abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 19 mei 2026 @ 17:29:12 #51
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_220841275
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2026 00:14 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Ik bedacht mij ook, die sirenes hebben geen zin als er geen schuilkelders zijn, dus laat dan ook maar.
Gelukkig woon ik naast de metro!
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
  dinsdag 19 mei 2026 @ 17:30:03 #52
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_220841282
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 mei 2026 01:36 schreef RotatoR het volgende:
[ x ]

Nu al interne kritiek op Jetten.
Terechte kritiek ook wel, ze gedragen zich als een soort super VVD. En het blijkt maar weer eens dat geweld loont en dat gaat straks een probleem worden met iedereen die ontevreden is.

quote:
7s.gif Op dinsdag 19 mei 2026 14:42 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
Pure armoe en wanhoop bij het sprokkelen van 76 zeteltjes.

Dat het een door de AIVD als veiligheidsrisico aangemerkte extremist is doet er blijkbaar niet toe. En zo gaan we vrolijk verder met het normaliseren van extremisme in de Nederlandse politiek.

#Genieten
Precies en dat wordt straks een zeer groot probleem, want wanneer er naar geweld geluisterd wordt, gaan we nogal een breed scala aan gewelddadig protesteren voorbij zien komen.
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
  dinsdag 19 mei 2026 @ 17:42:10 #53
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_220841356
quote:
5s.gif Op dinsdag 19 mei 2026 12:08 schreef xpompompomx het volgende:

[..]
80% zelfs joh?
Het valt mij op dat er veel MAGA/PVV/FvD-mensen imiddels een stuk stiller zijn en die zijn overgebleven zijn al lang gestopt met uitspraken te onderbouwen. Over alles liegen is het de enige nog levende tactiek.
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
pi_220841761
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2026 17:42 schreef Vis1980 het volgende:

[..]
Het valt mij op dat er veel MAGA/PVV/FvD-mensen imiddels een stuk stiller zijn en die zijn overgebleven zijn al lang gestopt met uitspraken te onderbouwen. Over alles liegen is het de enige nog levende tactiek.
Zware vs. lichte zorg: Naast de groep met zware problematiek ervaren veel asielzoekers lichte tot matige klachten (zoals stress en slapeloosheid) door de onzekere situatie rondom hun asielprocedure.Zorgmijding en barrières: Hoewel de behoefte hoog is, maakt slechts een klein deel (soms minder dan 10%) daadwerkelijk gebruik van de reguliere geestelijke gezondheidszorg (GGZ). Dit komt onder meer door taalbarrières, cultuurverschillen (taboe) en lange wachttijden in de opvang.Ongedocumenteerden: Onder asielzoekers zonder verblijfsvergunning (ongedocumenteerden) liggen de percentages psychische klachten vaak nog aanzienlijk hoger, soms wel boven de 80%.
  dinsdag 19 mei 2026 @ 18:57:38 #55
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_220841921
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2026 18:31 schreef Kickinalfa het volgende:

[..]
Zware vs. lichte zorg: Naast de groep met zware problematiek ervaren veel asielzoekers lichte tot matige klachten (zoals stress en slapeloosheid) door de onzekere situatie rondom hun asielprocedure.Zorgmijding en barrières: Hoewel de behoefte hoog is, maakt slechts een klein deel (soms minder dan 10%) daadwerkelijk gebruik van de reguliere geestelijke gezondheidszorg (GGZ). Dit komt onder meer door taalbarrières, cultuurverschillen (taboe) en lange wachttijden in de opvang.Ongedocumenteerden: Onder asielzoekers zonder verblijfsvergunning (ongedocumenteerden) liggen de percentages psychische klachten vaak nog aanzienlijk hoger, soms wel boven de 80%.
Mooi staaltje AI overnemen.
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
pi_220842670
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2026 17:30 schreef Vis1980 het volgende:

[..]
Terechte kritiek ook wel, ze gedragen zich als een soort super VVD. En het blijkt maar weer eens dat geweld loont en dat gaat straks een probleem worden met iedereen die ontevreden is.

quote:
Acht op de tien mensen missen leiderschap van premier Rob Jetten tijdens de onrust in het land over de komst van azc’s. Ook de uitkomst van het spoedoverleg naar aanleiding van de uit de hand gelopen protesten noemen mensen massaal onvoldoende.

Een D66-stemmer: "Je kunt honderd keer roepen dat iets keihard aangepakt moet worden, maar als het niet gebeurt, kun je het net zo goed niet zeggen."

Maar er is ook kritiek op politici die de afgelopen weken opriepen tot verzet tegen azc's, zoals Gidi Markuszower, Mona Keijzer en Geert Wilders. Bijna de helft (48 procent) vindt dat zij de onrust aanjagen. Een ondervraagde schrijft daarover: "Het is stuitend dat een aantal politici over elkaar heen buitelt met extreme uitspraken. Alleen uit eigenbelang, dus zonder intentie om de boel op te lossen."
https://eenvandaag.avrotr(...)in-loosdrecht-163688

Als D66 tegen dit soort rellen is, dan lijkt het toch handig als ze stoppen met samenwerken met partijen die deze rellen veroorzaken en goedpraten.
Jammer genoeg kun je van D66 eigenlijk niet verwachten dat ze enigzins consequent zijn op dit soort punten. Hetzelfde met internationaal recht, ze geven er hoog over op maar vervolgens blijkt niet uit hun acties dat ze het ook menen.
pi_220843024
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2026 20:10 schreef Lord-Ronddraai het volgende:

[..]
[..]
https://eenvandaag.avrotr(...)in-loosdrecht-163688

Als D66 tegen dit soort rellen is, dan lijkt het toch handig als ze stoppen met samenwerken met partijen die deze rellen veroorzaken en goedpraten.
Het zit diep in de Nederlandse cultuur ingebakken dat alles van te voren wordt afgekaart voordat je iets in stemming brengt.

Terwijl je ook zoals Duitsland en Oostenrijk zelf iets in elkaar kunt knutselen en dan bekijkt of uiterst rechts het wil steunen. Dat is wat de christen-democraten soms doen in deze landen om rechtse puntjes binnen te slepen.

Door dat theedrinken (oh ironie) en geen grenzen bewaken smeren CDA en D66 zichzelf onnodig in met modder en uitwerpselen. CDA weet vast nog wel hoe dat hen eerder is bevallen, op landelijk en provinciaal niveau.

Dit 'we houden het gezellig' is ook een reden waardoor in Nederland paradigmawisselingen en politieke herschikkingen minder zichtbaar en plotseling zijn dan in veel andere landen (waar zo nodig dan ook in een volgende cyclus weer aan de noodrem kan worden getrokken; zie de VS).

[ Bericht 8% gewijzigd door #ANONIEM op 19-05-2026 20:34:37 ]
pi_220843558
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 mei 2026 20:32 schreef Klopkoek het volgende:

[..]
Het zit diep in de Nederlandse cultuur ingebakken dat alles van te voren wordt afgekaart voordat je iets in stemming brengt.

Terwijl je ook zoals Duitsland en Oostenrijk zelf iets in elkaar kunt knutselen en dan bekijkt of uiterst rechts het wil steunen. Dat is wat de christen-democraten soms doen in deze landen om rechtse puntjes binnen te slepen.

Door dat theedrinken (oh ironie) en geen grenzen bewaken smeren CDA en D66 zichzelf onnodig in met modder en uitwerpselen. CDA weet vast nog wel hoe dat hen eerder is bevallen, op landelijk en provinciaal niveau.

Dit 'we houden het gezellig' is ook een reden waardoor in Nederland paradigmawisselingen en politieke herschikkingen minder zichtbaar en plotseling zijn dan in veel andere landen (waar zo nodig dan ook in een volgende cyclus weer aan de noodrem kan worden getrokken; zie de VS).
Ik zou Duitsland en Oostenrijk niet als voorbeeld nemen die zitten zelf ook met een probleem van gigantisch veel stemmers voor partijen met een voorliefde voor het uitsluiten van bevolkinsgroepen. Wat dat betreft zien we natuurlijk in vrijwel heel het westen hetzelfde probleem. Overal is de stroming die op fok! niet meer benoemd mag worden in de opmars.
Dat we het niet meer mogen benoemen op een site als fok! is wat dat betreft precies dezelfde ontwikkeling als we ook in de maatschappij zien. Door de normalisering van deze stroming wordt het enkel intoleranter. Jammer genoeg wil het politieke midden niet mee met het bestrijden ervan, ze zien meer in samenwerking.
Deze samenwerkingen met partijen als de VVD falen altijd, je kunt geen succesvolle samenwerking hebben met partijen die enkel willen afbreken voor zelfverrijking en multinationals en miljardairs. Het zorgt ook dat de onvrede groeit en het democratisch systeem vastloopt.

Wat dat betreft laat het huidige systeem zien niet genoeg zelfreinigend vermogen te hebben. Van de andere kant met hoeveel er veranderd is sinds Thorbecke de basis van onze democratie vastlegde was het denk ik ook niet erg aannemelijk dat we met minimale wijzingen hetzelfde systeem de toekomst in kunnen nemen.

Wat je zegt over paradigmawisseling of politieke herschikkingen die minder zichtbaar zouden zijn snap ik niet.
De herschikkingen in Nederland zijn toch meestal gigantisch zichtbaar, elke verkiezing kun je wel een rechtse bullshitclub vinden waar de nieuwe Messias zit.
Een paradigmawisseling lijkt juist krampachtig tegen te worden gehouden. Of de paradigmawisseling moet zijn dat we een kortzichtig landje met een kort lontje zijn geworden.
  woensdag 20 mei 2026 @ 00:03:46 #59
323876 michaelmoore
begin ook een voedselbos
pi_220844282
Politiek weet niet hoe het verder moet met BOX3
https://www.telegraaf.nl/(...)roter/152146978.html
wat ze ook doen er komt hoe dan ook ellende van

Ik weet het wel , de hele vermogensbelasting afschaffen en ook het hele boxenstelsel
en ik denk dat het daar op neer komt.
De politiek moet leren om sommige dingen niet te doen, dat is heel makkelijk, krijg je ook geen ellende

belasting is niet superieur ,
quote:
CDA-senator twijfelt over box 3
Maar nu is de CDA'er aan het twijfelen geslagen.
En ze wordt niet geholpen door de experts die de senaat, die wisselende boodschappen overbrengen.
Stem de vermogensaanwasbelasting weg en dwing zo het kabinet zo snel mogelijk met een taks over vermogenswinst te komen, zegt de andere hoogleraar.

Nee, zegt de andere: de vermogensaanwas is juist 'economisch superieur'.
En een voorstander van vermogenswinst roept de senaat toch op om toch nu ook voor het kabinetsplan te stemmen
quote:
Zorgen bij de VVD
Uit de vragen van VVD-senator Marjolein van der Linden klonken juist weer zorgen door over het effect van de vermogensaanwasbelasting op het vestigingsklimaat. ,,

Nederland straalt uit not open for business te zijn", waarschuwde Gijs Strijker van werkgeversclub VNO-NCW.
Robert van der Jagt van de Nederlandse Orde van Belastingadviseurs vreest 'zeer grote verstoringen' en 'verslechtering van het vestigingsklimaat'.


[ Bericht 6% gewijzigd door michaelmoore op 20-05-2026 00:11:33 ]
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 75 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
pi_220844505
Ergens was het oude systeem helemaal niet zo slecht.

Had alleen het percentage jaarlijks bepaald obv het gemiddelde rente percentage van Nederlandse spaarrekening en een gemiddelde stijging van europese beurzen of iets.

Dan heb je een keer pech en een keer mazzel.
  woensdag 20 mei 2026 @ 06:18:54 #61
323876 michaelmoore
begin ook een voedselbos
pi_220844516
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2026 05:56 schreef Kickinalfa het volgende:
Ergens was het oude systeem helemaal niet zo slecht.

Had alleen het percentage jaarlijks bepaald obv het gemiddelde rente percentage van Nederlandse spaarrekening en een gemiddelde stijging van europese beurzen of iets.

Dan heb je een keer pech en een keer mazzel.
een fictieve belasting blijft fictief , niemand kan beweren dat jij dat rendement ook werkelijk behaald hebt
Dus is het juridisch niet houdbaar

hou er dan mee op
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 75 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
pi_220844559
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2026 06:18 schreef michaelmoore het volgende:

[..]
een fictieve belasting blijft fictief , niemand kan beweren dat jij dat rendement ook werkelijk behaald hebt
Dus is het juridisch niet houdbaar

hou er dan mee op
Dat klopt wel deels, maar nu een enorm complex systeem optuigen klinkt ook niet als zaligmakend.

Met o.a. toeslagen horen we al jaren dat het simpeler moet maar met box3 bewegen we compleet de andere kant op.
  woensdag 20 mei 2026 @ 06:49:47 #63
323876 michaelmoore
begin ook een voedselbos
pi_220844563
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2026 06:47 schreef Kickinalfa het volgende:

[..]
Dat klopt wel deels, maar nu een enorm complex systeem optuigen klinkt ook niet als zaligmakend.

Met o.a. toeslagen horen we al jaren dat het simpeler moet maar met box3 bewegen we compleet de andere kant op.
de echte rijken die krijgen ze toch niet en het meeste vermogen zit in stenen en die hebben ze vrijgesteld van vermogensbelasting, ok, nou hou er dan helemaal mee op

Op deze manier pak je de verkeerden, de arme mensen die uit nood op een caravanpark wonen en de huurder die aan het sparen is voor een eigen huis
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 75 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
pi_220844998
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2026 06:49 schreef michaelmoore het volgende:

[..]
de echte rijken die krijgen ze toch niet en het meeste vermogen zit in stenen en die hebben ze vrijgesteld van vermogensbelasting, ok, nou hou er dan helemaal mee op

Op deze manier pak je de verkeerden, de arme mensen die uit nood op een caravanpark wonen en de huurder die aan het sparen is voor een eigen huis
Dat, premie a, 18000 euro arbeidskorting en voedselbossen. Waar gaan we dat mee betalen? Box 3 afschaffen is zo’n 4,5 miljard.
  woensdag 20 mei 2026 @ 09:07:01 #65
323876 michaelmoore
begin ook een voedselbos
pi_220845035
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2026 09:00 schreef KaheemSaid het volgende:

[..]
Dat, premie a, 18000 euro arbeidskorting en voedselbossen. Waar gaan we dat mee betalen? Box 3 afschaffen is zo’n 4,5 miljard.
Nederland heeft een van de laagste schuld quotes in Europa ten opzichte van BNP
Daarnaast is de latente belasting claim in de pensioenpot een 2000 miljard euro maal 38% = 700 miljard euro

Dus Nederland heeft dus geen staatsschuld maar een staats tegoed

Daarnaast gaat de HRA eraf met een paar jaar dat scheelt ook jaarlijks 10 miljard
En de meeste toeslagen gaan verdwijnen

Daar kun je wel een paar extra voedselbossen mee betalen en ook wel een 150.000 illegalen wat koppen soep geven

quote:
AI-overzicht
De Nederlandse staatsschuld bedraagt momenteel circa 492 miljard euro, wat neerkomt op ongeveer 45% tot 48% van het bruto binnenlands product (bbp).
Dit is ongeveer ( 27.000) per inwoner en ruim onder de Europese schuldgrens van 60%.

Centraal Bureau voor de Statistiek | CBS
+4
De belangrijkste cijfers en actuele ontwikkelingen op een rij:

Omvang in euro's: De schuld ligt rond de 492 miljard euro.
Live schattingen schatten de teller zelfs al hoger in (richting de 500 à 560 miljard, afhankelijk van de exacte berekeningsmethode en actuele uitgiftes).

Schuldquote: Relatief gezien (als percentage van het bbp) is de schuld een van de laagste in Europa en historisch gezien gezond.
Europese norm: Met een schuldquote onder de 50% voldoet Nederland soepel aan de Europese begrotingsregels (het zogeheten Stabiliteits- en Groeipact).


[ Bericht 0% gewijzigd door michaelmoore op 20-05-2026 10:10:55 ]
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 75 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
pi_220845893
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2026 09:07 schreef michaelmoore het volgende:

[..]
Nederland heeft een van de laagste schuld quotes in Europa ten opzichte van BNP
Daarnaast is de latente belasting claim in de pensioenpot een 2000 miljard euro maal 38% = 700 miljard euro

Dus Nederland heeft dus geen staatsschuld maar een staats tegoed

Daarnaast gaat de HRA eraf met een paar jaar dat scheelt ook jaarlijks 10 miljard
En de meeste toeslagen gaan verdwijnen

Daar kun je wel een paar extra voedselbossen mee betalen en ook wel een 150.000 illegalen wat koppen soep geven
[..]

A. Hebben we nu wel of geen staatschuld, je post en je AI quote spreken elkaar tegen.
B. Welke invloed heeft die arbeidskorting van ¤18.000 op de 38 % latente belasting?
  woensdag 20 mei 2026 @ 11:11:07 #67
323876 michaelmoore
begin ook een voedselbos
pi_220845939
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2026 11:01 schreef KaheemSaid het volgende:

[..]
A. Hebben we nu wel of geen staatschuld, je post en je AI quote spreken elkaar tegen.

als je de latente belastingvordering op de pensioenen neemt als tegoed , dan is er geen staatsschuld maar een staatstegoed van 200 miljard
quote:
B. Welke invloed heeft die arbeidskorting van ¤12.000 op de 38 % latente belasting?
de arbeidskorting is een korting op je belastbaar maandloon van 1000 euro en de 38% is het IB claim percentage op de pensioenen
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 75 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
  woensdag 20 mei 2026 @ 11:22:46 #68
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_220846016
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2026 20:10 schreef Lord-Ronddraai het volgende:

[..]
[..]
https://eenvandaag.avrotr(...)in-loosdrecht-163688

Als D66 tegen dit soort rellen is, dan lijkt het toch handig als ze stoppen met samenwerken met partijen die deze rellen veroorzaken en goedpraten.
Jammer genoeg kun je van D66 eigenlijk niet verwachten dat ze enigzins consequent zijn op dit soort punten. Hetzelfde met internationaal recht, ze geven er hoog over op maar vervolgens blijkt niet uit hun acties dat ze het ook menen.
D66 heeft zich in gijzeling laten nemen door VVD en ze weten niet meer hoe ze eruit moeten komen. Gelukkig is Markuszower zich in een hoekje aan het verven dus zou je zeggen dat het kabinet echt niets meer anders kan dan samenwerking opzoeken met GL/PvdA.

Anders worden het nog lange drie jaren.
pi_220846082
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2026 11:22 schreef Frozen-assassin het volgende:

[..]
D66 heeft zich in gijzeling laten nemen door VVD en ze weten niet meer hoe ze eruit moeten komen. Gelukkig is Markuszower zich in een hoekje aan het verven dus zou je zeggen dat het kabinet echt niets meer anders kan dan samenwerking opzoeken met GL/PvdA.

Anders worden het nog lange drie jaren.
Tja het is hun eigen keuze geweest om met VVD te formeren in plaats van PvdA.
PvdA zou er op dit moment verstandig aan doen om de huid duur te verkopen en alleen dit kabinet aan een meerderheid te helpen op het moment dat dit kabinet grote concessies doet.

Wat betreft Markuszower, het lijkt erop dat het D66 plan is hem weg te laten komen met een mea culpa'tje.
Uiteindelijk is natuurlijk belangrijker dat Ja21 bij het kruisje tekent dan dat ze oproepen tot geweld en relschoppers aansporen. Dat is het probleem met D66 omdat ze geen principes hebben maken ze consistent onbegrijpelijk domme keuzes.
pi_220847247
Onduidelijk waar miljarden van Defensie aan worden uitgegeven

Het is onduidelijk waar het ministerie van Defensie miljarden euro's precies aan uitgeeft. Het ministerie gebruikte in een tijd van oplopende wereldwijde spanningen veel afwijkende regels bij de inkoop van materieel en diensten, zonder goede onderbouwing.
https://www.nu.nl/politie(...)rden-uitgegeven.html
pi_220847265
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2026 09:07 schreef michaelmoore het volgende:

[..]
Nederland heeft een van de laagste schuld quotes in Europa ten opzichte van BNP
Daarnaast is de latente belasting claim in de pensioenpot een 2000 miljard euro maal 38% = 700 miljard euro

Dus Nederland heeft dus geen staatsschuld maar een staats tegoed

Daarnaast gaat de HRA eraf met een paar jaar dat scheelt ook jaarlijks 10 miljard
En de meeste toeslagen gaan verdwijnen

Daar kun je wel een paar extra voedselbossen mee betalen en ook wel een 150.000 illegalen wat koppen soep geven
[..]

Sodemieter toch eens op met je AI gebazel
  Moderator woensdag 20 mei 2026 @ 14:23:07 #72
236264 crew  capricia
pi_220847355
Toch wel redelijk forse kritiek.

twitter
I am not omniscient, but I know a lot.
- Goethe, “Faust”
pi_220847436
quote:
Lopen lokale asielprotesten uit de hand en houdt de politie relschoppers aan, dan zijn dat in zeker vier op de tien gevallen mensen van buiten de gemeente. Dat blijkt uit een NOS-analyse van de aanhoudingen van de afgelopen anderhalf jaar, voor zover de politie die bekendmaakte.

De grootste afstand had een 48-jarige Rotterdammer afgelegd, die in november op 143 kilometer van zijn woonplaats meedeed aan een relatief rustig verlopen 'lawaaiprotest'(opent in nieuw venster) in 's-Heerenberg, in de Achterhoek. Maar er was vorige week ook een inwoner van Emmen, die 114 kilometer van de Drentse stad werd aangehouden in Apeldoorn bij een demonstratie waarbij onder meer een voorbijrijdende auto werd belaagd.
https://nos.nl/artikel/2615095-4-op-de-10-opgepakte-relschoppers-bij-asielprotesten-komen-van-buiten-gemeente

Zoveel rellen, dezelfde vlaggen.. extreemrechtse netwerken zijn een gewelddadige opstand begonnen.
AIVD moet meer aandacht hebben... welke netwerken, welke adressen, welke namen.
Rechters moeten vooraf gebiedsverboden voor bepaalde datums opleggen aan die revolutionairen. Doen ze ook met voetbalhooligans.

Als dit doorsuddert kan er meer gebeuren dan vuurwerk gooien. Bewuste brandstichting, bewust bomleggingen en fysiek geweld tegen asielzoekers, politie, journalisten, gekozen bestuurders.
  woensdag 20 mei 2026 @ 14:37:21 #74
323876 michaelmoore
begin ook een voedselbos
pi_220847452
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2026 14:04 schreef Cupfighter het volgende:

[..]
Sodemieter toch eens op met je AI gebazel
als er iets onjuist is dan hoor ik het graag
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 75 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
pi_220847621
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2026 14:37 schreef michaelmoore het volgende:

[..]
als er iets onjuist is dan hoor ik het graag
Laat dat AI gewoon weg
Heeft geen enkel nut en is irritant
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')