Het criterium was ook niet "leuk"quote:Op dinsdag 26 mei 2026 06:12 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Huuuuuuu
Eerlijk gezegd denk ik dat ik met de legpress ook niet voorbij de 90 ga, maar dat is wel wat zwaar misschien voor een zielige enkel.
umquote:Op dinsdag 26 mei 2026 07:21 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Het criteria was ook niet "leuk"![]()
Bij donkey kicks sta je op en handen en knieeen, een been om hoog, dan je been buigen en je voet rcihtig de lucht. Goed voor je kont.
Morgen klapt het weer terug naar 22. Heerlie de peerliequote:
Strakke 26 hier morgen en vrijdag weer 32quote:Op dinsdag 26 mei 2026 08:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Morgen klapt het weer terug naar 22. Heerlie de peerlie
Ja gelukkig wel, tenminste onze boot. Dat was indertijd in de koepelgevangenis heel wat anders en daar kon ook geen raam open, daar was het op de kamers al bloedheet bij 20 gradenquote:Op dinsdag 26 mei 2026 08:59 schreef Cat-astrophe het volgende:
Je kiest wel het weertje ervoor KaatjeHopelijk iets van ventilatie/airco aan boord?
Ah die doen 'we' bij NiB ookquote:Op dinsdag 26 mei 2026 07:21 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Het criterium was ook niet "leuk"![]()
Bij donkey kicks sta je op en handen en knieën, een been omhoog, dan je been buigen en je voet richting de lucht. Goed voor je kont.
Laat maar komenquote:Op dinsdag 26 mei 2026 08:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Morgen klapt het weer terug naar 22. Heerlie de peerlie
Ditquote:
Is toch 'lekker' hier? En sterktje met pootje. Tijd Tijd Tijdquote:Op dinsdag 26 mei 2026 09:51 schreef vlindertje89 het volgende:
Thanks voor alle tips nog, ik ga er later vandaag op reageren!
Zo met het hele warme weer zet ik zodra ik wakker ben zoveel mogelijk in huis open om door te luchten. De buren doen hetzelfde. Dat betekent dat ik dan vanaf dat we beide wakker zijn (tussen 6.15-7u is dat geweest dit lange weekend incl vandaag) alles hoor, ook als iedereen gewoon binnen is. En de kinderen zijn niet stil - het zijn kinderen natuurlijk, maar het basisvolume van de peuter is vrij hoog (ongeacht blij/boos/neutraal), en daar komen dan regelmatige krijs-meltdowns bij, en de baby huilt/krijst ook veel. En ook als zij niet eens buiten zijn maar in hun woonkamer zitten, klinkt dat dan alsof het in mijn woonkamer gebeurt. Meestal kan ik het vrij goed hebben, maar vanochtend even niet zo. Ik heb van 7-9 in mn woonkamer gelegen, daarna maar gaan douchen etc. In die twee uur heeft baby elk kwartier gekrijst (en is dan ook niet direct bij oppakken getroost oid, dus dat duurt ook wel even), peuter heeft ook zo ongeveer in die frequentie al de hele ochtend meltdowns variërend van paar minuten zeurhuilen tot echt huilkrijsen, het is een paar keer misschien 5 minuten even gewoon alleen kinderstemmen geweest. Er iets van zeggen voelt niet oké, want ik vind het ook sneu voor hen (bedoel zij moeten er ook echt mee dealen, ik hoor het alleen), en ik snap dat zij ook hun huis willen luchten. Maar vanochtend werd ik er wel echt even knettergek van. Dus ik spui het even hier.
En dan nu op naar fysio, dan naar huis feedback geven op een discussie+abstract en hopelijk ook al een stukje inleiding van iemand anders, naar mondhygiënist (om 13.30u op 25 min rijden, wat een kut timing in deze hitte), daarna (verder met) feedback geven op inleiding en methode, dan een andere resultatensectie feedback geven, de discussie feedback die ik voor mondhygiënist moet opsturen met die student bespreken en dan de voorbereidingen voor de werkgroepen van morgen 9-11 en 11-13u doen en nog even de (inhoudelijk andere) werkgroep van 15-17u doorlezen die ik twee weken geleden al een keer gaf. En dan ben ik hopelijk op tijd klaar om vanavond voor de gezelligheid nog even langs te gaan bij de hockeytraining van mn team.
En dan ga ik proberen verder geen klaagposts meer te doen vandaag na die van gisteren en nu
Ja vrijdag ook weer warm. EEN dagje.quote:Op dinsdag 26 mei 2026 09:01 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Strakke 26 hier morgen en vrijdag weer 32
Zwemmen was leuk geweest maar natuurlijk heb ik vrijdagmiddag een vergadering...
Uiteindelijk welquote:Op dinsdag 26 mei 2026 09:30 schreef Blues het volgende:
[..]
Dit
Nu buiten 22 en binnen 22.5 dus nog ff tot we weggaan de deur open.
Hadden jullie genoeg bier?
Schoondochter is er nog niet gerust op en heeft nog wel last van de terror die er afgelopen jaren was.quote:Op dinsdag 26 mei 2026 10:27 schreef Sarabi het volgende:
En over het huis luchten heb ik het maar nietin de nacht tussen 1 en 6 gaat het meestal wel zonder wietlucht.
@:blues wat fijn dat ze weer buiten kunnen zitten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |