Wat heb ik mij kwaad gemaakt om dat aso gedrag van die Sonja zeg! Die arme man had zóveel pijn en dan laat je hem de zwaarste tas sjouwen, ook al is hij zelf erg eigenwijs. En dan vooral het accent leggen op het feit dat jouw lichaam ook zoveel pijn doet en je bekaf bent. Ze lag veel eerder na een lekkere douche al in haar nest en hij ging maar door met klussen. Wél zorgzaam tegen hem zijn als de anderen er bij zijn maar alleen met hem alleen die man maar uit lopen kafferen. Denkt alleen maar aan het reizen straks want ze wil geen ouwe kerel mee op reis! Kan dat mens niet meer uitstaan en ben blij dat Hendrik van die zware klussen verlost is. Denk dat het háár idee geweest moet zijn om aan dit programma mee te doen.quote:Op dinsdag 26 mei 2026 20:36 schreef RobertoCarlos het volgende:
Nou Hendrik krijgt nu ook gelijk de schuld van Sonja van zijn eigen blessure..... terwijl hij ook nog eens een hele zware tas moet dragen... Dat zou Sonja hem misschien ook even uit handen kunnen nemen ...
Klopt toch wat Heiko zei? Als je scheve plafonds-wanden hebt dan is de gehele oppervlakte natuurlijk kleiner dan bij de mensen die geen scheven plafonds-wanden hebben.quote:Op dinsdag 26 mei 2026 21:18 schreef RobertoCarlos het volgende:
Ik vond trouwens dat Menno gelijk had met zijn opmerking over dat de oppervlakte van de woning best veel meer is dan door de makers van Het Blok was aangegeven. En dat hij daarvoor meer geld zou moeten krijgen..
Heiko poederde hem een beetje vervelend af naar mijn idee...
Aha, ik dacht al, waar ken ik die griet van. Ook in dit programma een grote smoel, maar ze is wel echt goed in vuurtje stoken. Verder grotendeels lui met hun Turkse afgeslepen spierwitte tanden, spierbundels, neptieten, beroerd ABN en zonnebankbruin.quote:Op dinsdag 26 mei 2026 23:23 schreef ChildoftheStars het volgende:
Oh! Naomi van vorig seizoen (je weet wel, die met de BBL) zit in de Anti Survival Show
Eens zien hoe zij zich daar misdraagt
Ja ik denk ook dat het precies klopt wat Heiko zei, de schuine wanden tellen pas vanaf 1.50 mee als ik het goed hebt Dus dan ben je qua woonruimte behoorlijk wat vierkante meters kwijt, het vloeroppervlak is echter een stuk groter soms kan je dan wel tot 2 a 3 meter diep een kastenwand ofzo maken over de gehele breedte (ca 12 vierkante meter per dak kant). Ik vond het wel een logische vraag van Menno, waarvan hij waarschijnlijk ook het antwoord al van wist.quote:Op woensdag 27 mei 2026 11:55 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Klopt toch wat Heiko zei? Als je scheve plafonds-wanden hebt dan is de gehele oppervlakte natuurlijk kleiner dan bij de mensen die geen scheven plafonds-wanden hebben.
Silvio zei, ik ga pas weg wanneer ze me weg sturen of naar buiten dragen, dat is dan ook gebeurd.quote:Op woensdag 27 mei 2026 14:57 schreef TaMieke het volgende:
Ik vind t heel erg voor Hendrik en zn hernia. Maar waarom kunnen zij wel stoppen en moest Silvio wel doorbikkelen?
Gewoon omdat hij niet voldoende pijn had of zelf niet wilde stoppen?
hmm oke. Next level eigenwijs dus. Ook primaquote:Op woensdag 27 mei 2026 15:02 schreef pmponer het volgende:
[..]
Silvio zei, ik ga pas weg wanneer ze me weg sturen of naar buiten dragen, dat is dan ook gebeurd.
Dat kan, maar het ging mij erom dat Heiko dat op dat moment, in die scene, wel erg makkelijk afpoederde naar mijn idee. Het had de berekening van het budget best wel even wat beter kunnen toelichten, bijvoorbeeld door even een keer met Menno de berekening door te lopen. Nu was het een alleen maar een korte opmerking dat er ook schuine wanden in zitten....maar waar dan en hoe dan precies?quote:Op woensdag 27 mei 2026 11:55 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Klopt toch wat Heiko zei? Als je scheve plafonds-wanden hebt dan is de gehele oppervlakte natuurlijk kleiner dan bij de mensen die geen scheven plafonds-wanden hebben.
Het ging Silly Silvio allemaal maar om 1 ding: Lquote:Op woensdag 27 mei 2026 15:12 schreef TaMieke het volgende:
[..]
hmm oke. Next level eigenwijs dus. Ook prima
En dat is precies waar mannen aan onderdoor gaan.quote:Op woensdag 27 mei 2026 15:44 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Het ging Silly Silvio allemaal maar om 1 ding: Lve.
Hij deed het allemaal voor Bian-K
Nounounou, Hendrik wist niet hoe een stofzuiger werkte, dat moest dan weer Sonja doen..quote:Op woensdag 27 mei 2026 20:25 schreef pmponer het volgende:
[..]
En dat is precies waar mannen aan onderdoor gaan.
Altijd maar beulen en werken
Vrouwen doen een beetje marktplaatsen en kleedjes uitzoeken (neerleggen is dan weer voor de man).
![]()
Ik vind haar een schat en hem vind ik een geestige vent.quote:Op dinsdag 26 mei 2026 22:00 schreef pmponer het volgende:
[..]
Helemaal mee eens, het valt mij op dat ik de laatste of de laatste 2 afleveringen ik het vaak met Menno en Jacky eens ben.
Ik heb op het moment vooral medelijden met haarquote:Op woensdag 27 mei 2026 20:32 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Ik vind haar een schat en hem vind ik een geestige vent.
Ze zullen die inrichting laten staan als er kijkers komen. Geeft gelijk een goedkope indruk. Niet slim.quote:Op woensdag 27 mei 2026 13:22 schreef Meke het volgende:
Nouja, ik vind dat daar sowieso wel een keuze in gemaakt wordt. Ik ben benieuwd of ze daar na dit jaar over na gaan denken, want meer geld zorgt ook voor meer kwaliteit. Persoonlijk zou ik niet per sé gelukkig worden van de kwaliteit die nu geleverd wordt, veel Ikea en kringloop, dingen die niet goed afgewerkt zijn.
In de huidige huizenmarkt lijkt me dat geen enkel probleemquote:Op woensdag 27 mei 2026 20:37 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Ze zullen die inrichting laten staan als er kijkers komen. Geeft gelijk een goedkope indruk. Niet slim.
Mooi he, die gast denkt, ik pak mijn momentje.quote:Op woensdag 27 mei 2026 20:38 schreef Firuze60 het volgende:
Ik dacht even werkelijk dat Patrick een nieuw glas in die post zou gaan zetten. Marloes vind zichzelf een enorm emotioneel type, jaja.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |