Vaseline in de neus smeren heeft bij mij ook nooit iets gedaan. Ook ale mogelijk dingen geprobeerd om de hooikoorts onder controle te krijgen. Uiteindelijk, via via bij een Acupunctuur Centrum terecht gekomen. Deze deden aan Elektro-acupunctuur. Klink leker zweverig en het zal wel. Maar omdat ik inmiddels gek werk van de hooikoorts en niets leekt te helpen, en dit "onderzoek" bestaat uit enkel vasthouden van 2 elektroden de gok genomen.quote:Op zondag 24 mei 2026 15:05 schreef Goitske het volgende:
[..]
Enige wat bij mijn man helpt is carelestin extra neusspray
https://www.etos.nl/produ(...)10-ml-120602461.html
Hij heeft van alles geprobeerd
Van immunotherapie tot een neuscorrectie aangezien die niet helemaal recht stond hoopte dr kno arts dat het zou helpen, allerlei medicatie tips en tricks
Enige nadeel van de spray i na insprayen krijgt hij iets laat van slijm in zijn keel zodra dat uitgespuugd is, is hij de rest bijna van al zijn klachten af
Heb je mijn reacties ook gelezen, ook op eerdere berichten op hun pagina over Schnitzelwelt? Is een beetje de McDonalds waar je schnitzel kunt krijgen, je krijgt er geen vers geklopte schnitzel maar een kant en klaar diepvries ding met een harde paneerlaag. Die XXL schnitzel is helemaal erg, das allemaal aan elkaar geplakt vlees.quote:Op zondag 24 mei 2026 17:07 schreef Dr_Flash het volgende:
Hee @:derludolf ik lees net iets over Schnitzelwelt Emlichheim. Klinkt alsof we daar nodig heen moeten!
Het zit ook in Meppen en Neuenhaus! We kunnen er gewoon met de trein heen!
Ja. Leuk.quote:Op zondag 24 mei 2026 16:37 schreef flipsen het volgende:
@:cat-astrophe Ik zag gisteren op Insta een filmpje voorbij komen van dames in een dirndl, die deden wel een heel apart dansjeAls ik hem weer tegenkom zal ik hem hier wel even plaatsen, kan je alvast oefenen
Oh ik dacht dat die in Meppen bijvoorbeeld aardig te combineren was met een rondje Borkum, voor de terugweg zeg maar.quote:Op zondag 24 mei 2026 17:48 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Heb je mijn reacties ook gelezen, ook op eerdere berichten op hun pagina over Schnitzelwelt? Is een beetje de McDonalds waar je schnitzel kunt krijgen, je krijgt er geen vers geklopte schnitzel maar een kant en klaar diepvries ding met een harde paneerlaag. Die XXL schnitzel is helemaal erg, das allemaal aan elkaar geplakt vlees.
De eigenaar is volgens mij Nederlands. Is ook wel gericht op Nederlands die goedkoop, "lekker" en veel willen eten. Op weg naar m'n werk kom ik langs "Kiek in de Pan", van dezelfde eigenaar, ik zie het meer als een snackbar ipv restaurant waar je lekker kunt eten. Makkelijk snel wat eten als je onderweg bent.
Rondje via Bentheimer Eisenbahn met een stop in Nordhorn of Neuenhaus moeten we zeker nog keer doen. Dan kunnen we op een fatsoenlijke Gaststätte een schnitzel naar binnen schuiven.
Deze Neuenhaus (49828) ligt aan de Dinkel (als je belt staat er Neuenhaus (Dinkel)), geografisch feitje: het is de enige rivier die in Nederland ontspringt en naar het buitenland gaat én vervolgens weer terug naar Nederland.
Oh dat is ook een lekkere combinatie maar wel fijn dat je er achter gekomen bent.quote:Op zondag 24 mei 2026 16:35 schreef flipsen het volgende:
[..]
Heavy! Heeft mijn vrouw ook 1x in het ziekenhuis gehad (nadat ze al halfdood op de keukenvloer lag en ik haar maar even naar de eerste hulp het gereden). Sindsdien een provisorische epipen altijd bij de hand en al 2x moeten gebruiken. Intussen weten we ongeveer waar het door komt (iets met gluten en warm weer, echt heel apart). Laatste keer is gelukkig alweer even geleden.
Hm, gelijk maar even kijken of onze nieuwe ziektekostenverzekering hier wél een epipen vergoedt
Klinkt als lactose tip als je naar een ijssalon gaat zijn vaak de fruitsmaken lactose vrij die zijn niet op melk basis.quote:Op zondag 24 mei 2026 17:18 schreef z80 het volgende:
[..]
Vaseline in de neus smeren heeft bij mij ook nooit iets gedaan. Ook ale mogelijk dingen geprobeerd om de hooikoorts onder controle te krijgen. Uiteindelijk, via via bij een Acupunctuur Centrum terecht gekomen. Deze deden aan Elektro-acupunctuur. Klink leker zweverig en het zal wel. Maar omdat ik inmiddels gek werk van de hooikoorts en niets leekt te helpen, en dit "onderzoek" bestaat uit enkel vasthouden van 2 elektroden de gok genomen.
Ja je bent allergisch voor, vul het hele rijtje maar in. Volgende test, wat maat de reactie erger. Hier kwam een bepaald melkeiwit uit. Inmiddels vergeten welk. Maar koemelk was er eentje die er echt uit sprong.
Ik kaas blijkt dit eiwit grotendeels verdwenen te zijn en in oude kaas compleet afwezig.
Begonnen met alles waar het woord melk maar ergens op de verpakking stand weg te laten. En warempel, na een week werden de klachten een stuk minder, en na nog wat langer zo goed als complet onder controle te houden met slechts 10mg antihistamine. In plaats van de maximale dosis die een arts mag geven.
Nu eet en drink ik het meest wel. En weet ook welke producten te mijden.
En ik heb nog af en toe een niesdag. Die nog een beetje onder controle te houden is met Prevalin Neusspray extra sterk. Een ander merk blijkt voor mij niet te werken.
En ja, ik ben dol op echt roomijs. En ja ik weet dan heb ik twee dagen last. Maar soms, ongeveer 1 keer per jaar, dan gaat er een bak ijs doorheen. Gewoon omdat lekker. Dan meer 2 dagen niets doen en binnen blijven niezen en snotteren, met rode jeukende ogen.
Lactose is een suiker, geen eiwit.quote:Op zondag 24 mei 2026 19:03 schreef Goitske het volgende:
[..]
Klinkt als lactose tip als je naar een ijssalon gaat zijn vaak de fruitsmaken lactose vrij die zijn niet op melk basis.
Onze jongste heeft een lactose intolerantie onderhand kan hij iets meer hebben.
Optie voor jou om te proberen; je kunt tegenwoordig lactase tabletten nemen. Ik had altijd die van intoleran (heb nog altijd een paar voor vakanties de rest van de tijd kan hij ook gewoon opletten)
Bij de meeste mensen werkt lactose intolerantie op de darmen maar de darmen hebben meer invloeden op je lichaam dan alleen poepen.
lactose is geen enkel probleem. En het is zoals Ludolf al zij geen eiwit.quote:Op zondag 24 mei 2026 19:03 schreef Goitske het volgende:
[..]
Klinkt als lactose tip als je naar een ijssalon gaat zijn vaak de fruitsmaken lactose vrij die zijn niet op melk basis.
Onze jongste heeft een lactose intolerantie onderhand kan hij iets meer hebben.
Optie voor jou om te proberen; je kunt tegenwoordig lactase tabletten nemen. Ik had altijd die van intoleran (heb nog altijd een paar voor vakanties de rest van de tijd kan hij ook gewoon opletten)
Bij de meeste mensen werkt lactose intolerantie op de darmen maar de darmen hebben meer invloeden op je lichaam dan alleen poepen.
Het kan ook echt een melk eiwit intolerantie zijn en dan zou dus bijv de ijssoorten bij de ijssalon zoals aardbei citroen etc een optie zijn
Daarom zette ik het laatste stukje er ook bij dat je dan de optie hebt van de fruit soorten bij de ijssalon want die zijn meestal niet op melk basisquote:Op zondag 24 mei 2026 19:30 schreef z80 het volgende:
[..]
lactose is geen enkel probleem. En het is zoals Ludolf al zij geen eiwit.
Ik heb last van een eiwit dat de boel flink in de war stuurt.
Hear hearquote:Op zondag 24 mei 2026 20:16 schreef z80 het volgende:
Weer een extra reden Yooutube te vermijden. Nu elke keer een vraag om history, dus cookies/inlog ter accepteren.
NEE reclame platform. Het is dat dit de enige plaats is waar bepaalde techdata gedeeld wordt. Helaas.
Laat het platform zo snel mogelijk op google graveyard belanden.
Een sorbet is geen room ijs. En soms wil ik gewoon een bak ouderwets roomijs. Dus een bak opgeklopt melkvet en ingevroren. Er mag nog een smaakje bij in de vorm van karamel of nootjes. Maar verder gewoon een bak roomijs.quote:Op zondag 24 mei 2026 20:26 schreef Goitske het volgende:
[..]
Daarom zette ik het laatste stukje er ook bij dat je dan de optie hebt van de fruit soorten bij de ijssalon want die zijn meestal niet op melk basis
Kan ik me voorstellen.quote:Op zondag 24 mei 2026 12:35 schreef sigme het volgende:
We hebben het fb-account van mijn schoonmoeder “gewoon” verwijderd.
Het bleek dat daarna ook iedereen alle fb-conversaties met haar kwijt was.
Dat was best vervelend en onherstelbaar.
Een losse injectienaald en een ampul adrenalinaquote:
Ik was al aan het terugscrollenquote:Op zondag 24 mei 2026 22:06 schreef derLudolf het volgende:
Heb ik het over een lastige situatie gehad @:vlindertje89 of heb je de verkeerde getagd
We moeten nog 1,5 uur. En we zijn hier al vanaf 10.30 dus ben er nu wel een klein beetje klaar meequote:Op zondag 24 mei 2026 21:00 schreef vlindertje89 het volgende:
Goedenavond!
@:Sarabi hoe was het vandaag? De hitte overleefd, leuke dag gehad?
Dat klinkt veiliger dan de houtje-touwtje-plakband situatie die ik in mijn hoofd hadquote:Op zondag 24 mei 2026 21:13 schreef flipsen het volgende:
[..]
Een losse injectienaald en een ampul adrenalinaVan een vriendin van ons gekregen (verpleegster), omdat een epipen hier niet (goed) verkrijgbaar was.
Al een keer gebruikt, dus ja, van alle gemakken voorzienquote:Op zondag 24 mei 2026 22:29 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Dat klinkt veiliger dan de houtje-touwtje-plakband situatie die ik in mijn hoofd had![]()
Je hebt gewoon veilige losse onderdelen. En hopelijk ook instructie over optrekken en injecteren?
Ik ga ervan uit dat je ook een injectiespuit bij je naald hebt![]()
Een losse optreknaald (medicatie uit ampul halen) en aparte injectienaald (injecteren) zou optimaal zijn, maar dezelfde naald kan ook en is sneller in jullie geval waarbij haast geboden is.
Oh oeps haha. Ik bedoelde @borisz!quote:Op zondag 24 mei 2026 22:06 schreef derLudolf het volgende:
Heb ik het over een lastige situatie gehad @:vlindertje89 of heb je de verkeerde getagd
Pak je ook Kasteel en park Rosendael mee?quote:Op maandag 25 mei 2026 07:17 schreef borisz het volgende:
Morning.
Nadeel van OV op zondag is dat het allemaal wat later opstart. Maar goed op naar Kaatjetown.
Beginnen in Mariendaal en dan ergens onderlangs het spoort en weer naar Sonsbeek. ROzendaal is het eindpunt, maar wrs even doorlopen naar Velp station.
Of een zak om de potten die je erin doet?quote:Op maandag 25 mei 2026 11:26 schreef Kaatje1 het volgende:
Zo, twee hanging baskets leeggehaald, balkon gezogenen nu een zien hoe ik die manden weer waterdicht krijg. De plastic binnenkant is helemaal stuk. Volgens mij heb ik nog ergens bubbeltjes plastic en dan vastzetten met mini tiewraps zou een oplossing kunnen zijn
Dat had ik, maar werkte niet, steeds weer een waterballet, kijken wat dit doet. Al ga ik nu nog geen planten halen want te warm nuquote:Op maandag 25 mei 2026 11:34 schreef Blues het volgende:
[..]
Of een zak om de potten die je erin doet?
Vanuit Haarlem rijdt richting Amsterdam toch wil iets om 7:30 als het niet eerder is?quote:Op maandag 25 mei 2026 07:17 schreef borisz het volgende:
Morning.
Nadeel van OV op zondag is dat het allemaal wat later opstart. Maar goed op naar Kaatjetown.
Beginnen in Mariendaal en dan ergens onderlangs het spoort en weer naar Sonsbeek. ROzendaal is het eindpunt, maar wrs even doorlopen naar Velp station.
Geen flauw idee.quote:Op maandag 25 mei 2026 12:38 schreef derLudolf het volgende:
Is dat niet Limbabwaans voor krudoorn kruisbes?
Als ik alleen was geweest wel. Met Ma vanuit IJmuiden was dit de beste optie.quote:Op maandag 25 mei 2026 12:25 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Vanuit Haarlem rijdt richting Amsterdam toch wil iets om 7:30 als het niet eerder is?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
Maak een OST file aan in outlook als archief. En smijt daar alle oude mail in die nog wel bewaard moet blijven, maar niet meer op de server hoeft te staan.quote:Op maandag 25 mei 2026 16:53 schreef flipsen het volgende:
Oh boy... mijn outlook doet vreemd. De webmail deed al langer raar en gisteren opende ik webmail derhalve in een nieuwe browser, dat leek wel goed te gaan. Al kreeg ik toen opeens allemaal oude mappen in beeld. En nu is dat kennlijk op de imapserver op die manier opnieuw geordend. Ofzo. Maar nu krijg ik in outlook dus ook die shitload aan oude mappen te zien. Fuck... nu eerst maar even een .pst backup maken, maar ik vrees dat ik de komende dagen bezig bent met het repareren en terugvinden van 20 jaar aan heel veul emails![]()
Everything happens for a reason, misschien maar eens een nieuwe frisse emailstructuur opzetten
Wat een gekloot, ook omdat ik pop3 en imap door elkaar heb staan in outlook. Hele diepe en ongeruste zucht...
/lief dagboek
quote:Op maandag 25 mei 2026 16:57 schreef z80 het volgende:
Rondje met de fiets werd iets groter rondje, zoals gebruikelijk.
Wezen eten bij de lokale vreetschuur, en daar mensen kijken. En verbaast verwonderd zien wat mensen dragen. Met als kers op de taart.Sowieso denk ik je weet dat je er niks onderaan hebt, als je geen opmerkingen wil hou er rekening mee hoe je gaat zitten/staan/bukken etcSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maja sowieso is de mode nu hele korte jurkjes of echt lang.
Toen ik shopte met mn vriendin was haar dochter ook mee. Eigenwijs ding van bijna 5 met een duidelijke mening. Ik vind dat prima hou er van die zei ook gewoon is lelijk!
Wezen eten bij de lokale vreetschuur, en daar mensen kijken. En verbaast verwonderd zien wat mensen dragen. Met als kers op de taart.AmenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De waarheid komt uit de kindermond
Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been haunted by a million screams
Wezen eten bij de lokale vreetschuur, en daar mensen kijken. En verbaast verwonderd zien wat mensen dragen. Met als kers op de taart.Ik zie het voor meSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.
Loop daarna door het park er achter naar de Kokerei en omliggende gebouwen. Daar is nog veel meer te zien over de history van dit gebied.quote:Op maandag 25 mei 2026 17:40 schreef Lucky_Strike het volgende:
Groeten vanaf het bankje in de heerlijke tuin van ons Duitse huisje. Het is hier geweldig. Gewoon een leuk huisje van echte mensen, geen investeerders. Alles er op en er aan, geen dreigementen met straffen als je iets niet goed doet.
Het viel in België uiteindelijk ook wel mee met de regels, het was alleen wel heel onpersoonlijk. Het was allemaal gloednieuw, superstrak en beige en zwart. Heel mooi maar ik zit liever in een echte mensenbuis zoals nu.
Vanwege de hitte gaan we morgen niet naar Movie Park, dat komt woensdag wel. Morgen gaan we naar Essen, naar het Ruhr Museum in Zollverrein.
Straks eerst uit eten bij een buffetrestaurant. Vanwege Pinksteren is niet alles open en andere restaurants zijn volgeboekt.
Ik las dit dus met het beeld dat je achter die blote billen aan liep...quote:Op maandag 25 mei 2026 18:15 schreef z80 het volgende:
[..]
Loop daarna door het park er achter naar de Kokerei en omliggende gebouwen. Daar is nog veel meer te zien over de history van dit gebied.
Genoeg schaduw, maar het voelt wel benauwder dan gisteren.quote:Op maandag 25 mei 2026 16:22 schreef vlindertje89 het volgende:
@:Sarabi hopelijk heb jij ook wat schaduw. Benieuwd of jullie bier inderdaad helemaal op gegaan is!
Jazeker, geeft een leuke kruidige maar ook iets nootachtigs aan het bier.quote:Op maandag 25 mei 2026 16:46 schreef derLudolf het volgende:
@:Sarabi heb je wel eens boekweitbier gehad? Ik was net bij de lokale molen, die verbouwen zelf boekweit. Een deel wordt gemalen, deel wordt bier van gemaakt. Hadden ze ook op fust en dat vond gretig aftrek
Veel plezier daarquote:Op maandag 25 mei 2026 17:40 schreef Lucky_Strike het volgende:
Groeten vanaf het bankje in de heerlijke tuin van ons Duitse huisje. Het is hier geweldig. Gewoon een leuk huisje van echte mensen, geen investeerders. Alles er op en er aan, geen dreigementen met straffen als je iets niet goed doet.
Het viel in België uiteindelijk ook wel mee met de regels, het was alleen wel heel onpersoonlijk. Het was allemaal gloednieuw, superstrak en beige en zwart. Heel mooi maar ik zit liever in een echte mensenbuis zoals nu.
Vanwege de hitte gaan we morgen niet naar Movie Park, dat komt woensdag wel. Morgen gaan we naar Essen, naar het Ruhr Museum in Zollverrein.
Ooh klinkt leuk. Ik hou van verschillende soorten musea te bekijkenquote:Op maandag 25 mei 2026 19:15 schreef Tele6 het volgende:
Wij hebben vandaag de date gedaan die ik nog tegoed had. Fotomuseum in Rotterdam, en daarna een rondje Markthal. In de Markthal hebben we een arepa (Venezolaans maisbroodje), een gefrituurde Snickers in corndogbeslag met cornflakes, vegetarische dumplings en bubble tea gehad.
Leuke dag! Het Fotomuseum is mooi. Niet super diepgaand maar je kan je er prima een paar uurtjes vermaken.
Nou denk niet alleen je baard warm is maar dir bos haar op je hoofd ook. Ik heb nu mijn haar echt niet losquote:Op maandag 25 mei 2026 19:33 schreef fietsie het volgende:
Ik krijg de neiging mijn baard af te tondeuze-en alleen al voor het idee dat dat dan koeler voelt...
Ja dat is tot halverwege mijn rug, in het weekend meestal in een vlecht.quote:Op maandag 25 mei 2026 19:45 schreef Goitske het volgende:
[..]
Nou denk niet alleen je baard warm is maar dir bos haar op je hoofd ook. Ik heb nu mijn haar echt niet los
Zo lang had ik het tot een week geleden ook. Ben blij dat ik vorige week naar de kapper ben geweestquote:Op maandag 25 mei 2026 19:53 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ja dat is tot halverwege mijn rug, in het weekend meestal in een vlecht.
Als ik ook mee gaan kunnen we er een mannentrip van deze slowchat van maken.quote:Op zondag 24 mei 2026 17:07 schreef Dr_Flash het volgende:
Hee @:derludolf ik lees net iets over Schnitzelwelt Emlichheim. Klinkt alsof we daar nodig heen moeten!
Het zit ook in Meppen en Neuenhaus! We kunnen er gewoon met de trein heen!
SPOILER: enkelgezeikOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 25 mei 2026 21:27 schreef vlindertje89 het volgende:
Voordeel van mijn kapotte enkel is dat ik dit seizoen in elk geval niet meer hoef te hockeyen bij 20+ graden
Niet te veel over analysen en naar de experts luisteren, en koop een fiets!SPOILER: enkelgezeikOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hm, als ik die niet te hoog maak dan kan dat misschien wel ja! Ga ik even checken. Bij te hoge step/blok ga ik denk ik wel >90, maar bij niet is het inderdaad meer balans en spierkracht dan enkel belasting. Thanks! Dat is fijn. Ik bedenk me net dat Bulgarian split squat misschien ook wel kan, als ik goed let op enkel niet buigen, en moet ff kijken dan of mn voet alweer zo plat kan liggen zonder pijn (die kant op strekken zit nog wel bewegingsbeperking, maar mss kan het wel genoeg voor wat daarvoor nodig is, en bedoeling is natuurlijk sowieso dat op die voet niet veel gewicht zit). Maar ga morgen zeker ff vragen aan fysio of step up/Bulgarian weer mogen en evt ook met gewicht weer. En of ze anders andere oefeningen heeft naast degenen die ze me voor enkel opgeeft (nu calf raises en op 1 voet staan, al dan niet op handdoekje).quote:
Voordeel van mijn kapotte enkel is dat ik dit seizoen in elk geval niet meer hoef te hockeyen bij 20+ graden
Fietsen helpt je in dat opzicht niet, om de kop leeg te krijgen? Maar wel ruk, hopelijk genees je gewoon iets langzamer ipv dat er nog meer kapot is.SPOILER: enkelgezeikOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kranplätze müssen verdichtet sein
Fietsen vind ik daar minder fijn voor inderdaad, omdat ik meer op moet letten. Maar misschien moet ik dat alsnog maar wel gaan doen, want misschien doet t iig wel meer dan op de bank zitten. En dan zou dat ook al prettig zijn voor nu. En thanks, hoop het idd ook.quote:Op maandag 25 mei 2026 22:04 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Fietsen helpt je in dat opzicht niet, om de kop leeg te krijgen? Maar wel ruk, hopelijk genees je gewoon iets langzamer ipv dat er nog meer kapot is.
Ah, ja dat is natuurlijk wel een verschil tussen stad en plattelandquote:Op maandag 25 mei 2026 22:07 schreef vlindertje89 het volgende:
[..]
Fietsen vind ik daar minder fijn voor inderdaad, omdat ik meer op moet letten.
Meteen geprobeerd, met voeten ver weg genoeg lukt het om ver in te zakken én enkel recht te houdenquote:
Dat klinkt ook allemaal kei stom met je enkelSPOILER: enkelgezeikOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Misschien valt het alsnog mee bij de fysio? Ik vind zelf met blessures lastig in te schatten welke pijn nog ok is, en bleek soms wel dingen te mogen zolang het maar max 2/10 pijn deed bv. Dus misschien mag je straks alsnog meer ook al voelt het nu nog niet 100%.
En vooruitgang is niet lineair. Dus misschien gaat het nu heel langzaam vooruit maar straks in sprongen.
Misschien kan je qua krachttraining wel glute bridges? Of lunges als je heel goed oplet dat de knie boven de enkel blijft? Oefeningen met een elastiek tussen de knieën zoals donkey kicks en clam shells (heb je heel je onderbenen niet bij nodig)
quote:Op maandag 25 mei 2026 18:15 schreef z80 het volgende:
[..]
Loop daarna door het park er achter naar de Kokerei en omliggende gebouwen. Daar is nog veel meer te zien over de history van dit gebied.
Doen we, dank allebei.quote:Op maandag 25 mei 2026 18:47 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Veel plezier daarVoordat je naar het museum gaat, let op de symmetrie lijnen van de gebouwen en zoals z80 zegt de Kokerei niet overslaan. Mocht je door een bosrijke bijzondere arbeidersbuurt willen lopen, met een in mijn herinnering niet onaardige ijssalon: Margarethenhöhe
Nee, je bent een man. Wij hebben gewoon van nature een leeg hoofd (ehm, dat klinkt niet helemaal zoals ik het bedoel). Het typsiche "vrouw vraagt aan man: waar denk je aan? Man: aan niets. Vrouw: Dat kan toch helemaal niet?quote:Op maandag 25 mei 2026 22:32 schreef derLudolf het volgende:
Ik ken dat trouwens helemaal niet, iets moeten doen om te ontspannen. "Een vol hoofd" heb ik ook geen last van. Ben ik abnormaal
@vlindertje89 op fietsvakantie naar Drenthequote:Op maandag 25 mei 2026 22:25 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Ah, ja dat is natuurlijk wel een verschil tussen stad en platteland
Klassieker: The Nothing Boxquote:Op maandag 25 mei 2026 23:42 schreef flipsen het volgende:
[..]
Nee, je bent een man. Wij hebben gewoon van nature een leeg hoofd (ehm, dat klinkt niet helemaal zoals ik het bedoel). Het typsiche "vrouw vraagt aan man: waar denk je aan? Man: aan niets. Vrouw: Dat kan toch helemaal niet?
Die heb ik al eens aan mijn vrouw laten zien jaquote:Op dinsdag 26 mei 2026 00:44 schreef AnneX het volgende:
[..]
Klassieker: The Nothing Box
Bekijk deze YouTube-video
Top tips ook dit. Of lateral leg raises. Meer richting de pilates/yoga denken levert vast ook nog wat ideetjes op.quote:Op maandag 25 mei 2026 22:34 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Dat klinkt ook allemaal kei stom met je enkel
Misschien valt het alsnog mee bij de fysio? Ik vind zelf met blessures lastig in te schatten welke pijn nog ok is, en bleek soms wel dingen te mogen zolang het maar max 2/10 pijn deed bv. Dus misschien mag je straks alsnog meer ook al voelt het nu nog niet 100%.
En vooruitgang is niet lineair. Dus misschien gaat het nu heel langzaam vooruit maar straks in sprongen.
Misschien kan je qua krachttraining wel glute bridges? Of lunges als je heel goed oplet dat de knie boven de enkel blijft? Oefeningen met een elastiek tussen de knieën zoals donkey kicks en clam shells (heb je heel je onderbenen niet bij nodig)
Dit klinkt als een akelige vergissingquote:Op maandag 25 mei 2026 23:38 schreef Lucky_Strike het volgende:
We zijn inmiddels iets minder fan van het huisje, de bedden zijn keihard en we kunnen best veel verkeer horen. Er is altijd iets te miepen.
Verder deed ik net sterilon in plaats van oogdruppels in mijn oog. Gelijk spoelen en druppelen met wel oogdruppels en er lijkt weinig aan de hand te zijn gelukkig. Snuggere actie weer
Huuuuuuuquote:
Fiets Vierdaagse komt er weer aan inderdaadquote:Op maandag 25 mei 2026 23:42 schreef flipsen het volgende:
[..]
@:vlindertje89 op fietsvakantie naar Drenthe
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |