En warm weer doet die oudjes ook geen goed.quote:Op zaterdag 23 mei 2026 21:27 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, eigenlijk wel. We zijn het daar allemaal wel over eens, maar goed...
Nee, klopt. Ik heb vandaag een petje voor hem gekocht, want anders kan hij eigenlijk niet eens naar buiten.quote:Op zaterdag 23 mei 2026 21:28 schreef Melting het volgende:
[..]
En warm weer doet die oudjes ook geen goed.
Wat vervelend dat hij zo achteruit gaat. Hopelijk zijn er in de laatste fase van z'n leven soms toch nog wat lichtpuntjes te vinden en dingen die jullie samen nog wél kunnen doen; zelfs al zijn het maar kleine dingen. In elk geval veel sterkte.quote:Op zaterdag 23 mei 2026 21:25 schreef livelink het volgende:
[..]
Het gaat sowieso ineens wel slechter met hem, vooral lichamelijk. De huisarts is al een paar keer langs geweest de afgelopen tijd. We hadden hem begin mei meegenomen naar een familiedag in Zuid Limburg en op de terugweg naar huis had hij het echt zo zwaar. Mijn man ging steeds harder rijden zodat we maar sneller terug zouden zijn. Eenmaal terug was hij echt helemaal kapot. We kregen hem nauwelijks meer de auto uit. Ik voelde me wel heel schuldig, maar aan de andere kant heeft hij toen wel de hele familie gezien en dat is wellicht toch meer waard dan dat hij een paar weken langer leeft.
quote:Op zaterdag 23 mei 2026 21:34 schreef livelink het volgende:
Kylie Minogue - Can't get you out of my head
Ja, dat krijg je ervanquote:Op zaterdag 23 mei 2026 21:38 schreef livelink het volgende:
De hitte is de DJ's vanavond wel naar het hoofd gestegen hoor.
quote:Op zaterdag 23 mei 2026 21:38 schreef livelink het volgende:
Meteen maar even de airco aangezet.quote:Op zaterdag 23 mei 2026 21:38 schreef livelink het volgende:
quote:Op zaterdag 23 mei 2026 21:39 schreef livelink het volgende:
Serge Gainsbourg & Jane Birkin - Je t'aime, moi non plus
Is zij eigenlijk de Birkin van de Birkin-tassen?quote:
quote:Op zaterdag 23 mei 2026 21:40 schreef livelink het volgende:
[..]
Is zij eigenlijk de Birkin van de Birkin-tassen?
quote:Op zaterdag 23 mei 2026 21:43 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Door dit nummer moet ik nu aan die scène in Titanic denken....
Dacht jij ook aan Nutbush city limits (of zoiets)quote:Op zaterdag 23 mei 2026 21:46 schreef DJ11 het volgende:
Hmmmm... ik was net klaar met typen, blijkt het ineens een ander nummer te zijn
Bij dit nummer? Nee, ik dacht aan U2 met Stuck In A Moment You Can't Get Out Ofquote:Op zaterdag 23 mei 2026 21:48 schreef livelink het volgende:
[..]
Dacht jij ook aan Nutbush city limits (of zoiets)
Oh, nee ik dacht het nog over het nummer van Tina Turner ging.quote:Op zaterdag 23 mei 2026 21:49 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Bij dit nummer? Nee, ik dacht aan U2 met Stuck In A Moment You Can't Get Out Of
Maar ik ben even vergeten wie dit wél is. John Legend of zo?
Zo heb ik ook leren schrijven. Ik kan dat echt niet meer.quote:
Je schrijft nu beter?quote:Op zaterdag 23 mei 2026 21:52 schreef livelink het volgende:
[..]
Zo heb ik ook leren schrijven. Ik kan dat echt niet meer.
Nee, redelijk onleesbaar. Ik zou nog wel graag leesbaarder willen schrijven.quote:
quote:Op zaterdag 23 mei 2026 21:56 schreef livelink het volgende:
Ik gok dat dit Diana Ross is. Diana Rossie met haar haar in een bossie
Geen nummer waarbij Symph ineens moet gaan intunenquote:
Bettine Vriesekoop for the win!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |