Kan ik me voorstellen, ik merk dat ik als bij andere op bezoek ben ook in de stress schiet als ze een raam of deur open doen.quote:Op dinsdag 26 mei 2026 10:42 schreef Blues het volgende:
[..]
Schoondochter is er nog niet gerust op en heeft nog wel last van de terror die er afgelopen jaren was.
Als het goed is gaat de oostkant (ri schipholweg) vandaag weer openquote:Op dinsdag 26 mei 2026 11:02 schreef Blues het volgende:
Ga je ruimmmm op tijd weg naar zkh is het megadruk op de weg. Omgedraaid in ergens Hlem en via @:borisz wijk gereden..daar zijn ze ook bezig met de weg![]()
![]()
Maar 2 min voor tijd binnen en nu hopen dat dok ook op tijd is met goed behandelnieuws
Of het ligt gewoon open want het is nu natuurlijk te warm om "bezig".quote:Op dinsdag 26 mei 2026 11:29 schreef borisz het volgende:
[..]
Als het goed is gaat de oostkant (ri schipholweg) vandaag weer open. De andere kant duurt nog een week of 6.
Maar idd overal zijn ze bezig.
Ik heb je toch een like gegeven ondanks het extra enkelletsel -- iig kun je weer krachttrainen!quote:Op dinsdag 26 mei 2026 11:52 schreef vlindertje89 het volgende:
Duim voor jullie @:Blues!
Terug van fysio.
Het slechte nieuws is dat er toch wel syndesmoseletsel is, wat betekent dat de 8-12 weken die er voor herstel stonden bij alleen enkelbandjesletsel, nu naar 18-24 weken is gegaan.
Het goede nieuws is dat ik wel met haar een rondje been oefeningen heb gedaan en dat ik eigenlijk vooral de leg press nog niet mag (vanwege teveel gewicht op enkel), maar een heleboel andere oefeningen die normaal in mn schema zitten wél gewoon kunnen. Dus ik kan iig wat krachttraining betreft weer vrijwel als 'normaal' gaan sporten. Dat is in elk geval iets. Ik vergat te vragen hoe het zit met lopen/wandelen, maar dat heb ik nog even geappt, dus daar krijg ik ergens in loop vd dag nog wel antwoord op.
Spullen op pakken en gewoon terug lopenquote:Op dinsdag 26 mei 2026 12:04 schreef fietsie het volgende:
Niewe werkplek in nieuwe kantoor is aanzienlijk warmer dan mn oude plekkie
Zitten al andere leute. Hun kantoor gaat tzt tegen de vlakte; men wil in juni beginnen met het terugwinnen van alle recycleerbare materialen uit het interieur van dat gebouw.quote:Op dinsdag 26 mei 2026 12:11 schreef Goitske het volgende:
[..]
Spullen op pakken en gewoon terug lopen
En hoe kan een fysio dat vaststellen?quote:Op dinsdag 26 mei 2026 11:52 schreef vlindertje89 het volgende:
Duim voor jullie @:Blues!
Terug van fysio.
Het slechte nieuws is dat er toch wel syndesmoseletsel is, wat betekent dat de 8-12 weken die er voor herstel stonden bij alleen enkelbandjesletsel, nu naar 18-24 weken is gegaan.
Het goede nieuws is dat ik wel met haar een rondje been oefeningen heb gedaan en dat ik eigenlijk vooral de leg press nog niet mag (vanwege teveel gewicht op enkel), maar een heleboel andere oefeningen die normaal in mn schema zitten wél gewoon kunnen. Dus ik kan iig wat krachttraining betreft weer vrijwel als 'normaal' gaan sporten. Dat is in elk geval iets. Ik vergat te vragen hoe het zit met lopen/wandelen, maar dat heb ik nog even geappt, dus daar krijg ik ergens in loop vd dag nog wel antwoord op.
quote:Op dinsdag 26 mei 2026 12:04 schreef fietsie het volgende:
Nieuwe werkplek in nieuwe kantoor is aanzienlijk warmer dan mn oude plekkie
Moest knee-to-wall doen, omdat ik aangaf idee te hebben dat dat niks beter en volgens mij zelfs slechter wordt. En daarna heeft ze rondom getapet zodanig dat het functie syndesmose ondersteunt/overneemt, en daarna nog keer knee-to-wall, en daarmee kwam ik echt verder en pas op later punt bij buigen pijn. Dus niet met beeldvorming aangetoond, wel logische afleiding (naast dat plek pijn ermee overeen komt, en het was in begin ook al genoemd gezien pijn die ik toen ook daar aangaf, maar hadden we beetje losgelaten omdat je dan eigenlijk wel meer pijn zou verwachten dan ik toen had).quote:
Goed nieuws van de as. ingreep. Hoe lang is de wachttijd geschat?quote:Op dinsdag 26 mei 2026 12:30 schreef Blues het volgende:
P gaat idd voor dotter/stentWachten op oproep.
Ik ben boosch op vaatchir in mijn zkh dat hij dit ook al had kunnen doen vorig jaarmaar dat moet ik loslaten.
Overigens zag ik een aantal dingen op die poli gebeuren en zou dat meteen in een werkoverleg gegooid hebbenmaar ook dat laat ik losssss
Ik ben met ouders. En dan eventueel van binnen eens kijken met orthopeed ipv 'gokken' van fysio's.quote:Op dinsdag 26 mei 2026 12:40 schreef vlindertje89 het volgende:
[..]
Moest knee-to-wall doen, omdat ik aangaf idee te hebben dat dat niks beter en volgens mij zelfs slechter wordt. En daarna heeft ze rondom getapet zodanig dat het functie syndesmose ondersteunt/overneemt, en daarna nog keer knee-to-wall, en daarmee kwam ik echt verder en pas op later punt bij buigen pijn. Dus niet met beeldvorming aangetoond, wel logische afleiding (naast dat plek pijn ermee overeen komt, en het was in begin ook al genoemd gezien pijn die ik toen ook daar aangaf, maar hadden we beetje losgelaten omdat je dan eigenlijk wel meer pijn zou verwachten dan ik toen had).
Ouders vinden wel dat ik me door huisarts moet laten verwijzen naar orthopeed voor mri. Ik vind dat lastig, want vertrouw fysio wel, maar zou het ook wel prettig vinden als een mri bv echt uitsluitsel zou kunnen geven over wat er nou precies wel/niet/hoe ernstig kapot is. Heb nu fysio geappt daarover en of zij denkt dat dat zinnige informatie kan opleveren, en bel zo huisarts om afspraak te plannen om daarmee ook te bespreken of die denkt dat dat nuttig is.
Nou, het loslaten.... ik was net ff wat dingetjes aan het doen (met lange stok voor glazenwasser spelen raampje voorkant want meeuwenflatsquote:Op dinsdag 26 mei 2026 13:04 schreef AnneX het volgende:
Goed nieuws van de as. ingreep. Hoe lang is de wachttijd geschat?
Envoor lossss laten.
Nee, alleen op vrijdag is 4 uurtjes thuiswerken haalbaar; de rest van de week zit vol met mens-mens situaties die in theorie prachtig lijken via een camera, maar in de praktijk veel meer vragen aan menselijke interactie.quote:
Dat is best wel veel geldquote:Op dinsdag 26 mei 2026 15:17 schreef Kaatje1 het volgende:
Nou moe, hele aardige dame op gesprek als hulp. Maar wilde 25 euro per uur en kon dan naast het “normale” (stoffen, zuigen, dweilen, wc en badkamer) niets extra’s doen in 3 uur in mijn toch echt niet grote huis, dan zou er extra betaald moeten worden.
Hemeltje liefquote:Op dinsdag 26 mei 2026 15:17 schreef Kaatje1 het volgende:
Nou moe, hele aardige dame op gesprek als hulp. Maar wilde 25 euro per uur en kon dan naast het “normale” (stoffen, zuigen, dweilen, wc en badkamer) niets extra’s doen in 3 uur in mijn toch echt niet grote huis, dan zou er extra betaald moeten worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |