Zelf dus net zo schuldigquote:Op zaterdag 23 mei 2026 17:23 schreef Goitske het volgende:
Haar dochter moest sandalen maar toen wilde ze hier kijken en daar kijken
[...]
En 2 rokken en 2 shirtjes gescoord
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We gingen met de trein, hij mocht zijn eigen kaartje bliepen. Broodje gegeten, film gekeken. Volg mijn maatje voor theatertips! Het bleek dat ons favoriete gezelschap volgend jaar mei Aladdin in onze stad op de planken brengt. En al bijna uitverkochtVoor iemand die nauwelijks kan lezen is hij goed op de hoogte
![]()
Na een terrasje weer richting station. Onderweg de PSV shop binnen gewipt. De shirts waren een hit maar die grote uitgave vonden zowel maatje als ik ingewikkeld. Dus vader even gebeld die het geen enkel probleem vond. Meteen Aladdin besproken: leuk!
Die net geboekt, mijn en maatje zijn 2027 agenda alweer een beetje gevuld.
Volgende maand grote uitstap en dat wordt Toverland.
Terug met de trein: hij moest naar het toilet. Maar treintoiletten zijn eng. Dus ik mocht mee als deurwacht. Invalidentoilet was groot maar de automatische deur was zo spannend dat hij die open wilde laten. Daar waren de heer in scootmobiel op het balkon en ik het niet mee eens. Alleen binnen met deur dicht was ook eng, dus ik moest mee naar binnen. Gelukkig maar, want hij had het liefst weer op het knopje gedrukt zodra hij opstondNee, eerst je kleren in orde en handen wassen!
Toen was het bijna thuis dus moe en klaar. Maar niet voordat ik met een ferme handdruk bedankt werd
Dinsdag zien we elkaar alweer: PR filmpje (fragmenten) opnemen voor de organisatie. Ik ken de regionale coördinator vanuit mijn werk, dus die hing al in de mail om te zeggen hoe leuk ze het vond dat ik meedoe.
[ Bericht 2% gewijzigd door Cat-astrophe op 23-05-2026 17:41:21 ]Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Ze zocht iets dus ik zei nou je kunt ms mode proberen. Je hebt daar altijd 2 opties... De collectie is ruk of top. Dus ik moest mee naar ms mode zij bleef passen dus uiteindelijk heb ik 2 rokken gepast en gekocht. Ze moest boor haar dochter bij de Scapino zijn en na 10 paar sandaaltjes dacht ik ook ik ga wel even kijken wat ze nog meer hebben... Hihen er 2 shirtjes doe perfect bij een van de rokken pastte en een petje voor mn jongste wk thema meegegrepen vlakbij de kassaquote:
Ja, automatisch kijken waar ze hoort te liggen, schoteltje op een glas water of kop thee zodat ze er niet bij kan.quote:Op zaterdag 23 mei 2026 17:23 schreef Cat-astrophe het volgende:
Progrestaart![]()
@:Kaatje1Vooral die automatische 'vergeetmomenten' doen vaak het meeste pijn. Ook al weet je dat de keuze goed was.
In principe hoeft het me alleen tijd te kosten. Daarom ook regelmatig afstemmen met vader (vooral voor mijn eigen gemoedsrust, de man heeft nog nooit nee gezegd of een voorgeschoten bedrag niet overgemaakt).quote:Op zaterdag 23 mei 2026 17:54 schreef derLudolf het volgende:
Moet je eindelijk zelf voor treinticket, film etc betalen @:Cat-astrophe ? Of kost het alleen tijd
Altijd lastig en dit blijft best lang nog bepaalde gewoontes moeten er uit slijtenquote:Op zaterdag 23 mei 2026 18:07 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Ja, automatisch kijken waar ze hoort te liggen, schoteltje op een glas water of kop thee zodat ze er niet bij kan.
Maar ik kan momenteel wel knuffelen met de verzorg katten
Wiske wordt 15 maandag.quote:Op zaterdag 23 mei 2026 13:47 schreef Blues het volgende:
We hebben het na al die jaren nog wel eens, het missen van Xena bij sommige dingen die je doet of ziet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
quote:Op zaterdag 23 mei 2026 20:55 schreef sigme het volgende:
Ben meer dan 2u bij moeders geweest. Net als de vorige keer, lekker in de tuin zittend, mooi weer, koffie.
Deze keer liep het beter (af). We zijn tot akkoord gekomen zoals ik voorstelde: we gaan gewoon de draad weer oppakken waar die 3 maand geleden is onderbroken.
Dus we zijn weer 'goed'.Tja, wat zal ik eens zeggen. Ik vind het knap dat je doorzetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Spoilers!
quote:Op zaterdag 23 mei 2026 20:55 schreef sigme het volgende:
Ben meer dan 2u bij moeders geweest. Net als de vorige keer, lekker in de tuin zittend, mooi weer, koffie.
Deze keer liep het beter (af). We zijn tot akkoord gekomen zoals ik voorstelde: we gaan gewoon de draad weer oppakken waar die 3 maand geleden is onderbroken.
Dus we zijn weer 'goed'.Is er in die twee uur naar je gevoel wel wat uitgepraat?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Of was je daar al niet vanuit gegaan?Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Heb jij nog "dat ene recept" (rabarber? Ik weet het niet meer?) van je na gekregen?quote:Op zaterdag 23 mei 2026 21:12 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Tja, wat zal ik eens zeggen. Ik vind het knap dat je doorzet
Nee hoor, ik wil niet iets uitpraten, en in dit geval was er wat mij betreft ook weinig uit te praten.quote:Op zaterdag 23 mei 2026 21:24 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Is er in die twee uur naar je gevoel wel wat uitgepraat?
Of was je daar al niet vanuit gegaan?
Mijn moeder is gestoord, maar is meestal een prima moeder geweest. Dat is wezenlijk anders dan hoe ik jouw moeder lees.quote:Op zaterdag 23 mei 2026 21:12 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Tja, wat zal ik eens zeggen. Ik vind het knap dat je doorzet
Nee, niet een echt antwoord op gekregen. Blijkt dat ze altijd maar wat deed en dat ik het hoe dan ook lekker vond. We hebben dezelfde smaak in veel dingen dus logisch dat ik door haar gemaakte rabarber lekker vond. Een wezenlijk verschil met mijn vader, hij en ik hebben weinig gemeen qua eten.quote:Op zaterdag 23 mei 2026 21:57 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Heb jij nog "dat ene recept" (rabarber? Ik weet het niet meer?) van je na gekregen?
Ja, dat is zeker anders natuurlijk. Al heeft mijn moeder ook goede kanten. Juist dat maakt het zo moeilijk. Want waar trek je de grens, je bent toch geneigd om je grens steeds te verleggen.quote:Op zaterdag 23 mei 2026 22:10 schreef sigme het volgende:
[..]
Mijn moeder is gestoord, maar is meestal een prima moeder geweest. Dat is wezenlijk anders dan hoe ik jouw moeder lees.
Ai succesquote:Op zondag 24 mei 2026 09:34 schreef Sarabi het volgende:
Goedemorgen
Auto volgeladen en ik kan weer douchen![]()
Nu nog duimen dat we genoeg plek hebben om onze kleine partytent op te zetten, anders staan we 2 dagen in de volle zon.
Je komt wel heel dicht bij.quote:Op zondag 24 mei 2026 10:11 schreef borisz het volgende:
Op naar Millingen. Dagje naar pa. Nu in de trein. Airco doet het goed. 🙂
Succesquote:Op zondag 24 mei 2026 09:34 schreef Sarabi het volgende:
Goedemorgen
Auto volgeladen en ik kan weer douchen![]()
Nu nog duimen dat we genoeg plek hebben om onze kleine partytent op te zetten, anders staan we 2 dagen in de volle zon.
Dit waren dan ook meer 'kiekjes' die hij 'onderweg gezien' noemde.quote:Op zondag 24 mei 2026 11:36 schreef derLudolf het volgende:
Ik mag hopen dat ie als fotograaf z'n foto's ook ergens in goede kwaliteit heeft opgeslagen. De compressie van Facebook en Instagram is namelijk om te huilen. Succes in elk geval
Je moet vooral je hart volgen en doen wat goed voor jou is.quote:Op zaterdag 23 mei 2026 22:09 schreef sigme het volgende:
[..]
Nee hoor, ik wil niet iets uitpraten, en in dit geval was er wat mij betreft ook weinig uit te praten.
Er was geen conflict, er was wel wat frictie en een (voor mij) wonderlijke verbreking van contact.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Balkon op het oosten is best lekker nu de zon naar achter is gedraaid.
De zonwering op zuidoosten is op tijd geïnstalleerd een paar weken terug.De kamers zijn aan die zijde en nog best te doen.
Gaan jullie ook goed nog bij deze temp?
quote:Op zondag 24 mei 2026 14:34 schreef AnneX het volgende:
Hier stonden wat tips voor loopneuzen n.a.v. hooikoorts https://www.ad.nl/wagenin(...)nen-helpen~a275fba3/
Nu zitten twee neusgaten gesmeerd met vaseline. 😂
Hulp heeft balkonspijlen gereinigd van stofnesten. Bij nader inzien heeft het wel een ‘functie’ : het vangt veel pluizen.
Enige wat bij mijn man helpt is carelestin extra neusspraySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Balkon op het oosten is best lekker nu de zon naar achter is gedraaid.
De zonwering op zuidoosten is op tijd geïnstalleerd een paar weken terug.De kamers zijn aan die zijde en nog best te doen.
Gaan jullie ook goed nog bij deze temp?
https://www.etos.nl/produ(...)10-ml-120602461.html
Hij heeft van alles geprobeerd
Van immunotherapie tot een neuscorrectie aangezien die niet helemaal recht stond hoopte dr kno arts dat het zou helpen, allerlei medicatie tips en tricks
Enige nadeel van de spray i na insprayen krijgt hij iets laat van slijm in zijn keel zodra dat uitgespuugd is, is hij de rest bijna van al zijn klachten af
Hij lag soms gewoon een week ziek op bed dat er zoveel pollen waren dat hij niks anders meer deed dan niezen, snotteren, niet meer slapen er door etcquote:Op zondag 24 mei 2026 15:14 schreef AnneX het volgende:
Hemeltje @:Goitske Dat is heftig! Tot aan neuscorrectie toe.
Jammer @:Vanyel van boom en geld.
Heavy! Heeft mijn vrouw ook 1x in het ziekenhuis gehad (nadat ze al halfdood op de keukenvloer lag en ik haar maar even naar de eerste hulp het gereden). Sindsdien een provisorische epipen altijd bij de hand en al 2x moeten gebruiken. Intussen weten we ongeveer waar het door komt (iets met gluten en warm weer, echt heel apart). Laatste keer is gelukkig alweer even geleden.quote:Op zondag 24 mei 2026 15:22 schreef Goitske het volgende:
...tot hij op een bepaald moment belde dat de huisarts hem met adrenaline heeft moeten bij spuiten ivm anafylactische shock door allergische reactie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |