Gelukkig woon ik naast de metro!quote:Op dinsdag 19 mei 2026 00:14 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Ik bedacht mij ook, die sirenes hebben geen zin als er geen schuilkelders zijn, dus laat dan ook maar.
Terechte kritiek ook wel, ze gedragen zich als een soort super VVD. En het blijkt maar weer eens dat geweld loont en dat gaat straks een probleem worden met iedereen die ontevreden is.quote:
Precies en dat wordt straks een zeer groot probleem, want wanneer er naar geweld geluisterd wordt, gaan we nogal een breed scala aan gewelddadig protesteren voorbij zien komen.quote:Op dinsdag 19 mei 2026 14:42 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Pure armoe en wanhoop bij het sprokkelen van 76 zeteltjes.
Dat het een door de AIVD als veiligheidsrisico aangemerkte extremist is doet er blijkbaar niet toe. En zo gaan we vrolijk verder met het normaliseren van extremisme in de Nederlandse politiek.
#Genieten
Het valt mij op dat er veel MAGA/PVV/FvD-mensen imiddels een stuk stiller zijn en die zijn overgebleven zijn al lang gestopt met uitspraken te onderbouwen. Over alles liegen is het de enige nog levende tactiek.quote:
Zware vs. lichte zorg: Naast de groep met zware problematiek ervaren veel asielzoekers lichte tot matige klachten (zoals stress en slapeloosheid) door de onzekere situatie rondom hun asielprocedure.Zorgmijding en barrières: Hoewel de behoefte hoog is, maakt slechts een klein deel (soms minder dan 10%) daadwerkelijk gebruik van de reguliere geestelijke gezondheidszorg (GGZ). Dit komt onder meer door taalbarrières, cultuurverschillen (taboe) en lange wachttijden in de opvang.Ongedocumenteerden: Onder asielzoekers zonder verblijfsvergunning (ongedocumenteerden) liggen de percentages psychische klachten vaak nog aanzienlijk hoger, soms wel boven de 80%.quote:Op dinsdag 19 mei 2026 17:42 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Het valt mij op dat er veel MAGA/PVV/FvD-mensen imiddels een stuk stiller zijn en die zijn overgebleven zijn al lang gestopt met uitspraken te onderbouwen. Over alles liegen is het de enige nog levende tactiek.
Mooi staaltje AI overnemen.quote:Op dinsdag 19 mei 2026 18:31 schreef Kickinalfa het volgende:
[..]
Zware vs. lichte zorg: Naast de groep met zware problematiek ervaren veel asielzoekers lichte tot matige klachten (zoals stress en slapeloosheid) door de onzekere situatie rondom hun asielprocedure.Zorgmijding en barrières: Hoewel de behoefte hoog is, maakt slechts een klein deel (soms minder dan 10%) daadwerkelijk gebruik van de reguliere geestelijke gezondheidszorg (GGZ). Dit komt onder meer door taalbarrières, cultuurverschillen (taboe) en lange wachttijden in de opvang.Ongedocumenteerden: Onder asielzoekers zonder verblijfsvergunning (ongedocumenteerden) liggen de percentages psychische klachten vaak nog aanzienlijk hoger, soms wel boven de 80%.
quote:Op dinsdag 19 mei 2026 17:30 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Terechte kritiek ook wel, ze gedragen zich als een soort super VVD. En het blijkt maar weer eens dat geweld loont en dat gaat straks een probleem worden met iedereen die ontevreden is.
https://eenvandaag.avrotr(...)in-loosdrecht-163688quote:Acht op de tien mensen missen leiderschap van premier Rob Jetten tijdens de onrust in het land over de komst van azc’s. Ook de uitkomst van het spoedoverleg naar aanleiding van de uit de hand gelopen protesten noemen mensen massaal onvoldoende.
Een D66-stemmer: "Je kunt honderd keer roepen dat iets keihard aangepakt moet worden, maar als het niet gebeurt, kun je het net zo goed niet zeggen."
Maar er is ook kritiek op politici die de afgelopen weken opriepen tot verzet tegen azc's, zoals Gidi Markuszower, Mona Keijzer en Geert Wilders. Bijna de helft (48 procent) vindt dat zij de onrust aanjagen. Een ondervraagde schrijft daarover: "Het is stuitend dat een aantal politici over elkaar heen buitelt met extreme uitspraken. Alleen uit eigenbelang, dus zonder intentie om de boel op te lossen."
Het zit diep in de Nederlandse cultuur ingebakken dat alles van te voren wordt afgekaart voordat je iets in stemming brengt.quote:Op dinsdag 19 mei 2026 20:10 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
[..]
[..]
https://eenvandaag.avrotr(...)in-loosdrecht-163688
Als D66 tegen dit soort rellen is, dan lijkt het toch handig als ze stoppen met samenwerken met partijen die deze rellen veroorzaken en goedpraten.
Ik zou Duitsland en Oostenrijk niet als voorbeeld nemen die zitten zelf ook met een probleem van gigantisch veel stemmers voor partijen met een voorliefde voor het uitsluiten van bevolkinsgroepen. Wat dat betreft zien we natuurlijk in vrijwel heel het westen hetzelfde probleem. Overal is de stroming die op fok! niet meer benoemd mag worden in de opmars.quote:Op dinsdag 19 mei 2026 20:32 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Het zit diep in de Nederlandse cultuur ingebakken dat alles van te voren wordt afgekaart voordat je iets in stemming brengt.
Terwijl je ook zoals Duitsland en Oostenrijk zelf iets in elkaar kunt knutselen en dan bekijkt of uiterst rechts het wil steunen. Dat is wat de christen-democraten soms doen in deze landen om rechtse puntjes binnen te slepen.
Door dat theedrinken (oh ironie) en geen grenzen bewaken smeren CDA en D66 zichzelf onnodig in met modder en uitwerpselen. CDA weet vast nog wel hoe dat hen eerder is bevallen, op landelijk en provinciaal niveau.
Dit 'we houden het gezellig' is ook een reden waardoor in Nederland paradigmawisselingen en politieke herschikkingen minder zichtbaar en plotseling zijn dan in veel andere landen (waar zo nodig dan ook in een volgende cyclus weer aan de noodrem kan worden getrokken; zie de VS).
quote:CDA-senator twijfelt over box 3
Maar nu is de CDA'er aan het twijfelen geslagen.
En ze wordt niet geholpen door de experts die de senaat, die wisselende boodschappen overbrengen.
Stem de vermogensaanwasbelasting weg en dwing zo het kabinet zo snel mogelijk met een taks over vermogenswinst te komen, zegt de andere hoogleraar.
Nee, zegt de andere: de vermogensaanwas is juist 'economisch superieur'.
En een voorstander van vermogenswinst roept de senaat toch op om toch nu ook voor het kabinetsplan te stemmen
quote:Zorgen bij de VVD
Uit de vragen van VVD-senator Marjolein van der Linden klonken juist weer zorgen door over het effect van de vermogensaanwasbelasting op het vestigingsklimaat. ,,
Nederland straalt uit not open for business te zijn", waarschuwde Gijs Strijker van werkgeversclub VNO-NCW.
Robert van der Jagt van de Nederlandse Orde van Belastingadviseurs vreest 'zeer grote verstoringen' en 'verslechtering van het vestigingsklimaat'.
een fictieve belasting blijft fictief , niemand kan beweren dat jij dat rendement ook werkelijk behaald hebtquote:Op woensdag 20 mei 2026 05:56 schreef Kickinalfa het volgende:
Ergens was het oude systeem helemaal niet zo slecht.
Had alleen het percentage jaarlijks bepaald obv het gemiddelde rente percentage van Nederlandse spaarrekening en een gemiddelde stijging van europese beurzen of iets.
Dan heb je een keer pech en een keer mazzel.
Dat klopt wel deels, maar nu een enorm complex systeem optuigen klinkt ook niet als zaligmakend.quote:Op woensdag 20 mei 2026 06:18 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
een fictieve belasting blijft fictief , niemand kan beweren dat jij dat rendement ook werkelijk behaald hebt
Dus is het juridisch niet houdbaar
hou er dan mee op
de echte rijken die krijgen ze toch niet en het meeste vermogen zit in stenen en die hebben ze vrijgesteld van vermogensbelasting, ok, nou hou er dan helemaal mee opquote:Op woensdag 20 mei 2026 06:47 schreef Kickinalfa het volgende:
[..]
Dat klopt wel deels, maar nu een enorm complex systeem optuigen klinkt ook niet als zaligmakend.
Met o.a. toeslagen horen we al jaren dat het simpeler moet maar met box3 bewegen we compleet de andere kant op.
Dat, premie a, 18000 euro arbeidskorting en voedselbossen. Waar gaan we dat mee betalen? Box 3 afschaffen is zo’n 4,5 miljard.quote:Op woensdag 20 mei 2026 06:49 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
de echte rijken die krijgen ze toch niet en het meeste vermogen zit in stenen en die hebben ze vrijgesteld van vermogensbelasting, ok, nou hou er dan helemaal mee op
Op deze manier pak je de verkeerden, de arme mensen die uit nood op een caravanpark wonen en de huurder die aan het sparen is voor een eigen huis
Nederland heeft een van de laagste schuld quotes in Europa ten opzichte van BNPquote:Op woensdag 20 mei 2026 09:00 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Dat, premie a, 18000 euro arbeidskorting en voedselbossen. Waar gaan we dat mee betalen? Box 3 afschaffen is zo’n 4,5 miljard.
quote:AI-overzicht
De Nederlandse staatsschuld bedraagt momenteel circa 492 miljard euro, wat neerkomt op ongeveer 45% tot 48% van het bruto binnenlands product (bbp).
Dit is ongeveer ( 27.000) per inwoner en ruim onder de Europese schuldgrens van 60%.
Centraal Bureau voor de Statistiek | CBS
+4
De belangrijkste cijfers en actuele ontwikkelingen op een rij:
Omvang in euro's: De schuld ligt rond de 492 miljard euro.
Live schattingen schatten de teller zelfs al hoger in (richting de 500 à 560 miljard, afhankelijk van de exacte berekeningsmethode en actuele uitgiftes).
Schuldquote: Relatief gezien (als percentage van het bbp) is de schuld een van de laagste in Europa en historisch gezien gezond.
Europese norm: Met een schuldquote onder de 50% voldoet Nederland soepel aan de Europese begrotingsregels (het zogeheten Stabiliteits- en Groeipact).
A. Hebben we nu wel of geen staatschuld, je post en je AI quote spreken elkaar tegen.quote:Op woensdag 20 mei 2026 09:07 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
Nederland heeft een van de laagste schuld quotes in Europa ten opzichte van BNP
Daarnaast is de latente belasting claim in de pensioenpot een 2000 miljard euro maal 38% = 700 miljard euro
Dus Nederland heeft dus geen staatsschuld maar een staats tegoed
Daarnaast gaat de HRA eraf met een paar jaar dat scheelt ook jaarlijks 10 miljard
En de meeste toeslagen gaan verdwijnen
Daar kun je wel een paar extra voedselbossen mee betalen en ook wel een 150.000 illegalen wat koppen soep geven
[..]
als je de latente belastingvordering op de pensioenen neemt als tegoed , dan is er geen staatsschuld maar een staatstegoed van 200 miljardquote:Op woensdag 20 mei 2026 11:01 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
A. Hebben we nu wel of geen staatschuld, je post en je AI quote spreken elkaar tegen.
de arbeidskorting is een korting op je belastbaar maandloon van 1000 euro en de 38% is het IB claim percentage op de pensioenenquote:B. Welke invloed heeft die arbeidskorting van ¤12.000 op de 38 % latente belasting?
D66 heeft zich in gijzeling laten nemen door VVD en ze weten niet meer hoe ze eruit moeten komen. Gelukkig is Markuszower zich in een hoekje aan het verven dus zou je zeggen dat het kabinet echt niets meer anders kan dan samenwerking opzoeken met GL/PvdA.quote:Op dinsdag 19 mei 2026 20:10 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
[..]
[..]
https://eenvandaag.avrotr(...)in-loosdrecht-163688
Als D66 tegen dit soort rellen is, dan lijkt het toch handig als ze stoppen met samenwerken met partijen die deze rellen veroorzaken en goedpraten.
Jammer genoeg kun je van D66 eigenlijk niet verwachten dat ze enigzins consequent zijn op dit soort punten. Hetzelfde met internationaal recht, ze geven er hoog over op maar vervolgens blijkt niet uit hun acties dat ze het ook menen.
Tja het is hun eigen keuze geweest om met VVD te formeren in plaats van PvdA.quote:Op woensdag 20 mei 2026 11:22 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
D66 heeft zich in gijzeling laten nemen door VVD en ze weten niet meer hoe ze eruit moeten komen. Gelukkig is Markuszower zich in een hoekje aan het verven dus zou je zeggen dat het kabinet echt niets meer anders kan dan samenwerking opzoeken met GL/PvdA.
Anders worden het nog lange drie jaren.
Sodemieter toch eens op met je AI gebazelquote:Op woensdag 20 mei 2026 09:07 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
Nederland heeft een van de laagste schuld quotes in Europa ten opzichte van BNP
Daarnaast is de latente belasting claim in de pensioenpot een 2000 miljard euro maal 38% = 700 miljard euro
Dus Nederland heeft dus geen staatsschuld maar een staats tegoed
Daarnaast gaat de HRA eraf met een paar jaar dat scheelt ook jaarlijks 10 miljard
En de meeste toeslagen gaan verdwijnen
Daar kun je wel een paar extra voedselbossen mee betalen en ook wel een 150.000 illegalen wat koppen soep geven
[..]
https://nos.nl/artikel/2615095-4-op-de-10-opgepakte-relschoppers-bij-asielprotesten-komen-van-buiten-gemeentequote:Lopen lokale asielprotesten uit de hand en houdt de politie relschoppers aan, dan zijn dat in zeker vier op de tien gevallen mensen van buiten de gemeente. Dat blijkt uit een NOS-analyse van de aanhoudingen van de afgelopen anderhalf jaar, voor zover de politie die bekendmaakte.
De grootste afstand had een 48-jarige Rotterdammer afgelegd, die in november op 143 kilometer van zijn woonplaats meedeed aan een relatief rustig verlopen 'lawaaiprotest'(opent in nieuw venster) in 's-Heerenberg, in de Achterhoek. Maar er was vorige week ook een inwoner van Emmen, die 114 kilometer van de Drentse stad werd aangehouden in Apeldoorn bij een demonstratie waarbij onder meer een voorbijrijdende auto werd belaagd.
als er iets onjuist is dan hoor ik het graagquote:Op woensdag 20 mei 2026 14:04 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Sodemieter toch eens op met je AI gebazel
Laat dat AI gewoon wegquote:Op woensdag 20 mei 2026 14:37 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
als er iets onjuist is dan hoor ik het graag
Defensie geeft kijkcijferkanon van televisie een miljoenencontractquote:Op woensdag 20 mei 2026 14:00 schreef Klopkoek het volgende:
Onduidelijk waar miljarden van Defensie aan worden uitgegeven
Het is onduidelijk waar het ministerie van Defensie miljarden euro's precies aan uitgeeft. Het ministerie gebruikte in een tijd van oplopende wereldwijde spanningen veel afwijkende regels bij de inkoop van materieel en diensten, zonder goede onderbouwing.
https://www.nu.nl/politie(...)rden-uitgegeven.html
voor mij niet , als ik terug kijk dan kan ik zien wat de conclusie wasquote:Op woensdag 20 mei 2026 15:14 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Laat dat AI gewoon weg
Heeft geen enkel nut en is irritant
Je bent hier niet alleenquote:Op woensdag 20 mei 2026 15:31 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
voor mij niet , als ik terug kijk dan kan ik zien wat de conclusie was
de meesten die kalken maar wat onderbuik gereutel neer over rechts en links, dat zegt me niets
niemand kan mij op feitelijke onjuistheden betrappenquote:Op woensdag 20 mei 2026 15:34 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Je bent hier niet alleen
Ik ben erg benieuwd wat hier de regels voor zijn
Daar gaat het ook niet om, ik heb het gebruik van AI aangekaart in feedback, lees daar wel wat de regels hierover zijnquote:Op woensdag 20 mei 2026 15:36 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
niemand kan mij op feitelijke onjuistheden betrappen
als ik een of ander uitgebreid onzinverhaal neer zet ,quote:Op woensdag 20 mei 2026 15:38 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Daar gaat het ook niet om, ik heb het gebruik van AI aangekaart in feedback, lees daar wel wat de regels hierover zijn
Wat is tegenwoordig niet meer radicaal rechts?quote:
Al kon je hem betrappen op feitelijke onjuistheden - wat doorgaans triviaal is -, hij zou het negeren en morgen hetzelfde gewoon op even analfabetische wijze nogmaals plaatsen. Je praat tegen het menselijke equivalent van een vergiet, er blijft echt nooit wat hangen.quote:Op woensdag 20 mei 2026 15:38 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Daar gaat het ook niet om, ik heb het gebruik van AI aangekaart in feedback, lees daar wel wat de regels hierover zijn
j e kunt MIJ niet betrappen op onjuistheden , daarvoor controleer ik de input aan bronnenquote:Op woensdag 20 mei 2026 15:45 schreef VoMy het volgende:
[..]
Al kon je hem betrappen op feitelijke onjuistheden - wat doorgaans triviaal is -, hij zou het negeren
Ik krijg gewoon de schijt van dat AI gebruik dat kan ik zelf ook opzoeken daar heb ik jouw gebazel niet voor nodigquote:Op woensdag 20 mei 2026 15:42 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
als ik een of ander uitgebreid onzinverhaal neer zet ,
dan is het wel goed volgens jou , want dat zie je maar al te vaak
als er wat feiten op een rijtje staan, daar kun jij niet tegen
ok doe datquote:Op woensdag 20 mei 2026 15:48 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Ik krijg gewoon de schijt van dat AI gebruik dat kan ik zelf ook opzoeken daar heb ik jouw gebazel niet voor nodig
Jij gooit die AI erinquote:Op woensdag 20 mei 2026 15:49 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
ok doe dat
en let niet op mij dan
Nou...quote:Op woensdag 20 mei 2026 15:36 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
niemand kan mij op feitelijke onjuistheden betrappen
wel op een afwijkende mening van het linkse fok gemiddeldequote:
Goed dat je aangeeft voorkeur te hebben voor een natuurlijke discussiepartner. Large Language Models (LLMs) kunnen als discussiepartners het nadeel hebben kunstmatig en emotieloos over te komen, in herhaling te vervallen en kunnen niet putten uit eigen fysieke ervaringen.quote:Op woensdag 20 mei 2026 15:51 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Jij gooit die AI erin
Echt zeg
Kan dan net zo goed tegen een computer gaan kletsen
Ik sta open voor handreikingenquote:Op woensdag 20 mei 2026 18:34 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Goed dat je aangeeft voorkeur te hebben voor een natuurlijke discussiepartner. Large Language Models (LLMs) kunnen als discussiepartners het nadeel hebben kunstmatig en emotieloos over te komen, in herhaling te vervallen en kunnen niet putten uit eigen fysieke ervaringen.
Wil je dat ik je een aantal handreikingen doe hoe om te gaan met forumgebruikers die zich onnodig veel bedienen van AI-gegenereede posts?
Ja nee dan kan je beter met een ingegraven FOK'er in gesprek gaan!quote:Op woensdag 20 mei 2026 18:34 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Large Language Models (LLMs) kunnen als discussiepartners het nadeel hebben kunstmatig en emotieloos over te komen, in herhaling te vervallen en kunnen niet putten uit eigen fysieke ervaringen.
Toch knap hoor je verantwoordelijkheid nemen nadat je je jarenlang misdraagt.quote:Op woensdag 20 mei 2026 18:44 schreef Klopkoek het volgende:
https://www.ad.nl/binnenl(...)stenrijkse~a446197a/
*voice-over* Dion Graus van anti-woke partij PVV zit nog steeds goed op zijn plek
https://www.nporadio1.nl/(...)en-de-boot-te-missenquote:Jeroen Dijsselbloem pleit voor nationale investeringsbank: 'We dreigen de boot te missen'
Vandaag 16:00
Oud-minister van Financiën en burgemeester van Eindhoven Jeroen Dijsselbloem is een van de ondertekenaars van een oproep voor de snelle komst van een nationale investeringsbank. In Sven op 1 waarschuwt hij dat Nederland cruciale kansen laat liggen doordat groeiende bedrijven te weinig financiering kunnen vinden. "We dreigen de boot te missen", vreest Dijsselbloem.
Op Verantwoordingsdag, de dag waarop het kabinet verantwoording aflegt over de besteding van belastinggeld, gaat de discussie opnieuw over de vraag of Nederland voldoende investeert in toekomstige groei. Volgens Dijsselbloem is dat niet het geval, vooral niet als het gaat om zogenoemd risicodragend kapitaal voor snelgroeiende bedrijven. Hij verwijst daarbij naar signalen van het Internationaal Monetair Fonds (IMF), dat waarschuwt dat met name zogenoemde scale-ups in Nederland moeilijk aan financiering komen zodra zij de startfase voorbij zijn.
Over de voortgang in Den Haag is Dijsselbloem kritisch, al ziet hij wel beweging. "Men is ermee bezig. Het staat natuurlijk inmiddels in het regeerakkoord. En er worden nog een paar agentschappen aangekondigd die zich gaan bezighouden met innovatie, en daarvoor overigens beperkt budget krijgen."
Volgens hem verzandt de discussie echter in bestuurlijke details: "Ik ben bang dat in Den Haag heel veel tijd gaat zitten in discussies over hoe die instellingen moeten worden ingericht. Alle beleidsdiscussies die we nu al tien jaar voeren over investeringsinstellingen bij de overheid."
Liberaal denken
Dijsselbloem stelt dat Nederland internationaal achterop raakt, omdat andere landen veel actiever investeren in innovatie en technologie. "Omdat daar het besef is dat de economie van de toekomst puur wordt gedreven door waar technologie zich goed ontwikkelt. In Nederland zitten we nog een beetje in het liberale denken van: de markt moet het werk doen en waarom is daar een rol voor de overheid? En het spijt me zeer, we missen op dit moment de boot. De grote investeringen die nodig zijn, gaan aan ons voorbij."
Volgens hem blijft de investeringsachterstand niet zonder gevolgen: "De investeringen zijn historisch laag in Nederland, in het hele bedrijfsleven. Amsterdam en Eindhoven scoren nog relatief goed, maar in andere Europese topregio’s, zoals Zuid-Duitsland, liggen de investeringen nog veel hoger. We doen het gewoon echt niet goed."
'Focus, tempo en power'
De oplossing ziet Dijsselbloem in snelle oprichting van een nationale investeringsbank. Hij pleit voor duidelijke actie rond Prinsjesdag. "Dus de bewindslieden moeten echt met elkaar de koppen bij elkaar steken en een aantal knopen doorhakken. Het zit op dit moment echt op focus. En wat mij betreft het allerbelangrijkste – wat het IMF recent ook heeft gezegd – Nederland heeft een enorme behoefte aan risicodragend kapitaal."
Dat kapitaal is volgens hem noodzakelijk om Nederlandse scale-ups te laten doorgroeien. Hij besluit met een duidelijke oproep: "We hebben tempo nodig, omdat om ons heen anderen veel sneller gaan dan wij. En we hebben volume nodig. Dus geef het echt power. Dus: focus, tempo en power."
Dijsselbloem benadrukt dat Nederland sterke uitgangsposities heeft, maar dat die onvoldoende worden benut. "We hebben in Nederland hele goede universiteiten en topinstituten, waaruit heel veel nieuwe startende bedrijfjes voortkomen."
Tegelijkertijd ziet hij een structureel probleem: "We hebben hier goud in handen, maar we financieren ze niet door. Daardoor groeien ze niet verder, of ze vertrekken naar de Verenigde Staten of naar Azië, waar investeerders wel klaarstaan."
Precies, ik lees al tijden niks wat Michealmoore plaatst. Ik snap ook niet waarom dat soort pure bot accounts geen ban krijgen.quote:Op woensdag 20 mei 2026 15:45 schreef VoMy het volgende:
[..]
Al kon je hem betrappen op feitelijke onjuistheden - wat doorgaans triviaal is -, hij zou het negeren en morgen hetzelfde gewoon op even analfabetische wijze nogmaals plaatsen. Je praat tegen het menselijke equivalent van een vergiet, er blijft echt nooit wat hangen.
Negeren is het beste wat je kan doen, maar dat geldt ondertussen voor vrijwel alles hier.
Ik heb al lang geen woke tirades meer gelezen van die rare belg. Dat is ook alsof je tegen een LLM praat.quote:Op woensdag 20 mei 2026 18:35 schreef VoMy het volgende:
[..]
Ja nee dan kan je beter met een ingegraven FOK'er in gesprek gaan!
Pak dan gewoon die bron erbij ipv dat ai-geouwehoer steeds, het is bloedirritant.quote:Op woensdag 20 mei 2026 15:47 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
j e kunt MIJ niet betrappen op onjuistheden , daarvoor controleer ik de input aan bronnen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |