En dan dit er achteraan..*zucht*quote:Op dinsdag 26 mei 2026 20:44 schreef RobertoCarlos het volgende:
Sonja: "Nee, laat mij maar... ik doe het wel alleen, Hendrik"
Hij barst van de pijn maar zij heeft ook lastquote:
Het lijkt wel of ze mannengriep heeft, dat is ongeveer het ergste wat je kan overkomen.quote:Op dinsdag 26 mei 2026 20:47 schreef Soury het volgende:
[..]
Hij barst van de pijn maar zij heeft ook last
Ja percies... je voelt hem aan... standje slachtofferrol....quote:
Belachelijk dat Hendrik dat niet begrijpt!quote:Op dinsdag 26 mei 2026 20:47 schreef Soury het volgende:
[..]
Hij barst van de pijn maar zij heeft ook last
Dat passief agressief gedoe ook, zal ik even helpen. Nee IK DOE HET WEL ALEENquote:Op dinsdag 26 mei 2026 20:52 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Belachelijk dat Hendrik dat niet begrijpt!![]()
Hadden ze maar een andere kleur helm moeten kiezenquote:Op dinsdag 26 mei 2026 20:55 schreef Firuze60 het volgende:
Het zijn ook allemaal akelige trappen in dat huis, heel smal, steil en boven ook nog met een draai.
-Het is zoals het isquote:Op dinsdag 26 mei 2026 20:54 schreef pmponer het volgende:
Patrick in Marloes
- Meer dan je best kan je niet doen
- je kan geen ijzer met handen breken
- het is de schuld van de Rabobank
- Ons is het niet verteld
- WIj konden er niets aan doen
- De planning zit in het hoofd
- We worden iig geen laatste
Koop nu 'The Best of Patrick, deel 1"quote:Op dinsdag 26 mei 2026 20:54 schreef pmponer het volgende:
Patrick in Marloes
- Meer dan je best kan je niet doen
- je kan geen ijzer met handen breken
- het is de schuld van de Rabobank
- Ons is het niet verteld
- WIj konden er niets aan doen
- De planning zit in het hoofd
- We worden iig geen laatste
Dit kan toch ook nietquote:Op dinsdag 26 mei 2026 21:00 schreef RobertoCarlos het volgende:
Sonja zoekt een excuus om te stoppen met het Blok en gebruikt de blessure van Hendrik daarvoor...voorspelling!
Ik denk dat ze zelf het Blok afmaakt en van Hendrik af gaat.quote:Op dinsdag 26 mei 2026 21:09 schreef Firuze60 het volgende:
Sonja wil niet met een krakkemikkig iemand reizen..![]()
Dat wordt later een leuke mantelzorger.
Dat vond ik vanochtend ook al zo liefdevolquote:Op dinsdag 26 mei 2026 21:09 schreef Firuze60 het volgende:
Zeker, maar Sonja stuurt er wel heel erg op aan... ze is het zelf (ook) gewoon zat..quote:
Dat is toch verschrikkelijk dat dat het eerste is wat ze zegt.quote:Op dinsdag 26 mei 2026 21:09 schreef Firuze60 het volgende:
Ik noteer:quote:Op dinsdag 26 mei 2026 21:06 schreef pmponer het volgende:
Ik denk dat ik in de vakantie maar een langs Lotty rij gewoon om eens de woonwinkel te bekijken, en een handtekening te vragenOok al zo'n leuke moeder.
Nee ze wil met gierende banden met de camper weg, liefst met de winst op zak.quote:Op dinsdag 26 mei 2026 21:11 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Zeker, maar Sonja stuurt er wel heel erg op aan... ze is het zelf (ook) gewoon zat..
En wat nou als ze zelf krakkemikkig wordt?quote:Op dinsdag 26 mei 2026 21:09 schreef Firuze60 het volgende:
Dan jat ik alle kuifje dingen !quote:Op dinsdag 26 mei 2026 21:12 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Ik noteer:
- Soury & Frank
- Pmponer & Lotty
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
quote:Op dinsdag 26 mei 2026 21:14 schreef Soury het volgende:
[..]
Dan jat ik alle kuifje dingen !SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Lo que no se ve es lo que cuenta.
Tilde die een been op, doet dit pijn? Ja, goed zo..quote:Op dinsdag 26 mei 2026 21:16 schreef RobertoCarlos het volgende:
Ik vind het onderzoek van de huisarts eerlijk gezegd vrij beperkt... Ik had verwacht dat hij nog even wat zou gaan drukken op de onderrug enzo... Alhoewel... dan hadden we Magere Hendrik gezien...![]()
Ja zoiets was het toch?quote:Op dinsdag 26 mei 2026 21:17 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Tilde die een been op, doet dit pijn? Ja, goed zo..
Ja, hoezo? Huisartsen beginnen nou eenmaal vroeg in Crooswijkquote:Op dinsdag 26 mei 2026 21:22 schreef Soury het volgende:
Het was 10 voor 8 op die klok bij de huisarts?
Het was volop daglicht, en volgens mij zou het nog niet licht moeten zijn.quote:Op dinsdag 26 mei 2026 21:32 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Ja, hoezo? Huisartsen beginnen vroeg in Crooswijk
En anders voor een televisieprogramma een extra consult buiten de normale tijdenquote:Op dinsdag 26 mei 2026 21:32 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Ja, hoezo? Huisartsen beginnen nou eenmaal vroeg in Crooswijk
Hij vond het vervelend voor Hendrik, Sonja kan hem aan zijn reet roesten.quote:Op dinsdag 26 mei 2026 21:33 schreef RobertoCarlos het volgende:
Ik vond die reactie van Frank over het vertrek van Sonja & Hendrik op het einde vervelend, kinderachtig en een beetje schijnheilig.. Maar het zal wel zijn soort humor zijn...
O zo, ik weet niet... we zitten inmiddels al ergens halverwege maart volgens mij astronomische berekeningen...quote:Op dinsdag 26 mei 2026 21:34 schreef Soury het volgende:
[..]
Het was volop daglicht, en volgens mij zou het nog niet licht moeten zijn.
Wanneer is het opgenomen eigenlijk omdat het ook sneeuwde , niet dat het uitmaakt verder.quote:Op dinsdag 26 mei 2026 21:34 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
En anders voor een televisieprogramma een extra consult buiten de normale tijden
Ik weet niet... het gaat mij echt om dat laatste shot dat hij samen met Lotty geïnterviewd wordt... die blik met dat lachje....quote:Op dinsdag 26 mei 2026 21:34 schreef Soury het volgende:
[..]
Hij vond het vervelend voor Hendrik, Sonja kan hem aan zijn reet roesten.
In de periode januari - maart zoiets. Toen heeft het een paar dagen gesneeuwd, als ik mij dat goed herinnerquote:Op dinsdag 26 mei 2026 21:36 schreef Soury het volgende:
[..]
Wanneer is het opgenomen eigenlijk omdat het ook sneeuwde , niet dat het uitmaakt verder.
Sonja haat Frank en Frank haat Sonja.quote:Op dinsdag 26 mei 2026 21:37 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Ik weet niet... het gaat mij echt om dat laatste shot dat hij samen met Lotty geïnterviewd wordt... die blik met dat lachje....
Dan is het nog niet licht zo vroeg. Goedkoop klokkie dat welquote:Op dinsdag 26 mei 2026 21:37 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
In de periode januari - maart zoiets. Toen heeft het een paar dagen gesneeuwd, als ik mij dat goed herinner
Ik denk dat hij dat via zijn eigen huisarts moet gaan regelen, beetje nutteloos om dat in Rotterdam te doen.quote:Op dinsdag 26 mei 2026 21:41 schreef Firuze60 het volgende:
Ik vond die hele scene bij die huisarts ongeloofwaardig. Was totaal overbodig, hij had direct een verwijzing voor een MRI moeten krijgen op basis van zijn klachten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |