SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan (tijdelijk) via de webpagina van Radio49 bij Listen2MyRadio.![]()
Klik hier voor onze Facebookpagina waar vooraf aangemelde radioshows vermeld worden.
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met livelink.![]()
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
Ik heb 'm als artiest zeker nog niet afgeschreven. Daar zijn sommige van z'n nummers simpelweg te goed voor. De juiste mensen om hem heen en dat moet het goed komen.quote:Op zaterdag 23 mei 2026 20:54 schreef livelink het volgende:
[..]
Ah, deze vond ik altijd wel erg lekker. Was een beetje uit mijn geheugen geduikeld samen met de algehele val van Duncan Laurence.
Ja, ik ken haar filmpjes. Dat is wel humor.quote:Op zaterdag 23 mei 2026 20:53 schreef livelink het volgende:
[..]
Nou, dat klopt inderdaad. Er is zo'n YouTuber die daar leuke filmpjes over maakt. Dan zingt ze vrolijk mee om dan gaandeweg de tekst te begrijpen..
Nee, ik ook nog niet hoor. Maar hij heeft wel een serieuze deuk opgelopen met Mia Nicolai & Dion Cooperquote:Op zaterdag 23 mei 2026 20:55 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ik heb 'm als artiest zeker nog niet afgeschreven. Daar zijn sommige van z'n nummers simpelweg te goed voor. De juiste mensen om hem heen en dat moet het goed komen.
Pet Shop Boys - Casanova In Hell
quote:For Casanova has the last laugh
Creates the myth and vindication
of his sexual vocation
Makes the definitive collection
His lives and lovers and above all
his erection
will live in history
Daarvoor ook al toen hij alleen maar interviews in het engels wilde doen.quote:Op zaterdag 23 mei 2026 20:56 schreef livelink het volgende:
[..]
Nee, ik ook nog niet hoor. Maar hij heeft wel een serieuze deuk opgelopen met Mia Nicolai & Dion Cooper
Ja, hij ging een beetje raar doen.quote:Op zaterdag 23 mei 2026 20:58 schreef brother52 het volgende:
[..]
Daarvoor ook al toen hij alleen maar interviews in het engels wilde doen.
Mooi nummer. Wel een nummer dat ik nooit weet te benoemen qua artiest en titel.quote:Op zaterdag 23 mei 2026 21:00 schreef Melting het volgende:
Vandaag beginnen we rustig met deze:
[ afbeelding ]
Morgen wordt het iets minder warm. Maandag en dinsdag opnieuw erg warm, woensdag weer normale temperaturen.quote:Op zaterdag 23 mei 2026 21:06 schreef Melting het volgende:
Ik weet niet wie hier naartoe is gekomen vandaag, maar die mag wel even op afstand blijven.... met dat warme weer.
Hier nog geen plannen. Waarschijnlijk nog wel even met muziek voor de band bezig. Dinsdag pas naar m'n ouders.quote:Op zaterdag 23 mei 2026 21:14 schreef Melting het volgende:
Hebben jullie nog plannen voor het Pinksterweekend?
Ik denk morgen even over de jaarmarkt hier en voor de rest lekker binnen blijven.
Geen plannen, hoewel ik wel naar mijn vader toe moet. Waarschijnlijk wordt dat morgen dan.quote:Op zaterdag 23 mei 2026 21:14 schreef Melting het volgende:
Ik denk morgen even over de jaarmarkt hier en voor de rest lekker binnen blijven.
Groot gelijk. Misschien kun je hem trakteren op een ijsje met dat warme weer.quote:Op zaterdag 23 mei 2026 21:18 schreef livelink het volgende:
[..]
Geen plannen, hoewel ik wel naar mijn vader toe moet. Waarschijnlijk wordt dat morgen dan.
Oei, is dat dit weekend? Dan hoop ik dat de super open is.quote:Op zaterdag 23 mei 2026 21:14 schreef Melting het volgende:
Hier wel.quote:Op zaterdag 23 mei 2026 21:20 schreef brother52 het volgende:
[..]
Oei, is dat dit weekend? Dan hoop ik dat de super open is.
Zeker wel. Maar hij laat zich moeilijk rijden. Zet de hele tijd zijn voeten op de grond waardoor je niet verder kunt. De verzorging klaagt er ook over.quote:Op zaterdag 23 mei 2026 21:19 schreef Melting het volgende:
[..]
Groot gelijk. Misschien kun je hem trakteren op een ijsje met dat warme weer.
Of mag je hem niet even meenemen?
quote:Op zaterdag 23 mei 2026 21:21 schreef livelink het volgende:
[..]
Zeker wel. Maar hij laat zich moeilijk rijden. Zet de hele tijd zijn voeten op de grond waardoor je niet verder kunt. De verzorging klaagt er ook over.
Bij ons niet, helaas.quote:Op zaterdag 23 mei 2026 21:20 schreef brother52 het volgende:
[..]
Oei, is dat dit weekend? Dan hoop ik dat de super open is.
Hier ook zie ik net... Is maar goed ook, ik heb bijna niks meer in huis.quote:
Het gaat sowieso ineens wel slechter met hem, vooral lichamelijk. De huisarts is al een paar keer langs geweest de afgelopen tijd. We hadden hem begin mei meegenomen naar een familiedag in Zuid Limburg en op de terugweg naar huis had hij het echt zo zwaar. Mijn man ging steeds harder rijden zodat we maar sneller terug zouden zijn. Eenmaal terug was hij echt helemaal kapot. We kregen hem nauwelijks meer de auto uit. Ik voelde me wel heel schuldig, maar aan de andere kant heeft hij toen wel de hele familie gezien en dat is wellicht toch meer waard dan dat hij een paar weken langer leeft.quote:
quote:
Eigenlijk zou je stiekem willen dat ze binnenkort een keer bellen, dat hij is ingeslapen.quote:Op zaterdag 23 mei 2026 21:25 schreef livelink het volgende:
[..]
Het gaat sowieso ineens wel slechter met hem, vooral lichamelijk. De huisarts is al een paar keer langs geweest de afgelopen tijd. We hadden hem begin mei meegenomen naar een familiedag in Zuid Limburg en op de terugweg naar huis had hij het echt zo zwaar. Mijn man ging steeds harder rijden zodat we maar sneller terug zouden zijn. Eenmaal terug was hij echt helemaal kapot. We kregen hem nauwelijks meer de auto uit. Ik voelde me wel heel schuldig, maar aan de andere kant heeft hij toen wel de hele familie gezien en dat is wellicht toch meer waard dan dat hij een paar weken langer leeft.
+1quote:Op zaterdag 23 mei 2026 21:25 schreef livelink het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
En waarom staat dit potverdikkie niet meer in de top2000![]()
Ja, eigenlijk wel. We zijn het daar allemaal wel over eens, maar goed...quote:Op zaterdag 23 mei 2026 21:26 schreef Melting het volgende:
[..]
Eigenlijk zou je stiekem willen dat ze binnenkort een keer bellen, dat hij is ingeslapen.
Die man heeft zo ook geen leven, lijkt me. Hij beleefd er zelf ook geen plezier meer in.
En warm weer doet die oudjes ook geen goed.quote:Op zaterdag 23 mei 2026 21:27 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, eigenlijk wel. We zijn het daar allemaal wel over eens, maar goed...
Nee, klopt. Ik heb vandaag een petje voor hem gekocht, want anders kan hij eigenlijk niet eens naar buiten.quote:Op zaterdag 23 mei 2026 21:28 schreef Melting het volgende:
[..]
En warm weer doet die oudjes ook geen goed.
Wat vervelend dat hij zo achteruit gaat. Hopelijk zijn er in de laatste fase van z'n leven soms toch nog wat lichtpuntjes te vinden en dingen die jullie samen nog wél kunnen doen; zelfs al zijn het maar kleine dingen. In elk geval veel sterkte.quote:Op zaterdag 23 mei 2026 21:25 schreef livelink het volgende:
[..]
Het gaat sowieso ineens wel slechter met hem, vooral lichamelijk. De huisarts is al een paar keer langs geweest de afgelopen tijd. We hadden hem begin mei meegenomen naar een familiedag in Zuid Limburg en op de terugweg naar huis had hij het echt zo zwaar. Mijn man ging steeds harder rijden zodat we maar sneller terug zouden zijn. Eenmaal terug was hij echt helemaal kapot. We kregen hem nauwelijks meer de auto uit. Ik voelde me wel heel schuldig, maar aan de andere kant heeft hij toen wel de hele familie gezien en dat is wellicht toch meer waard dan dat hij een paar weken langer leeft.
quote:Op zaterdag 23 mei 2026 21:34 schreef livelink het volgende:
Kylie Minogue - Can't get you out of my head
Ja, dat krijg je ervanquote:Op zaterdag 23 mei 2026 21:38 schreef livelink het volgende:
De hitte is de DJ's vanavond wel naar het hoofd gestegen hoor.
quote:Op zaterdag 23 mei 2026 21:38 schreef livelink het volgende:
Meteen maar even de airco aangezet.quote:Op zaterdag 23 mei 2026 21:38 schreef livelink het volgende:
quote:Op zaterdag 23 mei 2026 21:39 schreef livelink het volgende:
Serge Gainsbourg & Jane Birkin - Je t'aime, moi non plus
Is zij eigenlijk de Birkin van de Birkin-tassen?quote:
quote:Op zaterdag 23 mei 2026 21:40 schreef livelink het volgende:
[..]
Is zij eigenlijk de Birkin van de Birkin-tassen?
quote:Op zaterdag 23 mei 2026 21:43 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Door dit nummer moet ik nu aan die scène in Titanic denken....
Dacht jij ook aan Nutbush city limits (of zoiets)quote:Op zaterdag 23 mei 2026 21:46 schreef DJ11 het volgende:
Hmmmm... ik was net klaar met typen, blijkt het ineens een ander nummer te zijn
Bij dit nummer? Nee, ik dacht aan U2 met Stuck In A Moment You Can't Get Out Ofquote:Op zaterdag 23 mei 2026 21:48 schreef livelink het volgende:
[..]
Dacht jij ook aan Nutbush city limits (of zoiets)
Oh, nee ik dacht het nog over het nummer van Tina Turner ging.quote:Op zaterdag 23 mei 2026 21:49 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Bij dit nummer? Nee, ik dacht aan U2 met Stuck In A Moment You Can't Get Out Of
Maar ik ben even vergeten wie dit wél is. John Legend of zo?
Zo heb ik ook leren schrijven. Ik kan dat echt niet meer.quote:
Je schrijft nu beter?quote:Op zaterdag 23 mei 2026 21:52 schreef livelink het volgende:
[..]
Zo heb ik ook leren schrijven. Ik kan dat echt niet meer.
Nee, redelijk onleesbaar. Ik zou nog wel graag leesbaarder willen schrijven.quote:
quote:Op zaterdag 23 mei 2026 21:56 schreef livelink het volgende:
Ik gok dat dit Diana Ross is. Diana Rossie met haar haar in een bossie
Geen nummer waarbij Symph ineens moet gaan intunenquote:
Bettine Vriesekoop for the win!quote:
Nee, hij moet zo nog gaan schilderen bij de buren.quote:Op zaterdag 23 mei 2026 22:04 schreef DJ11 het volgende:
Wil je brother52 weer op de fiets hebben, Melting?
Iets met een rode deur?quote:Op zaterdag 23 mei 2026 22:06 schreef Melting het volgende:
[..]
Nee, hij moet zo nog gaan schilderen bij de buren.
Als je een concert geeft ga je toch niet playbacken?quote:Op zaterdag 23 mei 2026 22:06 schreef MadMaster het volgende:
Fantastisch ‘geplaybackt' tijdens z'n live concert…
Zeker niet als je alleen maar toetsen hoeft te bespelen.quote:Op zaterdag 23 mei 2026 22:07 schreef Melting het volgende:
[..]
Als je een concert geeft ga je toch niet playbacken?
quote:Op zaterdag 23 mei 2026 22:08 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zeker niet als je alleen maar toetsen hoeft te bespelen.
Maar zelfs dat deed 'ie dus niet…
Die bleven niet op de weg inderdaad.....quote:
Meestal blijven ze er juist wel op zitten…quote:Op zaterdag 23 mei 2026 22:12 schreef Melting het volgende:
[..]
Die bleven niet op de weg inderdaad.....
Laatst zaten ze op het spoor.quote:Op zaterdag 23 mei 2026 22:12 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Meestal blijven ze er juist wel op zitten…
quote:Op zaterdag 23 mei 2026 22:13 schreef MadMaster het volgende:
Randy Crawford - You Might Need Somebody
Iedereen mag demonstreren, maar op het spoor gaan zitten is strafbaar. Ik snap gewoon echt niet dat XR zo'n demonstratie aankondigt, de waarschuwing van de gemeente publiekelijk negeert en er dan alsnog in slaagt om op het spoor te komen en het treinverkeer uren te ontregelen. Hebben we dan helemaal geen gezag meer in dit land?quote:
Dat blijkt welquote:Op zaterdag 23 mei 2026 22:14 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Iedereen mag demonstreren, maar op het spoor gaan zitten is strafbaar. Ik snap gewoon echt niet dat XR zo'n demonstratie aankondigt, de waarschuwing van de gemeente publiekelijk negeert en er dan alsnog in slaagt om op het spoor te komen en het treinverkeer uren te ontregelen. Hebben we dan helemaal geen gezag meer in dit land?
Ja, je buren hadden graag het tuinhek geschilderd.quote:Op zaterdag 23 mei 2026 22:17 schreef brother52 het volgende:
Ja zeg, net klaar met bellen en koken, draai je November vRain van Guns 'n Roses...
quote:Op zaterdag 23 mei 2026 22:18 schreef Melting het volgende:
[..]
Ja, je buren hadden graag het tuinhek geschilderd.
Die vinden me te duur...quote:Op zaterdag 23 mei 2026 22:18 schreef Melting het volgende:
[..]
Ja, je buren hadden graag het tuinhek geschilderd.
Ga je er nu ook al geld voor vragen? Dat was niet de afspraak.quote:
Ziet er wel leuk uit.quote:Op zaterdag 23 mei 2026 22:20 schreef Doedezemaar het volgende:
Pff, lange reis, maar we zijn weer veilig thuis. Geen koe gezien trouwens, we waren hier https://www.koesafari.nl/
Nee, dat niet... Ik vraag er goede koffie voor en 2 kilo per uur is toch niet te veel?quote:Op zaterdag 23 mei 2026 22:20 schreef Melting het volgende:
[..]
Ga je er nu ook al geld voor vragen? Dat was niet de afspraak.
quote:Op zaterdag 23 mei 2026 22:22 schreef brother52 het volgende:
[..]
Nee, dat niet... Ik vraag er goede koffie voor en 2 kilo per uur is toch niet te veel?
Daar ben ik een aantal jaar geleden ook geweestquote:Op zaterdag 23 mei 2026 22:20 schreef Doedezemaar het volgende:
Pff, lange reis, maar we zijn weer veilig thuis. Geen koe gezien trouwens, we waren hier https://www.koesafari.nl/
De meesten stonden in het bos voor de verkoelingquote:Op zaterdag 23 mei 2026 22:21 schreef Melting het volgende:
[..]
Ziet er wel leuk uit.
Maar als je dan geen koe ziet, valt dat wel tegen.
Sorryquote:Op zaterdag 23 mei 2026 22:24 schreef Symphonic het volgende:
[..]
De meesten stonden in het bos voor de verkoeling
quote:Op zaterdag 23 mei 2026 22:20 schreef Doedezemaar het volgende:
Dat is zo op, zeker met dit weer gaat het hard.quote:
Via Harlingen naar Ommen?quote:Op zaterdag 23 mei 2026 22:23 schreef Symphonic het volgende:
Weer terug van een familiefeestje. We waren bij koesafari in Ommen.
De koeien waren inderdaad allemaal op safari. Op de heenweg de brug kapot bij Bolsward, dus gekeerd en alsnog via Harlingen gereden. Echt een prachtige locatie daar en een gezellig feestje. Veel vogels ook.
Bij Den Oever was er net een auto ontzettend hard gecrasht op de rotonde. Hij stond er bovenop en dat ding is echt heel hoog. Inzittenden moesten nagekeken worden door ambulancepersoneel.
Dat was het ookquote:Op zaterdag 23 mei 2026 22:26 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Via Harlingen naar Ommen?Dat klinkt als behoorlijk omrijden.
Ik ga wel op muggensafari gewoon thuisquote:
quote:Op zaterdag 23 mei 2026 22:27 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik ga wel op muggensafari gewoon thuis
Oh, die moest bij mij nog beginnen. Ik ga even herstarten anders halen jullie me gewoon nog in met je late binnenkomst.quote:
quote:Op zaterdag 23 mei 2026 22:27 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik ga wel op muggensafari gewoon thuis
quote:Op zaterdag 23 mei 2026 22:30 schreef livelink het volgende:
[..]
Oh, die moest bij mij nog beginnen. Ik ga even herstarten anders halen jullie me gewoon nog in met je late binnenkomst.
Die is maandag pas toch?quote:Op zaterdag 23 mei 2026 22:27 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Dat was het ook
Maar ik ken de binnenwegen daar niet goed genoeg helaas en er was fiets elfstedentocht vandaag
Na 19:00 mag je 130, dat scheeltquote:Op zaterdag 23 mei 2026 22:30 schreef livelink het volgende:
[..]
Oh, die moest bij mij nog beginnen. Ik ga even herstarten anders halen jullie me gewoon nog in met je late binnenkomst.
Pfff, wat ze al niet verzinnen...quote:
quote:Op zaterdag 23 mei 2026 22:31 schreef brother52 het volgende:
[..]
Pfff, wat ze al niet verzinnen...
Ik hoefde vroeger maar 10 minuten te fietsen en had de big 5 al gezien.
4 koeien en een paard?quote:Op zaterdag 23 mei 2026 22:31 schreef brother52 het volgende:
[..]
Pfff, wat ze al niet verzinnen...
Ik hoefde vroeger maar 10 minuten te fietsen en had de big 5 al gezien.
Koe, schaap, paard, varken en geitquote:
Waar zijn ze met die spullen gebleven dan?quote:Op zaterdag 23 mei 2026 22:35 schreef MadMaster het volgende:
Wij waren vandaag met mijn grote kleine vriendin, haar ouders en haar Oekraïense vriendinnetje naar het Muiderslot.
Daar hoef je voor je 20 euro per persoon ook niet meer naar toe, er is binnen bijna niks meer van de voormalige inrichting aanwezig.
Het terras aan de sluis in Muiden was dan wel weer prima, altijd lachen met die bootbezitters daar die lopen te stuntelen…
Daar zitten wij ook regelmatig. Prima vermaak inderdaad en lekker zitten met een drankje.quote:Op zaterdag 23 mei 2026 22:35 schreef MadMaster het volgende:
Wij waren vandaag met mijn grote kleine vriendin, haar ouders en haar Oekraïense vriendinnetje naar het Muiderslot.
Daar hoef je voor je 20 euro per persoon ook niet meer naar toe, er is binnen bijna niks meer van de voormalige inrichting aanwezig.
Het terras aan de sluis in Muiden was dan wel weer prima, altijd lachen met die bootbezitters daar die lopen te stuntelen…
quote:
Geen idee.quote:Op zaterdag 23 mei 2026 22:36 schreef Melting het volgende:
[..]
Waar zijn ze met die spullen gebleven dan?![]()
Had dat eigenlijk op mijn lijstje staan voor mijn vakantie dit jaar.
Zonde welquote:Op zaterdag 23 mei 2026 22:39 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Geen idee.
Het Muiderslot is onderdeel geworden van het Rijksmuseum, misschien staat het daar in de kelder.
Een vage audio tour ipv de ouderwetse rondleiding is wat er nog over is…
Mijn echtgenote heeft tot haar 19e in Muiden gewoond, dus de bootjes bij de sluis en Ome Ko en Graaf Floris hebben we vaak bezocht.quote:Op zaterdag 23 mei 2026 22:37 schreef Shii het volgende:
[..]
Daar zitten wij ook regelmatig. Prima vermaak inderdaad en lekker zitten met een drankje.
Graaf Floris was laatst failliet dacht ik. De eigenaar van Ome Ko en Graaf Floris is een aantal jaar geleden ook plotseling overleden.quote:Op zaterdag 23 mei 2026 22:41 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Mijn echtgenote heeft tot haar 19e in Muiden gewoond, dus de bootjes bij de sluis en Ome Ko en Graaf Floris hebben we vaak bezocht.
Klopt, 2 jaar geleden is Graaf Floris failliet gegaan. De broer van de oorspronkelijke overleden eigenaar had er geen zin in en heeft de boel laten klappen. De hele inboedel is toen verkocht.quote:Op zaterdag 23 mei 2026 22:44 schreef Shii het volgende:
[..]
Graaf Floris was laatst failliet dacht ik. De eigenaar van Ome Ko en Graaf Floris is een aantal jaar geleden ook plotseling overleden.
Royal Albert Hall dus.quote:Op zaterdag 23 mei 2026 22:51 schreef MadMaster het volgende:
Niet haar beste performance.
Wat is dit voor opname?
Het laatste nummer van de setlist denk ik? Ze klonk redelijk vermoeid.quote:Op zaterdag 23 mei 2026 22:53 schreef livelink het volgende:
Ik heb wel delen van dat concert gezien. Verder was het wel goed, dit nummer duidelijk niet.
Ga je nog buiten posten?quote:Op zaterdag 23 mei 2026 22:56 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hier ook.
Einde festival hier in de buurt voor vandaag.
Morgen nog een dag…
Was ook een reactie op de tekstquote:Op zaterdag 23 mei 2026 22:56 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hier ook.
Einde festival hier in de buurt voor vandaag.
Morgen nog een dag…
Snap ik.quote:Op zaterdag 23 mei 2026 22:57 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Was ook een reactie op de tekst
Its 5 O clock![]()
Ja, en ze was tijdens dat concert bij vlagen ook zeer emotioneel. Dat hoor je er ook wel in terug.quote:Op zaterdag 23 mei 2026 22:56 schreef brother52 het volgende:
[..]
Het laatste nummer van de setlist denk ik? Ze klonk redelijk vermoeid.
quote:Op zaterdag 23 mei 2026 23:00 schreef Doedezemaar het volgende:
Hier hadden overburen gisteravond een feest, tot na 1 uur keiharde meezingers via een professionele geluidsinstallatie in de tuin, compleet met lichtshow. Achterlijke lui. Ze hadden bij de buurt een briefje in de bus gedaan, met ook hun telefoonnummer erop, maar dat werd niet opgenomen. Politie erop af gestuurd, maar die hadden kennelijk toch wat anders te doen want het ging maar door
Zucht, zulke buren ....quote:Op zaterdag 23 mei 2026 23:04 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik weet nu wel dat er een engelbewaarder bestaat
quote:Op zaterdag 23 mei 2026 23:06 schreef Bomenverzameling het volgende:
Dit heb ik wel eens eerder gehoord.... Maar geen idee wie met wat...
quote:Op zaterdag 23 mei 2026 23:04 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik weet nu wel dat er een engelbewaarder bestaat
Ik ook hoor.quote:Op zaterdag 23 mei 2026 23:09 schreef Bomenverzameling het volgende:
Dit vind ik dus stiekem gewoon een mooi nummer...
Ik vatte het om een uur vannacht wel wat minder sportief op.quote:Op zaterdag 23 mei 2026 23:08 schreef livelink het volgende:
[..]![]()
Sorry, dit vind ik toch wel grappig
Begrijp ik. Ik zou er ook niet blij mee zijn (op zijn zachtst gesproken). Helaas woon ik naast een industrieterrein en daar wordt ergens met enige regelmaat van die feesten gehouden ergens in een pand. Dus ik kan er van meepraten. Ik vind het wel minder erg als ik de muziek echt kan horen en niet alleen de bassen hoor dreunen.quote:Op zaterdag 23 mei 2026 23:11 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik vatte het om een uur vannacht wel wat minder sportief op.
Het was echt op festivalsterkte in een postzegeltuintje in een woonwijk.
Zing met me mee tot morgen vroeg, op het plein of in de kroeg. En dat in de karaoke door een bezopen kerel, altijd een feestjequote:Op zaterdag 23 mei 2026 23:08 schreef livelink het volgende:
[..]![]()
Sorry, dit vind ik toch wel grappig
Maar he, we hebben er wel een engelbewaarder aan overgehoudenquote:Op zaterdag 23 mei 2026 23:15 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Zing met me mee tot morgen vroeg, op het plein of in de kroeg. En dat in de karaoke door een bezopen kerel, altijd een feestje
Mensen zijn steeds egoïstischer en alleen met hun eigenbelang bezig.quote:Op zaterdag 23 mei 2026 23:11 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik vatte het om een uur vannacht wel wat minder sportief op.
Het was echt op festivalsterkte in een postzegeltuintje in een woonwijk.
Een soort alternatieve lockdownquote:Op zaterdag 23 mei 2026 23:18 schreef MadMaster het volgende:
Op zo'n 800 meter hier vandaan staan er vandaag en morgen 7 podia met dance muziek.
Om eerlijk te zijn hebben we daar niet veel last van, ondanks dat de wind onze kant op stond.
Wel van de chaos in de buurt.
Die is wel deels afgezet voor het festivalpubliek en we krijgen pasjes om wel de buurt in te kunnen met de auto, maar dan moet je wel achter aansluiten bij de festivalgangers die wel langs onze buurt rijden…
Mwoah, het is maar 3 weekenden per jaar en als je het een beetje tactisch plant, dan levert het een kwartier vertraging op om thuis te komen.quote:
Ik wilde het eigenlijk alleen doen, maar hij boodt zich aan....quote:Op zaterdag 23 mei 2026 23:23 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik wil geen enkele song met mijn baas karaoken.
Sowieso helemaal geen karaoke…
quote:
Ik was gelukkig alleen beneden, dus kon ongegeneerd meezingen.quote:
quote:Op zaterdag 23 mei 2026 23:26 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik was gelukkig alleen beneden, dus kon ongegeneerd meezingen.
Heb je wel gezegd dat ze die alleen mag organiseren op minimaal 25 kilometer van jullie huis?quote:Op zaterdag 23 mei 2026 23:27 schreef livelink het volgende:
Mijn dochter heeft gesolliciteerd op een functie als eventmanager. Dus die gaat straks die feesten- en partijenwereld in als ze wordt aangenomen.
Naar het zuiden wel te verstaanquote:Op zaterdag 23 mei 2026 23:28 schreef Melting het volgende:
[..]
Heb je wel gezegd dat ze die alleen mag organiseren op minimaal 25 kilometer van jullie huis?
Wat leuk. Hopelijk wordt ze aangenomen.quote:Op zaterdag 23 mei 2026 23:27 schreef livelink het volgende:
Mijn dochter heeft gesolliciteerd op een functie als eventmanager. Dus die gaat straks die feesten- en partijenwereld in als ze wordt aangenomen.
Het is in Utrecht, dus dat is ca. 30 km. van mijn huis. Ken netquote:Op zaterdag 23 mei 2026 23:28 schreef Melting het volgende:
[..]
Heb je wel gezegd dat ze die alleen mag organiseren op minimaal 25 kilometer van jullie huis?
Ze heeft het gesprek al gehad en heeft 20 juni een meeloopdag. Dus dat klinkt veelbelovend.quote:
Mijn wereld is het ook niet.quote:Op zaterdag 23 mei 2026 23:29 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik heb wel weer genoeg feesten en partijen meegemaakt dit weekend
Welterusten.quote:Op zaterdag 23 mei 2026 23:32 schreef Symphonic het volgende:
Ik voel me net een sateetje.
Gaar en omgedraaid ( keren op de snelweg)
Maar vooral gaar, tijd om naar bed te gaan
Welterusten Symphonic en Doedezemaar. Een rustige nacht toegewenst.quote:Op zaterdag 23 mei 2026 23:32 schreef Symphonic het volgende:
Ik voel me net een sateetje.
Gaar en omgedraaid ( keren op de snelweg)
Maar vooral gaar, tijd om naar bed te gaan
Ah, dat is wel leuk.quote:Op zaterdag 23 mei 2026 23:35 schreef Bomenverzameling het volgende:
Toen ik bijna in het centrum van Eindje woonde was er op koningsnacht een festivalletje op het plein bij de kerk waar ik woonde. Traden zij een keer op. Dat bracht me ook echt weer terug naar begin jaren negentig...
![]()
![]()
![]()
Was ook nog eens gratis toegankelijk. Jaar later trad Queen Must Go On op en dat vond ik als Queen-liefhebber natuurlijk ook weer top.quote:
Ja, dat heb ik ook met onze familiedagen. Mijn jongste oom is ook inmiddels 80. Dat is schrikken. En dit jaar waren mijn moeder en een oom van mij er niet bij. Die waren allebei overleden na de familiedag van vorig jaar. Dan word je wel met je neus op de feiten gedrukt. Aan de andere kant waren er dit jaar ook 3 babies bij, die vorig jaar nog in de buik zaten.quote:Op zaterdag 23 mei 2026 23:35 schreef Doedezemaar het volgende:
Vanmiddag/vanavond was een leuk feestje van mijn tante die 80 werd, dat soort feestjes is nog wel te doen. De meeste mensen had ik al minstens 10 jaar niet meer gezien, vroeger zag ik haar familie (en vrienden) elk jaar wel omdat ik dan bij haar logeerde in het weekend dat ze jarig was. Het waren veel bejaarden, dat wist ik natuurlijk wel, maar om ze dan zo bejaard te zien was wel even schrikken.
Was een prima bijdrage. Goede band.quote:
Mijn Ooms en Tantes zijn nu bijna ook allemaal tussen de 80 en 90. Tenminste aan mijn vaders kant. Met mijn moeders kant is al jaren geen contact meer..quote:Op zaterdag 23 mei 2026 23:38 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, dat heb ik ook met onze familiedagen. Mijn jongste oom is ook inmiddels 80. Dat is schrikken. En dit jaar waren mijn moeder en een oom van mij er niet bij. Die waren allebei overleden na de familiedag van vorig jaar. Dan word je wel met je neus op de feiten gedrukt. Aan de andere kant waren er dit jaar ook 3 babies bij, die vorig jaar nog in de buik zaten.
Ben je tegen die tijd op vakantie?quote:Op zaterdag 23 mei 2026 23:41 schreef MadMaster het volgende:
Eind augustus mis ik Wooferland, het enige festival dat ik nog bijna elk jaar bezoek.
Altijd een geweldige line-up met jaren 80/90 old skool house DJ's en altijd veel bekenden van destijds…
[ afbeelding ]
Jammer dat je dat dit jaar moet missen dan. Ben je op vakantie?quote:Op zaterdag 23 mei 2026 23:41 schreef MadMaster het volgende:
Eind augustus mis ik Wooferland, het enige festival dat ik nog bijna elk jaar bezoek.
Altijd een geweldige line-up met jaren 80/90 old skool house DJ's en altijd veel bekenden van destijds…
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |