Had niet op de datum gelet omdat het in twee aparte regels stond.quote:
Morgen de laatste aflevering dus al om 20:30 uur, daarna op de standaardtijd after the hunt.quote:Woensdag 27 mei 2026 om 20.30 uur - Aflevering 6
Woensdag 27 mei 2026 om 21.30 uur - After the Hunt
Afzeggen.quote:Op dinsdag 26 mei 2026 22:31 schreef svann het volgende:
[..]
Had niet op de datum gelet omdat het in twee aparte regels stond.
[..]
Morgen de laatste aflevering dus al om 20:30 uur, daarna op de standaardtijd after the hunt.
Shit, dan heb ik een vergadering.![]()
Mwah, ik schat 'm toch wel hoger in dan de Famke Louises, Mart Hoogkamers en Daniels Boissevains van deze wereldquote:Op dinsdag 26 mei 2026 22:20 schreef lars91 het volgende:
[..]
Barend is echt een van de domste deelnemers ooit
Dat is wel allemaal kort door de bocht he. Je weet niet hoe het anders gelopen was. En een clean sweep is vrij zeldzaam. Een eerdere clean sweep kwam omdat iedereen (incl Hunters) op de verkeerde locatie stonden.quote:Op dinsdag 26 mei 2026 23:20 schreef TheVulture het volgende:
Wel lekker voor de Hunters dat ze op het moment supreme stuk gaan, ik mag hopen dat ze de extractieinfo niet in handen krijgen, maar dat zal natuurlijk wel.
Kalil is overigens best een matige Opper-hunter, sinds hij aan het roer is hebben ze vorig jaar alleen dankzij die productiefout een clean sweep gehaald, maar voor de rest is het allemaal zeer matig.
Vraag me wel af hoe de laatste duo's nu nog een instructie krijgen uit die 11 locaties, wellicht op de burnertelefoon. Dat zou dan ook betekenen dat de Hunters die info sowieso niet gaan krijgen omdat die na aanhouding wel uit het spel zal gaan.
Ze kregen vorig jaar als Hunters zowat alles in de schoot geworpen, enerzijds doordat de social media van de Hunters nog gedeeltelijk open stond tijdens de opnames en aan de andere kant de dikke productiefout.quote:Op dinsdag 26 mei 2026 23:30 schreef lars91 het volgende:
[..]
Dat is wel allemaal kort door de bocht he. Je weet niet hoe het anders gelopen was. En een clean sweep is vrij zeldzaam. Een eerdere clean sweep kwam omdat iedereen (incl Hunters) op de verkeerde locatie stonden.
🙏quote:Op woensdag 27 mei 2026 12:13 schreef Meke het volgende:
Ik vond het echt een toffe aflevering gisterenOok wel leuk dat Barend toch de Hunters nog herkende, nog een klein beetje revanche op z'n eigen stomme acties haha.
(En stiekem ook wel tof dat het plan van de Hunters niet helemaal risicoloos was)
En dat terwijl hij 5 minuten daarvoor nog dacht dat de Hunters geen flauw idee hadden waar ze waren, en ineens ziet hij 2 keer dezelfde man en is het alarmfase 6quote:Op woensdag 27 mei 2026 12:13 schreef Meke het volgende:
Ik vond het echt een toffe aflevering gisterenOok wel leuk dat Barend toch de Hunters nog herkende, nog een klein beetje revanche op z'n eigen stomme acties haha.
(En stiekem ook wel tof dat het plan van de Hunters niet helemaal risicoloos was)
Ja, het gewoon lekker voor de andere teams verpesten.quote:Op woensdag 27 mei 2026 20:38 schreef DaMart het volgende:
Denken dat je hunters ziet en dan toch doorgaan...
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |