"Geduld, is een wapen dat nooit weigert" - Selmar.quote:Op woensdag 27 mei 2026 21:48 schreef potjecreme het volgende:
Voor het spel is het tactischer om domme spelers lang in het spel te houden voor meer informatie.
Ja ik zat net een paar minuten naar hem te kijken, volgens mij kwijlt hij net niet.quote:Op woensdag 27 mei 2026 22:17 schreef lars91 het volgende:
Barend kijkt nu ook of hij de wereleld niet begrijpt
Ik vond ze hoofdzakelijk juist erg slim. 2 foutjes: telefoon aan bij 2 keer aanbellen en Workum opschrijven.quote:
Iris een DM sturen was ook niet handig. Kwamen ze goed wegquote:Op woensdag 27 mei 2026 22:19 schreef V. het volgende:
[..]
Ik vond ze hoofdzakelijk juist erg slim. 2 foutjes: telefoon aan bij 2 keer aanbellen en Workum opschrijven.
Maar echt veeeeeeeele malen beter dan de andere drie opgepakte teams.
Viel mij ook op.quote:Op woensdag 27 mei 2026 22:25 schreef MadMaster het volgende:
Jetske en Joris krijgen nog even een zwemvest aangereikt…
En een helm.quote:Op woensdag 27 mei 2026 22:25 schreef MadMaster het volgende:
Jetske en Joris krijgen nog even een zwemvest aangereikt…
Dat laatste zekerquote:Op woensdag 27 mei 2026 22:19 schreef V. het volgende:
[..]
Ik vond ze hoofdzakelijk juist erg slim. 2 foutjes: telefoon aan bij 2 keer aanbellen en Workum opschrijven.
Maar echt veeeeeeeele malen beter dan de andere drie opgepakte teams.
Iris was niet hun echte inner circle blijkbaar. Het was sowieso al vrij random dat ze ineens op het laatste moment naar Iris gingen, maar ik denk dat dat zo geknipt is. Als zij gewoon had gezegd dat ze ze 1,5 week niet had gezien was dat spoor doodgelopen. Daarnaast dus extra zuur dat net op dat moment hun telefoon ook niet uitstondquote:Op woensdag 27 mei 2026 21:37 schreef lars91 het volgende:
[..]
Die dames hadden geluk dat ze Iris niet eerder in snotje hadden.
Die was geweldig, samen met die gozer in Haarlem bij Kiki en Timquote:Op woensdag 27 mei 2026 22:09 schreef pmponer het volgende:
Jetske haar moeder voelt zich echt een verzetsheld nu.
Als er enige tijd over heen gaat wel. Het was nu misschien ongelukkig geknipt, maar op het moment dat Barend en Nellie de extractieinfo kregen hadden die andere duo's al een bericht op hun telefoon gekregen. Ik had dus gedacht dat ze die "lijn" met coórdinaten ook in de schoot geworpen zouden krijgen.quote:
Als hun telefoon 1 van de 2 keer uit had gestaan, zou dat al voldoende zijn geweest.quote:Op woensdag 27 mei 2026 22:38 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Iris was niet hun echte inner circle blijkbaar. Het was sowieso al vrij random dat ze ineens op het laatste moment naar Iris gingen, maar ik denk dat dat zo geknipt is. Als zij gewoon had gezegd dat ze ze 1,5 week niet had gezien was dat spoor doodgelopen. Daarnaast dus extra zuur dat net op dat moment hun telefoon ook niet uitstond
En toevallig maar 2 jetski's...quote:
Waar ik nog wel benieuwd naar ben is hoe de hunters "ineens" een deel van de 11 steden wist uit te sluiten.quote:Op woensdag 27 mei 2026 21:37 schreef TheVulture het volgende:
Productie die de coördinaten van de lijn niet naar de telefoon van Barend en Nellie hebben gestuurd was top trouwens, anders was het nog moeilijker geworden.
Dat is het hele probleem, omdat die overal kan landen kun je daar toch geen tactiek op verzinnen en ben je toch altijd te laat. Dan kun je beter gokken op water.quote:Op donderdag 28 mei 2026 20:45 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Waar ik nog wel benieuwd naar ben is hoe de hunters "ineens" een deel van de 11 steden wist uit te sluiten.
Ja ze zijn op onderzoek gegaan. Wel toevallig allemaal waterpunten die overbleven. Maar een helikopter had overal kunnen landen toch?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |