Volgens mij was het zijn vaderquote:
Misschien dat hij "ik zie meer in Je zus."quote:
Het ging mij er om dat Jesus geen vrouwen heeft gemaakt.quote:Op woensdag 27 mei 2026 20:42 schreef pmponer het volgende:
[..]
Misschien dat hij "ik zie meer in Je zus."
Zoals een woordkunstenaar ooit zei
"Zie het als een pluspunt als je me je zus gunt"
Sorry, ik pak even een bakkie koffie.
Ja snapte ik (later) ook, terwijl toen Frank het zei ik dacht, wat lul je nou weerquote:Op woensdag 27 mei 2026 20:47 schreef Soury het volgende:
[..]
Het ging mij er om dat Jesus geen vrouwen heeft gemaakt.
Antje denkt, aan mijn lijf geen polonaisequote:Op woensdag 27 mei 2026 20:47 schreef Firuze60 het volgende:
Hans is de opdringerige buurman van Antje..
Dat niet eens zo zeer m.i., ze wil die zeikstraal met zijn gezeur niet elke dag over haar vloer.quote:Op woensdag 27 mei 2026 20:50 schreef pmponer het volgende:
[..]
Antje denkt, aan mijn lijf geen polonaise
Oh, ik bedoelde het ook niet letterlijk.quote:Op woensdag 27 mei 2026 20:52 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Dat niet eens zo zeer m.i., ze wil die zeikstraal met zijn gezeur niet elke dag over haar vloer.
Ja dat is een mentaliteits dingetje, ik snap Menno wel, ik zou het inpakken met plastic en inleveren bij de gemeentewerf. Maar dat ken/mag natuurlijk niet op tv.quote:Op woensdag 27 mei 2026 21:02 schreef Soury het volgende:
Wat lult Menno nou dom over asbest, ja het is schadelijk als je het gaat afbreken maar die container jongens hebben daar geen boodschap aan. Enorm strenge regels.
Arme Silvio, die waren toch gipsplaten kwijt?quote:Op woensdag 27 mei 2026 21:03 schreef Firuze60 het volgende:
oef Ray die zegt even.. "Het circusstel haalt overal materiaal weg dat niet van hun is."
2 rolletjes en dan passend maken, zeikerd die Antjequote:Op woensdag 27 mei 2026 21:16 schreef Firuze60 het volgende:
Nou ja, Hans heeft Antje even er op gewezen dat haar driehoekjesbehang niet precies aansluit, vier sterren..
Ingefluisterd, want vlak na de oplevering vond ze het allemaal prachtig.quote:Op woensdag 27 mei 2026 21:19 schreef Soury het volgende:
[..]
2 rolletjes en dan passend maken, zeikerd die Antje
Het circusstel gaat verliezen op 150 euroquote:Op woensdag 27 mei 2026 21:22 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Ingefluisterd, want vlak na de oplevering vond ze het allemaal prachtig.
Ja verkeerde bezuiniging van Menno.quote:Op woensdag 27 mei 2026 21:29 schreef Firuze60 het volgende:
Een dag zandstralen voor 1500 euro en de rest met zijn twee een hele week krabben..![]()
Heel slim van Lotty en Frank.
Allemaal hoekjes en gleuven, wel tof dat het blijft.quote:Op woensdag 27 mei 2026 21:31 schreef pmponer het volgende:
[..]
Ja verkeerde bezuiniging van Menno.
Heb echt medelijden met Mono.
Ik heb zelf ooit een trap van 13 treden ontdaan van verf en vloerbedekkig. Wat een K klus is dat.
Dit is nog zoveel maal erger.
Ja vind ik ook wel, maar het kan ook asbest lijkend materiaal zijn die erin is gegooid voor wat meer dramaquote:Op woensdag 27 mei 2026 21:32 schreef Soury het volgende:
Die lui zijn ook wel simpel om te denken dat er asbest platen expres in zijn gegooid.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |