Snap het, je schreef “maand”, dus was even afgeleid. Het was vorig jaar blijkbaar laat in het jaar opgenomen, ik dacht dat we toen ook in april draaiden.quote:Op maandag 25 mei 2026 11:22 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Jij zegt meer dan een jaar geleden.
Hij geeft aan in ep1 gezien te hebben dat het 12 maanden geleden was.
Beetje dom idd ...quote:Op maandag 25 mei 2026 21:44 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Die DJ's worden ook gepakt binnenkort. Gaat wel rap zo.
jep.quote:Op maandag 25 mei 2026 21:48 schreef DaMart het volgende:
Dus de hunters gaan vast deze contactpersoon in de gaten houden om extractie-info in handen te krijgen.
Is dat een vereiste om deel te nemen? Geen oude afleveringen hebben gekeken.quote:Op maandag 25 mei 2026 21:54 schreef juiced01 het volgende:
Elke keer weer die foto's laten wijzigen, terwijl de hunters dit altijd doorhebben...
Echt he.quote:Op maandag 25 mei 2026 22:03 schreef H.Vviv het volgende:
Gewoon je telefoon aan laten staan. Dan mag je ook niet winnen.
Ongekend hahaquote:Op maandag 25 mei 2026 22:03 schreef H.Vviv het volgende:
Gewoon je telefoon aan laten staan. Dan mag je ook niet winnen.
Ja, banden met helpers verbreken kennen ze niet.quote:Op maandag 25 mei 2026 22:05 schreef svann het volgende:
Jammer dat ze geen nieuwe helper hebben gezocht, deze Maarten staat nu wel op de radar.
Echt he. Maar die pakken ze pas na de info.quote:
Tenzij ze die eerder van de helper van Ayoub krijgenquote:Op maandag 25 mei 2026 22:12 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Echt he. Maar die pakken ze pas na de info.
Dat kan niet meer. Want die zijn allebei reeds opgepakt. Dus die krijgt geen info meer.quote:Op maandag 25 mei 2026 22:12 schreef DaMart het volgende:
[..]
Tenzij ze die eerder van de helper van Ayoub krijgen
De hunters worden elke serie slimmer, maar de deelnemers helaas niet.quote:Op maandag 25 mei 2026 21:57 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Is dat een vereiste om deel te nemen? Geen oude afleveringen hebben gekeken.
Aangepastquote:Op maandag 25 mei 2026 21:33 schreef MadMaster het volgende:
Hier staat de info voor de (hierboven verouderde) OP:
MadMaster in TV / [NPO1] Hunted #43 finale
Dit ja, ik had het wel weer geniaal gevonden als ie was weggekomen, maar zijn 9 levens waren wel op. Ik kan me ook niet helemaal aan de indruk onttrekken dat de Hunters bewust niet zoveel gas hebben gegeven om toch tv te kunnen maken. Bij de andere duo's gebeurt namelijk helemaal niks, met name de dames influencers en J&J maken weinig tot geen fouten tot nu toe.quote:Op maandag 25 mei 2026 22:09 schreef DaMart het volgende:
Even lekker rustig helpen op de boerderij in plaats van maken dat je wegkomt. Dan verdien je dit.
Die dames hebben ook nog eens mazzel dat hun contact niet wordt gevolgd. De moeder van Jetske zal wel onder de tap staan, want directe familiequote:Op maandag 25 mei 2026 22:31 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dit ja, ik had het wel weer geniaal gevonden als ie was weggekomen, maar zijn 9 levens waren wel op. Ik kan me ook niet helemaal aan de indruk onttrekken dat de Hunters bewust niet zoveel gas hebben gegeven om toch tv te kunnen maken. Bij de andere duo's gebeurt namelijk helemaal niks, met name de dames influencers en J&J maken weinig tot geen fouten tot nu toe.
Uiteraard maar je kan je altijd een paar dagen vergissen toch?quote:Op maandag 25 mei 2026 09:40 schreef Selmar het volgende:
[..]
?? Ik denk toch wel dat ik weet wanneer we het hebben opgenomen toch?
Is al besproken. En je was niet duidelijk.quote:Op dinsdag 26 mei 2026 09:12 schreef ThijsTH het volgende:
[..]
Uiteraard maar je kan je altijd een paar dagen vergissen toch?
Was gewoon hele duidelijk 28 mei 2025 in beeld te zien in de 1e aflevering op een camerabeeld. Dus ik was even een pietje precies en verbeterde je "meer dan een jaar geleden" naar "iets minder dan een jaar geleden"
Blijkbaarquote:Op dinsdag 26 mei 2026 21:36 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ze komt voor het eerst in de natuur?
Intelligentie is geen vereiste om DJ te worden, dat blijkt maar weer.quote:
quote:Op dinsdag 26 mei 2026 22:02 schreef svann het volgende:
Wat kunnen ze tegenwoordig veel door al dat digitale comfort.
Duurt mij te lang!!!!!quote:Op dinsdag 26 mei 2026 21:41 schreef H.Vviv het volgende:
Laten ze maar snel oppakken. Dit kan echt niet.
Heel verstandig van de Hunters om tw wachtenquote:
En Barend roepen. Ja ja Baas. Deze auto raden ze nooitquote:Op dinsdag 26 mei 2026 22:12 schreef StephanL het volgende:
Straks vragen ze nog een lift aan die Hunters
Barend is echt een van de domste deelnemers ooitquote:Op dinsdag 26 mei 2026 22:19 schreef DaMart het volgende:
Denken dat de contactpersoon nog niet onder de tap staat.
Eens.quote:Op dinsdag 26 mei 2026 22:23 schreef lars91 het volgende:
Mooi dat die blaaskak gepakt wordt. Jammer dat hij het voor andere duo's verpest
Volgende week woensdag.quote:Op dinsdag 26 mei 2026 22:22 schreef Bomenverzameling het volgende:
Nu al zin in After the hunt morgen
Gelukkig voor de andere teams moeten de hunters ook kiezen tussen 11 steden.quote:Op dinsdag 26 mei 2026 22:23 schreef lars91 het volgende:
Mooi dat die blaaskak gepakt wordt. Jammer dat hij het voor andere duo's verpest
Had niet op de datum gelet omdat het in twee aparte regels stond.quote:
Morgen de laatste aflevering dus al om 20:30 uur, daarna op de standaardtijd after the hunt.quote:Woensdag 27 mei 2026 om 20.30 uur - Aflevering 6
Woensdag 27 mei 2026 om 21.30 uur - After the Hunt
Afzeggen.quote:Op dinsdag 26 mei 2026 22:31 schreef svann het volgende:
[..]
Had niet op de datum gelet omdat het in twee aparte regels stond.
[..]
Morgen de laatste aflevering dus al om 20:30 uur, daarna op de standaardtijd after the hunt.
Shit, dan heb ik een vergadering.![]()
Mwah, ik schat 'm toch wel hoger in dan de Famke Louises, Mart Hoogkamers en Daniels Boissevains van deze wereldquote:Op dinsdag 26 mei 2026 22:20 schreef lars91 het volgende:
[..]
Barend is echt een van de domste deelnemers ooit
Dat is wel allemaal kort door de bocht he. Je weet niet hoe het anders gelopen was. En een clean sweep is vrij zeldzaam. Een eerdere clean sweep kwam omdat iedereen (incl Hunters) op de verkeerde locatie stonden.quote:Op dinsdag 26 mei 2026 23:20 schreef TheVulture het volgende:
Wel lekker voor de Hunters dat ze op het moment supreme stuk gaan, ik mag hopen dat ze de extractieinfo niet in handen krijgen, maar dat zal natuurlijk wel.
Kalil is overigens best een matige Opper-hunter, sinds hij aan het roer is hebben ze vorig jaar alleen dankzij die productiefout een clean sweep gehaald, maar voor de rest is het allemaal zeer matig.
Vraag me wel af hoe de laatste duo's nu nog een instructie krijgen uit die 11 locaties, wellicht op de burnertelefoon. Dat zou dan ook betekenen dat de Hunters die info sowieso niet gaan krijgen omdat die na aanhouding wel uit het spel zal gaan.
Ze kregen vorig jaar als Hunters zowat alles in de schoot geworpen, enerzijds doordat de social media van de Hunters nog gedeeltelijk open stond tijdens de opnames en aan de andere kant de dikke productiefout.quote:Op dinsdag 26 mei 2026 23:30 schreef lars91 het volgende:
[..]
Dat is wel allemaal kort door de bocht he. Je weet niet hoe het anders gelopen was. En een clean sweep is vrij zeldzaam. Een eerdere clean sweep kwam omdat iedereen (incl Hunters) op de verkeerde locatie stonden.
🙏quote:Op woensdag 27 mei 2026 12:13 schreef Meke het volgende:
Ik vond het echt een toffe aflevering gisterenOok wel leuk dat Barend toch de Hunters nog herkende, nog een klein beetje revanche op z'n eigen stomme acties haha.
(En stiekem ook wel tof dat het plan van de Hunters niet helemaal risicoloos was)
En dat terwijl hij 5 minuten daarvoor nog dacht dat de Hunters geen flauw idee hadden waar ze waren, en ineens ziet hij 2 keer dezelfde man en is het alarmfase 6quote:Op woensdag 27 mei 2026 12:13 schreef Meke het volgende:
Ik vond het echt een toffe aflevering gisterenOok wel leuk dat Barend toch de Hunters nog herkende, nog een klein beetje revanche op z'n eigen stomme acties haha.
(En stiekem ook wel tof dat het plan van de Hunters niet helemaal risicoloos was)
Ja, het gewoon lekker voor de andere teams verpesten.quote:Op woensdag 27 mei 2026 20:38 schreef DaMart het volgende:
Denken dat je hunters ziet en dan toch doorgaan...
Of allemaal liedjes aanvragen over Losersquote:
compleet negeren lijkt me beterquote:
Ze hebben geleerd van hun foutenquote:Op woensdag 27 mei 2026 21:09 schreef StephanL het volgende:
Prettig dat de productie de hunters niet helpt door alsnog informatie te geven via die telefoon.
Waarom doen ze er allemaal zo lang over om iets uit te zetten.quote:
Ze zitten op insta maar voor de rest kunnen ze niks qua computers of telefoon.quote:Op woensdag 27 mei 2026 21:15 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Waarom doen ze er allemaal zo lang over om iets uit te zetten.
Ze doen alsof ze de camera niet zien.Dat is bekend.quote:Op woensdag 27 mei 2026 21:18 schreef pmponer het volgende:
Zien ze de camera's niet. Raar verhaal dit.
ja Marathon loper, en waarheen dan. Er zijn alleen sloten en weilanden.quote:
Ja dat kan je geen 2 uur onthouden, dus heel goed dat je het opschrijft.quote:Op woensdag 27 mei 2026 21:22 schreef H.Vviv het volgende:
Lekker in een boekje het extractiepunt opschrijven
Echt he.quote:Op woensdag 27 mei 2026 21:22 schreef H.Vviv het volgende:
Lekker in een boekje het extractiepunt opschrijven
Voor iedereen die geen Fries spreekt.quote:
Die kijk ik nooitquote:Op woensdag 27 mei 2026 21:25 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, de trailer gisteravond gaf het al weg…
Ik zou het niet geprobeerd hebben iigquote:Op woensdag 27 mei 2026 21:25 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Voor iedereen die geen Fries spreekt.
Sommigen van ons slaan die overquote:Op woensdag 27 mei 2026 21:26 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Die werd voorafgaande aan Pauw & De Wit uitgezonden…
Jep. Hebben het hele tijd goed gedaan. Geen fouten gemaakt.quote:
Toen had ik mijn TV ook al uitquote:Op woensdag 27 mei 2026 21:26 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Die werd voorafgaande aan Pauw & De Wit uitgezonden…
Maakt niet uit, maar je zag in de trailer dat de teamleider van de Hunters not amused was.quote:Op woensdag 27 mei 2026 21:29 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Toen had ik mijn TV ook al uit
Die dames hadden geluk dat ze Iris niet eerder in snotje hadden.quote:Op woensdag 27 mei 2026 21:35 schreef TheVulture het volgende:
Jetske en Joris perfect gedaan.
Sneu voor de dames, als Iris gewoon haar mond had gehouden was er niks aan de hand geweest
Dat doen ze tegenwoordig altijd toch?quote:Op woensdag 27 mei 2026 21:37 schreef TheVulture het volgende:
Productie die de coördinaten van de lijn niet naar de telefoon van Barend en Nellie hebben gestuurd was top trouwens, anders was het nog moeilijker geworden.
"Geduld, is een wapen dat nooit weigert" - Selmar.quote:Op woensdag 27 mei 2026 21:48 schreef potjecreme het volgende:
Voor het spel is het tactischer om domme spelers lang in het spel te houden voor meer informatie.
Ja ik zat net een paar minuten naar hem te kijken, volgens mij kwijlt hij net niet.quote:Op woensdag 27 mei 2026 22:17 schreef lars91 het volgende:
Barend kijkt nu ook of hij de wereleld niet begrijpt
Ik vond ze hoofdzakelijk juist erg slim. 2 foutjes: telefoon aan bij 2 keer aanbellen en Workum opschrijven.quote:
Iris een DM sturen was ook niet handig. Kwamen ze goed wegquote:Op woensdag 27 mei 2026 22:19 schreef V. het volgende:
[..]
Ik vond ze hoofdzakelijk juist erg slim. 2 foutjes: telefoon aan bij 2 keer aanbellen en Workum opschrijven.
Maar echt veeeeeeeele malen beter dan de andere drie opgepakte teams.
Viel mij ook op.quote:Op woensdag 27 mei 2026 22:25 schreef MadMaster het volgende:
Jetske en Joris krijgen nog even een zwemvest aangereikt…
En een helm.quote:Op woensdag 27 mei 2026 22:25 schreef MadMaster het volgende:
Jetske en Joris krijgen nog even een zwemvest aangereikt…
Dat laatste zekerquote:Op woensdag 27 mei 2026 22:19 schreef V. het volgende:
[..]
Ik vond ze hoofdzakelijk juist erg slim. 2 foutjes: telefoon aan bij 2 keer aanbellen en Workum opschrijven.
Maar echt veeeeeeeele malen beter dan de andere drie opgepakte teams.
Iris was niet hun echte inner circle blijkbaar. Het was sowieso al vrij random dat ze ineens op het laatste moment naar Iris gingen, maar ik denk dat dat zo geknipt is. Als zij gewoon had gezegd dat ze ze 1,5 week niet had gezien was dat spoor doodgelopen. Daarnaast dus extra zuur dat net op dat moment hun telefoon ook niet uitstondquote:Op woensdag 27 mei 2026 21:37 schreef lars91 het volgende:
[..]
Die dames hadden geluk dat ze Iris niet eerder in snotje hadden.
Die was geweldig, samen met die gozer in Haarlem bij Kiki en Timquote:Op woensdag 27 mei 2026 22:09 schreef pmponer het volgende:
Jetske haar moeder voelt zich echt een verzetsheld nu.
Als er enige tijd over heen gaat wel. Het was nu misschien ongelukkig geknipt, maar op het moment dat Barend en Nellie de extractieinfo kregen hadden die andere duo's al een bericht op hun telefoon gekregen. Ik had dus gedacht dat ze die "lijn" met coórdinaten ook in de schoot geworpen zouden krijgen.quote:
Als hun telefoon 1 van de 2 keer uit had gestaan, zou dat al voldoende zijn geweest.quote:Op woensdag 27 mei 2026 22:38 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Iris was niet hun echte inner circle blijkbaar. Het was sowieso al vrij random dat ze ineens op het laatste moment naar Iris gingen, maar ik denk dat dat zo geknipt is. Als zij gewoon had gezegd dat ze ze 1,5 week niet had gezien was dat spoor doodgelopen. Daarnaast dus extra zuur dat net op dat moment hun telefoon ook niet uitstond
En toevallig maar 2 jetski's...quote:
Waar ik nog wel benieuwd naar ben is hoe de hunters "ineens" een deel van de 11 steden wist uit te sluiten.quote:Op woensdag 27 mei 2026 21:37 schreef TheVulture het volgende:
Productie die de coördinaten van de lijn niet naar de telefoon van Barend en Nellie hebben gestuurd was top trouwens, anders was het nog moeilijker geworden.
Dat is het hele probleem, omdat die overal kan landen kun je daar toch geen tactiek op verzinnen en ben je toch altijd te laat. Dan kun je beter gokken op water.quote:Op donderdag 28 mei 2026 20:45 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Waar ik nog wel benieuwd naar ben is hoe de hunters "ineens" een deel van de 11 steden wist uit te sluiten.
Ja ze zijn op onderzoek gegaan. Wel toevallig allemaal waterpunten die overbleven. Maar een helikopter had overal kunnen landen toch?
Misschien was ie wel gewoon tegen een deur aangelopenquote:Op vrijdag 29 mei 2026 14:37 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat vroeg ik me ook al af maar ik denk dat het ons niet aangaat, alles weer okay @:Selmar ?
Niet eens het feit dat het dezelfde man is, maar ook nog het feit dat ie waarschijnlijk eerdere seizoenen van Hunted gekeken heeft en die man dus had moeten kennen.....tenzij hij net dat jaar begon als Hunter, want dat weet ik niet 100% zeker maar volgens mij zat ie er al 2 seizoenen voor het opgenomen was.quote:Op woensdag 27 mei 2026 22:20 schreef lars91 het volgende:
Je doet mee aan Hunted, je ziet dezelfde man 2x. En je krijgt het niet geschakeld....
De man die juist ingezet was omdat hij nog onbekend was?quote:Op zaterdag 30 mei 2026 05:13 schreef ThijsTH het volgende:
[..]
Niet eens het feit dat het dezelfde man is, maar ook nog het feit dat ie waarschijnlijk eerdere seizoenen van Hunted gekeken heeft en die man dus had moeten kennen.....tenzij hij net dat jaar begon als Hunter, want dat weet ik niet 100% zeker maar volgens mij zat ie er al 2 seizoenen voor het opgenomen was.
Die Jetske ziet er trouwens erg goed uit voor 53 jaar, maar je vader "schatje" noemen vind ik heel erg raar....
Is dat zo? Oke dan laat mijn geheugen me in de steek. Ik dacht dat ie meerdere seizoenen bij Hunted werkte.quote:Op zaterdag 30 mei 2026 05:52 schreef Leandra het volgende:
[..]
De man die juist ingezet was omdat hij nog onbekend was?
Ja, alleen is dit seizoen vorig jaar mei opgenomen. Hij zat sowieso in de reguliere hunted van dit jaar maar die kon Barend nog niet gezien hebbenquote:Op zaterdag 30 mei 2026 07:23 schreef ThijsTH het volgende:
[..]
Is dat zo? Oke dan laat mijn geheugen me in de steek. Ik dacht dat ie meerdere seizoenen bij Hunted werkte.
Oh, ik heb al een hunted gemist dit jaar?quote:Op zaterdag 30 mei 2026 08:39 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja, alleen is dit seizoen vorig jaar mei opgenomen. Hij zat sowieso in de reguliere hunted van dit jaar maar die kon Barend nog niet gezien hebben
Er kan toch ook maar 1 stel winnen dus 2 is dan genoeg. Ze kozen gewoon voor de verkeerde plaats dus konden nooit op tijd bij de winnaars komen. Vond de vangst van de andere stellen erg goed gedaan.quote:Op donderdag 28 mei 2026 06:06 schreef Selmar het volgende:
[..]
Er lagen er vier klaar, maar er zijn er maar twee uitgevaren
Hij bleek diezelfde man al eerder in een auto te hebben gezien met een ander. Maar ging twijfelen omdat hij nu alleen was, grote fout.quote:Op zaterdag 30 mei 2026 05:52 schreef Leandra het volgende:
[..]
De man die juist ingezet was omdat hij nog onbekend was?
Er kunnen ook 5 stellen winnen. In theoriequote:Op zaterdag 30 mei 2026 11:19 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Er kan toch ook maar 1 stel winnen dus 2 is dan genoeg. Ze kozen gewoon voor de verkeerde plaats dus konden nooit op tijd bij de winnaars komen. Vond de vangst van de andere stellen erg goed gedaan.
Hij zag hem eerder alleen op een bankjequote:Op zaterdag 30 mei 2026 11:22 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Hij bleek diezelfde man al eerder in een auto te hebben gezien met een ander. Maar ging twijfelen omdat hij nu alleen was, grote fout.
Ik hoorde hem zeggen, toen hij hem samen met iemand anders aan die tafel zag, dat hij deze man eerder in de auto had gezien. Maar goed, maakt mij niet uit wat je er van maakt. Hij heeft er verder niet op geanticipeerd en dat was zijn fout.quote:Op zaterdag 30 mei 2026 11:35 schreef Magica het volgende:
[..]
Hij zag hem eerder alleen op een bankje
Jaaaaahaaa maar de user heeft het er over dat deze hunter in eerdere seizoenen ook al te zien was. Dat klopt dus niet op het moment van filmen.quote:Op zaterdag 30 mei 2026 11:22 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Hij bleek diezelfde man al eerder in een auto te hebben gezien met een ander. Maar ging twijfelen omdat hij nu alleen was, grote fout.
Terwijl hij op dat bankje bij Paleis Huis Ten Bosch juist min of meer in gesprek leek te zijn met de oudere meneer naast hem.quote:Op zaterdag 30 mei 2026 11:35 schreef Magica het volgende:
[..]
Hij zag hem eerder alleen op een bankje
B zegt letterlijk: "Deze man zag ik net ook al. Net was die in z'n eentje, klopt niet die man!".quote:Op zaterdag 30 mei 2026 11:41 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Ik hoorde hem zeggen, toen hij hem samen met iemand anders aan die tafel zag, dat hij deze man eerder in de auto had gezien. Maar goed, maakt mij niet uit wat je er van maakt. Hij heeft er verder niet op geanticipeerd en dat was zijn fout.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |