Nee, hij moet zo nog gaan schilderen bij de buren.quote:Op zaterdag 23 mei 2026 22:04 schreef DJ11 het volgende:
Wil je brother52 weer op de fiets hebben, Melting?
Iets met een rode deur?quote:Op zaterdag 23 mei 2026 22:06 schreef Melting het volgende:
[..]
Nee, hij moet zo nog gaan schilderen bij de buren.
Als je een concert geeft ga je toch niet playbacken?quote:Op zaterdag 23 mei 2026 22:06 schreef MadMaster het volgende:
Fantastisch ‘geplaybackt' tijdens z'n live concert…
Zeker niet als je alleen maar toetsen hoeft te bespelen.quote:Op zaterdag 23 mei 2026 22:07 schreef Melting het volgende:
[..]
Als je een concert geeft ga je toch niet playbacken?
quote:Op zaterdag 23 mei 2026 22:08 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zeker niet als je alleen maar toetsen hoeft te bespelen.
Maar zelfs dat deed 'ie dus niet…
Die bleven niet op de weg inderdaad.....quote:
Meestal blijven ze er juist wel op zitten…quote:Op zaterdag 23 mei 2026 22:12 schreef Melting het volgende:
[..]
Die bleven niet op de weg inderdaad.....
Laatst zaten ze op het spoor.quote:Op zaterdag 23 mei 2026 22:12 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Meestal blijven ze er juist wel op zitten…
quote:Op zaterdag 23 mei 2026 22:13 schreef MadMaster het volgende:
Randy Crawford - You Might Need Somebody
Iedereen mag demonstreren, maar op het spoor gaan zitten is strafbaar. Ik snap gewoon echt niet dat XR zo'n demonstratie aankondigt, de waarschuwing van de gemeente publiekelijk negeert en er dan alsnog in slaagt om op het spoor te komen en het treinverkeer uren te ontregelen. Hebben we dan helemaal geen gezag meer in dit land?quote:
Dat blijkt welquote:Op zaterdag 23 mei 2026 22:14 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Iedereen mag demonstreren, maar op het spoor gaan zitten is strafbaar. Ik snap gewoon echt niet dat XR zo'n demonstratie aankondigt, de waarschuwing van de gemeente publiekelijk negeert en er dan alsnog in slaagt om op het spoor te komen en het treinverkeer uren te ontregelen. Hebben we dan helemaal geen gezag meer in dit land?
Ja, je buren hadden graag het tuinhek geschilderd.quote:Op zaterdag 23 mei 2026 22:17 schreef brother52 het volgende:
Ja zeg, net klaar met bellen en koken, draai je November vRain van Guns 'n Roses...
quote:Op zaterdag 23 mei 2026 22:18 schreef Melting het volgende:
[..]
Ja, je buren hadden graag het tuinhek geschilderd.
Die vinden me te duur...quote:Op zaterdag 23 mei 2026 22:18 schreef Melting het volgende:
[..]
Ja, je buren hadden graag het tuinhek geschilderd.
Ga je er nu ook al geld voor vragen? Dat was niet de afspraak.quote:
Ziet er wel leuk uit.quote:Op zaterdag 23 mei 2026 22:20 schreef Doedezemaar het volgende:
Pff, lange reis, maar we zijn weer veilig thuis. Geen koe gezien trouwens, we waren hier https://www.koesafari.nl/
Nee, dat niet... Ik vraag er goede koffie voor en 2 kilo per uur is toch niet te veel?quote:Op zaterdag 23 mei 2026 22:20 schreef Melting het volgende:
[..]
Ga je er nu ook al geld voor vragen? Dat was niet de afspraak.
quote:Op zaterdag 23 mei 2026 22:22 schreef brother52 het volgende:
[..]
Nee, dat niet... Ik vraag er goede koffie voor en 2 kilo per uur is toch niet te veel?
Daar ben ik een aantal jaar geleden ook geweestquote:Op zaterdag 23 mei 2026 22:20 schreef Doedezemaar het volgende:
Pff, lange reis, maar we zijn weer veilig thuis. Geen koe gezien trouwens, we waren hier https://www.koesafari.nl/
De meesten stonden in het bos voor de verkoelingquote:Op zaterdag 23 mei 2026 22:21 schreef Melting het volgende:
[..]
Ziet er wel leuk uit.
Maar als je dan geen koe ziet, valt dat wel tegen.
Sorryquote:Op zaterdag 23 mei 2026 22:24 schreef Symphonic het volgende:
[..]
De meesten stonden in het bos voor de verkoeling
quote:Op zaterdag 23 mei 2026 22:20 schreef Doedezemaar het volgende:
Dat is zo op, zeker met dit weer gaat het hard.quote:
Via Harlingen naar Ommen?quote:Op zaterdag 23 mei 2026 22:23 schreef Symphonic het volgende:
Weer terug van een familiefeestje. We waren bij koesafari in Ommen.
De koeien waren inderdaad allemaal op safari. Op de heenweg de brug kapot bij Bolsward, dus gekeerd en alsnog via Harlingen gereden. Echt een prachtige locatie daar en een gezellig feestje. Veel vogels ook.
Bij Den Oever was er net een auto ontzettend hard gecrasht op de rotonde. Hij stond er bovenop en dat ding is echt heel hoog. Inzittenden moesten nagekeken worden door ambulancepersoneel.
Dat was het ookquote:Op zaterdag 23 mei 2026 22:26 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Via Harlingen naar Ommen?Dat klinkt als behoorlijk omrijden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |