Royal Albert Hall dus.quote:Op zaterdag 23 mei 2026 22:51 schreef MadMaster het volgende:
Niet haar beste performance.
Wat is dit voor opname?
Het laatste nummer van de setlist denk ik? Ze klonk redelijk vermoeid.quote:Op zaterdag 23 mei 2026 22:53 schreef livelink het volgende:
Ik heb wel delen van dat concert gezien. Verder was het wel goed, dit nummer duidelijk niet.
Ga je nog buiten posten?quote:Op zaterdag 23 mei 2026 22:56 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hier ook.
Einde festival hier in de buurt voor vandaag.
Morgen nog een dag…
Was ook een reactie op de tekstquote:Op zaterdag 23 mei 2026 22:56 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hier ook.
Einde festival hier in de buurt voor vandaag.
Morgen nog een dag…
Snap ik.quote:Op zaterdag 23 mei 2026 22:57 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Was ook een reactie op de tekst
Its 5 O clock![]()
Ja, en ze was tijdens dat concert bij vlagen ook zeer emotioneel. Dat hoor je er ook wel in terug.quote:Op zaterdag 23 mei 2026 22:56 schreef brother52 het volgende:
[..]
Het laatste nummer van de setlist denk ik? Ze klonk redelijk vermoeid.
quote:Op zaterdag 23 mei 2026 23:00 schreef Doedezemaar het volgende:
Hier hadden overburen gisteravond een feest, tot na 1 uur keiharde meezingers via een professionele geluidsinstallatie in de tuin, compleet met lichtshow. Achterlijke lui. Ze hadden bij de buurt een briefje in de bus gedaan, met ook hun telefoonnummer erop, maar dat werd niet opgenomen. Politie erop af gestuurd, maar die hadden kennelijk toch wat anders te doen want het ging maar door
Zucht, zulke buren ....quote:Op zaterdag 23 mei 2026 23:04 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik weet nu wel dat er een engelbewaarder bestaat
quote:Op zaterdag 23 mei 2026 23:06 schreef Bomenverzameling het volgende:
Dit heb ik wel eens eerder gehoord.... Maar geen idee wie met wat...
quote:Op zaterdag 23 mei 2026 23:04 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik weet nu wel dat er een engelbewaarder bestaat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |