quote:Op maandag 25 mei 2026 21:27 schreef vlindertje89 het volgende:
Voordeel van mijn kapotte enkel is dat ik dit seizoen in elk geval niet meer hoef te hockeyen bij 20+ graden
Niet te veel over analysen en naar de experts luisteren, en koop een fiets!SPOILER: enkelgezeikOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hm, als ik die niet te hoog maak dan kan dat misschien wel ja! Ga ik even checken. Bij te hoge step/blok ga ik denk ik wel >90, maar bij niet is het inderdaad meer balans en spierkracht dan enkel belasting. Thanks! Dat is fijn. Ik bedenk me net dat Bulgarian split squat misschien ook wel kan, als ik goed let op enkel niet buigen, en moet ff kijken dan of mn voet alweer zo plat kan liggen zonder pijn (die kant op strekken zit nog wel bewegingsbeperking, maar mss kan het wel genoeg voor wat daarvoor nodig is, en bedoeling is natuurlijk sowieso dat op die voet niet veel gewicht zit). Maar ga morgen zeker ff vragen aan fysio of step up/Bulgarian weer mogen en evt ook met gewicht weer. En of ze anders andere oefeningen heeft naast degenen die ze me voor enkel opgeeft (nu calf raises en op 1 voet staan, al dan niet op handdoekje).quote:
Voordeel van mijn kapotte enkel is dat ik dit seizoen in elk geval niet meer hoef te hockeyen bij 20+ graden
Fietsen helpt je in dat opzicht niet, om de kop leeg te krijgen? Maar wel ruk, hopelijk genees je gewoon iets langzamer ipv dat er nog meer kapot is.SPOILER: enkelgezeikOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kranplätze müssen verdichtet sein
Fietsen vind ik daar minder fijn voor inderdaad, omdat ik meer op moet letten. Maar misschien moet ik dat alsnog maar wel gaan doen, want misschien doet t iig wel meer dan op de bank zitten. En dan zou dat ook al prettig zijn voor nu. En thanks, hoop het idd ook.quote:Op maandag 25 mei 2026 22:04 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Fietsen helpt je in dat opzicht niet, om de kop leeg te krijgen? Maar wel ruk, hopelijk genees je gewoon iets langzamer ipv dat er nog meer kapot is.
Ah, ja dat is natuurlijk wel een verschil tussen stad en plattelandquote:Op maandag 25 mei 2026 22:07 schreef vlindertje89 het volgende:
[..]
Fietsen vind ik daar minder fijn voor inderdaad, omdat ik meer op moet letten.
Meteen geprobeerd, met voeten ver weg genoeg lukt het om ver in te zakken én enkel recht te houdenquote:
Dat klinkt ook allemaal kei stom met je enkelSPOILER: enkelgezeikOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Misschien valt het alsnog mee bij de fysio? Ik vind zelf met blessures lastig in te schatten welke pijn nog ok is, en bleek soms wel dingen te mogen zolang het maar max 2/10 pijn deed bv. Dus misschien mag je straks alsnog meer ook al voelt het nu nog niet 100%.
En vooruitgang is niet lineair. Dus misschien gaat het nu heel langzaam vooruit maar straks in sprongen.
Misschien kan je qua krachttraining wel glute bridges? Of lunges als je heel goed oplet dat de knie boven de enkel blijft? Oefeningen met een elastiek tussen de knieën zoals donkey kicks en clam shells (heb je heel je onderbenen niet bij nodig)
quote:Op maandag 25 mei 2026 18:15 schreef z80 het volgende:
[..]
Loop daarna door het park er achter naar de Kokerei en omliggende gebouwen. Daar is nog veel meer te zien over de history van dit gebied.
Doen we, dank allebei.quote:Op maandag 25 mei 2026 18:47 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Veel plezier daarVoordat je naar het museum gaat, let op de symmetrie lijnen van de gebouwen en zoals z80 zegt de Kokerei niet overslaan. Mocht je door een bosrijke bijzondere arbeidersbuurt willen lopen, met een in mijn herinnering niet onaardige ijssalon: Margarethenhöhe
Nee, je bent een man. Wij hebben gewoon van nature een leeg hoofd (ehm, dat klinkt niet helemaal zoals ik het bedoel). Het typsiche "vrouw vraagt aan man: waar denk je aan? Man: aan niets. Vrouw: Dat kan toch helemaal niet?quote:Op maandag 25 mei 2026 22:32 schreef derLudolf het volgende:
Ik ken dat trouwens helemaal niet, iets moeten doen om te ontspannen. "Een vol hoofd" heb ik ook geen last van. Ben ik abnormaal
@vlindertje89 op fietsvakantie naar Drenthequote:Op maandag 25 mei 2026 22:25 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Ah, ja dat is natuurlijk wel een verschil tussen stad en platteland
Klassieker: The Nothing Boxquote:Op maandag 25 mei 2026 23:42 schreef flipsen het volgende:
[..]
Nee, je bent een man. Wij hebben gewoon van nature een leeg hoofd (ehm, dat klinkt niet helemaal zoals ik het bedoel). Het typsiche "vrouw vraagt aan man: waar denk je aan? Man: aan niets. Vrouw: Dat kan toch helemaal niet?
Die heb ik al eens aan mijn vrouw laten zien jaquote:Op dinsdag 26 mei 2026 00:44 schreef AnneX het volgende:
[..]
Klassieker: The Nothing Box
Bekijk deze YouTube-video
Top tips ook dit. Of lateral leg raises. Meer richting de pilates/yoga denken levert vast ook nog wat ideetjes op.quote:Op maandag 25 mei 2026 22:34 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Dat klinkt ook allemaal kei stom met je enkel
Misschien valt het alsnog mee bij de fysio? Ik vind zelf met blessures lastig in te schatten welke pijn nog ok is, en bleek soms wel dingen te mogen zolang het maar max 2/10 pijn deed bv. Dus misschien mag je straks alsnog meer ook al voelt het nu nog niet 100%.
En vooruitgang is niet lineair. Dus misschien gaat het nu heel langzaam vooruit maar straks in sprongen.
Misschien kan je qua krachttraining wel glute bridges? Of lunges als je heel goed oplet dat de knie boven de enkel blijft? Oefeningen met een elastiek tussen de knieën zoals donkey kicks en clam shells (heb je heel je onderbenen niet bij nodig)
Dit klinkt als een akelige vergissingquote:Op maandag 25 mei 2026 23:38 schreef Lucky_Strike het volgende:
We zijn inmiddels iets minder fan van het huisje, de bedden zijn keihard en we kunnen best veel verkeer horen. Er is altijd iets te miepen.
Verder deed ik net sterilon in plaats van oogdruppels in mijn oog. Gelijk spoelen en druppelen met wel oogdruppels en er lijkt weinig aan de hand te zijn gelukkig. Snuggere actie weer
Huuuuuuuquote:
Fiets Vierdaagse komt er weer aan inderdaadquote:Op maandag 25 mei 2026 23:42 schreef flipsen het volgende:
[..]
@:vlindertje89 op fietsvakantie naar Drenthe
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |