Mwoah, het is maar 3 weekenden per jaar en als je het een beetje tactisch plant, dan levert het een kwartier vertraging op om thuis te komen.quote:
Ik wilde het eigenlijk alleen doen, maar hij boodt zich aan....quote:Op zaterdag 23 mei 2026 23:23 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik wil geen enkele song met mijn baas karaoken.
Sowieso helemaal geen karaoke…
quote:
Ik was gelukkig alleen beneden, dus kon ongegeneerd meezingen.quote:
quote:Op zaterdag 23 mei 2026 23:26 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik was gelukkig alleen beneden, dus kon ongegeneerd meezingen.
Heb je wel gezegd dat ze die alleen mag organiseren op minimaal 25 kilometer van jullie huis?quote:Op zaterdag 23 mei 2026 23:27 schreef livelink het volgende:
Mijn dochter heeft gesolliciteerd op een functie als eventmanager. Dus die gaat straks die feesten- en partijenwereld in als ze wordt aangenomen.
Naar het zuiden wel te verstaanquote:Op zaterdag 23 mei 2026 23:28 schreef Melting het volgende:
[..]
Heb je wel gezegd dat ze die alleen mag organiseren op minimaal 25 kilometer van jullie huis?
Wat leuk. Hopelijk wordt ze aangenomen.quote:Op zaterdag 23 mei 2026 23:27 schreef livelink het volgende:
Mijn dochter heeft gesolliciteerd op een functie als eventmanager. Dus die gaat straks die feesten- en partijenwereld in als ze wordt aangenomen.
Het is in Utrecht, dus dat is ca. 30 km. van mijn huis. Ken netquote:Op zaterdag 23 mei 2026 23:28 schreef Melting het volgende:
[..]
Heb je wel gezegd dat ze die alleen mag organiseren op minimaal 25 kilometer van jullie huis?
Ze heeft het gesprek al gehad en heeft 20 juni een meeloopdag. Dus dat klinkt veelbelovend.quote:
Mijn wereld is het ook niet.quote:Op zaterdag 23 mei 2026 23:29 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik heb wel weer genoeg feesten en partijen meegemaakt dit weekend
Welterusten.quote:Op zaterdag 23 mei 2026 23:32 schreef Symphonic het volgende:
Ik voel me net een sateetje.
Gaar en omgedraaid ( keren op de snelweg)
Maar vooral gaar, tijd om naar bed te gaan
Welterusten Symphonic en Doedezemaar. Een rustige nacht toegewenst.quote:Op zaterdag 23 mei 2026 23:32 schreef Symphonic het volgende:
Ik voel me net een sateetje.
Gaar en omgedraaid ( keren op de snelweg)
Maar vooral gaar, tijd om naar bed te gaan
Ah, dat is wel leuk.quote:Op zaterdag 23 mei 2026 23:35 schreef Bomenverzameling het volgende:
Toen ik bijna in het centrum van Eindje woonde was er op koningsnacht een festivalletje op het plein bij de kerk waar ik woonde. Traden zij een keer op. Dat bracht me ook echt weer terug naar begin jaren negentig...
![]()
![]()
![]()
Was ook nog eens gratis toegankelijk. Jaar later trad Queen Must Go On op en dat vond ik als Queen-liefhebber natuurlijk ook weer top.quote:
Ja, dat heb ik ook met onze familiedagen. Mijn jongste oom is ook inmiddels 80. Dat is schrikken. En dit jaar waren mijn moeder en een oom van mij er niet bij. Die waren allebei overleden na de familiedag van vorig jaar. Dan word je wel met je neus op de feiten gedrukt. Aan de andere kant waren er dit jaar ook 3 babies bij, die vorig jaar nog in de buik zaten.quote:Op zaterdag 23 mei 2026 23:35 schreef Doedezemaar het volgende:
Vanmiddag/vanavond was een leuk feestje van mijn tante die 80 werd, dat soort feestjes is nog wel te doen. De meeste mensen had ik al minstens 10 jaar niet meer gezien, vroeger zag ik haar familie (en vrienden) elk jaar wel omdat ik dan bij haar logeerde in het weekend dat ze jarig was. Het waren veel bejaarden, dat wist ik natuurlijk wel, maar om ze dan zo bejaard te zien was wel even schrikken.
Was een prima bijdrage. Goede band.quote:
Mijn Ooms en Tantes zijn nu bijna ook allemaal tussen de 80 en 90. Tenminste aan mijn vaders kant. Met mijn moeders kant is al jaren geen contact meer..quote:Op zaterdag 23 mei 2026 23:38 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, dat heb ik ook met onze familiedagen. Mijn jongste oom is ook inmiddels 80. Dat is schrikken. En dit jaar waren mijn moeder en een oom van mij er niet bij. Die waren allebei overleden na de familiedag van vorig jaar. Dan word je wel met je neus op de feiten gedrukt. Aan de andere kant waren er dit jaar ook 3 babies bij, die vorig jaar nog in de buik zaten.
Ben je tegen die tijd op vakantie?quote:Op zaterdag 23 mei 2026 23:41 schreef MadMaster het volgende:
Eind augustus mis ik Wooferland, het enige festival dat ik nog bijna elk jaar bezoek.
Altijd een geweldige line-up met jaren 80/90 old skool house DJ's en altijd veel bekenden van destijds…
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |