We moeten nog 1,5 uur. En we zijn hier al vanaf 10.30 dus ben er nu wel een klein beetje klaar meequote:Op zondag 24 mei 2026 21:00 schreef vlindertje89 het volgende:
Goedenavond!
@:Sarabi hoe was het vandaag? De hitte overleefd, leuke dag gehad?
Dat klinkt veiliger dan de houtje-touwtje-plakband situatie die ik in mijn hoofd hadquote:Op zondag 24 mei 2026 21:13 schreef flipsen het volgende:
[..]
Een losse injectienaald en een ampul adrenalinaVan een vriendin van ons gekregen (verpleegster), omdat een epipen hier niet (goed) verkrijgbaar was.
Al een keer gebruikt, dus ja, van alle gemakken voorzienquote:Op zondag 24 mei 2026 22:29 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Dat klinkt veiliger dan de houtje-touwtje-plakband situatie die ik in mijn hoofd had![]()
Je hebt gewoon veilige losse onderdelen. En hopelijk ook instructie over optrekken en injecteren?
Ik ga ervan uit dat je ook een injectiespuit bij je naald hebt![]()
Een losse optreknaald (medicatie uit ampul halen) en aparte injectienaald (injecteren) zou optimaal zijn, maar dezelfde naald kan ook en is sneller in jullie geval waarbij haast geboden is.
Oh oeps haha. Ik bedoelde @borisz!quote:Op zondag 24 mei 2026 22:06 schreef derLudolf het volgende:
Heb ik het over een lastige situatie gehad @:vlindertje89 of heb je de verkeerde getagd
Pak je ook Kasteel en park Rosendael mee?quote:Op maandag 25 mei 2026 07:17 schreef borisz het volgende:
Morning.
Nadeel van OV op zondag is dat het allemaal wat later opstart. Maar goed op naar Kaatjetown.
Beginnen in Mariendaal en dan ergens onderlangs het spoort en weer naar Sonsbeek. ROzendaal is het eindpunt, maar wrs even doorlopen naar Velp station.
Of een zak om de potten die je erin doet?quote:Op maandag 25 mei 2026 11:26 schreef Kaatje1 het volgende:
Zo, twee hanging baskets leeggehaald, balkon gezogenen nu een zien hoe ik die manden weer waterdicht krijg. De plastic binnenkant is helemaal stuk. Volgens mij heb ik nog ergens bubbeltjes plastic en dan vastzetten met mini tiewraps zou een oplossing kunnen zijn
Dat had ik, maar werkte niet, steeds weer een waterballet, kijken wat dit doet. Al ga ik nu nog geen planten halen want te warm nuquote:Op maandag 25 mei 2026 11:34 schreef Blues het volgende:
[..]
Of een zak om de potten die je erin doet?
Vanuit Haarlem rijdt richting Amsterdam toch wil iets om 7:30 als het niet eerder is?quote:Op maandag 25 mei 2026 07:17 schreef borisz het volgende:
Morning.
Nadeel van OV op zondag is dat het allemaal wat later opstart. Maar goed op naar Kaatjetown.
Beginnen in Mariendaal en dan ergens onderlangs het spoort en weer naar Sonsbeek. ROzendaal is het eindpunt, maar wrs even doorlopen naar Velp station.
Geen flauw idee.quote:Op maandag 25 mei 2026 12:38 schreef derLudolf het volgende:
Is dat niet Limbabwaans voor krudoorn kruisbes?
Als ik alleen was geweest wel. Met Ma vanuit IJmuiden was dit de beste optie.quote:Op maandag 25 mei 2026 12:25 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Vanuit Haarlem rijdt richting Amsterdam toch wil iets om 7:30 als het niet eerder is?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |