abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220894525
En wat was dat nu weer voor raar gepruts in het toilet van Menno met die tegeltjes, het is zijn vak notabene.
  dinsdag 26 mei 2026 @ 21:46:18 #102
12902 pmponer
One Punch is enough
pi_220894535
quote:
2s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 21:12 schreef RobertoCarlos het volgende:

[..]
Ik noteer:
- Soury & Frank
- Pmponer & Lotty
:s)
Huh, ik vind Frank ook leuk, wat doe je nou?!
Drop you like an ill, bad habit
  dinsdag 26 mei 2026 @ 21:47:34 #103
12902 pmponer
One Punch is enough
pi_220894547
quote:
2s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 21:33 schreef RobertoCarlos het volgende:
Ik vond die reactie van Frank over het vertrek van Sonja & Hendrik op het einde vervelend, kinderachtig en een beetje schijnheilig.. Maar het zal wel zijn soort humor zijn... :?

(sorry, kan er niks aan doen... :@ )
Wat zei hi jdan?
Drop you like an ill, bad habit
pi_220894557
Ik dacht trouwens dat die dakkapellen op die zolderoverlopen verticale ramen zouden krijgen, blijkt dus alleen maar een velux daklicht in te komen.
  dinsdag 26 mei 2026 @ 21:49:34 #105
124676 RobertoCarlos
Prima De Luxe!
pi_220894563
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 21:38 schreef Soury het volgende:

[..]
Sonja haat Frank en Frank haat Sonja.
Dat snap ik nu des te meer.. had ik ook weer niet zo erg door...
Ik heb het nog eens teruggekeken en Frank vindt het vooral erg ondeugend van zichzelf dat hij eerst zegt;

'ik vind het heel vervelend'

en dan pas daarna

'....voor Hendrik'

En dan met zo'n 'ondeugende' glimlach en blik van kijk mij een stoer doen.....



Tja, dat vind ik dan kleuterachtig en vermoeiend.. :O
Dan heb ik liever de manier waarop Steffi het verwoordde...

Maar goed dat is maar mijn mening :s)
Wat een gekte. Jammer, maar helaas.
  dinsdag 26 mei 2026 @ 21:51:12 #106
124676 RobertoCarlos
Prima De Luxe!
pi_220894577
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 21:46 schreef pmponer het volgende:

[..]
Huh, ik vind Frank ook leuk, wat doe je nou?!
Ja uh... :@ nou dan weet ik het niet meer... moeilijk gedoe met al die relaties! zoek het allemaal maar uit ook! ;)
Wat een gekte. Jammer, maar helaas.
pi_220894579
quote:
2s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 21:49 schreef RobertoCarlos het volgende:

[..]
Dat snap ik nu des te meer.. had ik ook weer niet zo erg door...
Ik heb het nog eens teruggekeken en Frank vindt het vooral erg ondeugend van zichzelf dat hij eerst zegt;

'ik vind het heel vervelend'

en dan pas daarna

'....voor Hendrik'

[ afbeelding ]

En dan met zo'n ondeugende glimlach en blik.. Tja, dat vind ik dan kleuterachtig en vermoeiend.. :O
Dan heb ik liever de manier waarop Steffi het verwoordde...

Maar goed dat is maar mijn mening :s)
Ik denk ook dat hij niet rouwig is dat ze opkrassen. Geen schijnheilig gedoe.
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  dinsdag 26 mei 2026 @ 21:53:24 #108
12902 pmponer
One Punch is enough
pi_220894595
Ik vond het heel erg vreemd dat de gezamelijke lunch zo werd uitgevoerd, en dat Menno en vrouw niet op de hoogte werden gesteld van het begin? Kijk dat je niet in de centrale app wat gaat zeggen "want 12 uur is 12 uur" prima. Maar ik dacht dat ze best goed om gingen met Menno, dan had je toch om 5 over 12 een app gestuurd met, joh de boel wordt koud, waar blijf je?
Drop you like an ill, bad habit
  dinsdag 26 mei 2026 @ 21:54:07 #109
124676 RobertoCarlos
Prima De Luxe!
pi_220894600
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 21:41 schreef Firuze60 het volgende:
Ik vond die hele scene bij die huisarts ongeloofwaardig. Was totaal overbodig, hij had direct een verwijzing voor een MRI moeten krijgen op basis van zijn klachten.
Nee zo werkt dat niet, een huisarts moet ook verantwoording afleggen tegenover een verzekeraar dat hij/zij niet te snel verwijzingen uitdeelt... En rugklachten kunnen heel veel verschillende oorzaken hebben...
Maar wel eens dat die scene bij de huisarts nogal kunstmatig overkwam..
Wat een gekte. Jammer, maar helaas.
pi_220894607
quote:
2s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 21:54 schreef RobertoCarlos het volgende:

[..]
Nee zo werkt dat niet, een huisarts moet ook verantwoording afleggen tegenover een verzekeraar dat hij/zij niet te snel verwijzingen uitdeelt... En rugklachten kunnen heel veel verschillende oorzaken hebben...
Maar wel eens dat die scene bij de huisarts nogal kunstmatig overkwam..
Dan was het voor de vorm nog even een oppervlakkig onderzoekje, die reflectietest op de knie ook door die broek heen.. _O-
  dinsdag 26 mei 2026 @ 21:56:26 #111
12902 pmponer
One Punch is enough
pi_220894612
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 21:55 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Dan was het voor de vorm nog even een oppervlakkig onderzoekje, die reflectietest op de knie ook door die broek heen.. _O-
Volgens mij was het niet eens een huisarts maar een cameraman.
Drop you like an ill, bad habit
pi_220894618
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 21:53 schreef pmponer het volgende:
Ik vond het heel erg vreemd dat de gezamelijke lunch zo werd uitgevoerd, en dat Menno en vrouw niet op de hoogte werden gesteld van het begin? Kijk dat je niet in de centrale app wat gaat zeggen "want 12 uur is 12 uur" prima. Maar ik dacht dat ze best goed om gingen met Menno, dan had je toch om 5 over 12 een app gestuurd met, joh de boel wordt koud, waar blijf je?
Ja Sonja dingetje. Heel raar
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_220894623
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 21:56 schreef pmponer het volgende:

[..]
Volgens mij was het niet eens een huisarts maar een cameraman.
_O-
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  dinsdag 26 mei 2026 @ 21:58:11 #114
124676 RobertoCarlos
Prima De Luxe!
pi_220894626
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 21:53 schreef pmponer het volgende:
Ik vond het heel erg vreemd dat de gezamelijke lunch zo werd uitgevoerd, en dat Menno en vrouw niet op de hoogte werden gesteld van het begin? Kijk dat je niet in de centrale app wat gaat zeggen "want 12 uur is 12 uur" prima. Maar ik dacht dat ze best goed om gingen met Menno, dan had je toch om 5 over 12 een app gestuurd met, joh de boel wordt koud, waar blijf je?
TeamJacky!
(als dat dan jouw beste vrienden zijn.... :{ en dat is geen verwijt naar Hendrik...)

Wat een gekte. Jammer, maar helaas.
pi_220894629
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 21:56 schreef pmponer het volgende:

[..]
Volgens mij was het niet eens een huisarts maar een cameraman.
Zoiets ja, sloeg nergens op. En je hoeft niet altijd via de huisarts, kreeg ooit direct een verwijs van de opticien voor de oogarts ivm staar.
  dinsdag 26 mei 2026 @ 21:58:54 #116
124676 RobertoCarlos
Prima De Luxe!
pi_220894633
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 21:55 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Dan was het voor de vorm nog even een oppervlakkig onderzoekje, die reflectietest op de knie ook door die broek heen.. _O-
Hij sloeg nog mis ook volgens mij :7 >:)
Wat een gekte. Jammer, maar helaas.
pi_220894638
quote:
2s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 21:58 schreef RobertoCarlos het volgende:

[..]
Hij sloeg nog mis ook volgens mij :7 >:)
Daar leek het wel op.. _O-
  dinsdag 26 mei 2026 @ 22:00:01 #118
12902 pmponer
One Punch is enough
pi_220894639
quote:
2s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 21:58 schreef RobertoCarlos het volgende:

[..]
TeamJacky!
(als dat dan jouw beste vrienden zijn.... :{ en dat is geen verwijt naar Hendrik...)

[ afbeelding ]
Helemaal mee eens, het valt mij op dat ik de laatste of de laatste 2 afleveringen ik het vaak met Menno en Jacky eens ben.
Drop you like an ill, bad habit
  dinsdag 26 mei 2026 @ 22:00:37 #119
124676 RobertoCarlos
Prima De Luxe!
pi_220894644
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 21:58 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Zoiets ja, sloeg nergens op. En je hoeft niet altijd via de huisarts, kreeg ooit direct een verwijs van de opticien voor de oogarts ivm staar.
Nee, maar voor rugklachten echt wel. Bovendien was dit een huisarts die Hendrik niet kent (en omgekeerd). Jij zat waarschijnlijk bij jouw eigen huisarts.

Maar los daarvan: Hendrik had gewoon veel eerder naar zijn eigen huisarts gegaan, die kent Hendrik en zijn voorgeschiedenis en kan het veel beter inschatten.
Wat een gekte. Jammer, maar helaas.
pi_220894654
quote:
2s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 22:00 schreef RobertoCarlos het volgende:

[..]
Nee, maar voor rugklachten echt wel. Bovendien was dit een huisarts die Hendrik niet kent (en omgekeerd). Jij zat waarschijnlijk bij jouw eigen huisarts.

Maar los daarvan: Hendrik had gewoon veel eerder naar zijn eigen huisarts gegaan, die kent Hendrik en zijn voorgeschiedenis en kan het veel beter inschatten.
Ja, dat klopt, hoorde hem ergens zeggen dat ie al zoiets eerder had gehad.
  dinsdag 26 mei 2026 @ 22:02:40 #121
124676 RobertoCarlos
Prima De Luxe!
pi_220894659
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 22:00 schreef pmponer het volgende:

[..]
Helemaal mee eens, het valt mij op dat ik de laatste of de laatste 2 afleveringen ik het vaak met Menno en Jacky eens ben.
Ik heb Menno & Jacky altijd al fantastisch gevonden! *O* Ik hoop echt dat ze winnen! :)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat een gekte. Jammer, maar helaas.
pi_220895013
Oh! Naomi van vorig seizoen (je weet wel, die met de BBL) zit in de Anti Survival Show

Eens zien hoe zij zich daar misdraagt :Y
pi_220895548
Ik denk ook dat Sjakkie en Menno gaan winnen.
  woensdag 27 mei 2026 @ 08:04:01 #124
12902 pmponer
One Punch is enough
pi_220895557
ah eindelijk containergate continues.

En doe de groetjes aan Hans
Drop you like an ill, bad habit
pi_220896442
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 08:01 schreef Croosblokker het volgende:
Ik denk ook dat Sjakkie en Menno gaan winnen.
Hoop het juist niet dat zij winnen
Scheinheilige mensen :r
pi_220896747
quote:
2s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 20:36 schreef RobertoCarlos het volgende:
Nou Hendrik krijgt nu ook gelijk de schuld van Sonja van zijn eigen blessure..... terwijl hij ook nog eens een hele zware tas moet dragen... Dat zou Sonja hem misschien ook even uit handen kunnen nemen ...
Wat heb ik mij kwaad gemaakt om dat aso gedrag van die Sonja zeg! Die arme man had zóveel pijn en dan laat je hem de zwaarste tas sjouwen, ook al is hij zelf erg eigenwijs. En dan vooral het accent leggen op het feit dat jouw lichaam ook zoveel pijn doet en je bekaf bent. Ze lag veel eerder na een lekkere douche al in haar nest en hij ging maar door met klussen. Wél zorgzaam tegen hem zijn als de anderen er bij zijn maar alleen met hem alleen die man maar uit lopen kafferen. Denkt alleen maar aan het reizen straks want ze wil geen ouwe kerel mee op reis! Kan dat mens niet meer uitstaan en ben blij dat Hendrik van die zware klussen verlost is. Denk dat het háár idee geweest moet zijn om aan dit programma mee te doen. :( :( :( :( :(
pi_220896761
quote:
11s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 20:38 schreef Soury het volgende:
1000 euro om een spiegel op te hangen?
Ho, ho, ook de lampen en 3 plankjes. ;)
pi_220896792
quote:
2s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 21:18 schreef RobertoCarlos het volgende:
Ik vond trouwens dat Menno gelijk had met zijn opmerking over dat de oppervlakte van de woning best veel meer is dan door de makers van Het Blok was aangegeven. En dat hij daarvoor meer geld zou moeten krijgen..

Heiko poederde hem een beetje vervelend af naar mijn idee...
Klopt toch wat Heiko zei? Als je scheve plafonds-wanden hebt dan is de gehele oppervlakte natuurlijk kleiner dan bij de mensen die geen scheven plafonds-wanden hebben. :?

[ Bericht 0% gewijzigd door Chea49 op 27-05-2026 12:10:44 ]
pi_220896873
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 23:23 schreef ChildoftheStars het volgende:
Oh! Naomi van vorig seizoen (je weet wel, die met de BBL) zit in de Anti Survival Show

Eens zien hoe zij zich daar misdraagt :Y
Aha, ik dacht al, waar ken ik die griet van. Ook in dit programma een grote smoel, maar ze is wel echt goed in vuurtje stoken. Verder grotendeels lui met hun Turkse afgeslepen spierwitte tanden, spierbundels, neptieten, beroerd ABN en zonnebankbruin. :|W
  woensdag 27 mei 2026 @ 12:25:26 #130
12902 pmponer
One Punch is enough
pi_220896955
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 11:55 schreef Chea49 het volgende:

[..]
Klopt toch wat Heiko zei? Als je scheve plafonds-wanden hebt dan is de gehele oppervlakte natuurlijk kleiner dan bij de mensen die geen scheven plafonds-wanden hebben. :?
Ja ik denk ook dat het precies klopt wat Heiko zei, de schuine wanden tellen pas vanaf 1.50 mee als ik het goed hebt Dus dan ben je qua woonruimte behoorlijk wat vierkante meters kwijt, het vloeroppervlak is echter een stuk groter soms kan je dan wel tot 2 a 3 meter diep een kastenwand ofzo maken over de gehele breedte (ca 12 vierkante meter per dak kant). Ik vond het wel een logische vraag van Menno, waarvan hij waarschijnlijk ook het antwoord al van wist.
Drop you like an ill, bad habit
  Moderator woensdag 27 mei 2026 @ 13:22:19 #131
403253 crew  Meke
Fuck the EBU!
pi_220897579
Nouja, ik vind dat daar sowieso wel een keuze in gemaakt wordt. Ik ben benieuwd of ze daar na dit jaar over na gaan denken, want meer geld zorgt ook voor meer kwaliteit. Persoonlijk zou ik niet per sé gelukkig worden van de kwaliteit die nu geleverd wordt, veel Ikea en kringloop, dingen die niet goed afgewerkt zijn.
Wat mij betreft denk ik dat het verdubbelen van de budgetten het programma ten goede zou komen, en dan gaan ze hele andere kwaliteiten van de deelnemers vragen. In de Australische versie van dit programma bouwen ze een miljoenenvilla, en daar hebben ze het nog steeds héél zwaar, maar gaat het ook meer om hoe je je weet te onderscheiden van de buren
Op woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod (die we nooit hebben gehad.)
  woensdag 27 mei 2026 @ 14:01:35 #132
12902 pmponer
One Punch is enough
pi_220898031
Maar je koopt een huis toch niet om het interieur hoop ik.
Locatie is het meest belangrijk, daarna komt de rest pas. Het zou mij niet uit maken wat voor Jysk bank of iets dergelijks zou staan, dat gooi ik er toch uit.
Drop you like an ill, bad habit
  woensdag 27 mei 2026 @ 14:57:05 #133
262052 TaMieke
Bah-a-la-la-la-la-la
pi_220898448
Ik vind t heel erg voor Hendrik en zn hernia. Maar waarom kunnen zij wel stoppen en moest Silvio wel doorbikkelen?
Gewoon omdat hij niet voldoende pijn had of zelf niet wilde stoppen?
Op woensdag 13 juni 2018 15:27 schreef gcjoel het volgende:
JIj bent raar, dat snap je wel he? :D
  woensdag 27 mei 2026 @ 15:02:47 #134
12902 pmponer
One Punch is enough
pi_220898549
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 14:57 schreef TaMieke het volgende:
Ik vind t heel erg voor Hendrik en zn hernia. Maar waarom kunnen zij wel stoppen en moest Silvio wel doorbikkelen?
Gewoon omdat hij niet voldoende pijn had of zelf niet wilde stoppen?
Silvio zei, ik ga pas weg wanneer ze me weg sturen of naar buiten dragen, dat is dan ook gebeurd.
Drop you like an ill, bad habit
  woensdag 27 mei 2026 @ 15:12:57 #135
262052 TaMieke
Bah-a-la-la-la-la-la
pi_220898705
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 15:02 schreef pmponer het volgende:

[..]
Silvio zei, ik ga pas weg wanneer ze me weg sturen of naar buiten dragen, dat is dan ook gebeurd.
hmm oke. Next level eigenwijs dus. Ook prima
Op woensdag 13 juni 2018 15:27 schreef gcjoel het volgende:
JIj bent raar, dat snap je wel he? :D
  woensdag 27 mei 2026 @ 15:43:05 #136
124676 RobertoCarlos
Prima De Luxe!
pi_220898914
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 11:55 schreef Chea49 het volgende:

[..]
Klopt toch wat Heiko zei? Als je scheve plafonds-wanden hebt dan is de gehele oppervlakte natuurlijk kleiner dan bij de mensen die geen scheven plafonds-wanden hebben. :?
Dat kan, maar het ging mij erom dat Heiko dat op dat moment, in die scene, wel erg makkelijk afpoederde naar mijn idee. Het had de berekening van het budget best wel even wat beter kunnen toelichten, bijvoorbeeld door even een keer met Menno de berekening door te lopen. Nu was het een alleen maar een korte opmerking dat er ook schuine wanden in zitten....maar waar dan en hoe dan precies?

Samen met de toon van Heiko (die trouwens in heel veel andere gevallen terecht was) die ik een beetje deni-genererend en onderdanig vond, sloeg de Havik in Heiko op dat moment imho nogal door. Menno vroeg het relaxt en hij heeft best recht op een normale toelichting.

#100%TeamMennoOuweRegenboogvlaglover
Wat een gekte. Jammer, maar helaas.
  woensdag 27 mei 2026 @ 15:44:03 #137
124676 RobertoCarlos
Prima De Luxe!
pi_220898918
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 15:12 schreef TaMieke het volgende:

[..]
hmm oke. Next level eigenwijs dus. Ook prima
Het ging Silly Silvio allemaal maar om 1 ding: L O+ ve.
Hij deed het allemaal voor Bian-K *;

[ Bericht 1% gewijzigd door RobertoCarlos op 27-05-2026 17:02:56 ]
Wat een gekte. Jammer, maar helaas.
pi_220900878
Daar gaan we weer (al vooruit gekeken, maar dat mag de pret niet drukken, zit me nu al te verkneuteren op het commentaar wat ik heb moeten inhouden).. :D
  woensdag 27 mei 2026 @ 20:25:23 #139
12902 pmponer
One Punch is enough
pi_220900889
quote:
2s.gif Op woensdag 27 mei 2026 15:44 schreef RobertoCarlos het volgende:

[..]
Het ging Silly Silvio allemaal maar om 1 ding: L O+ ve.
Hij deed het allemaal voor Bian-K *;
En dat is precies waar mannen aan onderdoor gaan.
Altijd maar beulen en werken
Vrouwen doen een beetje marktplaatsen en kleedjes uitzoeken (neerleggen is dan weer voor de man).

}) :+
Drop you like an ill, bad habit
pi_220900929
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 20:25 schreef pmponer het volgende:

[..]
En dat is precies waar mannen aan onderdoor gaan.
Altijd maar beulen en werken
Vrouwen doen een beetje marktplaatsen en kleedjes uitzoeken (neerleggen is dan weer voor de man).

}) :+
Nounounou, Hendrik wist niet hoe een stofzuiger werkte, dat moest dan weer Sonja doen.. }) :D
  woensdag 27 mei 2026 @ 20:32:15 #141
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_220900969
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 22:00 schreef pmponer het volgende:

[..]
Helemaal mee eens, het valt mij op dat ik de laatste of de laatste 2 afleveringen ik het vaak met Menno en Jacky eens ben.
Ik vind haar een schat en hem vind ik een geestige vent.
  woensdag 27 mei 2026 @ 20:32:33 #142
12902 pmponer
One Punch is enough
pi_220900975
Wat un gesellige volkszangur.
Heeft die ruit er denk ik gewoon uit geslagen, dat gaat niet zomaar kapot

disclaimer (voorstukje)
Drop you like an ill, bad habit
  woensdag 27 mei 2026 @ 20:34:09 #143
12902 pmponer
One Punch is enough
pi_220900992
quote:
1s.gif Op woensdag 27 mei 2026 20:32 schreef Boca_Raton het volgende:

[..]
Ik vind haar een schat en hem vind ik een geestige vent.
Ik heb op het moment vooral medelijden met haar

En terecht dat ze verbaasd was over het appje na de lunch van Sonja.
Drop you like an ill, bad habit
pi_220901012
Ik moet zo lachen om dat hoofd van tante Til _O-
pi_220901014
Vrouwen zijn de leukste wezens die here Jesus gemaakt heeft _O-
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  woensdag 27 mei 2026 @ 20:37:21 #146
12902 pmponer
One Punch is enough
pi_220901028
Wel waar natuurlijk
Drop you like an ill, bad habit
  woensdag 27 mei 2026 @ 20:37:48 #147
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_220901036
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 13:22 schreef Meke het volgende:
Nouja, ik vind dat daar sowieso wel een keuze in gemaakt wordt. Ik ben benieuwd of ze daar na dit jaar over na gaan denken, want meer geld zorgt ook voor meer kwaliteit. Persoonlijk zou ik niet per sé gelukkig worden van de kwaliteit die nu geleverd wordt, veel Ikea en kringloop, dingen die niet goed afgewerkt zijn.
Ze zullen die inrichting laten staan als er kijkers komen. Geeft gelijk een goedkope indruk. Niet slim.
pi_220901039
Ik dacht even werkelijk dat Patrick een nieuw glas in die post zou gaan zetten. Marloes vind zichzelf een enorm emotioneel type, jaja.
  woensdag 27 mei 2026 @ 20:39:28 #149
12902 pmponer
One Punch is enough
pi_220901048
quote:
1s.gif Op woensdag 27 mei 2026 20:37 schreef Boca_Raton het volgende:

[..]
Ze zullen die inrichting laten staan als er kijkers komen. Geeft gelijk een goedkope indruk. Niet slim.
In de huidige huizenmarkt lijkt me dat geen enkel probleem
En als je niet door dat soort zaken heen kan kijken, betaal je altijd de hoofdprijs is mijn mening.

Maar goed, zoals eerder vermeld, wij hebben een huis met potentie gekocht ;)
Drop you like an ill, bad habit
  woensdag 27 mei 2026 @ 20:40:11 #150
12902 pmponer
One Punch is enough
pi_220901052
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 20:38 schreef Firuze60 het volgende:
Ik dacht even werkelijk dat Patrick een nieuw glas in die post zou gaan zetten. Marloes vind zichzelf een enorm emotioneel type, jaja.
Mooi he, die gast denkt, ik pak mijn momentje.
Gaat Marloes er compleet mee aan de haal.

Triplex plaat ervoor en klaar alweer 1000 euro
Drop you like an ill, bad habit
pi_220901054
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 20:37 schreef pmponer het volgende:
Wel waar natuurlijk
Volgens mij was het zijn vader :+
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  woensdag 27 mei 2026 @ 20:42:01 #152
12902 pmponer
One Punch is enough
pi_220901065
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 20:40 schreef Soury het volgende:

[..]
Volgens mij was het zijn vader :+
Misschien dat hij "ik zie meer in Je zus."
Zoals een woordkunstenaar ooit zei
"Zie het als een pluspunt als je me je zus gunt"

Sorry, ik pak even een bakkie koffie.
Drop you like an ill, bad habit
pi_220901079
Menno loopt door het mausoleum van Sonja.. _O-
pi_220901100
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 20:42 schreef pmponer het volgende:

[..]
Misschien dat hij "ik zie meer in Je zus."
Zoals een woordkunstenaar ooit zei
"Zie het als een pluspunt als je me je zus gunt"

Sorry, ik pak even een bakkie koffie.
Het ging mij er om dat Jesus geen vrouwen heeft gemaakt. O-)
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_220901105
Hans is de opdringerige buurman van Antje..
  woensdag 27 mei 2026 @ 20:49:57 #156
12902 pmponer
One Punch is enough
pi_220901128
quote:
10s.gif Op woensdag 27 mei 2026 20:47 schreef Soury het volgende:

[..]
Het ging mij er om dat Jesus geen vrouwen heeft gemaakt. O-)
Ja snapte ik (later) ook, terwijl toen Frank het zei ik dacht, wat lul je nou weer
Drop you like an ill, bad habit
  woensdag 27 mei 2026 @ 20:50:19 #157
12902 pmponer
One Punch is enough
pi_220901131
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 20:47 schreef Firuze60 het volgende:
Hans is de opdringerige buurman van Antje..
Antje denkt, aan mijn lijf geen polonaise
Drop you like an ill, bad habit
pi_220901148
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 20:50 schreef pmponer het volgende:

[..]
Antje denkt, aan mijn lijf geen polonaise
Dat niet eens zo zeer m.i., ze wil die zeikstraal met zijn gezeur niet elke dag over haar vloer.
  woensdag 27 mei 2026 @ 20:53:51 #159
12902 pmponer
One Punch is enough
pi_220901163
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 20:52 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Dat niet eens zo zeer m.i., ze wil die zeikstraal met zijn gezeur niet elke dag over haar vloer.
Oh, ik bedoelde het ook niet letterlijk.
Maar ze zit niet op (zijn) gezelschap te wachtten idd. En circusdame er maar over door blijven bomen.
Drop you like an ill, bad habit
pi_220901228
Wat lult Menno nou dom over asbest, ja het is schadelijk als je het gaat afbreken maar die container jongens hebben daar geen boodschap aan. Enorm strenge regels.
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_220901234
oef Ray die zegt even.. "Het circusstel haalt overal materiaal weg dat niet van hun is." :o
  woensdag 27 mei 2026 @ 21:06:38 #162
12902 pmponer
One Punch is enough
pi_220901257
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 21:02 schreef Soury het volgende:
Wat lult Menno nou dom over asbest, ja het is schadelijk als je het gaat afbreken maar die container jongens hebben daar geen boodschap aan. Enorm strenge regels.
Ja dat is een mentaliteits dingetje, ik snap Menno wel, ik zou het inpakken met plastic en inleveren bij de gemeentewerf. Maar dat ken/mag natuurlijk niet op tv.
Drop you like an ill, bad habit
  woensdag 27 mei 2026 @ 21:07:10 #163
12902 pmponer
One Punch is enough
pi_220901261
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 21:03 schreef Firuze60 het volgende:
oef Ray die zegt even.. "Het circusstel haalt overal materiaal weg dat niet van hun is." :o
Arme Silvio, die waren toch gipsplaten kwijt?
Drop you like an ill, bad habit
pi_220901297
Hier moest ik toch heel hard lachen om Frank. Gregor: "Ja, dat koffiezetapparaat krijgen de mensen erbij als ze dit appartement kopen."

Frank:" Nou, dan krijgen ze tenminste nog wat."

_O- _O- _O- _O-
  woensdag 27 mei 2026 @ 21:13:53 #165
12902 pmponer
One Punch is enough
pi_220901315
Degelijk is beige, saai.
Drop you like an ill, bad habit
pi_220901344
Nou ja, Hans heeft Antje even er op gewezen dat haar driehoekjesbehang niet precies aansluit, vier sterren.. :D
pi_220901375
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 21:16 schreef Firuze60 het volgende:
Nou ja, Hans heeft Antje even er op gewezen dat haar driehoekjesbehang niet precies aansluit, vier sterren.. :D
2 rolletjes en dan passend maken, zeikerd die Antje :')
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_220901416
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 21:19 schreef Soury het volgende:

[..]
2 rolletjes en dan passend maken, zeikerd die Antje :')
Ingefluisterd, want vlak na de oplevering vond ze het allemaal prachtig.
  woensdag 27 mei 2026 @ 21:23:25 #169
12902 pmponer
One Punch is enough
pi_220901432
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 21:22 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Ingefluisterd, want vlak na de oplevering vond ze het allemaal prachtig.
Het circusstel gaat verliezen op 150 euro :P
Drop you like an ill, bad habit
pi_220901518
Mooi die houten trap zo O+
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_220901525
Een dag zandstralen voor 1500 euro en de rest met zijn twee een hele week krabben.. :D
Heel slim van Lotty en Frank.
  woensdag 27 mei 2026 @ 21:31:56 #172
12902 pmponer
One Punch is enough
pi_220901546
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 21:29 schreef Firuze60 het volgende:
Een dag zandstralen voor 1500 euro en de rest met zijn twee een hele week krabben.. :D
Heel slim van Lotty en Frank.
Ja verkeerde bezuiniging van Menno.
Heb echt medelijden met Mono.
Ik heb zelf ooit een trap van 13 treden ontdaan van verf en vloerbedekkig. Wat een K klus is dat.
Dit is nog zoveel maal erger.
Drop you like an ill, bad habit
pi_220901549
Die lui zijn ook wel simpel om te denken dat er asbest platen expres in zijn gegooid. _O-
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_220901555
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 21:31 schreef pmponer het volgende:

[..]
Ja verkeerde bezuiniging van Menno.
Heb echt medelijden met Mono.
Ik heb zelf ooit een trap van 13 treden ontdaan van verf en vloerbedekkig. Wat een K klus is dat.
Dit is nog zoveel maal erger.
Allemaal hoekjes en gleuven, wel tof dat het blijft.
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  woensdag 27 mei 2026 @ 21:33:52 #175
12902 pmponer
One Punch is enough
pi_220901557
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 21:32 schreef Soury het volgende:
Die lui zijn ook wel simpel om te denken dat er asbest platen expres in zijn gegooid. _O-
Ja vind ik ook wel, maar het kan ook asbest lijkend materiaal zijn die erin is gegooid voor wat meer drama :+
Drop you like an ill, bad habit
pi_220901560
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 21:31 schreef pmponer het volgende:

[..]
Ja verkeerde bezuiniging van Menno.
Heb echt medelijden met Mono.
Ik heb zelf ooit een trap van 13 treden ontdaan van verf en vloerbedekkig. Wat een K klus is dat.
Dit is nog zoveel maal erger.
Menno had in de wandelgangen gehoord dat het niet kon ivm te zacht hout.
  woensdag 27 mei 2026 @ 21:34:34 #177
12902 pmponer
One Punch is enough
pi_220901561
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 21:33 schreef Soury het volgende:

[..]
Allemaal hoekjes en gleuven, wel tof dat het blijft.
Ja prachtige trappen zijn dat, komt ook zeer goed onder dat zandstralen uit.
Mooi lakken en het kan er weer jaren en jaren tegenaan.
Drop you like an ill, bad habit
  woensdag 27 mei 2026 @ 21:35:04 #178
12902 pmponer
One Punch is enough
pi_220901564
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 21:34 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Menno had in de wandelgangen gehoord dat het niet kon ivm te zacht hout.
Ja weet ik, maar je laat dan toch zo'n zandstraler komen.
Drop you like an ill, bad habit
pi_220901567
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 21:33 schreef pmponer het volgende:

[..]
Ja vind ik ook wel, maar het kan ook asbest lijkend materiaal zijn die erin is gegooid voor wat meer drama :+
Dat zou wel erg flauw zijn, best een grote kostenpost. Dat lijkt me niet, gewoon iemand in de buurt die er vanaf moest. Gebeurt vaker.
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_220901575
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 21:34 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Menno had in de wandelgangen gehoord dat het niet kon ivm te zacht hout.
Had hij van Frank gehoord *)
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  woensdag 27 mei 2026 @ 21:36:32 #181
12902 pmponer
One Punch is enough
pi_220901578
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 21:35 schreef Soury het volgende:

[..]
Dat zou wel erg flauw zijn, best een grote kostenpost. Dat lijkt me niet, gewoon iemand in de buurt die er vanaf moest. Gebeurt vaker.
Ja die kans acht ik ook het hoogst, maar het blijft (commerciele) tv. Eigenlijk vind ik dan niks te vertrouwen.
Drop you like an ill, bad habit
pi_220901579
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 21:35 schreef pmponer het volgende:

[..]
Ja weet ik, maar je laat dan toch zo'n zandstraler komen.
Dat deed hij dus niet, want geloofde dat direct. Kennelijk was Frank iets slimmer en heeft er eentje laten kijken of dat wel kon.
  woensdag 27 mei 2026 @ 21:37:10 #183
12902 pmponer
One Punch is enough
pi_220901585
quote:
12s.gif Op woensdag 27 mei 2026 21:36 schreef Soury het volgende:

[..]
Had hij van Frank gehoord *)
_O-

Dat geloof ik bijna _O-
Drop you like an ill, bad habit
pi_220901587
quote:
12s.gif Op woensdag 27 mei 2026 21:36 schreef Soury het volgende:

[..]
Had hij van Frank gehoord *)
Oh, dat geloof ik direct, zo'n naaier is Frank wel.
pi_220901588
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 21:36 schreef pmponer het volgende:

[..]
Ja die kans acht ik ook het hoogst, maar het blijft (commerciele) tv. Eigenlijk vind ik dan niks te vertrouwen.
Ja ok maar niet op deze manier, dat geloof ik niet.
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_220901597
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 21:37 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Oh, dat geloof ik direct, zo'n naaier is Frank wel.
Ik maakte een (Frank) grapje :+
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  woensdag 27 mei 2026 @ 21:39:01 #187
12902 pmponer
One Punch is enough
pi_220901605
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 21:35 schreef Soury het volgende:

[..]
Dat zou wel erg flauw zijn, best een grote kostenpost. Dat lijkt me niet, gewoon iemand in de buurt die er vanaf moest. Gebeurt vaker.
Oh ja ik ben eigenlijk ook wel van mening dat wanneer dat er gedumpt is door 3de partijen dat het programma dan ook verantwoordelijk is voor de kosten. En als je het wel op allen blokkers wilt verhalen moet je dat ook op alle apartementen doen ook die al "leeg" zijn.
Drop you like an ill, bad habit
pi_220901609
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 21:38 schreef Soury het volgende:

[..]
Ik maakte een (Frank) grapje :+
Haha, ok, maar goed, dan nog, ze weten van elkaar kennelijk niet alle plannen.
  woensdag 27 mei 2026 @ 21:40:15 #189
12902 pmponer
One Punch is enough
pi_220901617
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 21:39 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Haha, ok, maar goed, dan nog, ze weten van elkaar kennelijk niet alle plannen.
Nou dat is eigenlijk nog wel het meest apart, je praat toch ietwat met elkaar, dan zegt niemand van "joh, hoe pakken jullie de trap aan?"
Drop you like an ill, bad habit
pi_220901623
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 21:39 schreef pmponer het volgende:

[..]
Oh ja ik ben eigenlijk ook wel van mening dat wanneer dat er gedumpt is door 3de partijen dat het programma dan ook verantwoordelijk is voor de kosten. En als je het wel op allen blokkers wilt verhalen moet je dat ook op alle apartementen doen ook die al "leeg" zijn.
Ze zijn zelf verantwoordelijk voor de containers, wat het deel van de vertrokken deelnemers betreft ben ik het wel met je eens. Ook omdat Ray zegt dat Steffie en man ook mee moeten betalen ondanks dat ze niet mee doen.
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_220901627
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 21:39 schreef pmponer het volgende:

[..]
Oh ja ik ben eigenlijk ook wel van mening dat wanneer dat er gedumpt is door 3de partijen dat het programma dan ook verantwoordelijk is voor de kosten. En als je het wel op allen blokkers wilt verhalen moet je dat ook op alle apartementen doen ook die al "leeg" zijn.
Ja, dat vind ik ook. En niet alle blokkers alleen, ook de eindverantwoordelijken zoals Ray en programmamakers en die hele projectmakelaars. Waar wordt er verbouwd? Waar vind je asbest? In datzelfde blok.
  woensdag 27 mei 2026 @ 21:43:04 #192
12902 pmponer
One Punch is enough
pi_220901633
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 21:41 schreef Soury het volgende:

[..]
Ze zijn zelf verantwoordelijk voor de containers, wat het deel van de vertrokken deelnemers betreft ben ik het wel met je eens. Ook omdat Ray zegt dat Steffie en man ook mee moeten betalen ondanks dat ze niet mee doen.
Ja maar je kan nooit een container zo afsluiten dat het niet gebeurd (met deze containers) of regelen ze die ook zelf?
Drop you like an ill, bad habit
  woensdag 27 mei 2026 @ 21:43:25 #193
12902 pmponer
One Punch is enough
pi_220901635
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 21:42 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Ja, dat vind ik ook. En niet alle blokkers alleen, ook de eindverantwoordelijken zoals Ray en programmamakers en die hele projectmakelaars. Waar wordt er verbouwd? Waar vind je asbest? In datzelfde blok.
Ik denk extern asbest
Drop you like an ill, bad habit
pi_220901646
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 21:43 schreef pmponer het volgende:

[..]
Ik denk extern asbest
Ach, zo'n asbest plaat had mijn moeder ook nog in haar huis (bouw 1986) achter de gasketel, kostte echt geen 5000 euro om die even af te voeren.
  woensdag 27 mei 2026 @ 21:47:27 #195
12902 pmponer
One Punch is enough
pi_220901657
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 21:45 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Ach, zo'n asbest plaat had mijn moeder ook nog in haar huis (bouw 1986) achter de gasketel, kostte echt geen 5000 euro om die even af te voeren.
Nee dat kost niks, even melden. Plastic halen en inpakken. daarna dumpen bij de gemeentewerf.

Punt is echter dat dit in een container is gevonden (en gebroken delen zijn), dus container moet weer asbest vrij gemaakt worden
En zelfs in een laboratorium worden onderzocht (volgens Ray) :D
maar 5000 vind ik ook wat gortig.
Drop you like an ill, bad habit
pi_220901678
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 21:45 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Ach, zo'n asbest plaat had mijn moeder ook nog in haar huis (bouw 1986) achter de gasketel, kostte echt geen 5000 euro om die even af te voeren.
Het punt is dat de hele container als besmet wordt beschouwd.
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_220901688
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 21:50 schreef Soury het volgende:

[..]
Het punt is dat de hele container als besmet wordt beschouwd.
Mag ik dat net als Menno belachelijk vinden? _O-
  woensdag 27 mei 2026 @ 21:52:30 #198
12902 pmponer
One Punch is enough
pi_220901698
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 21:51 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Mag ik dat net als Menno belachelijk vinden? _O-
Ja zonder tv kan je dat anders oplossen ;)
Drop you like an ill, bad habit
pi_220901728
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 21:52 schreef pmponer het volgende:

[..]
Ja zonder tv kan je dat anders oplossen ;)
En als we op die toer gaan, uit alles blijkt dat de voorschriften om veilig te werken voor de ARBO continu werd overschreden. Zo'n Hendrik had al veel eerder van dat zware werk af moeten worden gehaald.
pi_220901731
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 21:51 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Mag ik dat net als Menno belachelijk vinden? _O-
Ja, als ze het zelf hadden gevonden en anders aangepakt was het niet zo duur geweest.
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')