Huh, ik vind Frank ook leuk, wat doe je nou?!quote:Op dinsdag 26 mei 2026 21:12 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Ik noteer:
- Soury & Frank
- Pmponer & Lotty
Wat zei hi jdan?quote:Op dinsdag 26 mei 2026 21:33 schreef RobertoCarlos het volgende:
Ik vond die reactie van Frank over het vertrek van Sonja & Hendrik op het einde vervelend, kinderachtig en een beetje schijnheilig.. Maar het zal wel zijn soort humor zijn...
(sorry, kan er niks aan doen...)
Dat snap ik nu des te meer.. had ik ook weer niet zo erg door...quote:
Ja uh...quote:Op dinsdag 26 mei 2026 21:46 schreef pmponer het volgende:
[..]
Huh, ik vind Frank ook leuk, wat doe je nou?!
Ik denk ook dat hij niet rouwig is dat ze opkrassen. Geen schijnheilig gedoe.quote:Op dinsdag 26 mei 2026 21:49 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Dat snap ik nu des te meer.. had ik ook weer niet zo erg door...
Ik heb het nog eens teruggekeken en Frank vindt het vooral erg ondeugend van zichzelf dat hij eerst zegt;
'ik vind het heel vervelend'
en dan pas daarna
'....voor Hendrik'
[ afbeelding ]
En dan met zo'n ondeugende glimlach en blik.. Tja, dat vind ik dan kleuterachtig en vermoeiend..![]()
Dan heb ik liever de manier waarop Steffi het verwoordde...
Maar goed dat is maar mijn mening
Nee zo werkt dat niet, een huisarts moet ook verantwoording afleggen tegenover een verzekeraar dat hij/zij niet te snel verwijzingen uitdeelt... En rugklachten kunnen heel veel verschillende oorzaken hebben...quote:Op dinsdag 26 mei 2026 21:41 schreef Firuze60 het volgende:
Ik vond die hele scene bij die huisarts ongeloofwaardig. Was totaal overbodig, hij had direct een verwijzing voor een MRI moeten krijgen op basis van zijn klachten.
Dan was het voor de vorm nog even een oppervlakkig onderzoekje, die reflectietest op de knie ook door die broek heen..quote:Op dinsdag 26 mei 2026 21:54 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Nee zo werkt dat niet, een huisarts moet ook verantwoording afleggen tegenover een verzekeraar dat hij/zij niet te snel verwijzingen uitdeelt... En rugklachten kunnen heel veel verschillende oorzaken hebben...
Maar wel eens dat die scene bij de huisarts nogal kunstmatig overkwam..
Volgens mij was het niet eens een huisarts maar een cameraman.quote:Op dinsdag 26 mei 2026 21:55 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Dan was het voor de vorm nog even een oppervlakkig onderzoekje, die reflectietest op de knie ook door die broek heen..
Ja Sonja dingetje. Heel raarquote:Op dinsdag 26 mei 2026 21:53 schreef pmponer het volgende:
Ik vond het heel erg vreemd dat de gezamelijke lunch zo werd uitgevoerd, en dat Menno en vrouw niet op de hoogte werden gesteld van het begin? Kijk dat je niet in de centrale app wat gaat zeggen "want 12 uur is 12 uur" prima. Maar ik dacht dat ze best goed om gingen met Menno, dan had je toch om 5 over 12 een app gestuurd met, joh de boel wordt koud, waar blijf je?
quote:Op dinsdag 26 mei 2026 21:56 schreef pmponer het volgende:
[..]
Volgens mij was het niet eens een huisarts maar een cameraman.
TeamJacky!quote:Op dinsdag 26 mei 2026 21:53 schreef pmponer het volgende:
Ik vond het heel erg vreemd dat de gezamelijke lunch zo werd uitgevoerd, en dat Menno en vrouw niet op de hoogte werden gesteld van het begin? Kijk dat je niet in de centrale app wat gaat zeggen "want 12 uur is 12 uur" prima. Maar ik dacht dat ze best goed om gingen met Menno, dan had je toch om 5 over 12 een app gestuurd met, joh de boel wordt koud, waar blijf je?
Zoiets ja, sloeg nergens op. En je hoeft niet altijd via de huisarts, kreeg ooit direct een verwijs van de opticien voor de oogarts ivm staar.quote:Op dinsdag 26 mei 2026 21:56 schreef pmponer het volgende:
[..]
Volgens mij was het niet eens een huisarts maar een cameraman.
Hij sloeg nog mis ook volgens mijquote:Op dinsdag 26 mei 2026 21:55 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Dan was het voor de vorm nog even een oppervlakkig onderzoekje, die reflectietest op de knie ook door die broek heen..
Daar leek het wel op..quote:Op dinsdag 26 mei 2026 21:58 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Hij sloeg nog mis ook volgens mij![]()
Helemaal mee eens, het valt mij op dat ik de laatste of de laatste 2 afleveringen ik het vaak met Menno en Jacky eens ben.quote:Op dinsdag 26 mei 2026 21:58 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
TeamJacky!
(als dat dan jouw beste vrienden zijn....en dat is geen verwijt naar Hendrik...)
[ afbeelding ]
Nee, maar voor rugklachten echt wel. Bovendien was dit een huisarts die Hendrik niet kent (en omgekeerd). Jij zat waarschijnlijk bij jouw eigen huisarts.quote:Op dinsdag 26 mei 2026 21:58 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Zoiets ja, sloeg nergens op. En je hoeft niet altijd via de huisarts, kreeg ooit direct een verwijs van de opticien voor de oogarts ivm staar.
Ja, dat klopt, hoorde hem ergens zeggen dat ie al zoiets eerder had gehad.quote:Op dinsdag 26 mei 2026 22:00 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Nee, maar voor rugklachten echt wel. Bovendien was dit een huisarts die Hendrik niet kent (en omgekeerd). Jij zat waarschijnlijk bij jouw eigen huisarts.
Maar los daarvan: Hendrik had gewoon veel eerder naar zijn eigen huisarts gegaan, die kent Hendrik en zijn voorgeschiedenis en kan het veel beter inschatten.
Ik heb Menno & Jacky altijd al fantastisch gevonden!quote:Op dinsdag 26 mei 2026 22:00 schreef pmponer het volgende:
[..]
Helemaal mee eens, het valt mij op dat ik de laatste of de laatste 2 afleveringen ik het vaak met Menno en Jacky eens ben.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lo que no se ve es lo que cuenta.
Hoop het juist niet dat zij winnenquote:Op woensdag 27 mei 2026 08:01 schreef Croosblokker het volgende:
Ik denk ook dat Sjakkie en Menno gaan winnen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |