Het criterium was ook niet "leuk"quote:Op dinsdag 26 mei 2026 06:12 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Huuuuuuu
Eerlijk gezegd denk ik dat ik met de legpress ook niet voorbij de 90 ga, maar dat is wel wat zwaar misschien voor een zielige enkel.
umquote:Op dinsdag 26 mei 2026 07:21 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Het criteria was ook niet "leuk"![]()
Bij donkey kicks sta je op en handen en knieeen, een been om hoog, dan je been buigen en je voet rcihtig de lucht. Goed voor je kont.
Morgen klapt het weer terug naar 22. Heerlie de peerliequote:
Strakke 26 hier morgen en vrijdag weer 32quote:Op dinsdag 26 mei 2026 08:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Morgen klapt het weer terug naar 22. Heerlie de peerlie
Ja gelukkig wel, tenminste onze boot. Dat was indertijd in de koepelgevangenis heel wat anders en daar kon ook geen raam open, daar was het op de kamers al bloedheet bij 20 gradenquote:Op dinsdag 26 mei 2026 08:59 schreef Cat-astrophe het volgende:
Je kiest wel het weertje ervoor KaatjeHopelijk iets van ventilatie/airco aan boord?
Ah die doen 'we' bij NiB ookquote:Op dinsdag 26 mei 2026 07:21 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Het criterium was ook niet "leuk"![]()
Bij donkey kicks sta je op en handen en knieën, een been omhoog, dan je been buigen en je voet richting de lucht. Goed voor je kont.
Laat maar komenquote:Op dinsdag 26 mei 2026 08:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Morgen klapt het weer terug naar 22. Heerlie de peerlie
Ditquote:
Is toch 'lekker' hier? En sterktje met pootje. Tijd Tijd Tijdquote:Op dinsdag 26 mei 2026 09:51 schreef vlindertje89 het volgende:
Thanks voor alle tips nog, ik ga er later vandaag op reageren!
Zo met het hele warme weer zet ik zodra ik wakker ben zoveel mogelijk in huis open om door te luchten. De buren doen hetzelfde. Dat betekent dat ik dan vanaf dat we beide wakker zijn (tussen 6.15-7u is dat geweest dit lange weekend incl vandaag) alles hoor, ook als iedereen gewoon binnen is. En de kinderen zijn niet stil - het zijn kinderen natuurlijk, maar het basisvolume van de peuter is vrij hoog (ongeacht blij/boos/neutraal), en daar komen dan regelmatige krijs-meltdowns bij, en de baby huilt/krijst ook veel. En ook als zij niet eens buiten zijn maar in hun woonkamer zitten, klinkt dat dan alsof het in mijn woonkamer gebeurt. Meestal kan ik het vrij goed hebben, maar vanochtend even niet zo. Ik heb van 7-9 in mn woonkamer gelegen, daarna maar gaan douchen etc. In die twee uur heeft baby elk kwartier gekrijst (en is dan ook niet direct bij oppakken getroost oid, dus dat duurt ook wel even), peuter heeft ook zo ongeveer in die frequentie al de hele ochtend meltdowns variërend van paar minuten zeurhuilen tot echt huilkrijsen, het is een paar keer misschien 5 minuten even gewoon alleen kinderstemmen geweest. Er iets van zeggen voelt niet oké, want ik vind het ook sneu voor hen (bedoel zij moeten er ook echt mee dealen, ik hoor het alleen), en ik snap dat zij ook hun huis willen luchten. Maar vanochtend werd ik er wel echt even knettergek van. Dus ik spui het even hier.
En dan nu op naar fysio, dan naar huis feedback geven op een discussie+abstract en hopelijk ook al een stukje inleiding van iemand anders, naar mondhygiënist (om 13.30u op 25 min rijden, wat een kut timing in deze hitte), daarna (verder met) feedback geven op inleiding en methode, dan een andere resultatensectie feedback geven, de discussie feedback die ik voor mondhygiënist moet opsturen met die student bespreken en dan de voorbereidingen voor de werkgroepen van morgen 9-11 en 11-13u doen en nog even de (inhoudelijk andere) werkgroep van 15-17u doorlezen die ik twee weken geleden al een keer gaf. En dan ben ik hopelijk op tijd klaar om vanavond voor de gezelligheid nog even langs te gaan bij de hockeytraining van mn team.
En dan ga ik proberen verder geen klaagposts meer te doen vandaag na die van gisteren en nu
Ja vrijdag ook weer warm. EEN dagje.quote:Op dinsdag 26 mei 2026 09:01 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Strakke 26 hier morgen en vrijdag weer 32
Zwemmen was leuk geweest maar natuurlijk heb ik vrijdagmiddag een vergadering...
Uiteindelijk welquote:Op dinsdag 26 mei 2026 09:30 schreef Blues het volgende:
[..]
Dit
Nu buiten 22 en binnen 22.5 dus nog ff tot we weggaan de deur open.
Hadden jullie genoeg bier?
Schoondochter is er nog niet gerust op en heeft nog wel last van de terror die er afgelopen jaren was.quote:Op dinsdag 26 mei 2026 10:27 schreef Sarabi het volgende:
En over het huis luchten heb ik het maar nietin de nacht tussen 1 en 6 gaat het meestal wel zonder wietlucht.
@:blues wat fijn dat ze weer buiten kunnen zitten
Kan ik me voorstellen, ik merk dat ik als bij andere op bezoek ben ook in de stress schiet als ze een raam of deur open doen.quote:Op dinsdag 26 mei 2026 10:42 schreef Blues het volgende:
[..]
Schoondochter is er nog niet gerust op en heeft nog wel last van de terror die er afgelopen jaren was.
Als het goed is gaat de oostkant (ri schipholweg) vandaag weer openquote:Op dinsdag 26 mei 2026 11:02 schreef Blues het volgende:
Ga je ruimmmm op tijd weg naar zkh is het megadruk op de weg. Omgedraaid in ergens Hlem en via @:borisz wijk gereden..daar zijn ze ook bezig met de weg![]()
![]()
Maar 2 min voor tijd binnen en nu hopen dat dok ook op tijd is met goed behandelnieuws
Of het ligt gewoon open want het is nu natuurlijk te warm om "bezig".quote:Op dinsdag 26 mei 2026 11:29 schreef borisz het volgende:
[..]
Als het goed is gaat de oostkant (ri schipholweg) vandaag weer open. De andere kant duurt nog een week of 6.
Maar idd overal zijn ze bezig.
Ik heb je toch een like gegeven ondanks het extra enkelletsel -- iig kun je weer krachttrainen!quote:Op dinsdag 26 mei 2026 11:52 schreef vlindertje89 het volgende:
Duim voor jullie @:Blues!
Terug van fysio.
Het slechte nieuws is dat er toch wel syndesmoseletsel is, wat betekent dat de 8-12 weken die er voor herstel stonden bij alleen enkelbandjesletsel, nu naar 18-24 weken is gegaan.
Het goede nieuws is dat ik wel met haar een rondje been oefeningen heb gedaan en dat ik eigenlijk vooral de leg press nog niet mag (vanwege teveel gewicht op enkel), maar een heleboel andere oefeningen die normaal in mn schema zitten wél gewoon kunnen. Dus ik kan iig wat krachttraining betreft weer vrijwel als 'normaal' gaan sporten. Dat is in elk geval iets. Ik vergat te vragen hoe het zit met lopen/wandelen, maar dat heb ik nog even geappt, dus daar krijg ik ergens in loop vd dag nog wel antwoord op.
Spullen op pakken en gewoon terug lopenquote:Op dinsdag 26 mei 2026 12:04 schreef fietsie het volgende:
Niewe werkplek in nieuwe kantoor is aanzienlijk warmer dan mn oude plekkie
Zitten al andere leute. Hun kantoor gaat tzt tegen de vlakte; men wil in juni beginnen met het terugwinnen van alle recycleerbare materialen uit het interieur van dat gebouw.quote:Op dinsdag 26 mei 2026 12:11 schreef Goitske het volgende:
[..]
Spullen op pakken en gewoon terug lopen
En hoe kan een fysio dat vaststellen?quote:Op dinsdag 26 mei 2026 11:52 schreef vlindertje89 het volgende:
Duim voor jullie @:Blues!
Terug van fysio.
Het slechte nieuws is dat er toch wel syndesmoseletsel is, wat betekent dat de 8-12 weken die er voor herstel stonden bij alleen enkelbandjesletsel, nu naar 18-24 weken is gegaan.
Het goede nieuws is dat ik wel met haar een rondje been oefeningen heb gedaan en dat ik eigenlijk vooral de leg press nog niet mag (vanwege teveel gewicht op enkel), maar een heleboel andere oefeningen die normaal in mn schema zitten wél gewoon kunnen. Dus ik kan iig wat krachttraining betreft weer vrijwel als 'normaal' gaan sporten. Dat is in elk geval iets. Ik vergat te vragen hoe het zit met lopen/wandelen, maar dat heb ik nog even geappt, dus daar krijg ik ergens in loop vd dag nog wel antwoord op.
quote:Op dinsdag 26 mei 2026 12:04 schreef fietsie het volgende:
Nieuwe werkplek in nieuwe kantoor is aanzienlijk warmer dan mn oude plekkie
Moest knee-to-wall doen, omdat ik aangaf idee te hebben dat dat niks beter en volgens mij zelfs slechter wordt. En daarna heeft ze rondom getapet zodanig dat het functie syndesmose ondersteunt/overneemt, en daarna nog keer knee-to-wall, en daarmee kwam ik echt verder en pas op later punt bij buigen pijn. Dus niet met beeldvorming aangetoond, wel logische afleiding (naast dat plek pijn ermee overeen komt, en het was in begin ook al genoemd gezien pijn die ik toen ook daar aangaf, maar hadden we beetje losgelaten omdat je dan eigenlijk wel meer pijn zou verwachten dan ik toen had).quote:
Goed nieuws van de as. ingreep. Hoe lang is de wachttijd geschat?quote:Op dinsdag 26 mei 2026 12:30 schreef Blues het volgende:
P gaat idd voor dotter/stentWachten op oproep.
Ik ben boosch op vaatchir in mijn zkh dat hij dit ook al had kunnen doen vorig jaarmaar dat moet ik loslaten.
Overigens zag ik een aantal dingen op die poli gebeuren en zou dat meteen in een werkoverleg gegooid hebbenmaar ook dat laat ik losssss
Ik ben met ouders. En dan eventueel van binnen eens kijken met orthopeed ipv 'gokken' van fysio's.quote:Op dinsdag 26 mei 2026 12:40 schreef vlindertje89 het volgende:
[..]
Moest knee-to-wall doen, omdat ik aangaf idee te hebben dat dat niks beter en volgens mij zelfs slechter wordt. En daarna heeft ze rondom getapet zodanig dat het functie syndesmose ondersteunt/overneemt, en daarna nog keer knee-to-wall, en daarmee kwam ik echt verder en pas op later punt bij buigen pijn. Dus niet met beeldvorming aangetoond, wel logische afleiding (naast dat plek pijn ermee overeen komt, en het was in begin ook al genoemd gezien pijn die ik toen ook daar aangaf, maar hadden we beetje losgelaten omdat je dan eigenlijk wel meer pijn zou verwachten dan ik toen had).
Ouders vinden wel dat ik me door huisarts moet laten verwijzen naar orthopeed voor mri. Ik vind dat lastig, want vertrouw fysio wel, maar zou het ook wel prettig vinden als een mri bv echt uitsluitsel zou kunnen geven over wat er nou precies wel/niet/hoe ernstig kapot is. Heb nu fysio geappt daarover en of zij denkt dat dat zinnige informatie kan opleveren, en bel zo huisarts om afspraak te plannen om daarmee ook te bespreken of die denkt dat dat nuttig is.
Nou, het loslaten.... ik was net ff wat dingetjes aan het doen (met lange stok voor glazenwasser spelen raampje voorkant want meeuwenflatsquote:Op dinsdag 26 mei 2026 13:04 schreef AnneX het volgende:
Goed nieuws van de as. ingreep. Hoe lang is de wachttijd geschat?
Envoor lossss laten.
Nee, alleen op vrijdag is 4 uurtjes thuiswerken haalbaar; de rest van de week zit vol met mens-mens situaties die in theorie prachtig lijken via een camera, maar in de praktijk veel meer vragen aan menselijke interactie.quote:
Dat is best wel veel geldquote:Op dinsdag 26 mei 2026 15:17 schreef Kaatje1 het volgende:
Nou moe, hele aardige dame op gesprek als hulp. Maar wilde 25 euro per uur en kon dan naast het “normale” (stoffen, zuigen, dweilen, wc en badkamer) niets extra’s doen in 3 uur in mijn toch echt niet grote huis, dan zou er extra betaald moeten worden.
Hemeltje liefquote:Op dinsdag 26 mei 2026 15:17 schreef Kaatje1 het volgende:
Nou moe, hele aardige dame op gesprek als hulp. Maar wilde 25 euro per uur en kon dan naast het “normale” (stoffen, zuigen, dweilen, wc en badkamer) niets extra’s doen in 3 uur in mijn toch echt niet grote huis, dan zou er extra betaald moeten worden.
Ja, daar werkt onze hulp bijna de hele dag voorquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ben je al gestoomt?quote:Op dinsdag 26 mei 2026 13:19 schreef fietsie het volgende:
[..]
Nee, alleen op vrijdag is 4 uurtjes thuiswerken haalbaar; de rest van de week zit vol met mens-mens situaties die in theorie prachtig lijken via een camera, maar in de praktijk veel meer vragen aan menselijke interactie.
Meestal zitten ze tussen de 15 en 20 euro volgens mij, vriendin van mij heeft dit jaren gedaan.quote:Op dinsdag 26 mei 2026 17:26 schreef Clubsoda het volgende:
Wij betalen de hulp ook 23 euro per uur. Dat zijn echt wel normale prijzen. Even los van wat ze in 3 uur kan doen.
Ligt echt aan het huis wat mogelijk is.quote:Op dinsdag 26 mei 2026 15:17 schreef Kaatje1 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik was moe gisteren dus pakte beide flesjes druppels uit mijn toilettas. Die zette ik naast mijn bed als altijd. Ik druppelde eerst mijn ogen met de ene druppel, deed het licht uit, ging even lezen en druppelde toen met de andere.quote:Op dinsdag 26 mei 2026 18:24 schreef AnneX het volgende:
Jullie hebben je ogen uitgekeken!![]()
Opletten dus vanavond met de flesjes. Hoe kwam dat trouwens?
Stonden die naast elkaar? of zelfde reisflaconnetje?
Hier ook wel eens met tandpasta mijn gezicht gescrubd.😂
Dat gebeurt je vast niet weer.quote:Op dinsdag 26 mei 2026 18:43 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ik was moe gisteren dus pakte beide flesjes druppels uit mijn toilettas. Die zette ik naast mijn bed als altijd. Ik druppelde eerst mijn ogen met de ene druppel, deed het licht uit, ging even lezen en druppelde toen met de andere.
Deze toilettas was voor de vorige vakantie al ingepakt, ik had helemaal niet meer door dat ik ook sterilon had meegenomen en dat die flesjes vrijwel gelijk zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |