abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 23 mei 2026 @ 23:21:05 #251
57068 Bomenverzameling
Can come an end
pi_220872261
OOit gekaraoked met mijn baas
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
  zaterdag 23 mei 2026 @ 23:21:26 #252
120423 Melting
on Radio 49!
pi_220872263
quote:
17s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 23:21 schreef Bomenverzameling het volgende:
OOit gekaraoked met mijn baas
_O-
Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!
  zaterdag 23 mei 2026 @ 23:22:09 #253
249756 Symphonic
Pret met een Kerstpakket
pi_220872267
Dit zijn de goede jeugdherinneringen, die neem je mee zolang je verder leeft
Pietje Puk en de Plakbandcrisis
  zaterdag 23 mei 2026 @ 23:22:18 #254
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_220872269
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 23:19 schreef Symphonic het volgende:

[..]
Een soort alternatieve lockdown
Mwoah, het is maar 3 weekenden per jaar en als je het een beetje tactisch plant, dan levert het een kwartier vertraging op om thuis te komen.
Morgen lekker op de fiets weg, dan heb je niet veel last ervan…
  zaterdag 23 mei 2026 @ 23:23:33 #255
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_220872277
quote:
17s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 23:21 schreef Bomenverzameling het volgende:
OOit gekaraoked met mijn baas
Ik wil geen enkele song met mijn baas karaoken.
Sowieso helemaal geen karaoke…
  zaterdag 23 mei 2026 @ 23:24:18 #256
57068 Bomenverzameling
Can come an end
pi_220872280
quote:
7s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 23:23 schreef MadMaster het volgende:

[..]
Ik wil geen enkele song met mijn baas karaoken.
Sowieso helemaal geen karaoke…
Ik wilde het eigenlijk alleen doen, maar hij boodt zich aan....
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
  zaterdag 23 mei 2026 @ 23:24:49 #258
120423 Melting
on Radio 49!
pi_220872285
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 23:24 schreef Shii het volgende:
Lekker meebleren in de auto! *O*
Als je in de spiegel kijkt? :P
Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!
  zaterdag 23 mei 2026 @ 23:24:58 #259
57068 Bomenverzameling
Can come an end
pi_220872287
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 23:24 schreef Shii het volgende:
Lekker meebleren in de auto! *O*
:Y
DUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUu
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
  zaterdag 23 mei 2026 @ 23:25:25 #260
57068 Bomenverzameling
Can come an end
pi_220872290
Eurytmics sweet dreams
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
  zaterdag 23 mei 2026 @ 23:25:40 #261
120423 Melting
on Radio 49!
pi_220872292
quote:
88s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 23:25 schreef Bomenverzameling het volgende:
Eurytmics sweet dreams
Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!
  zaterdag 23 mei 2026 @ 23:26:13 #262
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_220872297
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 23:24 schreef Shii het volgende:
Lekker meebleren in de auto! *O*
Ik was gelukkig alleen beneden, dus kon ongegeneerd meezingen.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  zaterdag 23 mei 2026 @ 23:26:24 #263
120423 Melting
on Radio 49!
pi_220872301
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 23:26 schreef livelink het volgende:

[..]
Ik was gelukkig alleen beneden, dus kon ongegeneerd meezingen.
:D
Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!
  zaterdag 23 mei 2026 @ 23:27:57 #264
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_220872309
Mijn dochter heeft gesolliciteerd op een functie als eventmanager. Dus die gaat straks die feesten- en partijenwereld in als ze wordt aangenomen.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  zaterdag 23 mei 2026 @ 23:28:36 #265
120423 Melting
on Radio 49!
pi_220872314
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 23:27 schreef livelink het volgende:
Mijn dochter heeft gesolliciteerd op een functie als eventmanager. Dus die gaat straks die feesten- en partijenwereld in als ze wordt aangenomen.
Heb je wel gezegd dat ze die alleen mag organiseren op minimaal 25 kilometer van jullie huis? :P
Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!
  zaterdag 23 mei 2026 @ 23:29:03 #266
249756 Symphonic
Pret met een Kerstpakket
pi_220872318
quote:
4s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 23:28 schreef Melting het volgende:

[..]
Heb je wel gezegd dat ze die alleen mag organiseren op minimaal 25 kilometer van jullie huis? :P
Naar het zuiden wel te verstaan
Pietje Puk en de Plakbandcrisis
pi_220872322
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 23:27 schreef livelink het volgende:
Mijn dochter heeft gesolliciteerd op een functie als eventmanager. Dus die gaat straks die feesten- en partijenwereld in als ze wordt aangenomen.
Wat leuk. Hopelijk wordt ze aangenomen. ^O^
  zaterdag 23 mei 2026 @ 23:29:24 #268
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_220872323
quote:
4s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 23:28 schreef Melting het volgende:

[..]
Heb je wel gezegd dat ze die alleen mag organiseren op minimaal 25 kilometer van jullie huis? :P
Het is in Utrecht, dus dat is ca. 30 km. van mijn huis. Ken net
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
pi_220872325
Ik heb wel weer genoeg feesten en partijen meegemaakt dit weekend
  zaterdag 23 mei 2026 @ 23:30:21 #270
57068 Bomenverzameling
Can come an end
pi_220872333
Eagles O+
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
pi_220872334
Eagles Take it easy
  zaterdag 23 mei 2026 @ 23:30:31 #272
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_220872336
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 23:29 schreef Shii het volgende:

[..]
Wat leuk. Hopelijk wordt ze aangenomen. ^O^
Ze heeft het gesprek al gehad en heeft 20 juni een meeloopdag. Dus dat klinkt veelbelovend.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  zaterdag 23 mei 2026 @ 23:30:56 #274
120423 Melting
on Radio 49!
pi_220872340
quote:
88s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 23:30 schreef Bomenverzameling het volgende:
Eagles O+
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 23:30 schreef Doedezemaar het volgende:
Eagles Take it easy
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 23:30 schreef Shii het volgende:
Take it easy
Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!
  zaterdag 23 mei 2026 @ 23:31:17 #275
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_220872346
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 23:29 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik heb wel weer genoeg feesten en partijen meegemaakt dit weekend
Mijn wereld is het ook niet.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  zaterdag 23 mei 2026 @ 23:32:24 #276
249756 Symphonic
Pret met een Kerstpakket
pi_220872353
Ik voel me net een sateetje.
Gaar en omgedraaid ( keren op de snelweg)

Maar vooral gaar, tijd om naar bed te gaan
Pietje Puk en de Plakbandcrisis
  zaterdag 23 mei 2026 @ 23:32:35 #277
57068 Bomenverzameling
Can come an end
pi_220872355
Volgend jaar weer naar een Eagles coverband en ik neem mijn vader (hopelijk) mee
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
  zaterdag 23 mei 2026 @ 23:32:42 #278
120423 Melting
on Radio 49!
pi_220872356
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 23:32 schreef Symphonic het volgende:
Ik voel me net een sateetje.
Gaar en omgedraaid ( keren op de snelweg)

Maar vooral gaar, tijd om naar bed te gaan
Welterusten.
Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!
  zaterdag 23 mei 2026 @ 23:32:58 #279
57068 Bomenverzameling
Can come an end
pi_220872357
Trusten SYmph
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
  zaterdag 23 mei 2026 @ 23:33:36 #280
81329 MadMaster
Schots en scheef...
  zaterdag 23 mei 2026 @ 23:33:56 #282
57068 Bomenverzameling
Can come an end
pi_220872370
2 Bros on the 4th Floor -Dreams
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
  zaterdag 23 mei 2026 @ 23:34:07 #283
120423 Melting
on Radio 49!
pi_220872372
quote:
7s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 23:33 schreef MadMaster het volgende:
2 Brothers On the 4th Floor - Dreams
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 23:33 schreef Shii het volgende:
2 brothers on the fourth floor - dreams
quote:
88s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 23:33 schreef Bomenverzameling het volgende:
2 Bros on the 4th Floor -Dreams
Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!
  zaterdag 23 mei 2026 @ 23:34:56 #284
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_220872380
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 23:32 schreef Symphonic het volgende:
Ik voel me net een sateetje.
Gaar en omgedraaid ( keren op de snelweg)

Maar vooral gaar, tijd om naar bed te gaan
Welterusten Symphonic en Doedezemaar. Een rustige nacht toegewenst.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  zaterdag 23 mei 2026 @ 23:35:17 #285
57068 Bomenverzameling
Can come an end
pi_220872383
Toen ik bijna in het centrum van Eindje woonde was er op koningsnacht een festivalletje op het plein bij de kerk waar ik woonde. Traden zij een keer op. Dat bracht me ook echt weer terug naar begin jaren negentig...

*O* *O* *O* *O*
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
pi_220872388
Vanmiddag/vanavond was een leuk feestje van mijn tante die 80 werd, dat soort feestjes is nog wel te doen. De meeste mensen had ik al minstens 10 jaar niet meer gezien, vroeger zag ik haar familie (en vrienden) elk jaar wel omdat ik dan bij haar logeerde in het weekend dat ze jarig was. Het waren veel bejaarden, dat wist ik natuurlijk wel, maar om ze dan zo bejaard te zien was wel even schrikken.
  zaterdag 23 mei 2026 @ 23:35:50 #287
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_220872389
quote:
88s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 23:35 schreef Bomenverzameling het volgende:
Toen ik bijna in het centrum van Eindje woonde was er op koningsnacht een festivalletje op het plein bij de kerk waar ik woonde. Traden zij een keer op. Dat bracht me ook echt weer terug naar begin jaren negentig...

*O* *O* *O* *O*
Ah, dat is wel leuk.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  zaterdag 23 mei 2026 @ 23:37:19 #288
57068 Bomenverzameling
Can come an end
pi_220872396
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 23:35 schreef livelink het volgende:

[..]
Ah, dat is wel leuk.
Was ook nog eens gratis toegankelijk. Jaar later trad Queen Must Go On op en dat vond ik als Queen-liefhebber natuurlijk ook weer top.

Jaar later was ik al weer verhuisd naar de andere kant van de stad..
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
  zaterdag 23 mei 2026 @ 23:37:57 #289
469185 DJ11
Radio 49
  zaterdag 23 mei 2026 @ 23:38:01 #290
57068 Bomenverzameling
Can come an end
pi_220872399
Rasmus - in the shadows
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
  zaterdag 23 mei 2026 @ 23:38:26 #293
120423 Melting
on Radio 49!
pi_220872406
quote:
88s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 23:38 schreef Bomenverzameling het volgende:
Rasmus - in the shadows
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 23:38 schreef Shii het volgende:
In the Shadows
Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!
  zaterdag 23 mei 2026 @ 23:38:30 #294
57068 Bomenverzameling
Can come an end
pi_220872407
Paar jaar terug nog op het ESF
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
  zaterdag 23 mei 2026 @ 23:38:30 #295
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_220872408
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 23:35 schreef Doedezemaar het volgende:
Vanmiddag/vanavond was een leuk feestje van mijn tante die 80 werd, dat soort feestjes is nog wel te doen. De meeste mensen had ik al minstens 10 jaar niet meer gezien, vroeger zag ik haar familie (en vrienden) elk jaar wel omdat ik dan bij haar logeerde in het weekend dat ze jarig was. Het waren veel bejaarden, dat wist ik natuurlijk wel, maar om ze dan zo bejaard te zien was wel even schrikken.
Ja, dat heb ik ook met onze familiedagen. Mijn jongste oom is ook inmiddels 80. Dat is schrikken. En dit jaar waren mijn moeder en een oom van mij er niet bij. Die waren allebei overleden na de familiedag van vorig jaar. Dan word je wel met je neus op de feiten gedrukt. Aan de andere kant waren er dit jaar ook 3 babies bij, die vorig jaar nog in de buik zaten.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  zaterdag 23 mei 2026 @ 23:39:03 #297
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_220872411
quote:
88s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 23:38 schreef Bomenverzameling het volgende:
Paar jaar terug nog op het ESF
Was een prima bijdrage. Goede band.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  zaterdag 23 mei 2026 @ 23:41:11 #298
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_220872418
Eind augustus mis ik Wooferland, het enige festival dat ik nog bijna elk jaar bezoek.
Altijd een geweldige line-up met jaren 80/90 old skool house DJ's en altijd veel bekenden van destijds…

  zaterdag 23 mei 2026 @ 23:41:54 #299
57068 Bomenverzameling
Can come an end
pi_220872421
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 23:38 schreef livelink het volgende:

[..]
Ja, dat heb ik ook met onze familiedagen. Mijn jongste oom is ook inmiddels 80. Dat is schrikken. En dit jaar waren mijn moeder en een oom van mij er niet bij. Die waren allebei overleden na de familiedag van vorig jaar. Dan word je wel met je neus op de feiten gedrukt. Aan de andere kant waren er dit jaar ook 3 babies bij, die vorig jaar nog in de buik zaten.
Mijn Ooms en Tantes zijn nu bijna ook allemaal tussen de 80 en 90. Tenminste aan mijn vaders kant. Met mijn moeders kant is al jaren geen contact meer..
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
  zaterdag 23 mei 2026 @ 23:42:00 #300
120423 Melting
on Radio 49!
pi_220872424
quote:
7s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 23:41 schreef MadMaster het volgende:
Eind augustus mis ik Wooferland, het enige festival dat ik nog bijna elk jaar bezoek.
Altijd een geweldige line-up met jaren 80/90 old skool house DJ's en altijd veel bekenden van destijds…

[ afbeelding ]
Ben je tegen die tijd op vakantie?
Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')