Ik ga wel op muggensafari gewoon thuisquote:
quote:Op zaterdag 23 mei 2026 22:27 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik ga wel op muggensafari gewoon thuis
Oh, die moest bij mij nog beginnen. Ik ga even herstarten anders halen jullie me gewoon nog in met je late binnenkomst.quote:
quote:Op zaterdag 23 mei 2026 22:27 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik ga wel op muggensafari gewoon thuis
quote:Op zaterdag 23 mei 2026 22:30 schreef livelink het volgende:
[..]
Oh, die moest bij mij nog beginnen. Ik ga even herstarten anders halen jullie me gewoon nog in met je late binnenkomst.
Die is maandag pas toch?quote:Op zaterdag 23 mei 2026 22:27 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Dat was het ook
Maar ik ken de binnenwegen daar niet goed genoeg helaas en er was fiets elfstedentocht vandaag
Na 19:00 mag je 130, dat scheeltquote:Op zaterdag 23 mei 2026 22:30 schreef livelink het volgende:
[..]
Oh, die moest bij mij nog beginnen. Ik ga even herstarten anders halen jullie me gewoon nog in met je late binnenkomst.
Pfff, wat ze al niet verzinnen...quote:
quote:Op zaterdag 23 mei 2026 22:31 schreef brother52 het volgende:
[..]
Pfff, wat ze al niet verzinnen...
Ik hoefde vroeger maar 10 minuten te fietsen en had de big 5 al gezien.
4 koeien en een paard?quote:Op zaterdag 23 mei 2026 22:31 schreef brother52 het volgende:
[..]
Pfff, wat ze al niet verzinnen...
Ik hoefde vroeger maar 10 minuten te fietsen en had de big 5 al gezien.
Koe, schaap, paard, varken en geitquote:
Waar zijn ze met die spullen gebleven dan?quote:Op zaterdag 23 mei 2026 22:35 schreef MadMaster het volgende:
Wij waren vandaag met mijn grote kleine vriendin, haar ouders en haar Oekraïense vriendinnetje naar het Muiderslot.
Daar hoef je voor je 20 euro per persoon ook niet meer naar toe, er is binnen bijna niks meer van de voormalige inrichting aanwezig.
Het terras aan de sluis in Muiden was dan wel weer prima, altijd lachen met die bootbezitters daar die lopen te stuntelen…
Daar zitten wij ook regelmatig. Prima vermaak inderdaad en lekker zitten met een drankje.quote:Op zaterdag 23 mei 2026 22:35 schreef MadMaster het volgende:
Wij waren vandaag met mijn grote kleine vriendin, haar ouders en haar Oekraïense vriendinnetje naar het Muiderslot.
Daar hoef je voor je 20 euro per persoon ook niet meer naar toe, er is binnen bijna niks meer van de voormalige inrichting aanwezig.
Het terras aan de sluis in Muiden was dan wel weer prima, altijd lachen met die bootbezitters daar die lopen te stuntelen…
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |