abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220889378
Grapje, Ludolf 8-)
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_220889381
Ja moi
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_220889382
Moi! Het wordt ja weer warm ja, vandaag.
pi_220889396
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 06:12 schreef Vanyel het volgende:

[..]
Huuuuuuu

Eerlijk gezegd denk ik dat ik met de legpress ook niet voorbij de 90 ga, maar dat is wel wat zwaar misschien voor een zielige enkel.
Het criterium was ook niet "leuk" :7

Bij donkey kicks sta je op en handen en knieën, een been omhoog, dan je been buigen en je voet richting de lucht. Goed voor je kont.

[ Bericht 0% gewijzigd door Clubsoda op 26-05-2026 07:56:08 ]
  Moderator dinsdag 26 mei 2026 @ 07:47:12 #5
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_220889437
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 07:13 schreef Clubsoda het volgende:
't is waaaaaarm, Haaaaarm
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_220889465
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 07:21 schreef Clubsoda het volgende:

[..]
Het criteria was ook niet "leuk" :7

Bij donkey kicks sta je op en handen en knieeen, een been om hoog, dan je been buigen en je voet rcihtig de lucht. Goed voor je kont.
um
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_220889483
Nee?
pi_220889508
:W
Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been haunted by a million screams
  dinsdag 26 mei 2026 @ 08:28:07 #9
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_220889548
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 07:13 schreef Clubsoda het volgende:
Morgen klapt het weer terug naar 22. Heerlie de peerlie *O*
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_220889645
Mogge!
Ik verwacht morgen regen, de glazenwasser is net geweest en dan is er meestal binnen 24 uur regen.

Oeh, niet handig @Lucky_Strike en keiharde bedden zijn ook al niet fijn.

Vandaag voor het eerst in 3 weken weer naar de boten. Vorige week niet door gedoe rondom Elin en de weken ervoor niet door Elin, ontstoken duim en afgebroken tand
We have far more in common than that which devides us..
pi_220889663
Ineens schiet mij te binnen, dat @Loona ook moet werken= sjouwen met dit prachtige weer. Buiten! Sterkte!

Straks de auto in de schaduw zetten. Anders staat ie tot 14 uur te bakken.

Het is toch wel helemaal in jouw straatje @Candaasje _O_

Moi! Ja!
pi_220889671
Je kiest wel het weertje ervoor Kaatje :% Hopelijk iets van ventilatie/airco aan boord?
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_220889677
quote:
6s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 08:28 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]
Strakke 26 hier morgen en vrijdag weer 32 :7
Zwemmen was leuk geweest maar natuurlijk heb ik vrijdagmiddag een vergadering...
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_220889726
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 08:59 schreef Cat-astrophe het volgende:
Je kiest wel het weertje ervoor Kaatje :% Hopelijk iets van ventilatie/airco aan boord?
Ja gelukkig wel, tenminste onze boot. Dat was indertijd in de koepelgevangenis heel wat anders en daar kon ook geen raam open, daar was het op de kamers al bloedheet bij 20 graden
We have far more in common than that which devides us..
  dinsdag 26 mei 2026 @ 09:21:57 #15
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_220889802
Mogge. Alles doet pijn door het bed. Maar mijn oog is in goede staat, dat is belangrijker.

Straks maar een ontbijtje met sekt en aardbeien maken :9
Spoilers!
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 26 mei 2026 @ 09:25:26 #16
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_220889811
Op kantoor is het goed uit te houden. Maar goed 1 dagje en het is weer lekker zomerweer.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_220889816
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 07:21 schreef Clubsoda het volgende:

[..]
Het criterium was ook niet "leuk" :7

Bij donkey kicks sta je op en handen en knieën, een been omhoog, dan je been buigen en je voet richting de lucht. Goed voor je kont.
Ah die doen 'we' bij NiB ook *G* Maar dan houden wij bejoirden de stoel vast *)

En @Candaasje waarom zou je geen verdoving geven in teckelruggies?

@Lucky-Strike matig zo, jullie huisje

Wij hadden wat feedback aan TUI gegeven over de staat en krapte van de hotelkamers en de lengte van laatste dag (als je zelf geen hotel in buurt van vliegveld erbij boekt) rijden, nooooit meer iets van gehoord. *)

Vandaag een vaatchirurg ochtend voor g. Uitslag scan (die we nog helemaal niet zoals in 'mijn' zkh de volgende dag al, kunnen inzien in dat ziekenhuis) en verdere mogelijke stappen (OK?). Hij is al wel naar een fysio geweest die samenwerkt met deze vaatchirurgie in ander zkh.
Hopen op het betere lopen.
pi_220889829
quote:
6s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 08:28 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]
Laat maar komen *O*
pi_220889845
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 09:28 schreef Sarabi het volgende:

[..]
Laat maar komen *O*
Dit *G*

Nu buiten 22 en binnen 22.5 dus nog ff tot we weggaan de deur open.

Hadden jullie genoeg bier?
pi_220889929
Thanks voor alle tips nog, ik ga er later vandaag op reageren!

Eerst moet ik nog even één keer vandaag klagen :+

Zo met het hele warme weer zet ik zodra ik wakker ben zoveel mogelijk in huis open om door te luchten. De buren doen hetzelfde. Dat betekent dat ik dan vanaf dat we beide wakker zijn (tussen 6.15-7u is dat geweest dit lange weekend incl vandaag) alles hoor, ook als iedereen gewoon binnen is. En de kinderen zijn niet stil - het zijn kinderen natuurlijk, maar het basisvolume van de peuter is vrij hoog (ongeacht blij/boos/neutraal), en daar komen dan regelmatige krijs-meltdowns bij, en de baby huilt/krijst ook veel. En ook als zij niet eens buiten zijn maar in hun woonkamer zitten, klinkt dat dan alsof het in mijn woonkamer gebeurt. Meestal kan ik het vrij goed hebben, maar vanochtend even niet zo. Ik heb van 7-9 in mn woonkamer gelegen, daarna maar gaan douchen etc. In die twee uur heeft baby elk kwartier gekrijst (en is dan ook niet direct bij oppakken getroost oid, dus dat duurt ook wel even), peuter heeft ook zo ongeveer in die frequentie al de hele ochtend meltdowns variërend van paar minuten zeurhuilen tot echt huilkrijsen, het is een paar keer misschien 5 minuten even gewoon alleen kinderstemmen geweest. Er iets van zeggen voelt niet oké, want ik vind het ook sneu voor hen (bedoel zij moeten er ook echt mee dealen, ik hoor het alleen), en ik snap dat zij ook hun huis willen luchten. Maar vanochtend werd ik er wel echt even knettergek van. Dus ik spui het even hier.

En dan nu op naar fysio, dan naar huis feedback geven op een discussie+abstract en hopelijk ook al een stukje inleiding van iemand anders, naar mondhygiënist ( }:| om 13.30u op 25 min rijden, wat een kut timing in deze hitte), daarna (verder met) feedback geven op inleiding en methode, dan een andere resultatensectie feedback geven, de discussie feedback die ik voor mondhygiënist moet opsturen met die student bespreken en dan de voorbereidingen voor de werkgroepen van morgen 9-11 en 11-13u doen en nog even de (inhoudelijk andere) werkgroep van 15-17u doorlezen die ik twee weken geleden al een keer gaf. En dan ben ik hopelijk op tijd klaar om vanavond voor de gezelligheid nog even langs te gaan bij de hockeytraining van mn team.

En dan nu geen klaagposts meer vandaag na die van gisteren en nu :Y

[ Bericht 3% gewijzigd door vlindertje89 op 26-05-2026 10:00:23 ]
pi_220889965
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 09:51 schreef vlindertje89 het volgende:
Thanks voor alle tips nog, ik ga er later vandaag op reageren!

Zo met het hele warme weer zet ik zodra ik wakker ben zoveel mogelijk in huis open om door te luchten. De buren doen hetzelfde. Dat betekent dat ik dan vanaf dat we beide wakker zijn (tussen 6.15-7u is dat geweest dit lange weekend incl vandaag) alles hoor, ook als iedereen gewoon binnen is. En de kinderen zijn niet stil - het zijn kinderen natuurlijk, maar het basisvolume van de peuter is vrij hoog (ongeacht blij/boos/neutraal), en daar komen dan regelmatige krijs-meltdowns bij, en de baby huilt/krijst ook veel. En ook als zij niet eens buiten zijn maar in hun woonkamer zitten, klinkt dat dan alsof het in mijn woonkamer gebeurt. Meestal kan ik het vrij goed hebben, maar vanochtend even niet zo. Ik heb van 7-9 in mn woonkamer gelegen, daarna maar gaan douchen etc. In die twee uur heeft baby elk kwartier gekrijst (en is dan ook niet direct bij oppakken getroost oid, dus dat duurt ook wel even), peuter heeft ook zo ongeveer in die frequentie al de hele ochtend meltdowns variërend van paar minuten zeurhuilen tot echt huilkrijsen, het is een paar keer misschien 5 minuten even gewoon alleen kinderstemmen geweest. Er iets van zeggen voelt niet oké, want ik vind het ook sneu voor hen (bedoel zij moeten er ook echt mee dealen, ik hoor het alleen), en ik snap dat zij ook hun huis willen luchten. Maar vanochtend werd ik er wel echt even knettergek van. Dus ik spui het even hier.

En dan nu op naar fysio, dan naar huis feedback geven op een discussie+abstract en hopelijk ook al een stukje inleiding van iemand anders, naar mondhygiënist ( }:| om 13.30u op 25 min rijden, wat een kut timing in deze hitte), daarna (verder met) feedback geven op inleiding en methode, dan een andere resultatensectie feedback geven, de discussie feedback die ik voor mondhygiënist moet opsturen met die student bespreken en dan de voorbereidingen voor de werkgroepen van morgen 9-11 en 11-13u doen en nog even de (inhoudelijk andere) werkgroep van 15-17u doorlezen die ik twee weken geleden al een keer gaf. En dan ben ik hopelijk op tijd klaar om vanavond voor de gezelligheid nog even langs te gaan bij de hockeytraining van mn team.

En dan ga ik proberen verder geen klaagposts meer te doen vandaag na die van gisteren en nu :Y
Is toch 'lekker' hier? En sterktje met pootje. Tijd Tijd Tijd :% :X :*

Gisteren wachtten we nog even op de kinderen (ze waren vergeten dat we kwamen :wtf: :D en winkelden een stad verderop) bij hun rijtje huizen (alleen gezinnen, dat was de deal om te mogen reageren) en man man man wat een gekrijs/gegil van al die kinderen op de dat rijtje :o Alles staat idd open, het loopt af en aan, uit en in het leek wel de herrie van een school.

Ze zitten sinds dit jaar weer buiten ( @Sarabi) 2 jr niet buiten kunnen zitten door buuv die blowt en nog veel meer doet waar iedereen last van heeft er is ook veilig thuis en iets met een man die daar niet mag wonen + toestanden. Die heeft nu zoveel waarschuwingen gekregen, staat onder curatele, nog 1 misstap en ze wordt uit (huur-)huis gezet. Die loopt nu helemaal buiten aan de voorkant heen en weer als ze gaat blowen. Dus niet meer binnen, zodat naaste buren het ruiken via die installatie en/of buiten niet meer dus ook geen last meer van in de tuin. *G* Eindelijk!
Er staat nu een megabad voor hen en de kinderen om het te vieren :D

[ Bericht 0% gewijzigd door Blues op 26-05-2026 10:40:29 ]
  dinsdag 26 mei 2026 @ 10:05:53 #22
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_220889992
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 09:01 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]
Strakke 26 hier morgen en vrijdag weer 32 :7
Zwemmen was leuk geweest maar natuurlijk heb ik vrijdagmiddag een vergadering...
Ja vrijdag ook weer warm. EEN dagje.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_220890103
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 09:30 schreef Blues het volgende:

[..]
Dit *G*

Nu buiten 22 en binnen 22.5 dus nog ff tot we weggaan de deur open.

Hadden jullie genoeg bier?
Uiteindelijk wel :) nu bezig met alle spullen op te ruimen en te poetsen.
Vrijdag en zaterdag mogen we weer.
pi_220890124
En over het huis luchten heb ik het maar niet :+ in de nacht tussen 1 en 6 gaat het meestal wel zonder wietlucht.

@Blues wat fijn dat ze weer buiten kunnen zitten *O*
pi_220890193
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 10:27 schreef Sarabi het volgende:
En over het huis luchten heb ik het maar niet :+ in de nacht tussen 1 en 6 gaat het meestal wel zonder wietlucht.

@:blues wat fijn dat ze weer buiten kunnen zitten *O*
Schoondochter is er nog niet gerust op en heeft nog wel last van de terror die er afgelopen jaren was.
:{
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')