Ah, deze vond ik altijd wel erg lekker. Was een beetje uit mijn geheugen geduikeld samen met de algehele val van Duncan Laurence.quote:Op zaterdag 23 mei 2026 20:53 schreef DJ11 het volgende:
Met extra bonuspunten voor zingen over 11:11Duncan Laurence - Electric Life
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |