! Ja!
pi_220889671
Je kiest wel het weertje ervoor Kaatje :% Hopelijk iets van ventilatie/airco aan boord?
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_220889677
quote:
6s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 08:28 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]
Strakke 26 hier morgen en vrijdag weer 32 :7
Zwemmen was leuk geweest maar natuurlijk heb ik vrijdagmiddag een vergadering...
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_220889726
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 08:59 schreef Cat-astrophe het volgende:
Je kiest wel het weertje ervoor Kaatje :% Hopelijk iets van ventilatie/airco aan boord?
Ja gelukkig wel, tenminste onze boot. Dat was indertijd in de koepelgevangenis heel wat anders en daar kon ook geen raam open, daar was het op de kamers al bloedheet bij 20 graden
  dinsdag 26 mei 2026 @ 09:21:57 #15
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_220889802
Mogge. Alles doet pijn door het bed. Maar mijn oog is in goede staat, dat is belangrijker.

Straks maar een ontbijtje met sekt en aardbeien maken :9
Spoilers!
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 26 mei 2026 @ 09:25:26 #16
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_220889811
Op kantoor is het goed uit te houden. Maar goed 1 dagje en het is weer lekker zomerweer.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_220889816
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 07:21 schreef Clubsoda het volgende:

[..]
Het criterium was ook niet "leuk" :7

Bij donkey kicks sta je op en handen en knieën, een been omhoog, dan je been buigen en je voet richting de lucht. Goed voor je kont.
Ah die doen 'we' bij NiB ook *G* Maar dan houden wij bejoirden de stoel vast *)

En @Candaasje waarom zou je geen verdoving geven in teckelruggies?

@Lucky-Strike matig zo, jullie huisje

Wij hadden wat feedback aan TUI gegeven over de staat en krapte van de hotelkamers en de lengte van laatste dag (als je zelf geen hotel in buurt van vliegveld erbij boekt) rijden, nooooit meer iets van gehoord. *)

Vandaag een vaatchirurg ochtend voor g. Uitslag scan (die we nog helemaal niet zoals in 'mijn' zkh de volgende dag al, kunnen inzien in dat ziekenhuis) en verdere mogelijke stappen (OK?). Hij is al wel naar een fysio geweest die samenwerkt met deze vaatchirurgie in ander zkh.
Hopen op het betere lopen.
pi_220889829
quote:
6s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 08:28 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]
Laat maar komen *O*
pi_220889845
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 09:28 schreef Sarabi het volgende:

[..]
Laat maar komen *O*
Dit *G*

Nu buiten 22 en binnen 22.5 dus nog ff tot we weggaan de deur open.

Hadden jullie genoeg bier?
pi_220889929
Thanks voor alle tips nog, ik ga er later vandaag op reageren!

Eerst moet ik nog even één keer vandaag klagen :+

Zo met het hele warme weer zet ik zodra ik wakker ben zoveel mogelijk in huis open om door te luchten. De buren doen hetzelfde. Dat betekent dat ik dan vanaf dat we beide wakker zijn (tussen 6.15-7u is dat geweest dit lange weekend incl vandaag) alles hoor, ook als iedereen gewoon binnen is. En de kinderen zijn niet stil - het zijn kinderen natuurlijk, maar het basisvolume van de peuter is vrij hoog (ongeacht blij/boos/neutraal), en daar komen dan regelmatige krijs-meltdowns bij, en de baby huilt/krijst ook veel. En ook als zij niet eens buiten zijn maar in hun woonkamer zitten, klinkt dat dan alsof het in mijn woonkamer gebeurt. Meestal kan ik het vrij goed hebben, maar vanochtend even niet zo. Ik heb van 7-9 in mn woonkamer gelegen, daarna maar gaan douchen etc. In die twee uur heeft baby elk kwartier gekrijst (en is dan ook niet direct bij oppakken getroost oid, dus dat duurt ook wel even), peuter heeft ook zo ongeveer in die frequentie al de hele ochtend meltdowns variërend van paar minuten zeurhuilen tot echt huilkrijsen, het is een paar keer misschien 5 minuten even gewoon alleen kinderstemmen geweest. Er iets van zeggen voelt niet oké, want ik vind het ook sneu voor hen (bedoel zij moeten er ook echt mee dealen, ik hoor het alleen), en ik snap dat zij ook hun huis willen luchten. Maar vanochtend werd ik er wel echt even knettergek van. Dus ik spui het even hier.

En dan nu op naar fysio, dan naar huis feedback geven op een discussie+abstract en hopelijk ook al een stukje inleiding van iemand anders, naar mondhygiënist ( }:| om 13.30u op 25 min rijden, wat een kut timing in deze hitte), daarna (verder met) feedback geven op inleiding en methode, dan een andere resultatensectie feedback geven, de discussie feedback die ik voor mondhygiënist moet opsturen met die student bespreken en dan de voorbereidingen voor de werkgroepen van morgen 9-11 en 11-13u doen en nog even de (inhoudelijk andere) werkgroep van 15-17u doorlezen die ik twee weken geleden al een keer gaf. En dan ben ik hopelijk op tijd klaar om vanavond voor de gezelligheid nog even langs te gaan bij de hockeytraining van mn team.

En dan nu geen klaagposts meer vandaag na die van gisteren en nu :Y

[ Bericht 3% gewijzigd door vlindertje89 op 26-05-2026 10:00:23 ]
pi_220889965
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 09:51 schreef vlindertje89 het volgende:
Thanks voor alle tips nog, ik ga er later vandaag op reageren!

Zo met het hele warme weer zet ik zodra ik wakker ben zoveel mogelijk in huis open om door te luchten. De buren doen hetzelfde. Dat betekent dat ik dan vanaf dat we beide wakker zijn (tussen 6.15-7u is dat geweest dit lange weekend incl vandaag) alles hoor, ook als iedereen gewoon binnen is. En de kinderen zijn niet stil - het zijn kinderen natuurlijk, maar het basisvolume van de peuter is vrij hoog (ongeacht blij/boos/neutraal), en daar komen dan regelmatige krijs-meltdowns bij, en de baby huilt/krijst ook veel. En ook als zij niet eens buiten zijn maar in hun woonkamer zitten, klinkt dat dan alsof het in mijn woonkamer gebeurt. Meestal kan ik het vrij goed hebben, maar vanochtend even niet zo. Ik heb van 7-9 in mn woonkamer gelegen, daarna maar gaan douchen etc. In die twee uur heeft baby elk kwartier gekrijst (en is dan ook niet direct bij oppakken getroost oid, dus dat duurt ook wel even), peuter heeft ook zo ongeveer in die frequentie al de hele ochtend meltdowns variërend van paar minuten zeurhuilen tot echt huilkrijsen, het is een paar keer misschien 5 minuten even gewoon alleen kinderstemmen geweest. Er iets van zeggen voelt niet oké, want ik vind het ook sneu voor hen (bedoel zij moeten er ook echt mee dealen, ik hoor het alleen), en ik snap dat zij ook hun huis willen luchten. Maar vanochtend werd ik er wel echt even knettergek van. Dus ik spui het even hier.

En dan nu op naar fysio, dan naar huis feedback geven op een discussie+abstract en hopelijk ook al een stukje inleiding van iemand anders, naar mondhygiënist ( }:| om 13.30u op 25 min rijden, wat een kut timing in deze hitte), daarna (verder met) feedback geven op inleiding en methode, dan een andere resultatensectie feedback geven, de discussie feedback die ik voor mondhygiënist moet opsturen met die student bespreken en dan de voorbereidingen voor de werkgroepen van morgen 9-11 en 11-13u doen en nog even de (inhoudelijk andere) werkgroep van 15-17u doorlezen die ik twee weken geleden al een keer gaf. En dan ben ik hopelijk op tijd klaar om vanavond voor de gezelligheid nog even langs te gaan bij de hockeytraining van mn team.

En dan ga ik proberen verder geen klaagposts meer te doen vandaag na die van gisteren en nu :Y
Is toch 'lekker' hier? En sterktje met pootje. Tijd Tijd Tijd :% :X :*

Gisteren wachtten we nog even op de kinderen (ze waren vergeten dat we kwamen :wtf: :D en winkelden een stad verderop) bij hun rijtje huizen (alleen gezinnen, dat was de deal om te mogen reageren) en man man man wat een gekrijs/gegil van al die kinderen op de dat rijtje :o Alles staat idd open, het loopt af en aan, uit en in het leek wel de herrie van een school.

Ze zitten sinds dit jaar weer buiten ( @Sarabi) 2 jr niet buiten kunnen zitten door buuv die blowt en nog veel meer doet waar iedereen last van heeft er is ook veilig thuis en iets met een man die daar niet mag wonen + toestanden. Die heeft nu zoveel waarschuwingen gekregen, staat onder curatele, nog 1 misstap en ze wordt uit (huur-)huis gezet. Die loopt nu helemaal buiten aan de voorkant heen en weer als ze gaat blowen. Dus niet meer binnen, zodat naaste buren het ruiken via die installatie en/of buiten niet meer dus ook geen last meer van in de tuin. *G* Eindelijk!
Er staat nu een megabad voor hen en de kinderen om het te vieren :D

[ Bericht 0% gewijzigd door Blues op 26-05-2026 10:40:29 ]
  dinsdag 26 mei 2026 @ 10:05:53 #22
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_220889992
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 09:01 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]
Strakke 26 hier morgen en vrijdag weer 32 :7
Zwemmen was leuk geweest maar natuurlijk heb ik vrijdagmiddag een vergadering...
Ja vrijdag ook weer warm. EEN dagje.
pi_220890103
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 09:30 schreef Blues het volgende:

[..]
Dit *G*

Nu buiten 22 en binnen 22.5 dus nog ff tot we weggaan de deur open.

Hadden jullie genoeg bier?
Uiteindelijk wel :) nu bezig met alle spullen op te ruimen en te poetsen.
Vrijdag en zaterdag mogen we weer.
pi_220890124
En over het huis luchten heb ik het maar niet :+ in de nacht tussen 1 en 6 gaat het meestal wel zonder wietlucht.

@Blues wat fijn dat ze weer buiten kunnen zitten *O*
pi_220890193
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 10:27 schreef Sarabi het volgende:
En over het huis luchten heb ik het maar niet :+ in de nacht tussen 1 en 6 gaat het meestal wel zonder wietlucht.

@:blues wat fijn dat ze weer buiten kunnen zitten *O*
Schoondochter is er nog niet gerust op en heeft nog wel last van de terror die er afgelopen jaren was.
:{
pi_220890208
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 10:42 schreef Blues het volgende:

[..]
Schoondochter is er nog niet gerust op en heeft nog wel last van de terror die er afgelopen jaren was.
:{
Kan ik me voorstellen, ik merk dat ik als bij andere op bezoek ben ook in de stress schiet als ze een raam of deur open doen.
Denk dat dat echt wel jaren kost om helemaal vanaf te komen.
pi_220890289
Ga je ruimmmm op tijd weg naar zkh is het megadruk op de weg. Omgedraaid in ergens Hlem en via @borisz wijk gereden..daar zijn ze ook bezig met de weg :P :P

Maar 2 min voor tijd binnen en nu hopen dat dok ook op tijd is met goed behandelnieuws *O*
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 26 mei 2026 @ 11:29:19 #28
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_220890474
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 11:02 schreef Blues het volgende:
Ga je ruimmmm op tijd weg naar zkh is het megadruk op de weg. Omgedraaid in ergens Hlem en via @:borisz wijk gereden..daar zijn ze ook bezig met de weg :P :P

Maar 2 min voor tijd binnen en nu hopen dat dok ook op tijd is met goed behandelnieuws *O*
Als het goed is gaat de oostkant (ri schipholweg) vandaag weer open :+. De andere kant duurt nog een week of 6.
Maar idd overal zijn ze bezig.
  dinsdag 26 mei 2026 @ 11:34:20 #29
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_220890505
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 11:29 schreef borisz het volgende:

[..]
Als het goed is gaat de oostkant (ri schipholweg) vandaag weer open :+. De andere kant duurt nog een week of 6.
Maar idd overal zijn ze bezig.
Of het ligt gewoon open want het is nu natuurlijk te warm om "bezig".
pi_220890597
Duim voor jullie @Blues!

Terug van fysio.
Het slechte nieuws is dat er toch wel syndesmoseletsel is, wat betekent dat de 8-12 weken die er voor herstel stonden bij alleen enkelbandjesletsel, nu naar 16-24 weken is gegaan.
Het goede nieuws is dat ik wel met haar een rondje been oefeningen heb gedaan en dat ik eigenlijk vooral de leg press nog niet mag (vanwege teveel gewicht op enkel), maar een heleboel andere oefeningen die normaal in mn schema zitten wél gewoon kunnen. Dus ik kan iig wat krachttraining betreft weer vrijwel als 'normaal' gaan sporten. Dat is in elk geval iets. Ik vergat te vragen hoe het zit met lopen/wandelen, maar dat heb ik nog even geappt, dus daar krijg ik ergens in loop vd dag nog wel antwoord op.

[ Bericht 0% gewijzigd door vlindertje89 op 26-05-2026 23:01:55 ]
  dinsdag 26 mei 2026 @ 12:04:45 #31
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_220890656
Niewe werkplek in nieuwe kantoor is aanzienlijk warmer dan mn oude plekkie :(
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_220890690
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 11:52 schreef vlindertje89 het volgende:
Duim voor jullie @:Blues!

Terug van fysio.
Het slechte nieuws is dat er toch wel syndesmoseletsel is, wat betekent dat de 8-12 weken die er voor herstel stonden bij alleen enkelbandjesletsel, nu naar 18-24 weken is gegaan.
Het goede nieuws is dat ik wel met haar een rondje been oefeningen heb gedaan en dat ik eigenlijk vooral de leg press nog niet mag (vanwege teveel gewicht op enkel), maar een heleboel andere oefeningen die normaal in mn schema zitten wél gewoon kunnen. Dus ik kan iig wat krachttraining betreft weer vrijwel als 'normaal' gaan sporten. Dat is in elk geval iets. Ik vergat te vragen hoe het zit met lopen/wandelen, maar dat heb ik nog even geappt, dus daar krijg ik ergens in loop vd dag nog wel antwoord op.
Ik heb je toch een like gegeven ondanks het extra enkelletsel -- iig kun je weer krachttrainen!
pi_220890691
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 12:04 schreef fietsie het volgende:
Niewe werkplek in nieuwe kantoor is aanzienlijk warmer dan mn oude plekkie :(
Spullen op pakken en gewoon terug lopen
  dinsdag 26 mei 2026 @ 12:14:21 #34
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_220890705
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 12:11 schreef Goitske het volgende:

[..]
Spullen op pakken en gewoon terug lopen
Zitten al andere leute. Hun kantoor gaat tzt tegen de vlakte; men wil in juni beginnen met het terugwinnen van alle recycleerbare materialen uit het interieur van dat gebouw.
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_220890782
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 11:52 schreef vlindertje89 het volgende:
Duim voor jullie @:Blues!

Terug van fysio.
Het slechte nieuws is dat er toch wel syndesmoseletsel is, wat betekent dat de 8-12 weken die er voor herstel stonden bij alleen enkelbandjesletsel, nu naar 18-24 weken is gegaan.
En hoe kan een fysio dat vaststellen?
pi_220890788
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 12:04 schreef fietsie het volgende:
Nieuwe werkplek in nieuwe kantoor is aanzienlijk warmer dan mn oude plekkie :(
}:|
pi_220890796
g gaat idd voor dotter/stent *G* Wachten op oproep.
Ik ben boosch op vaatchir in mijn zkh dat hij dit ook al had kunnen doen vorig jaar o|O maar dat moet ik loslaten.

Overigens zag ik een aantal dingen op die poli gebeuren en zou dat meteen in een werkoverleg gegooid hebben _O- maar ook dat laat ik losssss _O-

[ Bericht 0% gewijzigd door Blues op 26-05-2026 16:18:53 ]
pi_220890847
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 12:28 schreef Blues het volgende:

[..]
En hoe kan een fysio dat vaststellen?
Moest knee-to-wall doen, omdat ik aangaf idee te hebben dat dat niks beter en volgens mij zelfs slechter wordt. En daarna heeft ze rondom getapet zodanig dat het functie syndesmose ondersteunt/overneemt, en daarna nog keer knee-to-wall, en daarmee kwam ik echt verder en pas op later punt bij buigen pijn. Dus niet met beeldvorming aangetoond, wel logische afleiding (naast dat plek pijn ermee overeen komt, en het was in begin ook al genoemd gezien pijn die ik toen ook daar aangaf, maar hadden we beetje losgelaten omdat je dan eigenlijk wel meer pijn zou verwachten dan ik toen had).

Ouders vinden wel dat ik me door huisarts moet laten verwijzen naar orthopeed voor mri. Ik vind dat lastig, want vertrouw fysio wel, maar zou het ook wel prettig vinden als een mri bv echt uitsluitsel zou kunnen geven over wat er nou precies wel/niet/hoe ernstig kapot is. Heb nu fysio geappt daarover en of zij denkt dat dat zinnige informatie kan opleveren, en bel zo huisarts om afspraak te plannen om daarmee ook te bespreken of die denkt dat dat nuttig is.
pi_220891008
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 12:30 schreef Blues het volgende:
P gaat idd voor dotter/stent *G* Wachten op oproep.
Ik ben boosch op vaatchir in mijn zkh dat hij dit ook al had kunnen doen vorig jaar o|O maar dat moet ik loslaten.

Overigens zag ik een aantal dingen op die poli gebeuren en zou dat meteen in een werkoverleg gegooid hebben _O- maar ook dat laat ik losssss _O-
Goed nieuws van de as. ingreep. Hoe lang is de wachttijd geschat?
En _O_ voor lossss laten.

Best wel gewend aan de warmte en zelfs bed afgehaald en in masjien
gedaan w/
pi_220891010
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 12:40 schreef vlindertje89 het volgende:

[..]
Moest knee-to-wall doen, omdat ik aangaf idee te hebben dat dat niks beter en volgens mij zelfs slechter wordt. En daarna heeft ze rondom getapet zodanig dat het functie syndesmose ondersteunt/overneemt, en daarna nog keer knee-to-wall, en daarmee kwam ik echt verder en pas op later punt bij buigen pijn. Dus niet met beeldvorming aangetoond, wel logische afleiding (naast dat plek pijn ermee overeen komt, en het was in begin ook al genoemd gezien pijn die ik toen ook daar aangaf, maar hadden we beetje losgelaten omdat je dan eigenlijk wel meer pijn zou verwachten dan ik toen had).

Ouders vinden wel dat ik me door huisarts moet laten verwijzen naar orthopeed voor mri. Ik vind dat lastig, want vertrouw fysio wel, maar zou het ook wel prettig vinden als een mri bv echt uitsluitsel zou kunnen geven over wat er nou precies wel/niet/hoe ernstig kapot is. Heb nu fysio geappt daarover en of zij denkt dat dat zinnige informatie kan opleveren, en bel zo huisarts om afspraak te plannen om daarmee ook te bespreken of die denkt dat dat nuttig is.
Ik ben met ouders. En dan eventueel van binnen eens kijken met orthopeed ipv 'gokken' van fysio's.

Sorry voor mijn fysio 'haat' _O-
pi_220891035
Oh…wat kan een orthopeed. Ja, een scopie.
Verder willen die lui ‘altijd’ snijden.
De mri kan de huisarts toch aanvragen. Wordt beoordeeld door een radioloog.
#2cents
pi_220891112
Thuis! Spreekuur was enorm rustig. Eén heel vreemde meneer (tolk en ik kwamen er maar niet achter wat hij wilde) uit een land waar zowel TL als ik nog nooit een asielaanvraag hadden gezien. Hoorde ook niet tot lhbtiq of zo.
Ook alle administratie tussendoor kunnen wegwerken, geen afspraken vanmiddag dus zo maar boek en lezen (binnen niet buiten)
Was ook weer fijn om te werken.

Yeah *O* voor de stent van G en applaus voor het loslaten van @Blues

Is thuiswerken een optie @fietsie ?

Voor @vlindertje89 is het van beiden iets -O- *O* en eens met ouders, mri is vast niet verkeerd, je hebt nu al zo lang pijn
pi_220891113
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 13:04 schreef AnneX het volgende:

Goed nieuws van de as. ingreep. Hoe lang is de wachttijd geschat?
En _O_ voor lossss laten.

Nou, het loslaten.... ik was net ff wat dingetjes aan het doen (met lange stok voor glazenwasser spelen raampje voorkant want meeuwenflats :P ) en hoofd ging toch richting klacht 'mijn' zkh-vaatchir.
g heeft daardoor (en orthopeed die hij bezocht heeft en die het óók niet eens was met vaatchir) wel vanaf januari vorig jaar , blijkt nu uit de scan want die artherosclerose zit er niet pas anderhalf jaar, nodeloos tot nu met veel pijn niet meer dan 150 mtr kunnen lopen.
Ik vind echt dat een klacht wel op zijn plaats is. Omdat vandaag en omdat g zelf duidelijk aangaf dat het precies hetzelfde euvel in andere been aanvoelde. Dat klopt dus ook gewoon helemaal.

Dus toch linkje met klachtenformulier naar 'mijn' zkh doorgezet naar g. Ik vind dat hij dit wel moet aangeven.
Vaatchir had meer onderzoek moeten doen, ook na bevinding orthopeed en scan moeten maken. Hij heeft alleen echo/foto doppler gemaakt... Goed ik ga mijn bozigheid nu proberen los te laten, g vult nu het klachtenform in. Hij moet hier echt iets mee vind ik! :+

[ Bericht 0% gewijzigd door Blues op 26-05-2026 13:24:49 ]
pi_220891117
Nu mag het applaus _O-
  dinsdag 26 mei 2026 @ 13:19:05 #45
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_220891134
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 13:16 schreef Kaatje1 het volgende:

Is thuiswerken een optie @:fietsie ?

Nee, alleen op vrijdag is 4 uurtjes thuiswerken haalbaar; de rest van de week zit vol met mens-mens situaties die in theorie prachtig lijken via een camera, maar in de praktijk veel meer vragen aan menselijke interactie.
pi_220891839
-O- Nou moe, hele aardige dame op gesprek als hulp. Maar wilde 25 euro per uur en kon dan naast het “normale” (stoffen, zuigen, dweilen, wc en badkamer) niets extra’s doen in 3 uur in mijn toch echt niet grote huis, dan zou er extra betaald moeten worden.
pi_220892037
Ik heb vandaag vijf (5!) honden onder mijn hoede. Drie pups, 1 pasgesteriliseerde jonge hond en 1 volwassen hond. Helemaal voor mij alleen :')
Dat was natuurlijk anders gepland, maar liefste is naar een begrafenis en ik vond dat wel belangrijk genoeg om dan maar in m'n uppie de honden te doen. Gaat verbazend goed.

[ Bericht 0% gewijzigd door sigme op 26-05-2026 19:38:45 ]
pi_220892549
Terug van de PR opnamen, laat die vrijwilligers maar doorkomen *O*

Maatje kletst graag en veel, maar zodra dat op commando moet, ook als hij zelf zijn woorden mag kiezen... loopt hij vast. Dat staat helaas ook zijn beoogde acteercarrière in de weg.
Een gesprekje/interviewtje met mij ging wat beter, al komt er bij hem weinig nav vragen als: 'wat vind je het leukste om met mij te doen'? De oproep: 'Wil je vrijwilliger worden?' deed hij supergoed O+
Ben benieuwd wat het uiteindelijke resultaat wordt. Maar zo had hij iig het gevoel bij te dragen want anders was ik wel erg veel alleen aan het woord.

Daarna zijn specialiteit: actie! Dus richting terras gegaan om daar de zwaarte van het vrijwilligerswerk ook in beeld te tonen c_/
Waar mijn ouders langswandelden. Staat de score weer gelijk, want maatje en ik wandelden afgelopen zaterdag bij hun terras langs _O-
pi_220892553
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 15:17 schreef Kaatje1 het volgende:
-O- Nou moe, hele aardige dame op gesprek als hulp. Maar wilde 25 euro per uur en kon dan naast het “normale” (stoffen, zuigen, dweilen, wc en badkamer) niets extra’s doen in 3 uur in mijn toch echt niet grote huis, dan zou er extra betaald moeten worden.
Dat is best wel veel geld :o
pi_220892746
quote:
Hemeltje lief |:) Jij bent Sinterklaas niet. <O)
Roept zij ook over vakantiegeld? waar zij recht op heeft…
Is er geen netwerk in het gebouw of rond de laatste hulp? Die is ziekjes toch?

Vanmiddag onder de mensen geweest. En mij geamuseerd met observeren van de mensen en passanten op de poli. Dit was een controle na 5 jaar.
De tandarts uit Grun helemaal was tevreden.
Over 10 jaar weer w/ “bij leven en welzijn” viel uit mijn mond.
Er waren leuke filmpjes op de reuze monitor in de wachtruimte: zwanen met jongen in het nest en vlinders op bloemen en slangen in het gras.
Dat laatste was wat minder.
  dinsdag 26 mei 2026 @ 17:23:44 #51
16918 flipsen
Argentinie-specialist!
pi_220892759
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 17:01 schreef Blues het volgende:

[..]
Dat is best wel veel geld :o
Ja, daar werkt onze hulp bijna de hele dag voor *)
Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.
pi_220892780
Bij thuiskomst zag ik dat de schapen weer geschoren zijn.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_220892784
Wij betalen de hulp ook 23 euro per uur. Dat zijn echt wel normale prijzen. Even los van wat ze in 3 uur kan doen.
pi_220892958
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 13:19 schreef fietsie het volgende:

[..]
Nee, alleen op vrijdag is 4 uurtjes thuiswerken haalbaar; de rest van de week zit vol met mens-mens situaties die in theorie prachtig lijken via een camera, maar in de praktijk veel meer vragen aan menselijke interactie.
Ben je al gestoomt?
pi_220892994
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 17:26 schreef Clubsoda het volgende:
Wij betalen de hulp ook 23 euro per uur. Dat zijn echt wel normale prijzen. Even los van wat ze in 3 uur kan doen.
Meestal zitten ze tussen de 15 en 20 euro volgens mij, vriendin van mij heeft dit jaren gedaan.
pi_220893016
quote:
Ligt echt aan het huis wat mogelijk is.
Bij mij thuis als je het hele huis stoft, zuigt en badkamers doet ben je zeker 3 uur bezig. Ligt er ook aan wat je met de badkamer doet als het even snel dweilt en doekje er door trekt ben je sneller klaar dan als je met een schuursponsje alles loopt te boenen. Mijn kleine badkamer ben ik zo klaar mee, de grote is een klus en daar weiger ik nu te komen met dit weer
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 26 mei 2026 @ 18:07:59 #57
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_220893059
Volgens mij waren er hier ook mensen die nog eens naar Paleis Noordeinde willen https://www.koninklijkeverzamelingen.nl/tickets

De ticketverkoop is weer begonnen.
pi_220893062
Het zou gaan om stoffen, zuigen en dweilen in de woonkamer, keuken (lopen over in elkaar), samen 40 m2, de gang en slaapkamer 12 m2 (kleine kamer niet). Verder wc (normaal formaat), badkamer 6 m2. Af en toe de planken in de keuken afsoppen en nog minder vaak ramen lappen. Alles gelijkvloers.
pi_220893117
Wel eens eerder gedeeld: de hulp krijgt een vast bedrag ¤ 45,- en doet daarvoor standaard stof afnemen, alle vloeren zuigen en Upp’n, toilet, badkamer. Plus extra werk als binnenkant ramen, grote beurt badkamer, hoeken en gaten slaapkamer etc.
Tis best stoffig hier in het buitengebied. 😎
Als zij gek doet, kan zij de standaard werken in < 2 uur. Soms ook > twee uur met extra dingen. Huis voor haar alleen vindt zij heerlijk inclusief koffie en roken op het balkon.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  dinsdag 26 mei 2026 @ 18:21:05 #60
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_220893140
Zeche Zollverein is tof zeg. Dus een kolenmijnterrein dat nu Unesco werelderfgoed is. Met musea en een enorm park. We hebben het Ruhr Museum bekeken, lekker koel binnen. Ook een te lange wandeling door het park gemaakt. Dat was een beetje overdreven met 32 graden. Maar we hebben een leuke dag gehad. Mooi contrast ook met de uitzichtpunten op de bruinkoolmijnen waar we gisteren stopten.

Er is een kans dat we eind van het jaar naar Gelsenkirchen gaan, dan willen we hier nog wel wat industriële gebouwen bekijken.

Nu op naar een Turks restaurant en daarna een ijsje in ons dorp.
Spoilers!
pi_220893157
Jullie hebben je ogen uitgekeken! w/
Opletten dus vanavond met de flesjes. Hoe kwam dat trouwens?
Stonden die naast elkaar? of zelfde reisflaconnetje?
Hier ook wel eens met tandpasta mijn gezicht gescrubd.😂
pi_220893176
Geen zin in koken dus. Jullie wèl?
Dat wordt hier een verse pizza en salade :Y)
pi_220893183
Ook geen zin in kook, wist ik gisteren al dus macaroni prak uit de vriezer gehaald
pi_220893192
Hier een ovenschotel uit de vriezer, lekker makkelijk. Totdat de stop er uit sloeg }:| Kennelijk hadden we iets te veel apparaten tegelijkertijd aan staan.
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 26 mei 2026 @ 18:41:00 #65
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_220893246
Ik had wat cherrytomaten, paprika en bleekselderij in de oven gegooid met olie en Italiaanse kruiden. Pasta erbij. Ook simpel dus.
  dinsdag 26 mei 2026 @ 18:43:27 #66
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_220893258
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 18:24 schreef AnneX het volgende:
Jullie hebben je ogen uitgekeken! w/
Opletten dus vanavond met de flesjes. Hoe kwam dat trouwens?
Stonden die naast elkaar? of zelfde reisflaconnetje?
Hier ook wel eens met tandpasta mijn gezicht gescrubd.😂
Ik was moe gisteren dus pakte beide flesjes druppels uit mijn toilettas. Die zette ik naast mijn bed als altijd. Ik druppelde eerst mijn ogen met de ene druppel, deed het licht uit, ging even lezen en druppelde toen met de andere.

Deze toilettas was voor de vorige vakantie al ingepakt, ik had helemaal niet meer door dat ik ook sterilon had meegenomen en dat die flesjes vrijwel gelijk zijn :X
Spoilers!
pi_220893266
Wij kregen gister van het Indiaase restaurant waar we zaten, een doggybag mee. g eet zo weinig dat hij wel 2x van zijn lamskebab kon eten en ik heb dus ook de helft van mnn kip kebab gegeten zodat we vandaag met een ruime frisse eigengemaakte komkommer-tomaatsalade een prima maaltijd hadden :9
We zagen dat het restaurant ook afhaal deed, vandaar dat we ons niet bezwaard voelden om te vragen :D
Onze voorgerechten waren ook al ruim en we hadden er genoeg aan gister.
Ook wel wegens ons 'project gezond' principe aan te houden, 5 of 6x daags kleine(re) porties/ variaties te eten.
pi_220893377
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 18:43 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]
Ik was moe gisteren dus pakte beide flesjes druppels uit mijn toilettas. Die zette ik naast mijn bed als altijd. Ik druppelde eerst mijn ogen met de ene druppel, deed het licht uit, ging even lezen en druppelde toen met de andere.

Deze toilettas was voor de vorige vakantie al ingepakt, ik had helemaal niet meer door dat ik ook sterilon had meegenomen en dat die flesjes vrijwel gelijk zijn :X
Dat gebeurt je vast niet weer. w/

Oh ja…de Hulp strijkt ook w/ Slopen, T shirts, overhemden. Zij vindt het nog leuk ook.
pi_220893412
Zó grappig! Vlindertje had het over de buurkinderen rondom…en wat (terechte) ergernis.
De nieuwe single buurvrouw naast ons is totaal anders dan wij gewend waren het afgelopen jaar. Zij rookt op het balkon - in huis ‘mag’ niet - en veel meer laat ik zeggen: aanwezig buiten en binnen met de deuren open.
En een agaporis tweet tweet 😉
pi_220893507
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')