Echt he. Maar die pakken ze pas na de info.quote:
Tenzij ze die eerder van de helper van Ayoub krijgenquote:Op maandag 25 mei 2026 22:12 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Echt he. Maar die pakken ze pas na de info.
Dat kan niet meer. Want die zijn allebei reeds opgepakt. Dus die krijgt geen info meer.quote:Op maandag 25 mei 2026 22:12 schreef DaMart het volgende:
[..]
Tenzij ze die eerder van de helper van Ayoub krijgen
De hunters worden elke serie slimmer, maar de deelnemers helaas niet.quote:Op maandag 25 mei 2026 21:57 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Is dat een vereiste om deel te nemen? Geen oude afleveringen hebben gekeken.
Aangepastquote:Op maandag 25 mei 2026 21:33 schreef MadMaster het volgende:
Hier staat de info voor de (hierboven verouderde) OP:
MadMaster in TV / [NPO1] Hunted #43 finale
Dit ja, ik had het wel weer geniaal gevonden als ie was weggekomen, maar zijn 9 levens waren wel op. Ik kan me ook niet helemaal aan de indruk onttrekken dat de Hunters bewust niet zoveel gas hebben gegeven om toch tv te kunnen maken. Bij de andere duo's gebeurt namelijk helemaal niks, met name de dames influencers en J&J maken weinig tot geen fouten tot nu toe.quote:Op maandag 25 mei 2026 22:09 schreef DaMart het volgende:
Even lekker rustig helpen op de boerderij in plaats van maken dat je wegkomt. Dan verdien je dit.
Die dames hebben ook nog eens mazzel dat hun contact niet wordt gevolgd. De moeder van Jetske zal wel onder de tap staan, want directe familiequote:Op maandag 25 mei 2026 22:31 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dit ja, ik had het wel weer geniaal gevonden als ie was weggekomen, maar zijn 9 levens waren wel op. Ik kan me ook niet helemaal aan de indruk onttrekken dat de Hunters bewust niet zoveel gas hebben gegeven om toch tv te kunnen maken. Bij de andere duo's gebeurt namelijk helemaal niks, met name de dames influencers en J&J maken weinig tot geen fouten tot nu toe.
Uiteraard maar je kan je altijd een paar dagen vergissen toch?quote:Op maandag 25 mei 2026 09:40 schreef Selmar het volgende:
[..]
?? Ik denk toch wel dat ik weet wanneer we het hebben opgenomen toch?
Is al besproken. En je was niet duidelijk.quote:Op dinsdag 26 mei 2026 09:12 schreef ThijsTH het volgende:
[..]
Uiteraard maar je kan je altijd een paar dagen vergissen toch?
Was gewoon hele duidelijk 28 mei 2025 in beeld te zien in de 1e aflevering op een camerabeeld. Dus ik was even een pietje precies en verbeterde je "meer dan een jaar geleden" naar "iets minder dan een jaar geleden"
Blijkbaarquote:Op dinsdag 26 mei 2026 21:36 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ze komt voor het eerst in de natuur?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |